skinnfilla Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Sitter å ser svenske Hollywoodfruer ,PG måtte inn å sjekke ut Hermes. Helvete ! For noen priser! Memoryspill ; 1750kr Sofapute 48x48 ; 4800 Hansker; 6300kr Helt vilt at noen betaler så mye for ting,uansett hvor mye penger de har!
MammantilNurket Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Det er helt vilt, men skjerfene er vakre. Jeg er så heldig at jeg har et - fikk dette i gave for en del år siden. Elsker det <3
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 Det er helt vilt, men skjerfene er vakre. Jeg er så heldig at jeg har et - fikk dette i gave for en del år siden. Elsker det <3 Link takk!  Anonymous poster hash: 795d5...7bf
MammantilNurket Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 (endret) Link takk!  Anonymous poster hash: 795d5...7bf Dette: glemte linken 😊https://www.1stdibs.com/fashion/accessories/scarves/hermes-cream-ballerina-print-90cm-silk-scarf/id-v_179340/ Endret 27. desember 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 Dette: glemte linken 😊 https://www.1stdibs.com/fashion/accessories/scarves/hermes-cream-ballerina-print-90cm-silk-scarf/id-v_179340/ Det var flott  Anonymous poster hash: 795d5...7bf
MammantilNurket Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Det var flott  Anonymous poster hash: 795d5...7bf Takk 😊 nydelig kvalitet. Varmt når det er kaldt og kjølig når det er varmt.
skinnfilla Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2016 Det er helt vilt, men skjerfene er vakre. Jeg er så heldig at jeg har et - fikk dette i gave for en del år siden. Elsker det <3 Kjempefint skjerf , for all del, mange fine ting på nettsiden også, men hinsides priser.  Hva er poenget,foruten status, med puslespill, memory og andre greier? Koster jo flere tusen for pokerkort😂 Hermespoker? Anyone?
MammantilNurket Skrevet 27. desember 2016 #8 Skrevet 27. desember 2016 Kjempefint skjerf , for all del, mange fine ting på nettsiden også, men hinsides priser.  Hva er poenget,foruten status, med puslespill, memory og andre greier? Koster jo flere tusen for pokerkort😂 Hermespoker? Anyone? Hadde aldri kjøpt det selv. Fikk det, som sagt, i gave.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #9 Skrevet 27. desember 2016 Favorittbutikken! Har masse skjerf derfra <3 Prisene er høye, det er jeg enig i, men er veldig glad i tingene jeg har kjøpt der  Anonymous poster hash: c3d48...d8b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #10 Skrevet 27. desember 2016 Det var flott  Anonymous poster hash: 795d5...7bf Det var ikke pent.  Anonymous poster hash: 3c376...4f7
MammantilNurket Skrevet 27. desember 2016 #11 Skrevet 27. desember 2016 Det var ikke pent. Â Anonymous poster hash: 3c376...4f7 SÃ¥ fint for deg at det ikke er ditt skjerf, da.
MammantilNurket Skrevet 27. desember 2016 #12 Skrevet 27. desember 2016 Anonym 3c376 osv. Hvorfor følte du det nødvendig å skrive at du ikke likte skjerfet mitt? 1) Det er ikke ditt skjerf, men mitt. Du trenger heller ikke skaffe deg et slikt skjerf. 2) Du liker ikke skjerfet. Det er greit fordi ... se punkt 1. 3) De aller fleste synes det er lurt å dele komplimenter mens de holder negative ting for seg selv. 4) Punkt 3 er et velment tips som kan føre til at folk liker å være sammen med deg. 5) Se punkt 3 en gang til.
Elina Skrevet 27. desember 2016 #13 Skrevet 27. desember 2016 Anonym 3c376 osv. Hvorfor følte du det nødvendig å skrive at du ikke likte skjerfet mitt? 1) Det er ikke ditt skjerf, men mitt. Du trenger heller ikke skaffe deg et slikt skjerf. 2) Du liker ikke skjerfet. Det er greit fordi ... se punkt 1. 3) De aller fleste synes det er lurt å dele komplimenter mens de holder negative ting for seg selv. 4) Punkt 3 er et velment tips som kan føre til at folk liker å være sammen med deg. 5) Se punkt 3 en gang til.  Helt enig med deg om at det var unødvendig av anonym over. Når det er sagt så er virkelig ikke et bilde av et hermes skjerf nok for å danne seg et inntrykk av det. Når du ser dem og tar på dem først da ser du hvor flotte de er
vimsa3 Skrevet 27. desember 2016 #14 Skrevet 27. desember 2016 Hermès er mitt absolutte favoritt merke. Det finnes ingen annet merke som kan måle seg i kvalitet. Det er grise dyrt, men du har varene livet ut om du tar vare på dem. Jeg selv eier en veske og ett skjerf derifra og elsker de. Men det som skall sies at pokerkort og fat og slikt tull kjøper jeg definitivt ikke fra Hermès
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #15 Skrevet 27. desember 2016 Det var flott  Anonymous poster hash: 795d5...7bf Det var direkte grelt.  Anonymous poster hash: c4d19...bf8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #16 Skrevet 28. desember 2016 Det var flott  Anonymous poster hash: 795d5...7bf Flott??!?! Det så ut som en kjøkkenduk fra mormors hus. Hadde jeg fått det hadde det nok gått i Fretex innsamlingen.  Anonymous poster hash: ce9b9...bf0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #17 Skrevet 28. desember 2016 Flott??!?! Det så ut som en kjøkkenduk fra mormors hus. Hadde jeg fått det hadde det nok gått i Fretex innsamlingen.  Anonymous poster hash: ce9b9...bf0 Tror nok ikke du hadde sagt det samme om du faktisk hadde sett et skjerf fra Hermès i virkeligheten. De er mye flottere i virkeligheten enn på bilder. Men når man er en gopnitsa så er det vel kanskje ikke så lett å sette pris på fine ting.  Anonymous poster hash: c3d48...d8b
Nebbdyret Skrevet 28. desember 2016 #18 Skrevet 28. desember 2016 Eg er ikkje god på mote, så kan nokon hjelpe meg å sette saman eit antrekk med eit slikt skjerf? Har sett andre bruke det, og det ser flott ut. Men bortsett frå at eg ser det er feil å bruke det til hettegenser, klarar eg ikkje å bruke det ilag med noko. Ei enkel kåpe kanskje?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #19 Skrevet 28. desember 2016  Tror nok ikke du hadde sagt det samme om du faktisk hadde sett et skjerf fra Hermès i virkeligheten. De er mye flottere i virkeligheten enn på bilder. Men når man er en gopnitsa så er det vel kanskje ikke så lett å sette pris på fine ting.  Anonymous poster hash: c3d48...d8b  Gopnitsa??  Anonymous poster hash: 6bf14...dd4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #20 Skrevet 28. desember 2016 Jeg fikk flere slike skjerf av mannen min da vi datet,men jeg har omtrent aldri brukt de,ikke min stil. Datteren vår derimot elsker disse skjerfene,og har "arvet" hele samlingen.  Anonymous poster hash: 0d7fb...ef8
MammantilNurket Skrevet 28. desember 2016 #21 Skrevet 28. desember 2016 Â Gopnitsa?? Â Anonymous poster hash: 6bf14...dd4 Google er din venn.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #22 Skrevet 28. desember 2016 Tror slike skjerf krever en viss stil.. Ikke min mao:p Grusomme mønstre.. Anonymous poster hash: c0e31...26c
MammantilNurket Skrevet 28. desember 2016 #23 Skrevet 28. desember 2016 Jeg styler skjerfet slik: Sort skjørt og strømper, rosa genser som matcher skjerfet. Skjerf i halsen. Perler.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #24 Skrevet 28. desember 2016 Det er helt vilt, men skjerfene er vakre. Jeg er så heldig at jeg har et - fikk dette i gave for en del år siden. Elsker det <3 Sorry, men er du over 80 år?  Anonymous poster hash: 4d205...050
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #25 Skrevet 28. desember 2016 Dette: glemte linken https://www.1stdibs.com/fashion/accessories/scarves/hermes-cream-ballerina-print-90cm-silk-scarf/id-v_179340/ Stygt stygt og stygt. Du tuller sant? Â Anonymous poster hash: 4d205...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå