Gå til innhold

Møte i DDS - Dib-damene på skauen


prebs

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Hvis man syr sametruser selv...skal pelsen inn eller ut? Spør for en venn. 

Samer har generelt ikke det vi vil kalle pels, det bør derfor ikke by på problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Godt poeng. Det stikker litt...eh, venninna mi sier at det stikker en del når den vender inn. Da gjenstår bare spørsmålet om det bør være sånn at pelsen er medhårs når man strykes over rumpa, eller mothårs sånn at eventuelle trøndserske politikere med trøblete forholdt til intimsoner får seg en overraskelse? Noen tanker?

Sikker på at det er same du syr av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Himmel og hav skrev:

Hvis man syr sametruser selv...skal pelsen inn eller ut? Spør for en venn. 

Dævver 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Sikker på at det er same du syr av? 

Jeg funderte litt på det der, skjønner du, men å sy av same ble litt bestialsk, så jeg gikk for en kombinasjon av reinskinn, ull og spandex. Same same but different. (Tog du han?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Himmel og hav skrev:

Jeg funderte litt på det der, skjønner du, men å sy av same ble litt bestialsk, så jeg gikk for en kombinasjon av reinskinn, ull og spandex. Same same but different. (Tog du han?)

Ah. Spandex, lurex og rein er rett og slett uslåelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg funderte litt på det der, skjønner du, men å sy av same ble litt bestialsk, så jeg gikk for en kombinasjon av reinskinn, ull og spandex. Same same but different. (Tog du han?)

Kunne det passet med et geriljabroderi på hver truse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige tyder på at jeg er langt langt nede i flasken, og lar seg ikke redigere. Er det Annie som tuller her? Har hun kidnappet admin? Er det voodoo? Eller er jeg bare full?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil slå et slag (...) for kombinasjonen sametruse og sametromme. Sistnevnte har historisk blitt brukt både for å komme i ekstase og for å ta viktige avgjørelser. Skal ikke se bort ifra at sametrusen har samme nytteverdi. Vi blir som et slags buekorps for spesielt interesserte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Graciegirl skrev:

Jeg vil slå et slag (...) for kombinasjonen sametruse og sametromme. Sistnevnte har historisk blitt brukt både for å komme i ekstase og for å ta viktige avgjørelser. Skal ikke se bort ifra at sametrusen har samme nytteverdi. Vi blir som et slags buekorps for spesielt interesserte. 

Du har vertfall rett i at vi er for spesielt interesserte 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Graciegirl skrev:

Jeg vil slå et slag (...) for kombinasjonen sametruse og sametromme. Sistnevnte har historisk blitt brukt både for å komme i ekstase og for å ta viktige avgjørelser. Skal ikke se bort ifra at sametrusen har samme nytteverdi. Vi blir som et slags buekorps for spesielt interesserte. 

Forstår jeg deg rett når du mener jeg skal gå i sametuse med pelsen inn og tromme på Laura for å ta viktige avgjørelser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, sug lut skrev:

Forstår jeg deg rett når du mener jeg skal gå i sametuse med pelsen inn og tromme på Laura for å ta viktige avgjørelser? 

*flirer* Jeg kan se det for meg. Hele dib-gjengen minus Sutreannie, for hun sitter i en krok og er krenket, med hver sin gildt broderte sametruse (med pelsen inn) i opptog mens vi alle trommer på fronten mens vi prøver å legge en slagplan. 

Vin. 

Vi trenger veldig store mengder vin for dette prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gale damen skrev:

*flirer* Jeg kan se det for meg. Hele dib-gjengen minus Sutreannie, for hun sitter i en krok og er krenket, med hver sin gildt broderte sametruse (med pelsen inn) i opptog mens vi alle trommer på fronten mens vi prøver å legge en slagplan. 

Vin. 

Vi trenger veldig store mengder vin for dette prosjektet.

Jeg vil si voldsomme mengder. Men kan man ikke legge vin på det meste? Jeg skjønner at det er fåfengt å legge vin på Annie og Skrulletta - de gjærer voldsomt, men minner mer om en blanding av surstrømming og islandsk nedgravd pikk - men alt annet her ute i skogene kan jo brukes. Tyttebærvin høres ikke galt ut? Egenprodusert Lakka kan vi vel også fikse, om noen husker sin kjemi og kan lage sprit så har vi alltids molter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Jeg vil si voldsomme mengder. Men kan man ikke legge vin på det meste? Jeg skjønner at det er fåfengt å legge vin på Annie og Skrulletta - de gjærer voldsomt, men minner mer om en blanding av surstrømming og islandsk nedgravd pikk - men alt annet her ute i skogene kan jo brukes. Tyttebærvin høres ikke galt ut? Egenprodusert Lakka kan vi vel også fikse, om noen husker sin kjemi og kan lage sprit så har vi alltids molter.

Nja.. vi satte vin i ungdommen, og jeg har aldri helt kommet meg etter det..

Sprit av en eller annen form kan vi sikkert får til, det er opptil flere begavede damer her ute. Blåværvin og kreklingsprit.

Jeg vil ha kreklingsprit - det er sikkert litt som en vodkashot med bedre smak.

Subsidiært så kan vi da legge en rørledning? Den trenger jo ikke å ha så voldsom diameter, selv om den naturligvis er noen kilometer lang. En ende i polets hovedlager og den andre utenfor sutreannie og Skrullettas telt. Med kodelås.

 

Endret av gale damen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tar du med noen sametruser også? Sebra har lett for å lukte litt for mye reke. 

Anonymkode: 43c07...3f4

Hva med litt rosepotpurri i sebratrusa 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg ikke drikker alkohol... 

Eller det egentlig verste er at jeg gikk meg en tur i dag og holdt på å kræsje med noen fordi jeg gikk i egne - eller særegne - tanker. Hva jeg tenkte på? Jo, om Dib-damene på skauen hadde kommet med noen nye innspill på sametruser, "hondkler", eskimoer og kanarifugler. Synes jeg ser meg selv unnskylde for mitt stakkars medmenneske... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sug lut skrev:

Forstår jeg deg rett når du mener jeg skal gå i sametuse med pelsen inn og tromme på Laura for å ta viktige avgjørelser? 

Ja. Merk at du tilfeldigvis skal gå fremst. Tamburmajor Lut til tjeneste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lat filmsøndag og ser Jul i Flåklypa (jada), og der kom selveste Reodor med følgende visdomsord: Nød lærer naken kvinne å bruke stormtruse. 

Skulle tro han frekventerer på DIB, uansett har han gitt oss et ekstra valg - sametruse (som autocorrekt vil ha til dametekke???), sebratruse og nå altså stormtruse. 

Jeg tror jeg går for håndbroderte stormtruser, sametruse med pelsen inn er jeg redd vil lugge.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Graciegirl skrev:

Ja. Merk at du tilfeldigvis skal gå fremst. Tamburmajor Lut til tjeneste...

Altså hvis jeg får stav og sånne snertne lave hvite tamburmajorstøvler oppfylles både min barndomsdrøm og diverse andres ikke-så-barnlige drømmer. Så ingen problemer med det, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Vi har lat filmsøndag og ser Jul i Flåklypa (jada), og der kom selveste Reodor med følgende visdomsord: Nød lærer naken kvinne å bruke stormtruse. 

Skulle tro han frekventerer på DIB, uansett har han gitt oss et ekstra valg - sametruse (som autocorrekt vil ha til dametekke???), sebratruse og nå altså stormtruse. 

Jeg tror jeg går for håndbroderte stormtruser, sametruse med pelsen inn er jeg redd vil lugge.  

Litt redd for å spørre, men hva er stormtruse? Jeg hadde en kjæreste med seilbåt en gang i forrige århundre og han kalte stormfokka for bestemorstrusa. Er vi i det landskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Vi har lat filmsøndag og ser Jul i Flåklypa (jada), og der kom selveste Reodor med følgende visdomsord: Nød lærer naken kvinne å bruke stormtruse. 

Skulle tro han frekventerer på DIB, uansett har han gitt oss et ekstra valg - sametruse (som autocorrekt vil ha til dametekke???), sebratruse og nå altså stormtruse. 

Jeg tror jeg går for håndbroderte stormtruser, sametruse med pelsen inn er jeg redd vil lugge.  

Borrelåseffekt! Uæh, det har jeg ikke tenkt på. (Dametekke vil jeg ikke ha altså.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...