GÃ¥ til innhold

Hermes Paris 😳


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser svenske Hollywoodfruer ,PG måtte inn å sjekke ut Hermes.

Helvete ! For noen priser!

Memoryspill ; 1750kr

Sofapute 48x48 ; 4800

Hansker; 6300kr

Helt vilt at noen betaler så mye for ting,uansett hvor mye penger de har!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vilt, men skjerfene er vakre. Jeg er så heldig at jeg har et - fikk dette i gave for en del år siden. Elsker det <3

Skrevet

Det er helt vilt, men skjerfene er vakre. Jeg er så heldig at jeg har et - fikk dette i gave for en del år siden. Elsker det <3

Link takk!

 

Anonymous poster hash: 795d5...7bf

Skrevet

Det var flott :)

 

Anonymous poster hash: 795d5...7bf

Takk 😊 nydelig kvalitet. Varmt når det er kaldt og kjølig når det er varmt.

Skrevet

Det er helt vilt, men skjerfene er vakre. Jeg er så heldig at jeg har et - fikk dette i gave for en del år siden. Elsker det <3

Kjempefint skjerf , for all del, mange fine ting på nettsiden også, men hinsides priser.

 

Hva er poenget,foruten status, med puslespill, memory og andre greier?

Koster jo flere tusen for pokerkort😂

Hermespoker? Anyone?

Skrevet

Kjempefint skjerf , for all del, mange fine ting på nettsiden også, men hinsides priser.

 

Hva er poenget,foruten status, med puslespill, memory og andre greier?

Koster jo flere tusen for pokerkort😂

Hermespoker? Anyone?

Hadde aldri kjøpt det selv. Fikk det, som sagt, i gave.

Skrevet

Favorittbutikken! Har masse skjerf derfra <3 Prisene er høye, det er jeg enig i, men er veldig glad i tingene jeg har kjøpt der :) 



Anonymous poster hash: c3d48...d8b
Skrevet

Det var flott :)

 

Anonymous poster hash: 795d5...7bf

Det var ikke pent.

 

Anonymous poster hash: 3c376...4f7

Skrevet

Det var ikke pent.

 

Anonymous poster hash: 3c376...4f7

SÃ¥ fint for deg at det ikke er ditt skjerf, da.

Skrevet

Anonym 3c376 osv.

Hvorfor følte du det nødvendig å skrive at du ikke likte skjerfet mitt?

1) Det er ikke ditt skjerf, men mitt. Du trenger heller ikke skaffe deg et slikt skjerf.

2) Du liker ikke skjerfet. Det er greit fordi ... se punkt 1.

3) De aller fleste synes det er lurt å dele komplimenter mens de holder negative ting for seg selv.

4) Punkt 3 er et velment tips som kan føre til at folk liker å være sammen med deg.

5) Se punkt 3 en gang til.

Skrevet

Anonym 3c376 osv.

Hvorfor følte du det nødvendig å skrive at du ikke likte skjerfet mitt?

1) Det er ikke ditt skjerf, men mitt. Du trenger heller ikke skaffe deg et slikt skjerf.

2) Du liker ikke skjerfet. Det er greit fordi ... se punkt 1.

3) De aller fleste synes det er lurt å dele komplimenter mens de holder negative ting for seg selv.

4) Punkt 3 er et velment tips som kan føre til at folk liker å være sammen med deg.

5) Se punkt 3 en gang til.

 

Helt enig med deg om at det var unødvendig av anonym over. Når det er sagt så er virkelig ikke et bilde av et hermes skjerf nok for å danne seg et inntrykk av det. Når du ser dem og tar på dem først da ser du hvor flotte de er :)

Skrevet

Hermès er mitt absolutte favoritt merke. Det finnes ingen annet merke som kan måle seg i kvalitet. Det er grise dyrt, men du har varene livet ut om du tar vare på dem. Jeg selv eier en veske og ett skjerf derifra og elsker de.

Men det som skall sies at pokerkort og fat og slikt tull kjøper jeg definitivt ikke fra Hermès

Skrevet

Det var flott :)

 

Anonymous poster hash: 795d5...7bf

Det var direkte grelt.

 

Anonymous poster hash: c4d19...bf8

Skrevet

Det var flott :)

 

Anonymous poster hash: 795d5...7bf

Flott??!?! Det så ut som en kjøkkenduk fra mormors hus. Hadde jeg fått det hadde det nok gått i Fretex innsamlingen.

 

Anonymous poster hash: ce9b9...bf0

Skrevet

Flott??!?! Det så ut som en kjøkkenduk fra mormors hus. Hadde jeg fått det hadde det nok gått i Fretex innsamlingen.

 

Anonymous poster hash: ce9b9...bf0

Tror nok ikke du hadde sagt det samme om du faktisk hadde sett et skjerf fra Hermès i virkeligheten. De er mye flottere i virkeligheten enn på bilder. Men når man er en gopnitsa så er det vel kanskje ikke så lett å sette pris på fine ting. 

 

Anonymous poster hash: c3d48...d8b

Skrevet

Eg er ikkje god på mote, så kan nokon hjelpe meg å sette saman eit antrekk med eit slikt skjerf? Har sett andre bruke det, og det ser flott ut. Men bortsett frå at eg ser det er feil å bruke det til hettegenser, klarar eg ikkje å bruke det ilag med noko. Ei enkel kåpe kanskje?

Skrevet

 

Tror nok ikke du hadde sagt det samme om du faktisk hadde sett et skjerf fra Hermès i virkeligheten. De er mye flottere i virkeligheten enn på bilder. Men når man er en gopnitsa så er det vel kanskje ikke så lett å sette pris på fine ting. 

 

Anonymous poster hash: c3d48...d8b

 

Gopnitsa??

 

Anonymous poster hash: 6bf14...dd4

Skrevet

Jeg fikk flere slike skjerf av mannen min da vi datet,men jeg har omtrent aldri brukt de,ikke min stil. Datteren vår derimot elsker disse skjerfene,og har "arvet" hele samlingen.

 

Anonymous poster hash: 0d7fb...ef8

Skrevet

 

Gopnitsa??

 

Anonymous poster hash: 6bf14...dd4

Google er din venn.

Skrevet

Tror slike skjerf krever en viss stil.. Ikke min mao:p Grusomme mønstre.. 



Anonymous poster hash: c0e31...26c
Skrevet

Jeg styler skjerfet slik:

Sort skjørt og strømper, rosa genser som matcher skjerfet. Skjerf i halsen. Perler.

Skrevet

Det er helt vilt, men skjerfene er vakre. Jeg er så heldig at jeg har et - fikk dette i gave for en del år siden. Elsker det <3

Sorry, men er du over 80 år?

 

Anonymous poster hash: 4d205...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...