Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd (nr 1)


Molait

Anbefalte innlegg

Rai-rai :o))

 

Hvordan definere liv.. er bare såvidt jeg puster jaffal :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-jegharikkenoeliv-

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv.....?????

Hvem er denne Liv dere snakker om egentlig?????

Er hun langt på vei? Hvor mange pp`r hadde hun før spira satt?

hvorfor har hun ikke snakket med meg????

 

Jeg føler jeg bare blir sittende igjen med spørsmål når disse "Anonyme" kommer innom tråden her.......

 

 

 

HOLD DERE UNNA!!!!

 

 

 

 

 

 

Neida...... Bare å stikke innom altså, bare ikke skriv noe;)

 

 

 

 

 

 

Hehehe.... (den satt tenker jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv ja.. hvor mange pp'er?? Tror hun prøvde et helt LIV jeg :o))))

 

Hahahaha nå er hunoren skikkelig på topp!! Burde bare gå å legge meg jeg vettu også bli der kanskje!!

 

Men en ting skal anonym ha, hun har jo helt rett?? Denne tråden er drit teit!! Men gud så morsomt vi har det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg ler så jeg pisser på meg....

 

eller er det bare det at det begynner å bli så trangt.....

eller er jeg kåt????

 

Litt usikker på det der, så lenge siden jeg gjorde det at jeg har glemt hvordan det er tror jeg.......... F*rbanna d*itt forbud mot p*netrering!!!!!!

 

 

 

(merket du at jeg sensurerte????)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

DET er fordi vi skal ha barn:)

 

 

Og tusen takk for at Du skrev inn din melding ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke sensurere så fælt for da skjønner jeg ingenting!!

 

Kan dere ikke pule assa?? Så kjipt da!! Blir bare noen sånne håndjobber og litt smaksprøver og sånn da???

 

Åååå skulle kanskje sensurere jeg også....

 

Pisser nesten på meg jeg også.. Ler meg jo skakk her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for din mening :o))

 

Alle monner drar vettu :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN PULING!!!!! INGEN PULING!!!!! INGEN PULING!!!!!

 

 

 

 

ER DU klar over hvor j*vlig utrivelig det er eller....???????

 

 

Og det er IKKE gubben som holderpå å gå på veggen..........!!!!!!!

 

Vi har jo venta lenge på at denne skulle sitte, så går det ikke så, går det ikke for å si det sånn....

 

Jeg er bare ikke så god på den biten med å stoppe sånn ca halveis for å si det sånn og da blir det NADA....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være veldig frustrerende ja!! Men tenk på belønningen da!! (som om det hjelper når man er sprengkåt ;o))

 

Nå kommer jeg bare til å få kjeft av molle for at jeg ikke har lagt bånd på meg med innlegga i kveld... sukk.. sånn det blir når jeg slipper meg selv litt løs... Hehehe.. men morrrrro var det :))

 

Må si natta jeg nå, for får ikke lov å være oppe lenger :o)))

 

P.s håper dere får pule snart da!! Det er godt for sjela det vettu :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Cat, håper jeg får pule snart jeg også.....

 

 

Men jeg VET jeg ikke får det før 8 juni.... (så alle sammen nå: noter dette og merk dere frustrasjonsnivået framover.......)

 

 

Jeg skal legge meg jeg også....alene....gubben er på jobb og det er kanskje like greit;)

 

 

Unnskyld Molle! Var ikke meningen å dra Cat med ut på den skitne sti!

 

Simbamamma: En god latter forlenger livet;) Også er det bra at du ler med oss og ikke av oss (som alle de anonyme...hihi)

 

 

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må gjerne le AV meg assa. Bare trivelig å forlenge andres liv:)

 

For å si det sånn, jeg har lite liv (hmm har vi vært innom det tema før tro?) så sitter stort sett her. Men nå som jeg reiste meg og gjorde litt fornuftige ting i en time..DA skal dere skravle!!! Møkk assa. Nå skal jeg vel sitte her å skravle ensomheten ut av meg helt alene i hele evigheten igjen nå da:(

 

Altså cat har sagt så mye igjennom disse mnd. at jeg trur faktisk hu skal slite med å få meg til å løfte et øyenbryn. Vi liker detajler..hihi.

 

Slipp deg fri du cat. Nå er det sommer. Båndtvang opphevet. Kast båndet, kast bh'n, kast hemningene...eller forresten behold bh'n på du!

 

øh..sånn egentlig..hva er det vi snakker om a? Datt ut litt mens jeg satt å skrev.. hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei snuppa;)

Jeg er her fortsatt.... strengt tatt veeeeeeldig på overtid, skulle vært i seng for uuuuutrolig lenge siden!!!

 

Snakk gjerne i evigheter om alt mulig til meg du;)

 

Jeg tror jeg beholder bh`n jeg også.... er mulig jeg slår noen i svime hvis jeg ikke har den på.... de VAR store...nå..... jeg vet ikke hva de skal kalles lenger jeg! Også er de ømme utav en annen verden:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På overtid selv her. Tror det synes på innlegga at det er overtid på de fleste her i kveld:)

 

På den tiden var mine og superømme. Var vondt å ligge til og med.

 

Har egentlig ikke noe å si og da blir evigheter noe lenge å snakke om ingenting:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, det ble faktisk jeg som ble sittende igjen alene.........

 

Da legger jeg meg jeg da...alene...som sagt....

 

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som ikke har noe gøyalt å si + at jeg skal dra nå så da får jeg ikke sagt noe svada heller.

 

Begynn å strikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler så jeg griner av alle innleggene!!!! Man får det ikke mer moro enn man lager selv nei :)

 

Og ja Cat, strikking er homosport... (og bestemor-tidsfordriv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...