Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd (nr 1)

Anbefalte innlegg

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg og vil grille.........

Sammen med dere........................

Hvorfor bor ikke dere i Trondheim?????

Buhu!

Jeg er tilbake på jobb og skulle vært i seng for lenge siden, spes siden jeg begynte å gjespe etter 1 t på jobb i dag....... Vanskelig å ikke si noe om hvorfor..................... Men det går seg til;)

Syns forresten at ALLE vil ha meg med ut på en øl for tia...folk jeg ikke har snakka med siden i fjor dukker opp og skal ta en pils liksom....... Skal bli god på å unnskylde meg, kommer til å være veeeeeeeldig blakk ei stund fremover skjønner jeg;)

Okei nok syting!!! Klem til alle;)

Fortsetter under...

Jøss - hvor har jeg vært?! Her er det jo vill action på alle kanter :-)

(Må skynde meg å skrive litt før det blir action på kontoret...)

Dere har skrevet så mye at jeg ikke vet hva jeg skal si... (faktisk!). Men altså, jeg gleder meg til grillings i allfall.

Snart er det helg!

La oss ta en fredagstrall dere!! Alle kjenner denne av Jahn Teigen..

Scalaen er en sang alene, så enkel å så fin alene, toner tryller fram en liten saaaaaang! Scalaen er alt det du trenger, syyyyyyyyyyyng!!

Do re mi fa sa la ti to, do re mi fa soooooooo

la ti TÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du dette har jeg ventet på!! Tenkte faktisk på det for noen dager siden. Hvor pokker blir det av Jan Teigen??

Ja det er helg, ja det er sol, ja vi synger Jan Teigen..livet er i grunn helt okay:) Skjønt jeg skal straks gå å vaske dass og det er jo en demper på det hele....

Annonse

Min digger Vestlandslefse!! :)) Blir helt spinnvill. (sier kanskje litt om hvor mye sukker de putter i de lefsene..hehe)

Gratulerer med halveis. 105 dager igjen jeg. Ser ut som om jeg er rett før termin. Føler meg sånn til tider og. Var på kamp med guttungen i går. Var ei i dame der som spurte gubben om det var rett før. Eh..næææi..svarte han litt brydd. Er 3,5 mnd. igjen. Eh...oj da..sa damen da. Huff...føler nære bånd til Keiko for tiden..

Du a simba? Fått noe bollemage eller?

Hei, hei!

Har litt sånn "småfeit" bollemage, jeg...var litt polstring der fra før, kan du si, men ser jo nå at den blir strammere og strammere, også nederst ;-). Ligger litt over streken på SF-målet, men innenfor det grønne feltet. Regner med at jeg blir gigantisk etter hvert, er ikke så høy, og da er det ikke store plassen å fordele magen på..

Har det veldig fint! (selvom jeg godt kunne vært pollenallergi og bekkenløsning foruten.) Gleder meg til ennå mer mage og sparking, da går hele denne greia sikkert litt mer opp for meg, så jeg kan komme igang med litt redebygging snart..!!

Hej då!

Ser dere har moret dere stort i det fiiine været idag.... Mens jeg har pinet meg gjennom en hel arbeidsdag (syns litt synd på meg selv ja).

Men nå er det endelig helg og lønninga har kommet :) Da er det gode grunner til å smiiiile (og shoppe???)

Har mage allerede jeg, dattera påstår at det er bra for da har babyen plass........ ;) (Hun er så søt)

Har endelig fått klærne jeg bestilte og er oooooooverlykkelig over at buksa passer......jeg er jo lang og firkantet;)

Har jo tenkt meg sørover 1 juli helga.....

men da er det bare for å komme meg til Gøteborg på konserten til Robbie Williams;) Fikk jo billett av mannen min til jul, blir jo spennende siden jeg da er 15-16 uker på vei...

Men i fellesferien er jeg i Oslo på besøk til mamma, da er jeg åpen for å møte noen av dere jenter;)

Jeg har vært på jobb 2 dager forrige uke og jeg syns dagene er lange og jeg er utrooooolig trøtt.... Men jeg slipper kvalmen fra forrige svangerskap og det er heeeeelt greit!

God helg til alle!

Lang og firkantet ja...er liten og rund jeg:) Var så heldig å få tak i en hel eske med mammaklær fra ei på skolen til sønnen min:))) Masse som passet der.

Så kult med konsert da. Var på Tina Turner mens jeg gikk med gutten min. Er vi hjemme i fellesferien kan vi sikkert finne på noe. Nå er vel jeg både stor, svett og dritlei på den tiden tenker jeg..hehe. Vi kan alltids ta en bulefest i Juli og vi, ikke sant jenter?

Nå kommer snakrt svigers på middag. Har inv. dem på middag slik at svigerfar kan hjelpe til å skru opp skap og lampe.(hehe litt utspekulert må man være) Og så skal vi vise dem 3D-dvd'n. Blir koselig:)

Skal se formen blir bedre snart 1D. Jeg er for tiden veldig pigg og rask ihvertfall. Pleier å bli bedre utover 2 tri.

Annonse

Det er fler av oss små og runde ja :) Kanskje lettere å få tak i klær da?? Fant forresten en sommerkjole på Only (!!!!!) med strikk i livet og den var fin nok til å kunne brukes i konfirmasjon.... Da var det problemet løst ja :)

Når det gjelder bule-festen ser det ut som om jeg kommer alene, gubben skal på noe generalforsamling i borettslaget (litt engasjert ja), men jeg kommer jeg vettu :)

Men kan jo lage flere bule-fester vi :) Det er jo flere som har noen måneder igjen (er jeg først??) til de føder....

Dugnead til nå ja. Fått med deg TV2 du da? Tar det opp jeg, så om ikke kan du låne den. Far har skrudd skap her og han ville gjerne se. Har en anelse om at mailen i morgen starter med at du er sååå sliten etter dugnad i dag ;o)

Tiny, du er nok først ute ja. Og bulefest i fellesferien er ikke sikkert er bulefest for deg. Er jo ikke sikkert du har bul mer:) Synd gubben ikke får blitt med da. Ellers kan han jo bare stikke opp en tur etter møte om han vil da. Vet ikke hvor lenge vi holder på jeg.

Vi var i bursdag i går. Tror Mr.M aaaaldri skal drekka mer!! Dagen i dag har vært noe slik "ikke snakk til meg for da spyr jeg!! Haha så greit det var å være sjåfør i går da;o) Sova i stolen i stua. NEkta å legge seg. La seg vel inn i senga rundt 08.30. Noe frossen, for verandadøra hadde han jo ikke lukket. Han som lovet meg ..eh...ja.. sånn dere vet...når vi kom hjem. For det ble det mye av-NOT!! :( hmf!! Jaja, er ikke så ofte han er så på tur, så greit nok:)

heioghopp!

Jeg har absolutt ingenting fornuftig å si.................

Hvorfor kan jeg ikke være i uke 12 allerede....????? Har lyst til å være våken og opplagt igjen;)

Utrolig snedig hvor fort vant man blir med å være gravid, de 13 pp før dette skjedde er liksom forduftet.....

Litt morsomt at det skjedde akkurat i pp 13 (lykketallet mitt!) også i helga fant vi ut at denne lille spira blir det 13 oldebarnet på mannen min sin side;) Det eneste som mangler nå er at det den kommer 13 desember!!! (11 dager før tia, nesten samme som dattera som kom 12 dager før tia;)

Ok, må tilbake på jobb....

haha har aldri påstått at denb er noe annet enn teit. Den er superteit faktisk:)) Men om du ikke har et liv selv (siden du gidder lese/skrive her) så foreslår jeg at du søker opp tdliger tråder (med samme overskrift) for DE ER TEITE DE!!!!

WOHO--lenge leve de gale uten liv :oD

Jeg har full jobb, gift, eget sted å bo, 2 katter, baby på vei, masse familie og venner som maser om "kvalitetstid" med oss osv osv, hvis ikke det er et liv så veit jammen ikke jeg!! Veit ikke om jeg orker å skaffe meg mer liv faktisk!!!!

Hmmmm... skal jeg tørre å signere med nick eller?? Kunne jo være farlig å stå for dritten jeg slenger...

Men shit la gå da..

æh..du har da ikke noe liv cat. Ikke mye til liv det der ass. Og isåfall..skal du nå da ta fra meg gleden over å tro at det er flere enn meg som ikke har et liv??? Takk skal du f*n meg ha!!!! Kjærring ass....

Sånn bortsett fra det, står til? ;)

Står bra til :o))

Men prøvde seriøst å overbevise om at jeg har et liv... men skjønner jo nå at ingen gikk på den :o)))

Tihiii... men ganske digg å ikke ha noe liv da. Er den fødte boms jeg vettu :o)))

Jaaaa, hvorfor pese etter dette livet alle snakker om??

Men seriøst, hva er et liv a? Jobb, mann, barn++ ? Mange som har rikt liv uten. Og liv..ja pulsen slår.. et liv. Hva definerer man "et liv" som? Bare tenkte litt på det. Guuhhhh så dyp jeg ble. Litt småsliten i hodet jeg nå. Jaggu bra det skjer skjelden.

Skal stryke klær til 17 jeg nå straks. Alt man kan bli ferdig med i god tid er digg i morgen;) Skal ut å fikse masse annet og trene faktisk. Blir litt småimp. over meg selv jeg ass.

Hmmm.. NÅ BLIR'E LIV....rai-rai:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...