Gå til innhold

Ser ut til at sommerferien ryker. Har dere plan B?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg ville i så fall utstyrt ungen med redningsvest og ikledd meg bikini og hoppa ut i vannet. Herlig 😊

Ja! Hvem skal være redningsvestene de 2 kilometerne det er å gå i 30 grader, da? Mamma og pappa? Høres herlig ut! :D I tillegg til 3 liter saft, niste, sitteunderlag, ekstra skiftetøy, poser til svømmetøy, håndklær, medisiner og sånn. 

Yes! Ikke noe er som 45 kilo på ryggen.

Men hvis det regner slipper vi det. Da kan vi bade ute, i regnet, i hagen :D

Anonymkode: d81aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det hadde jo vært en knall sommer for deg også det da :) win win

Anonymkode: d81aa...ad8

Jeg skal uansett bade på stranden , spise masse jordbær, drikke masse deiiige sommerdrikker, ha på bikini og spise masse is . Regner det så regner det. Sommer blir det uansett . Vil jeg ha regn ? Nei! Tåler jeg vann ? Definitivt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja! Hvem skal være redningsvestene de 2 kilometerne det er å gå i 30 grader, da? Mamma og pappa? Høres herlig ut! :D I tillegg til 3 liter saft, niste, sitteunderlag, ekstra skiftetøy, poser til svømmetøy, håndklær, medisiner og sånn. 

Yes! Ikke noe er som 45 kilo på ryggen.

Men hvis det regner slipper vi det. Da kan vi bade ute, i regnet, i hagen :D

Anonymkode: d81aa...ad8

2 kilometer. Beklager, jeg mener 5 kilometer.

Anonymkode: d81aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg skal uansett bade på stranden , spise masse jordbær, drikke masse deiiige sommerdrikker, ha på bikini og spise masse is . Regner det så regner det. Sommer blir det uansett . Vil jeg ha regn ? Nei! Tåler jeg vann ? Definitivt 😊

Ja.. så da kan vi like gjerne HÅPE at det regner omtrent hver eneste dag hele sommeren :) Da regner jo all myggen vekk også... 

Anonymkode: d81aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja.. så da kan vi like gjerne HÅPE at det regner omtrent hver eneste dag hele sommeren :) Da regner jo all myggen vekk også... 

Anonymkode: d81aa...ad8

Jeg håper på sol jeg😊. Og lever i håpet. Heldigvis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg håper på sol jeg😊. Og lever i håpet. Heldigvis 

Men det kommer til å regne, mye, du kommer også til å elske det, for sommer blir det uansett :)

Anonymkode: d81aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi man gjør det BESTE ut av alle situasjoner og alltid får en fin sommer uansett :) Det er jo bare å finne det positive i det! 
For min del hadde regn hele sommeren vært fantastisk, det hadde gjort at det ikke ble bål- og grilleforbud, ungene kunne dansa i regnet og "bada" ute, og jeg hadde slippet pollenplagene :D :D :D

Anonymkode: d81aa...ad8

Du er en smule passiv-aggressiv. Blir du aldri lei?

Anonymkode: b94df...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men det kommer til å regne, mye, du kommer også til å elske det, for sommer blir det uansett :)

Anonymkode: d81aa...ad8

Vi får se da vettu😊. Kanskje jeg ender på terrassen i ett hus i middelhavet . Hvem vet. Den som lever får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi får se da vettu😊. Kanskje jeg ender på terrassen i ett hus i middelhavet . Hvem vet. Den som lever får se. 

Nei, det kommer til å regne. Det er en normal, norsk sommer. Grensene kommer til å være stengt og vi kommer til å spille kort inne, se på det hyggelige regnet, og glede oss over at det kommer en sommer neste år også! :)

Det er aldri så bra å fiske som når det regner heller :D

Anonymkode: d81aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er en smule passiv-aggressiv. Blir du aldri lei?

Anonymkode: b94df...9f8

Se på deg, tenk å anta sånt om andre. Skjerp deg. Jeg er bare positiv.

Anonymkode: d81aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi får se da vettu😊. Kanskje jeg ender på terrassen i ett hus i middelhavet . Hvem vet. Den som lever får se. 

Tror du at du skal dø av koronaviruset?

Anonymkode: d81aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tror du at du skal dø av koronaviruset?

Anonymkode: d81aa...ad8

På ingen måte 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

På ingen måte 😊

Hva mente du med det, da?

Anonymkode: d81aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva mente du med det, da?

Anonymkode: d81aa...ad8

Det bør du kunne forstå. Ett ordtak kort og godt. Men ok nå holder det gjør det ikke? Vi har ledd litt begge to og nå er det bra😊. Er du ikke ett troll så tror jeg at du bør snakke med noen å få litt hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det bør du kunne forstå. Ett ordtak kort og godt. Men ok nå holder det gjør det ikke? Vi har ledd litt begge to og nå er det bra😊. Er du ikke ett troll så tror jeg at du bør snakke med noen å få litt hjelp. 

Hva i alle dager... Hva feiler deg deg egentlig, plutselig angriper du på den måten? Jeg spurte bare hva du mente med at den som lever får se. 

Det er faktisk mange som lever nå, som ikke lever i sommer.

Anonymkode: d81aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, vi får håpe at det regner hele sommeren :)

Anonymkode: d81aa...ad8

Forklar gjerne?

Anonymkode: 1ce59...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Hvem skal være redningsvestene de 2 kilometerne det er å gå i 30 grader, da? Mamma og pappa? Høres herlig ut! :D I tillegg til 3 liter saft, niste, sitteunderlag, ekstra skiftetøy, poser til svømmetøy, håndklær, medisiner og sånn. 

Yes! Ikke noe er som 45 kilo på ryggen.

Men hvis det regner slipper vi det. Da kan vi bade ute, i regnet, i hagen :D

Anonymkode: d81aa...ad8

Snakk om å bare se problemer! Er det mulig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå må vi stole på at voksne folk klarer å skille dette og la folk håpe eller tro på akkurat det de vil. Ett eller annet resultat blir det uansett . 😊

Jeg tror du blander sammen håp og ønske altså. Jeg også skulle ønske at jeg kunne dra til syden i år jeg også, men hverken tror eller håper på det slik ting er nå. Ingen vits å håpe på noe en vet ikke kommer til å skje. Håp må nødvendigvis følge en liten tro på at det skjer. 

Anonymkode: 26404...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tror du blander sammen håp og ønske altså. Jeg også skulle ønske at jeg kunne dra til syden i år jeg også, men hverken tror eller håper på det slik ting er nå. Ingen vits å håpe på noe en vet ikke kommer til å skje. Håp må nødvendigvis følge en liten tro på at det skjer. 

Anonymkode: 26404...0c7

Jeg håper på å kunne feriere utenfor Norge . Om det i så fall blir Sverige , Danmark eller  Hellas spiller liten rolle. Jeg ønsker det også. Hvor stor sjansen er? Det aner jeg ikke. Vi tar det som det kommer og lever godt i håpet. Vi koser oss med håpet og samtidig er vi realistiske . Null stress😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg håper på å kunne feriere utenfor Norge . Om det i så fall blir Sverige , Danmark eller  Hellas spiller liten rolle. Jeg ønsker det også. Hvor stor sjansen er? Det aner jeg ikke. Vi tar det som det kommer og lever godt i håpet. Vi koser oss med håpet og samtidig er vi realistiske . Null stress😊

Du gir jo ingen mening. Skjønner du ikke forskjell på betydningen sv ordene?

Anonymkode: 26404...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du gir jo ingen mening. Skjønner du ikke forskjell på betydningen sv ordene?

Anonymkode: 26404...0c7

Du forstår ikke hva jeg mener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Du forstår ikke hva jeg mener? 

Forstår du hva jeg mener? Skjønner du forskjell på håp, tro og det å ønske noe? Mener du det er sunt å håpe på noe en vet ikke skjer? Er det da virkelig håp? Eller et ønske «at det kunne skjedd»?

Anonymkode: 26404...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forstår du hva jeg mener? Skjønner du forskjell på håp, tro og det å ønske noe? Mener du det er sunt å håpe på noe en vet ikke skjer? Er det da virkelig håp? Eller et ønske «at det kunne skjedd»?

Anonymkode: 26404...0c7

Jeg har ikke gitt opp håpet helt så jeg tror faktisk ikke at det å feriere utenfor Norge er helt umulig . Om jeg tror det er stor sannsynlighet ? Nei. Nå var ikke dette ett spm om sannsynlighet men ja.. håpet er til stede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forklar gjerne?

Anonymkode: 1ce59...126

Jeg elsker regn.

Anonymkode: d81aa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du gir jo ingen mening. Skjønner du ikke forskjell på betydningen sv ordene?

Anonymkode: 26404...0c7

 

24 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Du forstår ikke hva jeg mener? 

Dere ødelegger det som kunne blitt en grei tråd med kveruleringen deres. Jeg tipper de fleste av oss blåser en lang i om ADHD mamma håper på Hellas eller ikke. 

Det hadde vært kjekt om tråden kunne handle om alternative feriemål🙏🏻

Anonymkode: 1ce59...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...