Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #226 Skrevet 1. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): Jeg mente bare at jeg ikke gidder å bidra til avsporing . Kremt....... Anonymkode: 197c7...4b2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mai 2021 #227 Skrevet 1. mai 2021 Spurvugla skrev (1 time siden): Jeg vil nå ha vaksinen for egen del også. Fint å bidra til å åpne samfunnet selvfølgelig, men først og fremst er det for meg selv og min familie, det skal jeg ærlig innrømme. ❤️ Selvsagt . Vi gjør det jo først og fremst for egen og våre nærmestes helse
Twintipp Skrevet 1. mai 2021 #228 Skrevet 1. mai 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Som sagt ... spør jo ikke gud og hvermann . I min omgangskrets er dette en naturlig ting å snakke om Selvfølgelig, de fleste snakker om dette. Jeg kan fint finne på å spørre nabo også, men her er det ikke spørsmål om man skal eller ikke skal ta, mer hvilket nummer de er i køen. Kan fint spørre naboen om de har fått enda, er ikke et spørsmål om ja eller nei her.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mai 2021 #229 Skrevet 1. mai 2021 Twintipp skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig, de fleste snakker om dette. Jeg kan fint finne på å spørre nabo også, men her er det ikke spørsmål om man skal eller ikke skal ta, mer hvilket nummer de er i køen. Kan fint spørre naboen om de har fått enda, er ikke et spørsmål om ja eller nei her. Nettopp ! Godt å lese det du skriver
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #230 Skrevet 1. mai 2021 sug lut skrev (2 timer siden): Kutt nå endelig ut rettighetsrunkinga di. Enda ikke fått dekket sexbehovet? Det var veldig leit. Anbefaler deg å lese deg litt opp om anarki og stater som ikke styres av lover og regler, puste dypt inn og ta deg en etterlengtet runk. Anonymkode: 78415...a13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå