Gå til innhold

Førstegangs prøver!


lillevenn17

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nervøst 😬 Er 14 dpo i dag, og har ikm i dag, men ingen tr enda 🙈

Vurderer å teste i morgen! Men vet ikke om jeg tør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 dpo i dag, tenker å teste lørdag (13dpo) :) har null symptomer, føler meg absolutt ikke gravid.. håper jeg tar feil :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, fsa skrev:

Jeg er 10 dpo i dag, tenker å teste lørdag (13dpo) :) har null symptomer, føler meg absolutt ikke gravid.. håper jeg tar feil :) 

 

Jeg har heller ingen symptomer, og har hatt en følelse av at det ikke klaffet denne måneden. Men håper jeg tar feil ;) får se i morgen :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har el i følge appen, og har forferdelig vondt! Jeg har ennå ikke kommet i gang med verken temping eller el-tester. Føler meg alt for fokusert på å bli gravid allerede, så jeg trenger ikke flere ting som bidrar :P Men er det flere som opplever smerter under el? Har hatt ulik grad av smerte i ryggen, og i magen i dag, og litt i går. Jeg har også vært ekstremt trøtt i dag, (sov 3 timer etter jobb), men det kan være pga pollen. Vi bomma på eggløsning sist, så denne gangen begynte vi mange dager før for å være sikker :). Hvordan går det med deg lillevenn17? Og hold oss oppdatert på testingen fsa og FruAnonym! Krysser fingrene for dere! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.....

Gravid 1-2 😱🙈

Men er det ift befruktning? Regner man fra 1.mensdag i forrige mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, FruAnonym skrev:

Herregud.....

Gravid 1-2 😱🙈

Men er det ift befruktning? Regner man fra 1.mensdag i forrige mens?

Å. Gratulerer :) er fra befruktning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruAnonym skrev:

Herregud.....

Gravid 1-2 😱🙈

Men er det ift befruktning? Regner man fra 1.mensdag i forrige mens?

Gratulerer! 😍 hvilken pp er du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nymeria1 skrev:

Hvordan går det med deg lillevenn17? 

Her går det ikke så bra. Jeg skulle være så flink å ikke teste etter EL, men det gjorde jeg likevel etter jeg trodde jeg fant EL slim. Er så lei av lange sykluser. Trodde jeg peilet meg inn på en 34 dagers syklus pga jeg mente EL testen var positiv, syklusdag 33 nå og ingen positive tester. Jeg vet ikke om kroppen min faktisk slipper egget, for EL testene ser så sterke ut uansett. Kjenner jeg blir litt matt, så jeg vurderer å kjøpe en ladycomp. 

Kan jo hende du har EL nå? Jeg har ikke opplevd noe særlig til EL smerter selv, ihvertfall ikke i den grad du beskriver. Jeg tror nok du gjør lurt i å ikke sjekke så mye med tester og temping, du gjør deg selv en stor tjeneste der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg og venter på EL. Var ferdig med Letrozol-kur i går, så håper kroppen klarer å lage og slippe et egg nå som det var vært stimulering 🤞🏼🙏🏻 Skal til gyn for UL til uka. Håper at kuren har virket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lillevenn17 skrev:

Gratulerer! 😍 hvilken pp er du i?

Tusen takk ❤ begynte å aktivt prøve i desember, så pp5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Så fint med en chat som dette, jeg har nå lest gjennom alt her. Jeg har vært sammen med kjæresten i snart 5 år og vi har endelig bestemt oss for å utvide familien :) Jeg sluttet på pillen i slutten av april, men skal ikke sette i gang å prøve før i september på grunn av jobb osv. Håper kroppen min får nok tid til å omstille seg slik at det går fort når vi først setter i gang :) 

 

Dere som planlegger unge i vinter, har dere noe planlagt om hvordan dere gjør det med tanke på barnehageplass hvis dere må jobbe etter permisjonen? 

☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, sej skrev:

Hei. 

Så fint med en chat som dette, jeg har nå lest gjennom alt her. Jeg har vært sammen med kjæresten i snart 5 år og vi har endelig bestemt oss for å utvide familien :) Jeg sluttet på pillen i slutten av april, men skal ikke sette i gang å prøve før i september på grunn av jobb osv. Håper kroppen min får nok tid til å omstille seg slik at det går fort når vi først setter i gang :) 

 

Dere som planlegger unge i vinter, har dere noe planlagt om hvordan dere gjør det med tanke på barnehageplass hvis dere må jobbe etter permisjonen? 

☺️ 

Velkommen! Så greit at dere ikke prøver før i september, da får du tid til at kroppen omstiller seg etter pilleslutt.

For vår del planlegger vi ikke baby etter når det er mest sjanse for barnehageplass. Nå har vi prøvd siden februar, men med syklus på bærtur har det ikke skjedd noe. Så vårt ønske er barn, så tar vi eventuell utfordring med barnehageplass når det kommer. Jeg jobber 50% og har flere i familien som kan passe barnet på dagtid dersom det blir nødvendig. Samboer har dagjobb og har dermed fri de gangene jeg jobber kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, FruAnonym skrev:

Tusen takk ❤ begynte å aktivt prøve i desember, så pp5?

Hvor lenge har du vært uten prevansjon?

Jeg går til innkjøp av LadyComp nå, og skal sette en tape over lysene slik at jeg ikke får beskjed om EL. Har vært for mye styr i det siste med ELtester i ustabile sykluser, så nå skal vi ta 2-3 mnd pause der jeg bare skal la kroppen omstille seg og forhåpentligvis stabilisere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) 

Ja, tror det er lurt. Men jeg merker at det er vanskelig å vente så lenge.. Vi begge planlegger hva vi skal kjøpe og hvordan vi ønsker at barnerommet skal se ut osv :o 

Håper det skjer snart for din del da :) kan se for meg ut i fra det jeg har lest her at det er frustrende med ustabil syklus :/ 

1 hour ago, lillevenn17 said:

Velkommen! Så greit at dere ikke prøver før i september, da får du tid til at kroppen omstiller seg etter pilleslutt.

For vår del planlegger vi ikke baby etter når det er mest sjanse for barnehageplass. Nå har vi prøvd siden februar, men med syklus på bærtur har det ikke skjedd noe. Så vårt ønske er barn, så tar vi eventuell utfordring med barnehageplass når det kommer. Jeg jobber 50% og har flere i familien som kan passe barnet på dagtid dersom det blir nødvendig. Samboer har dagjobb og har dermed fri de gangene jeg jobber kveld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillevenn17 skrev:

Hvor lenge har du vært uten prevansjon?

Jeg går til innkjøp av LadyComp nå, og skal sette en tape over lysene slik at jeg ikke får beskjed om EL. Har vært for mye styr i det siste med ELtester i ustabile sykluser, så nå skal vi ta 2-3 mnd pause der jeg bare skal la kroppen omstille seg og forhåpentligvis stabilisere seg.

Egentlig veldig lenge. Jeg hadde spiral som jo skal ut etter 5 år, så den tok jeg ut juli 2014. Siden den gangen har vi praktisert kondom og hoppe av i svingen, litt ettersom. Jeg har ikke ant når jeg har hatt EL, men hadde veldig regelmessig mens. Så hadde vært uten prevensjon i 2,5 år når vi begynte å teste på riktigt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKT er på søndag, men jeg kjenner allerede nå at jeg har murringer. :( Ingen andre symptomer. Åh, jeg er så lei lei lei :( Når skla det klaffe? 

Har dere sex annenhverdag uken av EL?

Anonymkode: 2ea3a...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, sej skrev:

Takk for det :) 

Ja, tror det er lurt. Men jeg merker at det er vanskelig å vente så lenge.. Vi begge planlegger hva vi skal kjøpe og hvordan vi ønsker at barnerommet skal se ut osv :o 

Håper det skjer snart for din del da :) kan se for meg ut i fra det jeg har lest her at det er frustrende med ustabil syklus :/ 

 

Ja det er grusomt.. første var 34, neste 39, foreløpig på dag 33. Syns det er lite med to TR siden pilleslutt i slutten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, lillevenn17 said:

Ja det er grusomt.. første var 34, neste 39, foreløpig på dag 33. Syns det er lite med to TR siden pilleslutt i slutten av januar.

Ja, skulle vel hatt en til egentlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, FruAnonym skrev:

Herregud.....

Gravid 1-2 😱🙈

Men er det ift befruktning? Regner man fra 1.mensdag i forrige mens?

Gratulerer!! 😍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, lillevenn17 skrev:

Her går det ikke så bra. Jeg skulle være så flink å ikke teste etter EL, men det gjorde jeg likevel etter jeg trodde jeg fant EL slim. Er så lei av lange sykluser. Trodde jeg peilet meg inn på en 34 dagers syklus pga jeg mente EL testen var positiv, syklusdag 33 nå og ingen positive tester. Jeg vet ikke om kroppen min faktisk slipper egget, for EL testene ser så sterke ut uansett. Kjenner jeg blir litt matt, så jeg vurderer å kjøpe en ladycomp. 

Kan jo hende du har EL nå? Jeg har ikke opplevd noe særlig til EL smerter selv, ihvertfall ikke i den grad du beskriver. Jeg tror nok du gjør lurt i å ikke sjekke så mye med tester og temping, du gjør deg selv en stor tjeneste der!

Jeg skjønner at det er frustrerende! Jeg har vært heldig med syklus på 27-29 dager. Jeg tror at hvis man slapper av, og ikke har fokus på det så skjer det raskere. Så jeg skal prøve på det, selv om det virker umulig. 😉 Jeg vet ikke hva ladycomp er men hold oss oppdatert på hvordan det fungerer! Ja, jeg tror jeg hadde el enten tirsdag eller onsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

IKT er på søndag, men jeg kjenner allerede nå at jeg har murringer. :( Ingen andre symptomer. Åh, jeg er så lei lei lei :( Når skla det klaffe? 

Har dere sex annenhverdag uken av EL?

Anonymkode: 2ea3a...871

De gangene jeg har trodd at jeg har hatt EL har vi hatt sex hver dag. Men annen hver dag holder sikkert i massevis :) hvilken pp er du i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lillevenn17 skrev:

De gangene jeg har trodd at jeg har hatt EL har vi hatt sex hver dag. Men annen hver dag holder sikkert i massevis :) hvilken pp er du i? 

6 pp. Vet det er tidlig. Jeg bør vel ikke klage.:(

Anonymkode: 2ea3a...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

6 pp. Vet det er tidlig. Jeg bør vel ikke klage.:(

Anonymkode: 2ea3a...871

Er lov å være skuffet. Det blir jeg også selv om jeg er i pp3. Ingen VIL at det skal ta tid, de fleste ville vel helst vært gravide i går 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...