vimsa3 Skrevet 28. desember 2016 #51 Skrevet 28. desember 2016 Så hun kunne ikke kjøpe seg nytt skjerf når hun fylte 80?  Anonymous poster hash: f52a3...689 Sannheten er at om hun hadde gjort det. Hadde alle i slekta visst at hun hadde mange dyre varer. En møter ikke plutselig opp og kjøper ett skjerf til rundt 10 000 kroner uten at hun har hatt eksklusiv smak før dette
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #52 Skrevet 28. desember 2016 Sannheten er at om hun hadde gjort det. Hadde alle i slekta visst at hun hadde mange dyre varer. En møter ikke plutselig opp og kjøper ett skjerf til rundt 10 000 kroner uten at hun har hatt eksklusiv smak før dette Alltid hatt eksklusiv smak, men fy fader å mye stygt hun hadde. Eksklusivt og dyrt er ikke alltid pent gitt😬   Anonymous poster hash: f52a3...689
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #53 Skrevet 28. desember 2016 Å herregud. Ett sånt fant vi i skapet til bestemora mi da hun døde. Vi kastet det fordi ingen av barnebarna ville ha det🙀  Anonymous poster hash: f52a3...689 Det er faktisk til pass for dere. Snakk om å ikke kjenne igjen kvalitet om det detter i huet på en 😂  Anonymous poster hash: 8ee86...c22
vimsa3 Skrevet 28. desember 2016 #54 Skrevet 28. desember 2016 Det er faktisk til pass for dere. Snakk om å ikke kjenne igjen kvalitet om det detter i huet på en 😂  Anonymous poster hash: 8ee86...c22 Ja utrolig og så er de stolte av det i tillegg😂😂😂 blir som å kaste ett Rembrandt maleri på loppis fordi den er "stygg"😂😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #55 Skrevet 28. desember 2016 Ja utrolig og så er de stolte av det i tillegg😂😂😂 blir som å kaste ett Rembrandt maleri på loppis fordi den er "stygg"😂😂😂😂 Ja akkurat det samme 🙄🙄🙄Bare prisen som er forskjellen 😜😜😜   Anonymous poster hash: 00876...8ed
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #56 Skrevet 28. desember 2016 En jeg kjenner har kun dyrt tøy. Foruten om underbuksene. Jeg ser ikke at det koster penger, og jeg hadde aldri kjent igjen noe Hermes om det så lå rett foran ansiktet mitt. Man er ikke nødvendigvis dum fordi man ikke ser at et skjerf koster 10.000 kr. Man har bare ikke interessen for det!  Anonymous poster hash: 3a95e...f7b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #57 Skrevet 28. desember 2016 En jeg kjenner har kun dyrt tøy. Foruten om underbuksene. Jeg ser ikke at det koster penger, og jeg hadde aldri kjent igjen noe Hermes om det så lå rett foran ansiktet mitt. Man er ikke nødvendigvis dum fordi man ikke ser at et skjerf koster 10.000 kr. Man har bare ikke interessen for det!  Anonymous poster hash: 3a95e...f7b Akkurat det som er poenget mitt. Er ikke alle som er så opptatt av materielle ting.  Anonymous poster hash: f52a3...689
vimsa3 Skrevet 28. desember 2016 #58 Skrevet 28. desember 2016 Ja akkurat det samme 🙄🙄🙄Bare prisen som er forskjellen 😜😜😜   Anonymous poster hash: 00876...8ed Tja hermès ting er verdt en god del da...noe du tydeligvis ikke vet😉😉
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #59 Skrevet 28. desember 2016 Altså alt fra Hermès er klassisk kunst. Det er noe av det mest elegante en kan eie. Det er sikkert ikke mange som forstår seg på det her i potit landet . En veske koster fra 60 000 kroner det er en livsinvestering. Hermès har en veldig flott historie bak seg og er toppen av luxury fashion house i Europa. Dere som sier at skjerfet er stygt, ja bare si det men det reflekterer mer om deg som person en du aner.. Ja, det sier at man ikke er blind for et dyrt merke, og bare følger andre blindt i en saueflokk som mener merker er viktigere enn utseende og brukervennlighet osv på ting.  Anonymous poster hash: 4d205...050
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #60 Skrevet 28. desember 2016 Du hadde jo aldri kunne kjøpt et likt skjerf på Nille. Det tar 18 måneder å produsere ett skjerf, derav prisen. Du fremstår som svært kunnskapsløs. Hehe, ja altså den kunnskapen der er jo veldig livsnødvendig og nyttig.. Det sier jo bare mer om hvor på trynet det er med slike plagg. 18 mnd på å lage noe så grusomt støgt?  Anonymous poster hash: 4d205...050
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #61 Skrevet 28. desember 2016 Jeg eier den her https://www.1stdibs.com/fashion/accessories/scarves/hermes-black-white-zebra-scarf/id-v_420772/ er det noen som skall fortelle meg at den er stygg og?? hehe, ja, var ikke mye penere det der? Det er jo bare pga merket dere eeeeelsker de der. Â Anonymous poster hash: 4d205...050
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #62 Skrevet 28. desember 2016 Det var nokk ikke ett hermès sjerf da dette mønstret kom etter 2000 tallet. Tror det kom rundt 2008. Så nei det er det nokk ikke. Dere aner jo ikke hva dere snakker om. Tar man på ett slikt sjerf kjenner man kvaliteten og hva det faktisk er. Men sannheten er det at få har noen gang kjent på ett slikt dyrt sjerf, eller dyr veske. Men om det kjennes ut som tusen pusekatter og varer flere mannsaldre, så blir det jo ikke penere? Og desto verre at det aldri blir utslitt spør du meg...  Anonymous poster hash: 4d205...050
Miamimom Skrevet 28. desember 2016 #63 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har arvet flere slike. Ikke min stil og jeg bruker de ikke. Forstår at det er kunst og kvalitet; men det gjør seg ikke på meg likevel. Har arvet masse forskjellig pels og store gullsmykker med edelstener også. Flotte, dyre ting - men vil aldri bli brukt av meg. Pelsen av selvsagte grunner, alt det andre rett og slett fordi jeg ikke synes det er pent/ kler meg.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #64 Skrevet 28. desember 2016 Hva koster et sånt skjerf da? Og hvorfor tar det 18 mnd å lage? Man rekker å lage to barn på samme tid altså  Anonymous poster hash: 795d5...7bf
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #65 Skrevet 28. desember 2016 Tja hermès ting er verdt en god del da...noe du tydeligvis ikke vet😉😉 Skjer 10.000,- Rembrandt fra 100 mill     Anonymous poster hash: 00876...8ed
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #66 Skrevet 28. desember 2016 Altså alt fra Hermès er klassisk kunst. Det er noe av det mest elegante en kan eie. Det er sikkert ikke mange som forstår seg på det her i potit landet 😂. En veske koster fra 60 000 kroner det er en livsinvestering. Hermès har en veldig flott historie bak seg og er toppen av luxury fashion house i Europa. Dere som sier at skjerfet er stygt, ja bare si det men det reflekterer mer om deg som person en du aner.. Uff jeg må bare le. For en type du er 😂😂   Anonymous poster hash: ce9b9...bf0
shasha Skrevet 28. desember 2016 #67 Skrevet 28. desember 2016  En væske til 60 000 er ingen livsinvestering, det er ren og skjær idioti  Anonymous poster hash: 6bf14...dd4   Økonomer/studier sier faktisk at det er en av de bedre investeringene man kan gjøre, for prisene gÃ¥r opp hele tiden - veskene vil aldri synke i verdi. Brukte vesker kan selges for 200 000,- pÃ¥ resellermarkedet. Kjøper du for 60K og selger for over 100K sÃ¥ vil jeg si du har gjort en investering. Dette gjelder Kelly og Birkin.  http://time.com/4182246/hermes-birkin-bag-investment-gold/  http://observer.com/2016/01/new-study-proves-buying-a-birkin-is-the-best-investment/Â
shasha Skrevet 28. desember 2016 #68 Skrevet 28. desember 2016 Du hadde jo aldri kunne kjøpt et likt skjerf pÃ¥ Nille. Det tar 18 mÃ¥neder Ã¥ produsere ett skjerf, derav prisen. Du fremstÃ¥r som svært kunnskapsløs.  Yes, er mange svært kunnskapsløse folk i dette landet. De fleste jeg kjenner kjøper billig skvip flere ganger i Ã¥ret og skifter ut jakker og sko veldig ofte. BurberrykÃ¥pen min i ull har jeg nÃ¥ hatt i 10 Ã¥r og den ser like fin ut. Jeg slipper Ã¥ skifte ut garderoben min hele tiden, det lønner seg Ã¥ gÃ¥ for kvalitet.Â
shasha Skrevet 28. desember 2016 #69 Skrevet 28. desember 2016 Nei. Men ingen av oss syns det var veldig pent. Passet best for de på alder med bestemora mi ( 80+)  Anonymous poster hash: f52a3...689  Dersom det var et skjerf fra Hermès så kunne dere fått noen tusen for det avhengig av design. Tullinger.
