Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #101 Skrevet 30. desember 2016 Må flire litt her, Hermés har blitt det nye Emmaljunga her på forumet . Produktet hauses opp, og anbefales i hytt og pine og ingenting annet duger.. Har heller aldri sett folk selge unna så mye Emmaljunga vogner kun brukt et par mnd. før, og aldri har jeg sett så liten respons.. Er dessverre slik at jo flere som eier noe, jo mindre eksklusivt blir det. Bare se på MK veskene, ingen som kjøper de lengre, og ikke minst LV veskene.. Hermés er kanskje dyrt å kjøpe i dag, men den "investeringen" vil man om 5-10 år aldri få igjen for.  Anonymous poster hash: bf4ad...50d
vimsa3 Skrevet 30. desember 2016 #102 Skrevet 30. desember 2016 Må flire litt her, Hermés har blitt det nye Emmaljunga her på forumet . Produktet hauses opp, og anbefales i hytt og pine og ingenting annet duger.. Har heller aldri sett folk selge unna så mye Emmaljunga vogner kun brukt et par mnd. før, og aldri har jeg sett så liten respons.. Er dessverre slik at jo flere som eier noe, jo mindre eksklusivt blir det. Bare se på MK veskene, ingen som kjøper de lengre, og ikke minst LV veskene.. Hermés er kanskje dyrt å kjøpe i dag, men den "investeringen" vil man om 5-10 år aldri få igjen for.  Anonymous poster hash: bf4ad...50d Der tar du veldig feil. Og hva med lv ? Norge har ett av de største omsetningene av lv butikker på samme størrelse i Europa. Lv har fantastiske vesker, men om det er monogram canvas veskene du tenker på (altså de billigste) er de kanskje ikke så populære. Birkin og kelly øker i verdi ved brukt salg dette er det bare å Google. Og du kan heller ikke gå inn i hermes Oslo og tro du kan kjøpe en slik veske på sparket.
Blondzilla Skrevet 30. desember 2016 #103 Skrevet 30. desember 2016 Hvem vil ha et sjal hele livet? Noen bryr seg om at det også skal være pent, ikke bare et kjent merke og dyrt, og da kan man ikke bruke et sjal hele livet altså.  Anonymous poster hash: 4d205...050 Hvorfor ikke? Disse tingene varer evig. Jeg har en chanelveske som jeg har arvet av min bestemor, og som en eventuell svigerdatter igjen kan arve av meg.
Blondzilla Skrevet 30. desember 2016 #104 Skrevet 30. desember 2016 Må flire litt her, Hermés har blitt det nye Emmaljunga her på forumet . Produktet hauses opp, og anbefales i hytt og pine og ingenting annet duger.. Har heller aldri sett folk selge unna så mye Emmaljunga vogner kun brukt et par mnd. før, og aldri har jeg sett så liten respons.. Er dessverre slik at jo flere som eier noe, jo mindre eksklusivt blir det. Bare se på MK veskene, ingen som kjøper de lengre, og ikke minst LV veskene.. Hermés er kanskje dyrt å kjøpe i dag, men den "investeringen" vil man om 5-10 år aldri få igjen for.  Anonymous poster hash: bf4ad...50d Du kan ikke bare snuble innom Hermes å kjøpe en Birkin, det fungerer ikke sånn. Og å sammenlikne med MK blir helt fjernt. Den billigste Birkin koster ca 70 000. De dyreste koster 1 mill. Av denne enkle grunn vil Hermes aldri bli allemannseie sånn som MK.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #105 Skrevet 30. desember 2016 Du kan ikke bare snuble innom Hermes å kjøpe en Birkin, det fungerer ikke sånn. Og å sammenlikne med MK blir helt fjernt. Den billigste Birkin koster ca 70 000. De dyreste koster 1 mill. Av denne enkle grunn vil Hermes aldri bli allemannseie sånn som MK. Men like Harry å bruke så mye penger på materielle ting. Uansett hva slags merke.   Anonymous poster hash: f52a3...689
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #106 Skrevet 30. desember 2016 Men like Harry å bruke så mye penger på materielle ting. Uansett hva slags merke.   Anonymous poster hash: f52a3...689 Det er forskjell på kvalitetsmerker og luksusmerker. Kvalitet er fornuftig å kjøpe, luksus er for de med mye penger (ikke meg). Men at det er bra å kjøpe færre ting av god kvalitet enn mye i dårlig kvalitet kan vel de fleste enes om.  Anonymous poster hash: b77c5...da6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #107 Skrevet 30. desember 2016 Oi, jakka mi hang seg fast i en spiker. Den fikk ikke en stygg rift fordi det er hermes(?). Hadde det vært cubus derimot.  Forsikrer dere disse usannsynlig dyre plaggene deres?  Anonymous poster hash: e832d...85d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #108 Skrevet 30. desember 2016 Anonym 3c376 osv. Hvorfor følte du det nødvendig å skrive at du ikke likte skjerfet mitt? 1) Det er ikke ditt skjerf, men mitt. Du trenger heller ikke skaffe deg et slikt skjerf. 2) Du liker ikke skjerfet. Det er greit fordi ... se punkt 1. 3) De aller fleste synes det er lurt å dele komplimenter mens de holder negative ting for seg selv. 4) Punkt 3 er et velment tips som kan føre til at folk liker å være sammen med deg. 5) Se punkt 3 en gang til. I alle dager. Om jeg ikke allerede var sikker på at du egentlig kun liker skjerfet fordi det koster skjorta, så ble jeg det i alle fall nå.  Anonymous poster hash: 3c376...4f7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #109 Skrevet 30. desember 2016 Â hehe, ja, var ikke mye penere det der? Det er jo bare pga merket dere eeeeelsker de der. Â Anonymous poster hash: 4d205...050 Stilig! Â Anonymous poster hash: 3c376...4f7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #110 Skrevet 30. desember 2016 Stilig! Â Anonymous poster hash: 3c376...4f7 Mente at sebraskjerfet var stilig, da... Â Anonymous poster hash: 3c376...4f7
BillieNickwill Skrevet 30. desember 2016 #111 Skrevet 30. desember 2016 Oi, først når jeg så bildet tenkte jeg at det var rart noen syntes det var pent. Så skjønner de som ikke likte det. Men så bladde jeg i bildene, og når jeg fikk se det på dokka, så falt jeg pladask. Aldeles nydelig, og jeg fikk lyst på et sånt selv  Anonymous poster hash: f563e...9e1 Enig!
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2016 #112 Skrevet 30. desember 2016 I alle dager. Om jeg ikke allerede var sikker på at du egentlig kun liker skjerfet fordi det koster skjorta, så ble jeg det i alle fall nå.  Anonymous poster hash: 3c376...4f7 Les innlegget mitt én gang til ... ta deg god tid. Du har åpenbart ikke forstått en tøddel.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #113 Skrevet 31. desember 2016 Sikkert gode skjerf det der. Men INGEN skal få meg til å tro at de som kjøper så dyre skjerf i dag hadde kjøpt dem dersom merket var tatt av og de ble solgt for 59,90 på Nille.  Anonymous poster hash: 84723...04a
pifi med tre nurk Skrevet 31. desember 2016 #114 Skrevet 31. desember 2016 Jeg kan med 100 % sikkerhet si at jeg ikke en gang med en pistol mot hodet kunne kommet frem til at disse skjerfene var fra Hermes. Det betyr ikke at jeg synes de var stygge, jeg har rett og slett ikke interessen eller peiling. Jeg kunne også fint kastet noe sånt uten å visst hav det var. Godt vi er forskjellige tenker jeg...
Blondzilla Skrevet 31. desember 2016 #115 Skrevet 31. desember 2016 Sikkert gode skjerf det der. Men INGEN skal få meg til å tro at de som kjøper så dyre skjerf i dag hadde kjøpt dem dersom merket var tatt av og de ble solgt for 59,90 på Nille.  Anonymous poster hash: 84723...04a Hvis jeg hadde kommet over et håndmalt skjerf i silke og cashmere på Nille hadde jeg lett kjøpt det jo. Mange sv dere virker litt tette. Du vil aldri kunne få kjøpt et tilsvarende produkt i en billigbutikk. Det er ikke merkelappen som gjør dette ekskusivt, det er håndverket bak som har eldgamle tradisjoner.
*Miss Marple* Skrevet 31. desember 2016 #116 Skrevet 31. desember 2016 Sikkert gode skjerf det der. Men INGEN skal få meg til å tro at de som kjøper så dyre skjerf i dag hadde kjøpt dem dersom merket var tatt av og de ble solgt for 59,90 på Nille.  Anonymous poster hash: 84723...04a Selv jeg med null peiling på div designervarer merker da forskjell på ekte ull og silke og syntetiske harde skjerf til 59,90.  Hvorfor er det så viktig å bevise at du ikke er kvalitetsbevisst? Du skjønner ikke at det er forskjell på hva slags materialer ting er laget av?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #117 Skrevet 31. desember 2016 Jo det kan man fint, hvis man har klassisk smak. Anonymous poster hash: 4d31d...411 Klassisk er da altså det samme som stygt og kjedelig?  Anonymous poster hash: 4d205...050
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #118 Skrevet 31. desember 2016 Klassisk er da altså det samme som stygt og kjedelig?  Anonymous poster hash: 4d205...050 For deg er det sikkert det. Er det ikke fint at vi alle er ulike? Ville blitt fryktelig kjedelig om alle gikk i samme tøy, enten det var Hermes eller Bik Bok.  Anonymous poster hash: 4d31d...411
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #119 Skrevet 31. desember 2016 Klassisk er da altså det samme som stygt og kjedelig?  Anonymous poster hash: 4d205...050 Klassisk vitner om stil og eleganse. Noe du helt tydelig ikke innehar, så for deg er det nok kjedelig, ja. Du får holde deg til polyesterstilen din, den er sikkert fargerik og ikke kjedelig 😂  Anonymous poster hash: 8ee86...c22
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #120 Skrevet 31. desember 2016 Fordi hermès er kjent for sine kunstverk i lær og silke. Originalt var det ett merke som lagde saler og seletøy til hest. Fortrinnsvis gallophester. Derfor er veldig mange av mønstrene deres fortsatt heste inspirert. En kan kjøpe feks. Dyre glass fra BMW men det er bil de er kjent for. Blair akkurat det samme Helt greit at du liker Hermès og synes det er verdt pengene. Jeg synes de fleste tingene er stygt OG til en helt hinsides pris. Begge har like mye rett.  Anonymous poster hash: e92e9...12c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #121 Skrevet 31. desember 2016 Klassisk vitner om stil og eleganse. Noe du helt tydelig ikke innehar, så for deg er det nok kjedelig, ja. Du får holde deg til polyesterstilen din, den er sikkert fargerik og ikke kjedelig Anonymous poster hash: 8ee86...c22 Så enten hermes eller polyester? Ser ut til at en ting går igjen hos dere hermes fans og det er lav intelligens.  Anonymous poster hash: 4d205...050
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #122 Skrevet 31. desember 2016 Så enten hermes eller polyester? Ser ut til at en ting går igjen hos dere hermes fans og det er lav intelligens.  Anonymous poster hash: 4d205...050 Touchè  Anonymous poster hash: f52a3...689
MammantilNurket Skrevet 31. desember 2016 #123 Skrevet 31. desember 2016 (endret) Jeg er ikke så opptatt av merker, men jeg setter pris på pene saker og kvalitet. Pene saker av god kvalitet har en tendens til å koste mer enn stygge saker av dårlig kvalitet. Tenke seg til ...  Jeg er ikke så opptatt av å ha så mange ting, MEN jeg blir veldig knyttet til tingene mine. Jeg blir så lei meg hvis noe blir borte eller går i stykker. Da er det en fordel at de varer lenge og at jeg kan ha glede av dem i mange år - og at jeg passer ekstra godt på dem fordi de var litt kostbare. Det er også miljøhensyn her: Det er bedre for miljøet at vi kjøper få, litt dyrere saker som vi har i mange år enn å kjøpe masseproduserte ting som må byttes ut ofte fordi de går i stykker. En annen ting: klassisk og tidløs design passer inn overalt - uansett hvor du er, hvem du er sammen med eller hva du skal. Endret 31. desember 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #124 Skrevet 31. desember 2016 Jeg er ikke så opptatt av merker, men jeg setter pris på pene saker og kvalitet. Pene saker av god kvalitet har en tendens til å koste mer enn stygge saker av dårlig kvalitet. Tenke seg til ...  Jeg er ikke så opptatt av å ha så mange ting, MEN jeg blir veldig knyttet til tingene mine. Jeg blir så lei meg hvis noe blir borte eller går i stykker. Da er det en fordel at de varer lenge og at jeg kan ha glede av dem i mange år - og at jeg passer ekstra godt på dem fordi de var litt kostbare. Det er også miljøhensyn her: Det er bedre for miljøet at vi kjøper få, litt dyrere saker som vi har i mange år enn å kjøpe masseproduserte ting som må byttes ut ofte fordi de går i stykker. En annen ting: klassisk og tidløs design passer inn overalt - uansett hvor du er, hvem du er sammen med eller hva du skal. Med den logikken så trenger man jo da omtrent aldri å kjøpe seg noe nytt når man først har bygget seg opp en garderobe. Men jeg regner ikke med at det er sånn det er  Anonymous poster hash: 6bf14...dd4
vimsa3 Skrevet 31. desember 2016 #125 Skrevet 31. desember 2016  Med den logikken så trenger man jo da omtrent aldri å kjøpe seg noe nytt når man først har bygget seg opp en garderobe. Men jeg regner ikke med at det er sånn det er  Anonymous poster hash: 6bf14...dd4 Ja det er jo i og for seg meningen. Man skall bygge opp en capsule garderobe bestående av nøkkelplagg hvor du kan varriere med diverse tilbehør og sesong baserte plagg. Søk opp YouTube eller Google capsule wardrobe. Dette er både miljømessig og ikke minst lommebok vennlig. For ja det er en investering men det var det davet du alltid hva hvor og når du skall ha på deg plaggene. Det gjør livet ditt lettere og klarerer hjernen for , for mye "rot ". Det minimalisere ting i livet ditt som gjør det psykologisk sett mindre stresset. Mit mål er det, når jeg har nådd den vekta jeg vill og er ferdig med barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå