Gå til innhold

Møte i DDS - Dib-damene på skauen


prebs

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, frk Nilsen skrev:

Du må passe på litt selv her, det er ikke sikkert alle vet hvor denne parken er, og hvorfor er det bare Skrulletta som får gå tur? 

Uansett drar man ikke på tur uten å pakke først: rent undertøy i form av sebratruser og sametruser, varm ulvejakke, og niste. Da er det kaffe og krisebananer det går i, og så må man ha med masse vaskekluter. 90 stk for 14 dagers tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, sug lut skrev:

Doklut. Jeg må bare få si det. Doklut.

Jeg vet ikke hva det er. Jeg vet ikke om jeg vil vite hva det er, heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, amandine skrev:

Jeg vet ikke hva det er. Jeg vet ikke om jeg vil vite hva det er, heller...

Og engangs funker ikke, så hvem skal settes til å vaske disse? Jeg har et par nick som dukker opp i hodet med gang jeg tenker på dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amandine skrev:

Jeg vet ikke hva det er. Jeg vet ikke om jeg vil vite hva det er, heller...

Det er avskyelig tilfredsstillende å si doklut. Det åpner helt uante avenyer i sinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, amandine skrev:

Jeg vet ikke hva det er. Jeg vet ikke om jeg vil vite hva det er, heller...

Jeg tror kanskje det er litt sånn at mennesker må ha oppeklut og nedeklut, mens badet må ha oppeklut (til taket?) nedeklut(det vi andre kaller gulvklut?) og doklut. Jeg kan ikke huske noen tråd med noen doklut. Det kan hende jeg har synske evner, eller så er det bare fantasien som løper løpsk med meg, men nå ser jeg for meg en gal, gal Annie med fargekode badrromskluter. Kanskje hun har en for hver enkelt flis? Hvor mange farger finnes det? Det er viktig å ikke lage bdet så stort at man går tom for klutfarger, for da kan det jo hende man ender opp med å bruke dokluten til å vaske henda!!!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, amandine skrev:

Jeg vet ikke hva det er. Jeg vet ikke om jeg vil vite hva det er, heller...

*Det amadine sier* For øvrig går jeg frisk og med freidig mot til lyden av snekring og synger kurrende med sug lut. Jeg er bedre -betydelig bedre faktisk - til å synge enn til å snekre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Pashla skrev:

Men herregud! Hvis Annie skal ha sånne så må jeg vel snekre en vaskemaskin også! Hvordan gjør man man det? Eller kanskje hun bare kan bruke kråka, etter at hun har tissa på den? Kanskje vi må fange flere kråker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Pashla skrev:

Ser din unnskyldning og høyner med denne, fra søppelbøttetråden 30.9:

"Ja, doklut er det man bruker til å vaske seg i baken med etter man har vært på do. Det står en bøtte med såpevann ved siden av søppelbøtta med en klut hengende over. 

Anonymkode: e354a...f93"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, prebs skrev:

*Det amadine sier* For øvrig går jeg frisk og med freidig mot til lyden av snekring og synger kurrende med sug lut. Jeg er bedre -betydelig bedre faktisk - til å synge enn til å snekre. 

Kurrrrr! Er vi på vei til Kurrekurreduttøya? Eller Mirabelløya? Dit vil jeg. Der er det gåter. Og så vil jeg lete etter Fru Pigalopp. Var det ikke hun som hadde mirakelplommer også? Jeg kan lage voldsomt fråtsbar clafoutis med mirakelplommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Kurrrrr! Er vi på vei til Kurrekurreduttøya? Eller Mirabelløya? Dit vil jeg. Der er det gåter. Og så vil jeg lete etter Fru Pigalopp. Var det ikke hun som hadde mirakelplommer også? Jeg kan lage voldsomt fråtsbar clafoutis med mirakelplommer.

Du finner hun i Tusindørshuset. Der har hun gjøkur og fjorten potteplanter. Et perfekt sted å spise pannekaker og drikke portvin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kira skrev:

Du finner hun i Tusindørshuset. Der har hun gjøkur og fjorten potteplanter. Et perfekt sted å spise pannekaker og drikke portvin. 

Åååå, la oss ha det som møteplass, Tusindørshuset høres fantastisk velegnet ut for en gjeng krigerske damer med galopperende PMS og overgangsalder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sug lut skrev:

Åååå, la oss ha det som møteplass, Tusindørshuset høres fantastisk velegnet ut for en gjeng krigerske damer med galopperende PMS og overgangsalder.

Jeg kommer ikke til å snekkre tusen dører, vel har jeg tiltakslyst, men det får da være måte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jooooooda skrev:

Jeg kommer ikke til å snekkre tusen dører, vel har jeg tiltakslyst, men det får da være måte på!

Men du er jo så flink! Du er egentlig Mamma Mø, tror jeg. Mamma Mø bygger hytte! Men hun pissa aldri på Kråka, så vidt meg bekjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, jooooooda skrev:

Jeg kommer ikke til å snekkre tusen dører, vel har jeg tiltakslyst, men det får da være måte på!

Men kan du ikke få Jolnek til å hjelpe deg? Har hørt at han er en racer på å snekre. Eller er han koronafast i Polen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, prebs skrev:

Tusendørshuset, Fru Pigalopp, Henrik og Pernille, Hagbart og Esmeralda! *Prebs går i barndommen* 

Kan du ikke finne deg et profilbilde fra en av disse vår felles barndoms idoler? For nå trodde jeg et grimt øyeblikk at det var tulling-Annie som hadde hivd seg innpå. 

(Verden er faktisk fattigere uten Mister Nelson.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kira skrev:

Du finner hun i Tusindørshuset. Der har hun gjøkur og fjorten potteplanter. Et perfekt sted å spise pannekaker og drikke portvin. 

Jeg kan fortsatt sangen. Synger den av full hals på vei mot Joooooda sitt tusindørshus. For å bidra litt har jeg med ei skapdør. Orka ikke drasse på noe større. Dør er dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pashla skrev:

Å gud. Å inderlige. Jeg har altså hånddusj ved toalettet og bruker derfor minimale mengder dopapir. Det jeg bruker er ubrukt av andre, det er hvitt( uten mønster) og mykt og gjerne tre-lags til min sarte stump. Å dele klut er litt i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, amandine skrev:

Å gud. Å inderlige. Jeg har altså hånddusj ved toalettet og bruker derfor minimale mengder dopapir. Det jeg bruker er ubrukt av andre, det er hvitt( uten mønster) og mykt og gjerne tre-lags til min sarte stump. Å dele klut er litt i overkant.

Dette syns du vi trengte å vite?? Hold dovanene dine for deg sjøl. 

Anonymkode: 835ba...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette syns du vi trengte å vite?? Hold dovanene dine for deg sjøl. 

Anonymkode: 835ba...223

Og der har Annie Oppgulp lukta osten. Da er det på tide å legge røyk og trekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Pigalopp har gullfisken i en krukke
og to små pusekatter i en kurv
og hun har tusen dører hun kan lukke
og havregryn og kjeks til sulten spurv.

Jeg er overbevist om at dette er kode. Her er den egentlige teksten:

Fru Pigalopp har eskimoen i garasjen og to små dokluter i en kurv og hun har tusen liter portvin hun vil dele og krisebananer og sanghefter til kampklar DIB gerilja (rim er oppskrytt). 

 

Endret av Graciegirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke helt videre fra den dokluten. 

Herre Gud og Faderullan Kristus i Skauen så mange brede avenyer som har åpnet seg i hjernen min. Det vil ta måneder å få gravd dem opp og tettet dem igjen.

Lut - du har æren av å være det første mennesket som har klart å si noe som jeg rett og slett måtte legge fra meg mat ( i dette tilfellet en veldig god yoghurt med dragefrukt og bringebær) av. Jeg er en sånn som ler litt inni meg når noen sier "ikke snakk om bæsj/blod/gørr/etc mens vi spiser!" 

Konseptet er ubeskrivelig motbydelig, og første annie som drar med seg en doklut i skauen, kommer til å få en god spade i bakhodet av meg, subsidiært et godt kanthåndsslag på vagusnerven, avlevert med såpass kraft at kluten ikke kommer til å tas i bruk. General eller ikke - her setter jeg grensen for hva som er akseptabel oppførsel på felttog i skogen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...