Gå til innhold

Hermes Paris 😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stygt stygt og stygt. Du tuller sant?

Anonymous poster hash: 4d205...050

Hva slags glede har du av å skrive dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags glede har du av å skrive dette?

Tviler på at slike folk evner å kjenne glede. Blir kanskje litt mindre misfornøyd med seg selv. Føler seg litt oppesen, liksom.

Anonymous poster hash: 8ee86...c22

Skrevet

Sorry, men er du over 80 år?

Jeg har nok litt "gamlis-smak". Synes det er helt OK 😊

Var vel rundt 25 da jeg fikk det. Fikk det i gave av en av min fars forbindelser.

Skrevet

Ja, det er ganske voldsomme priser, men Hermes er like mye kunst som mote. Jeg har jobbet der, og har skjerf og noen smykker. Elsker dem💙. Å si at Hermes er stygt, blir helt fjernt. Noe mer klassisk finnes nesten ikke.

Skrevet

Tviler på at slike folk evner å kjenne glede. Blir kanskje litt mindre misfornøyd med seg selv. Føler seg litt oppesen, liksom. Anonymous poster hash: 8ee86...c22

Ingen glede, jeg bare fatter ikke at mennesker under 80 kan synes noe så grelt og smakløst er fint.

Skrevet

Ja, det er ganske voldsomme priser, men Hermes er like mye kunst som mote. Jeg har jobbet der, og har skjerf og noen smykker. Elsker dem. Å si at Hermes er stygt, blir helt fjernt. Noe mer klassisk finnes nesten ikke.

Klassisk ER jo stygt. Hadde du fått kjøpt samme skjerf på Nille så hadde ingen likt dem. Garantert.

Skrevet

Ja, det er ganske voldsomme priser, men Hermes er like mye kunst som mote. Jeg har jobbet der, og har skjerf og noen smykker. Elsker dem💙. Å si at Hermes er stygt, blir helt fjernt. Noe mer klassisk finnes nesten ikke.

Synes ikke skjerfene er klassiske ??!!

Mange veldig tantete og stygge synes jeg.

Anonymous poster hash: 00876...8ed

Skrevet

Altså alt fra Hermès er klassisk kunst. Det er noe av det mest elegante en kan eie. Det er sikkert ikke mange som forstår seg på det her i potit landet 😂. En veske koster fra 60 000 kroner det er en livsinvestering. Hermès har en veldig flott historie bak seg og er toppen av luxury fashion house i Europa. Dere som sier at skjerfet er stygt, ja bare si det men det reflekterer mer om deg som person en du aner..

Skrevet

Synes ikke skjerfene er klassiske ??!!

Mange veldig tantete og stygge synes jeg.

Eller det som

Er linket til i tråden her var veldig stygt, ellers ser jeg de har ganske mange fine 😍

Skrevet

Altså alt fra Hermès er klassisk kunst. Det er noe av det mest elegante en kan eie. Det er sikkert ikke mange som forstår seg på det her i potit landet . En veske koster fra 60 000 kroner det er en livsinvestering. Hermès har en veldig flott historie bak seg og er toppen av luxury fashion house i Europa. Dere som sier at skjerfet er stygt, ja bare si det men det reflekterer mer om deg som person en du aner..

En væske til 60 000 er ingen livsinvestering, det er ren og skjær idioti

Anonymous poster hash: 6bf14...dd4

Skrevet

Altså alt fra Hermès er klassisk kunst. Det er noe av det mest elegante en kan eie. Det er sikkert ikke mange som forstår seg på det her i potit landet 😂. En veske koster fra 60 000 kroner det er en livsinvestering. Hermès har en veldig flott historie bak seg og er toppen av luxury fashion house i Europa. Dere som sier at skjerfet er stygt, ja bare si det men det reflekterer mer om deg som person en du aner..

Dummeste jeg har hørt. Man kan da mene at et skjerf er stygt om det koster aldri så mye.

Masse fint fra Hermes, og det er kvalitet så det holder, vet vel det.

Men skjerfet i tråden her synes jeg er stygt, smak og behag det.

Skrevet

Klassisk ER jo stygt. Hadde du fått kjøpt samme skjerf på Nille så hadde ingen likt dem. Garantert.

Du hadde jo aldri kunne kjøpt et likt skjerf på Nille. Det tar 18 måneder å produsere ett skjerf, derav prisen. Du fremstår som svært kunnskapsløs.
Skrevet

Du for ha din mening og den er i orden men millioner av mennesker verden rundt er fullstendig uenige med deg 😜.

Og til dere hvorfor må dere si at sjerfen til damen er stygg?? Hva for dere ut av det??

Skrevet

Kommer an på hvilken væske det er.. Både vin og vesker kan stige i pris/verdi over tid, man må bare velge riktig type.

Anonymous poster hash: 18013...105

Skrevet

Å herregud. Ett sånt fant vi i skapet til bestemora mi da hun døde. Vi kastet det fordi ingen av barnebarna ville ha det🙀

Anonymous poster hash: f52a3...689

😂😂😂😂 ja da sikkert heeelt likt..
Skrevet

Å herregud. Ett sånt fant vi i skapet til bestemora mi da hun døde. Vi kastet det fordi ingen av barnebarna ville ha det🙀

Er dere analfabeter?

Skrevet

Å herregud. Ett sånt fant vi i skapet til bestemora mi da hun døde. Vi kastet det fordi ingen av barnebarna ville ha det

Kaste mange tusen? Ikke så smarte dere

Anonymous poster hash: 0fd57...803

Skrevet

Er dere analfabeter?

Nei. Men ingen av oss syns det var veldig pent. Passet best for de på alder med bestemora mi ( 80+)

Skrevet

Det var nokk ikke ett hermès sjerf da dette mønstret kom etter 2000 tallet. Tror det kom rundt 2008. Så nei det er det nokk ikke. Dere aner jo ikke hva dere snakker om. Tar man på ett slikt sjerf kjenner man kvaliteten og hva det faktisk er. Men sannheten er det at få har noen gang kjent på ett slikt dyrt sjerf, eller dyr veske.

Skrevet

Penger er i ikke så opptatt av. Vi tjener egne penger vi.

Skrevet

Penger er i ikke så opptatt av. Vi tjener egne penger vi.

😂😂😂😂😂 supert nei da...
Skrevet

Det var nokk ikke ett hermès sjerf da dette mønstret kom etter 2000 tallet. Tror det kom rundt 2008. Så nei det er det nokk ikke. Dere aner jo ikke hva dere snakker om. Tar man på ett slikt sjerf kjenner man kvaliteten og hva det faktisk er. Men sannheten er det at få har noen gang kjent på ett slikt dyrt sjerf, eller dyr veske.

Å gida meg 😂

Skrevet

Så hun kunne ikke kjøpe seg nytt skjerf når hun fylte 80?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...