Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Hun er jo egentlig så bra. Hun er snill, hjelpsom, smart, varm. Igår sa jeg til henne at jeg skulle vaksineres snart og at jeg gleda meg. Hun blei stille, kikka ned. Jeg spurte hva er det, å så sa hun at hun ikke ville vaksineres. Jeg spurte hvorfor ikke og så sa hun at hun ikke stolte på vaksina. Jeg blei helt paff. Jeg er skikkelig skuffa. Jeg trodde liksom hun var smartere enn det. Off. Måtte bare lufte meg, jeg veit ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg mot henne neste gang vi ses. Anonymkode: 6c68c...249
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Hun er jo den samme gode venninnen som før, men hvis smittetrykket er høyt er det nok best å fortelle henne at da tar du ikke sjansen på å treffes. Dere får heller prate i telefonen. Anonymkode: 8b15e...55c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Du får vel oppføre deg som normalt?? Er vel bare å godta at enkelte er skeptiske.. Anonymkode: 1e006...ee1
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Jøsses, du må godta at hun har en annen mening enn deg. Du skal oppføre deg som du ville gjort før du visste dette. Anonymkode: 197c7...4b2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Herlighet da hi, vaksinen er frivillig og en viss skepsis til den er det mange som har. Hvem vet, kanskje er det hun som er den smarte. Uansett ikke noe du skal trenge å bli skuffet over 🤔 Anonymkode: 43f45...d7d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 Jeg skal ikke vaksineres. Det betyr ikke at jeg er dum og at folk trenger å være skuffet over meg. Jeg reagerer egentlig mer på din skuffelse over henne enn at hun foreløpig velger å ikke ta den. Anonymkode: 8619a...28f
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 Hva om det etter 2 år viser seg at denne "hastverksvaksinen" hadde alvorlige bivirkninger som viser seg først etter en tid? Hvem er da smart? Anonymkode: e20ad...920
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 Hun har en annen mening enn deg å det må du bare godta. Jeg hadde blitt ekstremt skuffet over deg , om du hadde reagert slikt mot meg. Jeg har venner som skal og ikke skal vaksineres, deres valg. Selv er jeg vaksinert . Anonymkode: d0dce...267
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 Hvorfor er du skuffet? Hun må få lov å være skeptisk, hvertfall med all den skremselen media holder på med. Jeg er også skeptisk, men har bestemt meg for å ta den, når min tid er inne. Anonymkode: d0b30...232
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 Det er jo deg det er noe gæli med..... Hun må vel få gjøre som hun vil med vaksine. Anonymkode: f69d8...535
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #11 Skrevet 27. april 2021 Skjønner deg godt. Det er som å finne ut at folk nær deg tror jorda er flat og 6000 år gammel. Anonymkode: ccb3e...5c8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #12 Skrevet 27. april 2021 Det er frivillig å vaksinere seg. De som lar være er seg selv nærmest, og tenker ikke på fellesskapet, men det er allikevel fritt frem å la være. Anonymkode: 24a81...c24
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #13 Skrevet 27. april 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Skjønner deg godt. Det er som å finne ut at folk nær deg tror jorda er flat og 6000 år gammel. Anonymkode: ccb3e...5c8 Det samme fikk jeg høre da jeg flere uker før AZ-vaksinen ble trukket tilbake, før de alvorlige bivirkningene var kjent, påstod - kun basert på offentlig tilgjengelig informasjon fra FHI og produsent - at den vaksinen ville jeg ikke ta, og påpekte hvor problemene med vaksinen trolig ville komme. Anonymkode: 4c33f...25e
sug lut Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det samme fikk jeg høre da jeg flere uker før AZ-vaksinen ble trukket tilbake, før de alvorlige bivirkningene var kjent, påstod - kun basert på offentlig tilgjengelig informasjon fra FHI og produsent - at den vaksinen ville jeg ikke ta, og påpekte hvor problemene med vaksinen trolig ville komme. Anonymkode: 4c33f...25e Men kjære deg, millioner har tatt den - og NOEN FÅ har fått bivirkninger. Ikke føl deg så flink.
sug lut Skrevet 27. april 2021 #15 Skrevet 27. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun er jo egentlig så bra. Hun er snill, hjelpsom, smart, varm. Igår sa jeg til henne at jeg skulle vaksineres snart og at jeg gleda meg. Hun blei stille, kikka ned. Jeg spurte hva er det, å så sa hun at hun ikke ville vaksineres. Jeg spurte hvorfor ikke og så sa hun at hun ikke stolte på vaksina. Jeg blei helt paff. Jeg er skikkelig skuffa. Jeg trodde liksom hun var smartere enn det. Off. Måtte bare lufte meg, jeg veit ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg mot henne neste gang vi ses. Anonymkode: 6c68c...249 Er hun vanligvis uopplyst?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #16 Skrevet 27. april 2021 sug lut skrev (5 minutter siden): Er hun vanligvis uopplyst? Nei det er det som er så rart. Hun er kjempe smart. Hun holder på med doktor graden sin i et tungt tema og er kanskje den mest intelligente jeg kjenner. Jeg så ikke denna komme for å si det sånn. Jeg tror ikke hun mener jorda er flat og 6000 år for det om. Anonymkode: 6c68c...249
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #17 Skrevet 27. april 2021 Jeg skjønner følelsen din. I min omgangskrets er det en selvfølge at alle som kan skal ta vaksinen, og det er kun sprøsmål om når man får tatt den, og aldri om. Jeg hadde nok ikke kuttet ut en god venninne på bakgrunn av det, men hadde nok fått et annet syn på henne i ganske lang tid. Anonymkode: cf6db...4f6
sug lut Skrevet 27. april 2021 #18 Skrevet 27. april 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Nei det er det som er så rart. Hun er kjempe smart. Hun holder på med doktor graden sin i et tungt tema og er kanskje den mest intelligente jeg kjenner. Jeg så ikke denna komme for å si det sånn. Jeg tror ikke hun mener jorda er flat og 6000 år for det om. Anonymkode: 6c68c...249 Da virker det merkelig å avvise vaksiner, AZ settes jo ikke lenger engang og resten er det jo ikke noe å bli hysterisk over.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #19 Skrevet 27. april 2021 Tilogmed overlegene på jobb er skeptiske til vaksina. De tar den, for all del, men de er skaptiske. Det gjør de ikke til dumme mennesker. Anonymkode: 8a0f7...ce9
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #20 Skrevet 27. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun er jo egentlig så bra. Hun er snill, hjelpsom, smart, varm. Igår sa jeg til henne at jeg skulle vaksineres snart og at jeg gleda meg. Hun blei stille, kikka ned. Jeg spurte hva er det, å så sa hun at hun ikke ville vaksineres. Jeg spurte hvorfor ikke og så sa hun at hun ikke stolte på vaksina. Jeg blei helt paff. Jeg er skikkelig skuffa. Jeg trodde liksom hun var smartere enn det. Off. Måtte bare lufte meg, jeg veit ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg mot henne neste gang vi ses. Anonymkode: 6c68c...249 Seriøst? Troller du? Det er helt normalt faktisk, å være skeptisk til å putte noe i kroppen man ikke vet hva er. Vær raus mot de som har en annen mening enn deg. Uansett, spiller det egentlig noen rolle for deg hva hun synes? Synes ikke du virker som en god venninne. Det var du som spurte om hva hun tenkte på, hun svarte. Jeg er veldig skeptisk selv, men må jeg ta den vaksinen, så gjør jeg det. Men jeg gleder meg ikke. Anonymkode: f64ba...760
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #21 Skrevet 27. april 2021 Hun hadde nok vært dummere hvis hun ikke var skeptisk til å sprøyte ukjente stoffer inn i kroppen sin uten å vite langtidsbivirkningene. Anonymkode: 41c62...f1a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #22 Skrevet 27. april 2021 Har tatt 1.dose Az og kommer til å ta en dose av hva jeg får som stikk 2. Allikevel er jeg skeptisk til en vaksine som er utviklet på i underkant av et år og dermed mangler god kunnskap om langtidsvirkninger av vaksinen. Vi har allerede fått smittede som har vært full vaksinert. Denne bombesikkerheten på at vaksinen er helt ufeilbarlig. Gir ingenting annet en mer tvil hos de som er virkelig skeptisk. Hvis det ikke vises litt ydmykhet har vi snart en ny pandemic skandale. Å ta en for fellesskapet i håp om et normalt liv betyr ikke at vi må anta at vaksinen er ufeilbarlig. Anonymkode: 4f4e9...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #23 Skrevet 27. april 2021 Du blir skuffa når venner ikke gjør som deg. Ok. Glad du ikke er min venn Anonymkode: f3174...f80
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #24 Skrevet 27. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hun er jo egentlig så bra. Hun er snill, hjelpsom, smart, varm. Igår sa jeg til henne at jeg skulle vaksineres snart og at jeg gleda meg. Hun blei stille, kikka ned. Jeg spurte hva er det, å så sa hun at hun ikke ville vaksineres. Jeg spurte hvorfor ikke og så sa hun at hun ikke stolte på vaksina. Jeg blei helt paff. Jeg er skikkelig skuffa. Jeg trodde liksom hun var smartere enn det. Off. Måtte bare lufte meg, jeg veit ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg mot henne neste gang vi ses. Anonymkode: 6c68c...249 Glad jeg ikke er venninnen din. Blir du skuffet over dette, hadde jeg vært et rent mareritt i ditt liv... Anonymkode: c91c6...b15
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #25 Skrevet 27. april 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Du blir skuffa når venner ikke gjør som deg. Ok. Glad du ikke er min venn Anonymkode: f3174...f80 Det er nok ganske gjensidig. Anonymkode: cf6db...4f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå