Gå til innhold

biomor blander seg igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har et barn på 13 år fram et tidligere forhold mensom vi har 3 sammen. Nå skal vi gifte oss og biomor til hans barn tar kontakt for å si at vi må la jenta synge i bryllupet vårt. Fordi hun vil så gjerne synge en sang til oss.

Jeg vil ikke at fokuset denne dagen skal være på henne men på oss som brudepar og har ikke lyst til at hun skal synge men det er det visst ingen som forstår. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 6ed8e...df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder du deg siden alle elleve er i barnehage og på skolen? 😂

Anonymous poster hash: c4a24...3d6

Skrevet

Biomor er et latterlig betegnelse.

At barnets mor bryr seg er idiotisk av henne.

Men om jenta vil synge, la henne få synge. Du høres ikke ut til å ha plass til denne jenta i DERES liv.

Blir bare trist av det du skriver, du vil ikke at jenta skal stjele deres oppmerksomhet.

Huff og huff, tenk litt over dette selv.

Du er smålig, sjalu og umoden.

Å avslå et slikt ønske.

Stemor liker ikke stebarnet er min konklusjon.

Anonymous poster hash: 4ba16...44f

Skrevet

Enkelt: Jeg vill blitt rørt og takknemlig over at hun ville glede oss i bryllupet. For en fin tanke!

Skrevet

Biomor. Wow.....

Anonymous poster hash: b28fa...935
Skrevet

For det første, om jenta ønsker å synge i bryllupet deres er jo det bare koselig og du burde holde deg for god til å være sjalu på en 13 åring i bryllupet ditt. Skjerpings!

For det andre kan du si jentas mor istedet for biomor. Høres forferdelig ut.

Når det er sagt har hun strengt tatt ingen rett på å bestemme at dattera skal synge i bryllupet deres.

Men regner med far synes det høres koselig ut at hun vil synge?

Skrevet

Enkelt: Jeg vill blitt rørt og takknemlig over at hun ville glede oss i bryllupet. For en fin tanke!

Enig. Det er da vanlig at forskjellige folk bidrar med forskjellige ting i et bryllup? Noen synger en sang, noen holder tale, om man kjenner noen som spiller et instrument, spiller de kanskje for brudeparet. Det er vel ikke snakk om at hun skal synge hele dagen?

Det er vel hyggelig at de som tør og kan bidrar på sitt vis for å markere dagen og gjøre stas på brudeparet?

Jeg synes du skal sette deg ned og trekke pusten, og forsøke å se dette fra utsiden - og jeg synes det er svært lite sensitivt av deg å mene at dette vil "ta fokus" fra dere som brudepar.

Skrevet

Dette er ikke et troll desverre.

Vi skal gifte oss på nyttårsaften og ja mannen synes det er fantastisk at datteren vil synge og det gjør svigerfamilien også, problemet er at denne jenta er utrolig bortskjemt av jentas mor der hun er enebarn og i senter av oppmerksomheten hele tiden. Derfor skal hun også ha det hos oss og ikke dele med søsken. Dette har vært et konflikt her hjemme i mange år. Jeg prøver og behandle alle 4 barna likt mens far og svigerfamilien synes så synd på henne som ikke er vanntett til å være en del av storfamilien å må ta hensyn til andre. Hun har bodd 50 50 bestandig så hun burde kunne takle dette nå mener jeg men hun kan ikke være alene med våre barn for da gjør hun igang som å grise rote å søle å skylde på de andre. Hvis hun synger så blir fokuset på at hun liksom er så glad for at far skal gifte seg med meg men det vet jeg hun ikke er. Og jeg synes en 13 åringa kan komme å fortelle oss selv at hun vil synge å ikke sende mora si.

Skrevet

Dette er ikke et troll desverre.

Vi skal gifte oss på nyttårsaften og ja mannen synes det er fantastisk at datteren vil synge og det gjør svigerfamilien også, problemet er at denne jenta er utrolig bortskjemt av jentas mor der hun er enebarn og i senter av oppmerksomheten hele tiden. Derfor skal hun også ha det hos oss og ikke dele med søsken. Dette har vært et konflikt her hjemme i mange år. Jeg prøver og behandle alle 4 barna likt mens far og svigerfamilien synes så synd på henne som ikke er vanntett til å være en del av storfamilien å må ta hensyn til andre. Hun har bodd 50 50 bestandig så hun burde kunne takle dette nå mener jeg men hun kan ikke være alene med våre barn for da gjør hun igang som å grise rote å søle å skylde på de andre. Hvis hun synger så blir fokuset på at hun liksom er så glad for at far skal gifte seg med meg men det vet jeg hun ikke er. Og jeg synes en 13 åringa kan komme å fortelle oss selv at hun vil synge å ikke sende mora si.

Dette var hi

Skrevet

Finner det HELT utrolig at du sitter her å utleverer oss på denne måten! Har det falt deg inn at noen kjenner igjen historien din?!

Hvis deter så forferdelig for deg at hun ønsker å synge, så kunne du fakisk bare snakket med meg om dette i stedet for å legge det ut på et offenlig forum! Hvor lite voksen er det mulig å vær da?

Foreslår at du sier det til henne selv at hun ikke kan synge,ettersom du faktisk er den eneste som ikke ønsker at hun skal det. Det er snakk om  minutter i fokus. Er det så fælt for deg? Er det mulig :(

Anonymous poster hash: 603c1...b94
Skrevet

Det er du og mannen din som skal bestemme hvordan dere legger opp feiringen i eget bryllup!

Har nettopp hatt stor bursdagsfeiring for min far. Jeg måtte stanse alle barnebarna som skulle synge en sang hver. De fikk ta en fellessang alle sammen, eller så fikk de la det være. Det var mine barn!

Det er ikke slik at alle kollegaer, naboer, venner og slekta gor øvrig synes de er like fortryllende som meg og morfar. Det dreide seg ikke om dem, det var ikke deres dag.

Dette mener jeg er helt OK at du sier nei til. Særlig om motivet til jenta er egen oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 45e08...d9b

Skrevet

Finner det HELT utrolig at du sitter her å utleverer oss på denne måten! Har det falt deg inn at noen kjenner igjen historien din?!

Hvis deter så forferdelig for deg at hun ønsker å synge, så kunne du fakisk bare snakket med meg om dette i stedet for å legge det ut på et offenlig forum! Hvor lite voksen er det mulig å vær da?

Foreslår at du sier det til henne selv at hun ikke kan synge,ettersom du faktisk er den eneste som ikke ønsker at hun skal det. Det er snakk om minutter i fokus. Er det så fælt for deg? Er det mulig :(

Samme her.

Etter tilleggsinformasjonen kom fra HI ble jeg litt sjokkert.

Håper dette er trolling. Er noen virkelig så dum at de utleverer sine egne følelser for stebarn med så mye detaljert info?

Trist.

Anonymous poster hash: 4ba16...44f

Skrevet

Hvis deter så forferdelig for deg at hun ønsker å synge, så kunne du fakisk bare snakket med meg om dette i stedet for å legge det ut på et offenlig forum! Hvor lite voksen er det mulig å vær da?

Foreslår at du sier det til henne selv at hun ikke kan synge,ettersom du faktisk er den eneste som ikke ønsker at hun skal det. Det er snakk om minutter i fokus. Er det så fælt for deg? Er det mulig :(

Hvordan i all verden kan du vite at dette gjelder dere???

Jeg kjenner 3 par som skal gifte seg på nyttårsaften, ganske vanlig å gifte seg da i grunn,og 2 av de har særkullsbarn som skal synge i bryllupet. Når det er sagt,er det latterlig av HI å føle seg truet av et barn uansett setting.

Anonymous poster hash: 8d1bf...0c8

Skrevet

Han har et barn på 13 år fram et tidligere forhold mensom vi har 3 sammen. Nå skal vi gifte oss og biomor til hans barn tar kontakt for å si at vi må la jenta synge i bryllupet vårt. Fordi hun vil så gjerne synge en sang til oss.

Jeg vil ikke at fokuset denne dagen skal være på henne men på oss som brudepar og har ikke lyst til at hun skal synge men det er det visst ingen som forstår. Hva gjør jeg?

Du er utrolig dårlig på å formulere deg! Blir sliten av å lese det!

Men det du gjør er å la jenta synge i sin fars bryllup, jeg er imponert over at hun tør/vil!

Jeg er sikker på at pipa hadde hatt en annen lyd om det var et av deres fellesbarn som ville synge...

Anonymous poster hash: 34d79...cf0

Skrevet

Dette var hi

Fokuset ditt burde være på rettskriving og kommaregler. Er du 10 år?

Anonymous poster hash: 34d79...cf0

Skrevet

Biomor???? Så rart at du ikke vil la henne synge hvis du er hennes egentlige mor! Merkelig hvor mange som bruker surrugater her på dib🤓

Anonymous poster hash: 66967...126

Skrevet

Og hva koster deg å la henne synge i kirka? Her er vel et eksempel på stemor fra helvete :S Hva du skal gjøre? Legge fra deg prinsessenykkene og la din manns barn bidra til deres store dag. Hun gleder seg vel over at faren hennes skal gifte seg med meheet, du burde være glad. Dere blir ikke mindre gift av at hun synger.

Skrevet

Det er du og mannen din som skal bestemme hvordan dere legger opp feiringen i eget bryllup!

Har nettopp hatt stor bursdagsfeiring for min far. Jeg måtte stanse alle barnebarna som skulle synge en sang hver. De fikk ta en fellessang alle sammen, eller så fikk de la det være. Det var mine barn!

Det er ikke slik at alle kollegaer, naboer, venner og slekta gor øvrig synes de er like fortryllende som meg og morfar. Det dreide seg ikke om dem, det var ikke deres dag.

Dette mener jeg er helt OK at du sier nei til. Særlig om motivet til jenta er egen oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 45e08...d9b

Men det er jo mannens barn. Hvis mannen ønsker at barnet skal synge, så bør ikke HI nekte henne det. Tviler på at hun hadde nektet sitt eget barn å synge i bryllupet.

Skrevet

Skal 13 åringen få opptre i bryllupet, bør de andre barna også få opptre med noe de kan..

Anonymous poster hash: cbf88...bf0

Skrevet

Skal 13 åringen få opptre i bryllupet, bør de andre barna også få opptre med noe de kan..

Anonymous poster hash: cbf88...bf0

Hvorfor det? De bør jo bli spurt, men hvis de ikke har lyst så bør de slippe. Hos oss var det bare ett av barna som ønsket å bidra i kirka, de andre slapp.

Skrevet

Enig. Det er da vanlig at forskjellige folk bidrar med forskjellige ting i et bryllup? Noen synger en sang, noen holder tale, om man kjenner noen som spiller et instrument, spiller de kanskje for brudeparet. Det er vel ikke snakk om at hun skal synge hele dagen?

Det er vel hyggelig at de som tør og kan bidrar på sitt vis for å markere dagen og gjøre stas på brudeparet?

Jeg synes du skal sette deg ned og trekke pusten, og forsøke å se dette fra utsiden - og jeg synes det er svært lite sensitivt av deg å mene at dette vil "ta fokus" fra dere som brudepar.

Også enig. Usikre nydamer som deg er ødeleggende for involverte unger, og bridezilla-tendensen er bare øgli.

Anonymous poster hash: 08fc0...0c8

Skrevet

Husk å ikke invitere Alma på 5, den ungen er så søt at hun vil garantert stjele fokus fra deg! Egentlig trenger vel ikke mannens forlover å ha tale heller?

Husk dresskode casual.

Og "glem" invitasjonen til hun smellvakre med fin kropp, du vet hvem jeg mener!

Alt for å være prinsesse for en dag!

Anonymous poster hash: 94cec...e9a

Skrevet

Det er kanskje ikke så rart at hun ikke våger å spør selv? Du fremstår ikke som den enkleste å samarbeide med.

Og hva er du redd for? At gjestene skal glemme at det er du som er bruden? De gjør ikke det, vet du. De kommer til å bli rørt og synes dere har et ekstra fint bryllup.

Skrevet

Jeg skjønner hi godt.

Hadde vært en ting om dette var en bonusdatter som var glad for at far skulle gifte seg igjen og ville synge som en gave, men som hi sier det er dette en bortskjemt tenåring som vil synge fordi hun må være midtpunktet i en hver anledning.

Anonymous poster hash: 0b958...fc2

Skrevet

Jeg skjønner hi godt.

Hadde vært en ting om dette var en bonusdatter som var glad for at far skulle gifte seg igjen og ville synge som en gave, men som hi sier det er dette en bortskjemt tenåring som vil synge fordi hun må være midtpunktet i en hver anledning.

Anonymous poster hash: 0b958...fc2

Oh..disse tenåringene uten sosial angst! Kan de ikke bare slanke seg i skjul og tro at alle synes de er teite. Alle 13-åringer kunne jo hatt sangoppvisning hvis de ville!

Også på pappas bryllup også da. Skulle tro hun mente dette bryllupet angikk henne.

Jeg synes Hi burde kutte ut alle under 14 år i brylluoey. Bortsett fra dem hun er biomor til selvsagt

Anonymous poster hash: 94cec...e9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...