Gå til innhold

Ser ut til at sommerferien ryker. Har dere plan B?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

 

Dere ødelegger det som kunne blitt en grei tråd med kveruleringen deres. Jeg tipper de fleste av oss blåser en lang i om ADHD mamma håper på Hellas eller ikke. 

Det hadde vært kjekt om tråden kunne handle om alternative feriemål🙏🏻

Anonymkode: 1ce59...126

Er 100% enig med deg. Kjedelig med de som ødelegger tråd etter tråd med dette, det er ofte de samme personene.

Anonymkode: b94df...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår plan B er hytta på fjellet. Jeg kjenner en stor skuffelse over at ferieplanene går i dass. Å kunne planlegge og glede seg over flotte ferier er luksus. Den luksusen har vi hatt i mange år. Ting som tas vekk fra mennesker savnes alltid mer enn det man aldri har hatt. Jeg er plaget av leddgikt. Strever meg gjennom vinteren her i Norge. Sydenvarmen tenkes på gjennom hele vinteren. Jeg vet at jeg får et helt annet liv i varmen. Nå blir det 15 grader og regn i 4 uker. Teltturer, haiking i fjellet, bading i vann sykkelturer i byer og skog, det gjør vintrer rundt. Sommeren er annerledes, da er vi vant til å gjøre andre ting. Ja, jeg er skuffet. Jeg tror vi bare får akseptere at flere av oss her inne er det. Jo mere dere andre anbefaler oss supre alternativer her i Norge, jo mer stritter vi i mot. Spørsmålet innledningsvis var om vi hadde en plan B. Ja, det har min familie. Vi skal ufrivillig tilbringe 4 uker i ustabilt vær på fjellet, mens jeg fryser ledda stive. Alt dette for å komme oss litt vekk fra hverdagen her hjemme.

Anonymkode: 21859...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vår plan B er hytta på fjellet. Jeg kjenner en stor skuffelse over at ferieplanene går i dass. Å kunne planlegge og glede seg over flotte ferier er luksus. Den luksusen har vi hatt i mange år. Ting som tas vekk fra mennesker savnes alltid mer enn det man aldri har hatt. Jeg er plaget av leddgikt. Strever meg gjennom vinteren her i Norge. Sydenvarmen tenkes på gjennom hele vinteren. Jeg vet at jeg får et helt annet liv i varmen. Nå blir det 15 grader og regn i 4 uker. Teltturer, haiking i fjellet, bading i vann sykkelturer i byer og skog, det gjør vintrer rundt. Sommeren er annerledes, da er vi vant til å gjøre andre ting. Ja, jeg er skuffet. Jeg tror vi bare får akseptere at flere av oss her inne er det. Jo mere dere andre anbefaler oss supre alternativer her i Norge, jo mer stritter vi i mot. Spørsmålet innledningsvis var om vi hadde en plan B. Ja, det har min familie. Vi skal ufrivillig tilbringe 4 uker i ustabilt vær på fjellet, mens jeg fryser ledda stive. Alt dette for å komme oss litt vekk fra hverdagen her hjemme.

Anonymkode: 21859...2dd

Men om det åpnes for å feriere i Norge så kan man jo ta turen til sør- eller Østlandet hvor sjansen for fint vær er større? 

Det er lov å være skuffet, vi må selv se langt etter to uker på Mallorca, men det er jo viktig å ikke grave seg helt ned. 

Anonymkode: 1ce59...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å titte på Sørlandet, også jobbe oss oppover. Har tre uker ferie, ettersom Hellas blir avlyst, frister det å sette seg i bilen og finne steder underveis 

Anonymkode: b2896...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Hvem skal være redningsvestene de 2 kilometerne det er å gå i 30 grader, da? Mamma og pappa? Høres herlig ut! :D I tillegg til 3 liter saft, niste, sitteunderlag, ekstra skiftetøy, poser til svømmetøy, håndklær, medisiner og sånn. 

Yes! Ikke noe er som 45 kilo på ryggen.

Men hvis det regner slipper vi det. Da kan vi bade ute, i regnet, i hagen :D

Anonymkode: d81aa...ad8

Du er ufattelig kjedelig. 

Anonymkode: 27f65...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...