Gå til innhold

April 2018

1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

Så bra at alt ser bra ut, Kveldssol! 😊

Vi skal på oul mandag om en drøy uke. Blir spennende å se om de er enige i at det kommer en gutt. Det var jo det jordmor på tidlig ul mente 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kveldssol skrev:

Jøss, kanskje greit å vurdere å bytte lege på ett eller annet tidspunkt..?

Vi skal på oul i morgen, jeg gleder meg veldig 🌞 Spurte samboeren for flere uker siden om han ville vite om det blir gutt eller jente (tenkte at han også skulle få bestemme noe.. jeg bestemte jo at vi skulle beholde den og bli foreldre 🙊) Men jeg ser ingen grunn til å ikke få vite det 😀

Har absolutt tenkt til å bytte, ja! Men har vel egentlig sagt at jeg gjør det så fort babyen har kommet..

Oi, så spennende! :) Da får du skrive en liten oppdatering her om åssen det har gått.. (Og om du evt vil dele kjønn med oss her på forumet:babysmokk:) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en periode med ekstremt overskudd. Føler meg så fin 💜 begynner å få en liten søt kul, energien er tilbake, syns håret er fint og ansiktet gløder på en måte. Flere som kommenterer det. Veldig deilig. Er forøvrig litt paranoid over at alle symptomer bortsett, fra strekkinger og stikkinger i livmor. Blir fint med UL neste mandag! 

Hvordan har dere det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Atemor skrev:

Jeg har en periode med ekstremt overskudd. Føler meg så fin 💜 begynner å få en liten søt kul, energien er tilbake, syns håret er fint og ansiktet gløder på en måte. Flere som kommenterer det. Veldig deilig. Er forøvrig litt paranoid over at alle symptomer bortsett, fra strekkinger og stikkinger i livmor. Blir fint med UL neste mandag! 

Hvordan har dere det ?

Herlig med mer overskudd! 😊 Vi har akkurat tatt over hus, og skal begynne med litt oppussing og flytting, så det lille ekstra jeg har, går til det 😉

Jeg har fremdeles litt ømme pupper og strekking i livmor. Ellers synes jeg at magen egentlig vises ganske godt 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Atemor skrev:

Hvordan har dere det ?

Så godt å høre 💕😊 

Jeg har også hatt mer overskudd, så jeg har endelig kommet meg på trening igjen! Ekstremt deilig 💪🏻 Ingen nevneverdig kul enda, men popper vel ut veldig snart:) 

Har bært ganske emosjonell, og har gruet meg fælt til å fylle år på mandag..😂 Men det skal vel gå rimelig greit!! Oul torsdag om en uke, blir kjempestas 😂😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2017 den 19.37, FrøkenKokos skrev:

Oi, så spennende! :) Da får du skrive en liten oppdatering her om åssen det har gått.. (Og om du evt vil dele kjønn med oss her på forumet:babysmokk:) Masse lykke til!

Vi får en liten gutt! Nesten litt rart, jeg hadde visst trodd at det ble en jente 😂 Det blir spennende i alle fall :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Kveldssol skrev:

Vi får en liten gutt! Nesten litt rart, jeg hadde visst trodd at det ble en jente 😂 Det blir spennende i alle fall :babygutt:

Åh, så koselig da💙 Gratulerer så mye!! Håper alt var bra med den lille gutten :) Teller ned dagene til jeg selv får vite kjønn.. Tiden går så alt for sakte😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kveldssol skrev:

Så koselig! Da er vi to guttebabyer her inne så langt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig dere som vet kjønn. :strix:

Grattis med dagen Nordpolen :bursdag:

Dere som kjenner liv- når begynte dere å kjenne liv?? Er i uke 15 og veeeldig utålmodig, ønsker å kjenne noe nå! Nå er formen bedre så føler egentlig ikke at jeg er gravid. Og stresser med det. Flere som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Kveldssol said:

Sååå koselig å høre ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutes ago, Stoort ønske om en til... said:

Så koselig dere som vet kjønn. :strix:

Grattis med dagen Nordpolen :bursdag:

Dere som kjenner liv- når begynte dere å kjenne liv?? Er i uke 15 og veeeldig utålmodig, ønsker å kjenne noe nå! Nå er formen bedre så føler egentlig ikke at jeg er gravid. Og stresser med det. Flere som har det slik??

Jeg kjenner plutselig ikke noe. Så jeg er også litt paranoid nå selv. Men kjenner av og til mye liv. Veldig spent på UL neste mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+4, og kjenner ingenting.. ☹️ Har kjent den såkalte «boblingen/sommerfugl» ÉN gang, men det er flere uker siden.. Blir godt med en bekreftelse på OUL ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Jeg sitter med akkurat samme følelse. Formen er forholdsvis fin, men kjenner ikke noe liv, og da blir jeg litt stressa. 

Er 17+2 i dag. Kjente "sommerfuglvinger" to ganger for noen dager siden, men det er alt. Var på ul i forrige uke, og da fikk vi jo se at alt sto bra til i magen. Morkaken ligger foran, og når dette i tillegg er mitt første barn, sa jordmor at det kunne gå helt til uke 20 før jeg kjente noe. "Ingenting å bekymre seg for enda!". Så jeg prøver å slå meg til ro med det 🙄

Endret av Tusenfryd84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok også morkaken foran, så jeg kjenner ikke så mye selv om dette er tredjemann. Er 18+2 uker nå og har kjent omtrent daglig i halvannen uke, men det er kanskje 1-2 ganger daglig, hvis jeg er helt stille. Med de andre har jeg kjent det tidligere og bedre. Men det kommer vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også morkaken foran. 

Men ble helt fascinert da jeg var på ul i uke 14++. En 8 cm lite foster ligger og spreller inni magen, og jeg kjenner ingenting. 

De ligger sabla godt beskytta inni her!

er det noen av dere som bor i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sett bad moms christmas. Lo mye. Tror jammen bebisen i magen reagerte på smågodtet og latteren. Så der var det både bobler, spart og kiling i mageb 😍

Kan forøvrig anbefale filmen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Atemor skrev:

I dag har jeg sett bad moms christmas. Lo mye. Tror jammen bebisen i magen reagerte på smågodtet og latteren. Så der var det både bobler, spart og kiling i mageb 😍

Kan forøvrig anbefale filmen:-)

Var på kino og så den i går jeg også 😆 Kjempegøy!! 

Så heldig, Atemor. 💙 Godt å kjenne den lille! Lå selv og kjente etter før jeg skulle sove i går, og tror jeg kjente bebisen 2 ganger :) (men som førstegangsgravid syns jeg det er vanskelig å vite...) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2017 den 17.09, FrøkenKokos skrev:

Har bært ganske emosjonell, og har gruet meg fælt til å fylle år på mandag..😂 Men det skal vel gå rimelig greit!! Oul torsdag om en uke, blir kjempestas 😂😍

Hipp hurra for deg! 🎈😊🎈 For det er i dag du har bursdag? Håper dagen har vært fin så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isbjørnungen skrev:

Var på ultralyd i dag (18+0)! Og der fikk vi se en frisk, søt og aktiv liten jente 😍 

Så koselig! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...