Gå til innhold

Møte i DDS - Dib-damene på skauen


prebs

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Himmel og hav skrev:

Jeg lurer litt på - skal vi ha en sånn militær ordning med rang og ledere og sånt, eller går vi mer for flat struktur, gruppearbeid, anonyme spørreskjemaer og håndsopprekking? Skal vi i så fall også ha forslagskasse? Hvis vi skal ha forslagskasse, så har jeg tenkt på at undulatene kan bo i den,  sånn at vi slipper å drasse på fuglebur. De kan muligens også være ansvarlige for å ta imot og sortere forslag. Jeg vil ikke bære forslagskassa, så mitt første forslag er at undulatdamen bærer den. 

Forslagskasse og allmøter med håndsopprekning er nok en glimrende kombinasjon med en sulten lut og masse damer med pms eller overgangsalder (or all of the above). Sammen med hylleblomstsaft og duftlys legges det godt til rette for intern krig og opptil flere mord. Med stor fare for å kaste stein i glasshuset mitt foreslår jeg derfor at forslagskassa må stå igjen i garasjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Iiiiik skrev:

Forslagskasse og allmøter med håndsopprekning er nok en glimrende kombinasjon med en sulten lut og masse damer med pms eller overgangsalder (or all of the above). Sammen med hylleblomstsaft og duftlys legges det godt til rette for intern krig og opptil flere mord. Med stor fare for å kaste stein i glasshuset mitt foreslår jeg derfor at forslagskassa må stå igjen i garasjen. 

Spot on. Med flat struktur kommer vi oss ikke ut av skyttergraven/garasjen/granskauen før vi alle ligger døde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Iiiiik skrev:

Forslagskasse og allmøter med håndsopprekning er nok en glimrende kombinasjon med en sulten lut og masse damer med pms eller overgangsalder (or all of the above). Sammen med hylleblomstsaft og duftlys legges det godt til rette for intern krig og opptil flere mord. Med stor fare for å kaste stein i glasshuset mitt foreslår jeg derfor at forslagskassa må stå igjen i garasjen. 

Godt poeng. Kassa blir hjemme, men kan vi kjøre et aldri så lite evalueringsskjema etter at vi har vunnet over fienden? Vi kan ta det på Teams.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Iiiiik skrev:

Forslagskasse og allmøter med håndsopprekning er nok en glimrende kombinasjon med en sulten lut og masse damer med pms eller overgangsalder (or all of the above). Sammen med hylleblomstsaft og duftlys legges det godt til rette for intern krig og opptil flere mord. Med stor fare for å kaste stein i glasshuset mitt foreslår jeg derfor at forslagskassa må stå igjen i garasjen. 

Da er den i hvert fall borte for alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Godt poeng. Kassa blir hjemme, men kan vi kjøre et aldri så lite evalueringsskjema etter at vi har vunnet over fienden? Vi kan ta det på Teams.

Jeg er i teamsstreik. Forresten i questbackstreik også, så jeg står glatt over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Godt poeng. Kassa blir hjemme, men kan vi kjøre et aldri så lite evalueringsskjema etter at vi har vunnet over fienden? Vi kan ta det på Teams.

Stakkars den som må være møteleder der, holde styr på alle som vil ha ordet, og ytre sin mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hallo, kan dekorere de med våpen. Og skilt med LOVE og HOME på. Da har vi det så koselig atte, og ikke undervurder kos og forståelse og inkludering som våpen! 

Anonymkode: a06a3...677

Skal love deg at skilt med HOME og LOVE kan før til aggresjon, og etter litt vin blir bokstavene garantert byttet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, prebs skrev:

Kjære vene.

Nå er vi altså der at sug lut skyter spurver med kaniner (fra en flosshatt, regner jeg med). Det måtte jo komme det også. 

Filmen jeg har i hodet mitt nå, er vill, vakker og våt. 

Og Graciegirl, du hadde et utmerket tips til straff for desertører: Send dem til Moss! 

Nå fikk jeg inspirasjon. Vi drar til Fredrikstad! Der er både CC Cowboys og en EKTE FESTNING (som sikkert enkelt lar seg erobre av en gjeng gærne damer og en fugl i en forslagskasse). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Graciegirl skrev:

Hey. Kassen må med! Hvor skal ellers fuglen bo?!

Kanskje det er en løs fugl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Graciegirl skrev:

Hey. Kassen må med! Hvor skal ellers fuglen bo?!

Kanskje du kan bruke den til å sjekke om det er luft lengst inne i skyttergraven? Eller bak alle dibberne som drikker, skravler og graver etter gull (les: noe de kan være uenige om)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Iiiiik skrev:

Kanskje du kan bruke den til å sjekke om det er luft lengst inne i skyttergraven? Eller bak alle dibberne som drikker, skravler og graver etter gull (les: noe de kan være uenige om)? 

Nå fikk jeg skrekkelig vondt av den fiktive kanarifuglen. Den fortjener en bedre skjebne enn som så. Først mister den (forslags)kassen sin og deretter må den muligens brått og brutalt bøte med livet.

Jeg foreslår heller at vi bruker den lille eskimoen til å sjekke luftkvaliteten. Overlever hen er veien kort til Finn.no. Ekstra cash skader aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk Nilsen skrev:

Skal love deg at skilt med HOME og LOVE kan før til aggresjon, og etter litt vin blir bokstavene garantert byttet om. 

Jeg bytter klinkende edru til MOVE, HO! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Graciegirl skrev:

Nå fikk jeg skrekkelig vondt av den fiktive kanarifuglen. Den fortjener en bedre skjebne enn som så. Først mister den (forslags)kassen sin og deretter må den muligens brått og brutalt bøte med livet.

Jeg foreslår heller at vi bruker den lille eskimoen til å sjekke luftkvaliteten. Overlever hen er veien kort til Finn.no. Ekstra cash skader aldri. 

Kanarifuglen kan være hjemme, eller dra til Lillestrøm og trøste fugla der, de trenger det. Eskimoene derimot synes jeg synd på. Hvorfor skal hen ofres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 20.51, sug lut skrev:

Det hadde vært enda mye morsommere om du krabba inn under steinen din igjen og satt der og rugga i et hjørne innsmurt i egen faeces,  i stedet for å sitte som en sur ape og kaste avføring på andre.

Møkkakastinga er det vel normalt sett du som står for? Har du pensjonert deg fra din ene oppgave her inne?

Anonymkode: bcd80...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Graciegirl skrev:

Hey. Kassen må med! Hvor skal ellers fuglen bo?!

Kan vi ikke heller trene fuglen til å spionere for oss? Fienden kommer jo ikke til å forstå hva den holder på med, så den kan jo fly rett over fienden å finne ut alt mulig som vi trenger å vite. Den kan for eksempel fortelle oss om fienden husker hvilke garasje han parkerte tanksen sin i. 

Det finnes vel minst en gææren dib dame som kan kommunisere med fugler? Jeg forstår nemlig ikke et kvekk av kvekkene, så noen må oversette til meg. Har vi en kanarifuglhvisker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sug lut skrev:

Kanskje det er en løs fugl?

Du hak'ke en løs kanin på bildekket da? 

Kanarifuglhvisker - der kom det! Jeg visste at det var en bit som manglet i denne herrrrlige mosaikken. Klarte bare ikke å sette fingeren på hva det var. Noen fra Lillestrøm her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, prebs skrev:

Du hak'ke en løs kanin på bildekket da? 

Kanarifuglhvisker - der kom det! Jeg visste at det var en bit som manglet i denne herrrrlige mosaikken. Klarte bare ikke å sette fingeren på hva det var. Noen fra Lillestrøm her? 

Vel, du går aldri aleine til Åråsen, sier'em. Ufattelig, men dog. Så noen rare gulinger finnes nok, men om de vil innrømme det er en annen sak.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ha med «Noen-som-ser»! Det pleier jo å være en og annen klarsynt tåkefyrstinne i dib-rekkene, som har kontroll på hi’s bilnøkler og forlagte bonusbarn. Førstemann til mølla blir kanarifuglassistent i rekognoseringstroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Himmel og hav skrev:

Med alle bananene...skulle vi lagd litt bananlikør også? 

Er ikke likør for gamle damer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ulenissen skrev:

Er ikke likør for gamle damer? 

Og vi er ialle fall ikke gamle. Ortopediske sko handler ikke om alder. Ikke likør heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Iiiiik skrev:

Forslagskasse og allmøter med håndsopprekning er nok en glimrende kombinasjon med en sulten lut og masse damer med pms eller overgangsalder (or all of the above). Sammen med hylleblomstsaft og duftlys legges det godt til rette for intern krig og opptil flere mord. Med stor fare for å kaste stein i glasshuset mitt foreslår jeg derfor at forslagskassa må stå igjen i garasjen. 

Flat struktur finnes ikke. Jeg er general når jeg ikke er fullstendig enegående. Ikke er jeg god på å ta imot ordre heller. Jeg mistenker sterkt at det er flere her av samme type. For å unngå at vi myrder hverandre foreslår jeg at alle hører på meg. Unntatt når jeg ikke vil. Da får alle gjøre det de ønsker og nåde dere om det er feil når jeg melder meg inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, sug lut skrev:

Flat struktur finnes ikke. Jeg er general når jeg ikke er fullstendig enegående. Ikke er jeg god på å ta imot ordre heller. Jeg mistenker sterkt at det er flere her av samme type. For å unngå at vi myrder hverandre foreslår jeg at alle hører på meg. Unntatt når jeg ikke vil. Da får alle gjøre det de ønsker og nåde dere om det er feil når jeg melder meg inn igjen.

Noe sier meg at du ikke er typen det går ann å si "jada, det er du som er sjefen" til, for så å bare kjøre sitt eget løp. (det er ellers ofte en fin strategi, den som vil være sjef tror han er sjef, mens jeg får lov til å bestemme hvordan jeg gjør ting. Det må jo være vinn-vinn!) Men som sagt, så tror jeg nok ikke du er så lettlurt at det vil funke Luten, så da blir jeg nødt til å si det som det er. Ja, da, jeg skal høre på deg, sånn helt bokstavelig høre hva du har å si, men det betyr ikke at jeg retter meg etter det jeg har hørt, med mindre jeg er enig. Hvis du virkelig vil være sjef tror jeg det lureste er å pøse på med portvin og bananlikør til alle, så blir vi sikkert medgjørlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Og vi er ialle fall ikke gamle. Ortopediske sko handler ikke om alder. Ikke likør heller. 

Kan være enig i det med ortopediske sko, men likør? Tror ikke min mor har begynt på den galeien enda en gang... bestemor derimot....

Men vi kan enes om at alkohol blir en viktig ting å putte i kampsekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ulenissen skrev:

Kan være enig i det med ortopediske sko, men likør? Tror ikke min mor har begynt på den galeien enda en gang... bestemor derimot....

Men vi kan enes om at alkohol blir en viktig ting å putte i kampsekken.

Det er mer effektivt å pakke enn vin, det har høyere prosent. Vi kan neppe ha mer enn 3 kolli hver? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...