Gå til innhold

Førstegangs prøver!


lillevenn17

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, lillevenn17 skrev:

Endelig min tur❤❤

Nederste er fra i dag, 13dpo

Screenshot_20171103-062853.jpg

Åh, gratulerer <3 Så fantastisk å lese!
Jeg har fulgt med her siden du startet tråden, og krysset fingrene for alle sammen <3 Hvor langt på vei er du nå?
Det gikk ganske raskt for oss, så jeg er uke 30+0 i dag og nyter magen og alt! Heldigvis i fin form, og egentlig vært det hele tiden! Håper du også får en flott graviditet og et nydelig lite sensommerbarn neste år <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, FruAnonym skrev:

Åh, gratulerer <3 Så fantastisk å lese!
Jeg har fulgt med her siden du startet tråden, og krysset fingrene for alle sammen <3 Hvor langt på vei er du nå?
Det gikk ganske raskt for oss, så jeg er uke 30+0 i dag og nyter magen og alt! Heldigvis i fin form, og egentlig vært det hele tiden! Håper du også får en flott graviditet og et nydelig lite sensommerbarn neste år <3 

Så deilig at du har hatt et fint svangerskap så langt. 

Jeg er bare 3+5, snur til uke 4 på søndag. Har bestilt time hos klinikken vi var hos til 7+1, så får vi se om det er en eller to der inne❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange som har blitt gravide på første forsøk?😊

Anonymkode: 7ffc1...31d

Nei, tror de fleste her har prøvd en stund. Prøvde selv siden januar, fikk hjelp med EL og da gikk det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11/4/2017 den 18.21, Anonym bruker skrev:

Mange som har blitt gravide på første forsøk?😊

Anonymkode: 7ffc1...31d

Vi ble gravide på 5pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Førstegangsprøver her og. Er på 3 pp. Fant ut at EL ikke stemte helt med 14 dager før mensen gjennom CB Fertilitetsmonitor. Merker jeg er superutålmodig. Og føler vi starta altfor sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemy92 skrev:

Førstegangs prøver jeg også, har prøvd siden desember :) 

Da har du prøvd like lenge som meg. Og ser ut i fra brukernavnet ditt at vi er like gamle. Håper det klaffer for oss snart🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solstråle92 skrev:

Da har du prøvd like lenge som meg. Og ser ut i fra brukernavnet ditt at vi er like gamle. Håper det klaffer for oss snart🙂

Ja, det er vi nok :) Håper virkelig det ja, snart 1 år med prøving begynner å ta på litt. Jeg har endometriose så kan nok tenkes at jeg har problemer med å bli gravid. Tok en test i dag med to streker på, men fikk mensen like etter så regner med at det ikke ble noe ut av. :/  Masse lykke til, vi får oppdatere her om det skjer noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lillemy92 skrev:

Ja, det er vi nok :) Håper virkelig det ja, snart 1 år med prøving begynner å ta på litt. Jeg har endometriose så kan nok tenkes at jeg har problemer med å bli gravid. Tok en test i dag med to streker på, men fikk mensen like etter så regner med at det ikke ble noe ut av. :/  Masse lykke til, vi får oppdatere her om det skjer noe :) 

Da vet du i hvertfall at det kan være litt vanskelig å bli gravid. Selv vet jeg ikke om noen årsak som gjør at vi ikke har fått det til enda. Så det gjør meg jo litt bekymret.. Begynte med EL-tester i mai og fått positiv test hver syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solstråle92 skrev:

Da vet du i hvertfall at det kan være litt vanskelig å bli gravid. Selv vet jeg ikke om noen årsak som gjør at vi ikke har fått det til enda. Så det gjør meg jo litt bekymret.. Begynte med EL-tester i mai og fått positiv test hver syklus.

Kan hende det bare er noe så enkelt som vitamin mangel, har du sjekket det? Men jeg skjønner at du blir bekymret. Det er ikke noe fin situasjon å være i uansett. Men det kommer nok til og ordne seg for oss :) Krysser fingrene for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Lillemy92 skrev:

Kan hende det bare er noe så enkelt som vitamin mangel, har du sjekket det? Men jeg skjønner at du blir bekymret. Det er ikke noe fin situasjon å være i uansett. Men det kommer nok til og ordne seg for oss :) Krysser fingrene for det. 

Vil ikke tro jeg har det. Gir jevnlig blod, og da ser alt bra ut sier de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 21.32, Solstråle92 skrev:

 

 

På 16.11.2017 den 21.01, Lillemy92 skrev:

 

Temping, jenter! Jeg kan ikke få sagt det nok. Kjøp et basaltermometer med to desimaler, mål til samme tidspunkt hver morgen etter minst 3 timer med søvn. Legg det inn i FertilityFriend-appen og etter en stund vil dere lære dere appen godt og sammen med appen kunne se NØYAKTIG hvilken dag dere har EL.

Fungerer ikke for å vite på forhånd når eggløsningen er, men etter et par mnd. vil appen og dere selv se et mønster og kunne forutsi når EL kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lillevenn17 skrev:

 

Temping, jenter! Jeg kan ikke få sagt det nok. Kjøp et basaltermometer med to desimaler, mål til samme tidspunkt hver morgen etter minst 3 timer med søvn. Legg det inn i FertilityFriend-appen og etter en stund vil dere lære dere appen godt og sammen med appen kunne se NØYAKTIG hvilken dag dere har EL.

Fungerer ikke for å vite på forhånd når eggløsningen er, men etter et par mnd. vil appen og dere selv se et mønster og kunne forutsi når EL kommer.

Jeg har faktisk akkurat kjøpt meg et sånn termometer. Men det er egentlig bare for å vite med sikkerhet at jeg har EL. 

 

Jeg har som tidligere skrevet testet med EL-tester hver syklus. Og jeg har ganske ustabile sykluser, så et termometer hjelper meg lite sånn sett.

Endret av Solstråle92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer lillevenn17!👶🏼😁 

venter i spenning her selv. Har ikke helt styr på syklusen min etter eg sluttet på pillene for 5mnd siden. Men for noen dager siden hadde eg en bitteliten mellomblødning, kan det være Festeblødning? noen som har erfaring? 

Førstegangsprøver..

Anonymkode: 02b4c...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...