Gå til innhold

Møte i DDS - Dib-damene på skauen


prebs

Anbefalte innlegg

I god tidsånd, med gjenbruk og virus og greier, kan jeg godt sy om gamle ronkehondklær (helst vaskede) (litt bekymret over at autocorrect ikke prøvde seg her🤔) til munnbind. 

Anonymkode: 3cbd9...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I god tidsånd, med gjenbruk og virus og greier, kan jeg godt sy om gamle ronkehondklær (helst vaskede) (litt bekymret over at autocorrect ikke prøvde seg her🤔) til munnbind. 

Anonymkode: 3cbd9...c82

Flott!Så kan jeg slenge på noe "bling" etterpå!Gjenbruk er topp!De kan sikkert brukes som mensenbind etter bruk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Østerdølen skrev:

Flott!Så kan jeg slenge på noe "bling" etterpå!Gjenbruk er topp!De kan sikkert brukes som mensenbind etter bruk også!

Hva med en allround-løsning? Ronkehondkle, mensbind og munnbind i ett. Et skikkelig kinderegg! Det er sikkert lurt å pakke lett når man skal i krigen, selv om det er på hotell.

Anonymkode: 3cbd9...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne vært med, men ligger dessverre i en oppkjørsel. Var uheldig vinteren for ett par år siden og falt da jeg var ute å gikk. Ligger her enda for damen i huset her har stirret på meg fra kjøkkenvinduet uten pause siden det skjedde. Tror det er noe alvorlig galt med henne, så jeg spiller død for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: e4412...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sette opp garasjer til hver enkelt før dere kommer, så vi er sikre på at ingen parkerer i feil garasje😂

Anonymkode: a147a...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Haha, akkurat det slo meg i formiddag, siden jeg slumpa til å glemme frokost og dra ut på noen timer aktivitet som gjorde det umulig å få mat. Det gikk  veldig bra lenge. Så ble jeg sulten. Det gikk også bra. Men et par timer etter så gikk gardina ned og jeg ble blodtørstig enspora killer monster from outer space, et fantastisk våpensystem helt alene.

Du kan pepre fienden med syrlighetene dine. Selv tenker jeg bare å korrigere dem; nådig, men bestemt. Alle får beskjed om å sette på seg sikkerhetsbelter i tanksen og så er vi i gang.
 

Har noen forresten vurdert å ta med de kritiske svigermødrene sine, de late svigerinnene og barnas kravstore biomor? For disse kan jo bli en viktig ressurs i kampen, siden de kan mase hull i hodet på fienden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar med 10 poser med rundstykker og 10 pakker med gulost, man kan aldri vite hvem som dukker opp. 

Anonymkode: 2fe0a...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar med 10 poser med rundstykker og 10 pakker med gulost, man kan aldri vite hvem som dukker opp. 

Anonymkode: 2fe0a...045

Barnesoldater spiser enormt mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar med 10 poser med rundstykker og 10 pakker med gulost, man kan aldri vite hvem som dukker opp. 

Anonymkode: 2fe0a...045

Phøy!Det er det jeg spiser til frokost hver dag,det.Så det holder ikke lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett jeg tar med svigermor og mamma, jeg! Det de to ikke kan om nyttige ting er ikke verdt å vite, tror jeg. Pluss spikkekniv og plaster. Og er det noen som har tenkt på vin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skryte på meg et tredagers opphold i Langesund denne sommeren, så jeg melder meg frivillig som en slags kjentkvinne. For eksempel vet jeg at den beste isen finner vi i Brevik - og det er bare et eksempel på all den kompetansen jeg opparbeidet meg på 72 timer. Ingen krig uten kuleis, sånn er det bare.

Jeg er lett å underholde og løsningsorientert når ting drar seg til. Noe sier meg at det er egenskaper som fort kan komme til nytte. I tillegg er jeg god på Riesling og Rosévin - og sjokolade. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, amandine skrev:

Jeg tror rett og slett jeg tar med svigermor og mamma, jeg! Det de to ikke kan om nyttige ting er ikke verdt å vite, tror jeg. Pluss spikkekniv og plaster. Og er det noen som har tenkt på vin?

Holder det ikke med hylleblomstsaft? 

Anonymkode: 3cbd9...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Holder det ikke med hylleblomstsaft? 

Anonymkode: 3cbd9...c82

Det enkle svaret på det er: NEI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne planen kommer til å gå til helvete hvis ikke vi har en skikkelig øvelse først.  Hvem stiller huset sitt til disposisjon for en real brannøvelse?
Først når dette er gjort vet vi hvem som takler presset. Resten sendes hjem for å pugge videre på ord som barnevernet, svogerforskning, vÆrt og innafor. Og for ordens skyld, alle som blir sendt hjem skal i karantene!

Anonymkode: ca59d...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skulle så gjerne vært med, men ligger dessverre i en oppkjørsel. Var uheldig vinteren for ett par år siden og falt da jeg var ute å gikk. Ligger her enda for damen i huset her har stirret på meg fra kjøkkenvinduet uten pause siden det skjedde. Tror det er noe alvorlig galt med henne, så jeg spiller død for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: e4412...5dd

Det begynner å bli en stund? Skal vi sende en patrulje handlekraftige damer som kan stirre tilbake mens du kryper i skjul? Burde vi dessuten rekruttere kjøkkenstirredamen? Om hun kan få deg til å spille død i et par år så kan hun sikkert få en tropp eller to av fienden til å holde seg i ro også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg til kamp! En pms synkronisert hær med DIB-damer redder landet på et blunk. 

Vi må bare ha nok bling og vin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så jeg hyler - med åpen veranda. Men blås i naboen, det er en mann  som ikke har noe å gjøre i DDS (eller noen andre steder, strengt tatt). Men altså, bare tanken på dette: 

Himmel og hav skal gå med MÅLEBÅND og kontrollere avstanden.

Du andre (glemte nick, sorry!) har ansvar for å skaffe oss megalomane baderinger som veier mer enn oss selv. Da går det nok fremover med angrepet, skal du se. 

Sug lut og The witch skal sendes jæskla sultne ut i strid iført de nevnte baderingene - etterfulgt av en (må vi anta) irriterende Himmel og hav med målebånd og en mild Pashla som minner om ordbruken. 

Amadine er brisen og fnisete av vinen, Østerdølen har spist opp all maten, anonym er opptatt med garasjebygging, men garasjen blir straks okkupert av anonym 1 og 2 som skal sy ronkehonkler. 

Siste anonyme har mensen og kan ikke brukes til annet enn elegiske krigsrop. 

 

TAKK! Jeg dævver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og undulaten min er klare hvis jeg bare finner bilen min, har nok parkert den i feil garasje tror jeg. Men først skal jeg ta toget så jeg kan hente en undulatkompis, men dama gidder jo ikke å svare meg, men det er kanskje fordi jeg har litt mange katter. Skjønner ikke hvorfor hun ikke vil svare meg, det er jo ikke som om jeg har tenkt til å ta kattene med meg. men jeg gleder meg masse til å få en undulat til så jeg kommer bare til å ringe på døra hennes. Så jeg og undulatene kommer når vi har funnet bilen,

Anonymkode: df724...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, prebs skrev:

elegiske krigsrop

Jeg synes dette var et skikkelig nydelig konsept. Mine er mer rautende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi må ha med katter og undulater! Jeg er dyreelsker på min hals. Dyr oppi dette eh... salige motstandsarbeidet blir helt knall. Jeg mener, Napoleon hadde hester og Hannibal elefanter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan sette opp garasjer til hver enkelt før dere kommer, så vi er sikre på at ingen parkerer i feil garasje😂

Anonymkode: a147a...9ca

Skulle ikke være anonym😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Skulle ikke være anonym😊

Ta med deg Hengebuksvinet ditt også. Ren taktikk for å forvirre fienden. Vi pusser undulater og svin på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan ikkje bli med før eg veit korleis dusjordninga blir! 

Blir det dusjing kvar dag, eller blir det klutvask? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...