shasha Skrevet 28. desember 2016 #70 Skrevet 28. desember 2016 Hva koster et sÃ¥nt skjerf da? Og hvorfor tar det 18 mnd Ã¥ lage? Man rekker Ã¥ lage to barn pÃ¥ samme tid altsÃ¥  Anonymous poster hash: 795d5...7bf  3500,- for et 90X90 skjerf, Maxi-Twillyer koster gjerne 2600,- skal du ha et 140X140 med silke og kasjmir vil det koste rundt 9000,- Â
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #71 Skrevet 28. desember 2016 Yes, er mange svært kunnskapsløse folk i dette landet. De fleste jeg kjenner kjøper billig skvip flere ganger i året og skifter ut jakker og sko veldig ofte. Burberrykåpen min i ull har jeg nå hatt i 10 år og den ser like fin ut. Jeg slipper å skifte ut garderoben min hele tiden, det lønner seg å gå for kvalitet. Det dyreste plagget jeg har er en bergans dunjakke. Jævla kjipt å bruke 20.000 på en jakke når man forandrer seg støtt og stadig. I både kropp og stil   Anonymous poster hash: 3a95e...f7b
shasha Skrevet 28. desember 2016 #72 Skrevet 28. desember 2016 Det dyreste plagget jeg har er en bergans dunjakke. Jævla kjipt Ã¥ bruke 20.000 pÃ¥ en jakke nÃ¥r man forandrer seg støtt og stadig. I bÃ¥de kropp og stil   Anonymous poster hash: 3a95e...f7b  Jeg betalte ikke 20 000,- for den, men likevel har den holdt seg i alle Ã¥r. Er man lur sÃ¥ kan man fÃ¥ en god del produkter pÃ¥ salg og outlets. Har en annen kÃ¥pe som var satt ned fra 10 000,- til 3000,-. Dette er ogsÃ¥ en jakke jeg har hatt i mange Ã¥r nÃ¥.Â
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #73 Skrevet 28. desember 2016 Yes, er mange svært kunnskapsløse folk i dette landet. De fleste jeg kjenner kjøper billig skvip flere ganger i året og skifter ut jakker og sko veldig ofte. Burberrykåpen min i ull har jeg nå hatt i 10 år og den ser like fin ut. Jeg slipper å skifte ut garderoben min hele tiden, det lønner seg å gå for kvalitet. Men i løpet av 10 år så skifter man kanskje form, vekt og stil. I tillegg til at jakken blir udatert.  Anonymous poster hash: 6bf14...dd4
vimsa3 Skrevet 28. desember 2016 #74 Skrevet 28. desember 2016 Det dyreste plagget jeg har er en bergans dunjakke. Jævla kjipt å bruke 20.000 på en jakke når man forandrer seg støtt og stadig. I både kropp og stil   Anonymous poster hash: 3a95e...f7b Nå er jo hele cluet med klassiske nøkkel plagg at man skall ha de lenge. Dere tror det er forkastelig å bruke mye penger på en ting. Men sannheten er at klær fra hm og andre billigkjeder er det som er forkastelig. Det er miljø messig noe av det verste vi utsetter planeten vår. For ikke snakk om barnearbeid, tap av arbeidskraft i det landet en lever i og utallige kroner rett ut vinduet.  Kall meg gjerne idiot, rar eller skrullete, men jeg elsker den klassiske stilen min og de tidløse klærne og tilbehørene jeg har. Eier i tillegg mange vesker og ingen av de er flashy eller skriker merke, men de har alle økt i verdi siden jeg kjøpte de😊
vimsa3 Skrevet 28. desember 2016 #75 Skrevet 28. desember 2016  Men i løpet av 10 år så skifter man kanskje form, vekt og stil. I tillegg til at jakken blir udatert.  Anonymous poster hash: 6bf14...dd4 Den klassiske burberry kåpen har hatt lik design siden 50 tallet 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå