Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Fikk dårlige nyheter på torsdag...har ekstreme bekkensmerter som gjør at jeg ikke fungere/klarer meg selv i hverdagen.

 

Fått beskjed at jeg ikke får lov å trene før tidligst midten av januar. Trening var "det eneste" som fikk meg til å føle meg munter og gav meg den gode følelsen når det var gjort. Klart å gå ned i cm og følt meg kjempebra...

Har ikke lov å gå mer enn høyst nødvendig, ikke lov å sitte sånn eller sånn, ikke lov å ha føttene sånn. Så føler meg ganske nedfor nå i disse juletider...

 

Men ser virkelig frem til oul 29.des:-)

 

God Jul damer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kvitt kvalmen her nå siste uken og kanskje de to siste:) Deilig! Bekkenet vil mindre og mindre, men går til fysio og satser på det hjelper meg til å holde koken så lenge som mulig.

Ellers har jeg fortsatt mye og tidvis sterke kynnere. Skal til jm 4.januar og ser fram til å snakke med henne om det. Ellers har jeg 4 arbeidsdager igjen nå og så er det heldigvis juleferie til 2.januar. Det skal bli fantastisk godt!

De 3 siste dagene har jeg kjent mye til den lille gutten i magen og det er bare så herlig! Godt er det også at nå er jeg over halvveis.

Fødselen er jeg begynt å tenke på. Har hatt en fødsel som var kritisk og en fødsel som var som en drøm i forhold! Håper på en lik fødsel som den siste, men om det ikke blir helt likt er i hvert fall håpet at jeg skal føde vaginalt og at ikke det skal bli komplikasjoner. Kommer i kategorien risikofødsel denne gangen, og det liker jeg ikke. Men prøver å tenke det at kroppen har vært igjennom 2 fødsler og den vet hva den skal gjøre. Så satser jeg på at det teller med enn ordet "risikofødsel" :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at jeg skulle føde til heavy metal musikk i natt hehe, skikkelig rare drømmer for tiden!

 

Det ble liv i lille Ba når jeg var på Vamp konsert på fredag, skikkelig fest inni der <3 

 

Jeg lurte på om noen av dere har en bilstol å anbefale? Trenger Isofix, slik en man kan ta av (bære med seg) sitte delen. Helst en som er fra nyfødt til 18 kg, evt en som kan skiftes sitte del men samme feste.

 

 

Hilsen førstegang uke 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også helt tullete drømmer for tiden😂 I natt drømte jeg at jeg hadde sovet meg gjennom hele fødselen og at det ble en katt😂😂 men fikk vilja mi på navnet den skulle ha da😂🙈

 

Vi er ikke helt enige på navn om dagen😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våkner dere på natten? I det siste har jeg våknet så tidlig, lurer på om det er fordi babyen beveger seg:) nå kjenner jeg liv hver dag og syns det er så koselig - uke 19. Kjenner ikke utenpå enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner aldri i løpet av natten😴🌟 Men merker at jeg er mer trøtt i løpet av dagen. Strevde med å holde meg våken på jobb igår og idag. Sovner som ett slakt når jeg kommer hjem😴 håper dette snart går over.. Jula er her og huset vårt ser bomba ut. Men nå har jeg julefri resten av uka så da må jeg bar begynne en plass😂😓😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Våkner dere på natten? I det siste har jeg våknet så tidlig, lurer på om det er fordi babyen beveger seg:) nå kjenner jeg liv hver dag og syns det er så koselig - uke 19. Kjenner ikke utenpå enda. :)[/

Jeg har hvert våken hver natt siden uke 8 :-0 men i mitt tilfelle er det fordi jeg må på do, nå som jeg er i uke 21 hender det at det er fordi jenta sparker og jeg våkner av den minste ting 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner en del i det siste.. klarer ikke å finne gode posisjoner å sove pga bekkenet. Og jeg drømmer så mye rart at jeg våkner av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Sover maks 4 timer i løpet av natta...ikke sammenhengende.

Da jeg først ble sykemeldt i uke5/6 var det p.g.a søvnmangel...

Når jeg endelig sovner så drømmer jeg også de rareste ting :-P

Men håper virkelig søvnen snart kommer tilbake. Det er veldig slitsomt å fungere på så lite søvn.

Er veldig sur og grinete i løpet av dagen og hodeverk fra helv.....

Barna legger seg kl.19.00 og jeg legger meg 19.30 ca...kjempekjedelig:-(

 

Så ja, dette innlegget skriver jeg fra senga :-) hehe

Endret av Mammantil2prinser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere😍

Sa kan jeg signere under på det med å være våken flere ganger om natten.

Jeg våkner fordi jeg har så vondt i korsryggen. Og plutselig er jeg lysvåken.

Men jeg er mye trøtt om dagen. Må gjerne sove litt på ettermiddagen.

Hvordn går det med dere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Da har vi akkurat vert på oul.

Var som jeg trodde en bittelillebror i magen. Kjempegøy, men må også innrømme at jeg sitter med blanda følelser.

Dette er 110% sikkert siste barn og det er veldig trist det at jeg ikke skal få oppleve det å få en datter. Det har jeg drømt om siden jeg var liten.

 

Lillegutt i magen er hjertelig velkommen å har 3 storebrødre som kommer til å forgude han:-)

Men jeg er lei meg, og det er lov. Jeg er velsignet som i det hele tatt kan bære frem mine egne barn og friske er de:-)

Men har fortsatt lov å være skuffet og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi akkurat vert på oul.

Var som jeg trodde en bittelillebror i magen. Kjempegøy, men må også innrømme at jeg sitter med blanda følelser.

Dette er 110% sikkert siste barn og det er veldig trist det at jeg ikke skal få oppleve det å få en datter. Det har jeg drømt om siden jeg var liten.

 

Lillegutt i magen er hjertelig velkommen å har 3 storebrødre som kommer til å forgude han:-)

Men jeg er lei meg, og det er lov. Jeg er velsignet som i det hele tatt kan bære frem mine egne barn og friske er de:-)

Men har fortsatt lov å være skuffet og trist.

Vi har det litt likt vi mammantil2prinser:) Jeg og har to prinser fra før og var sikker på gutt denne gangen og, men håpet selvsagt på en liten prinsesse.. Klart jeg har lyst på jente også. Men i magen er det jo, som jeg var sikker på, nok en liten prins;) Men nå er det noen uker siden jeg fant det ut, og nå er innstillingen helt på plass igjen. Dette blir nok vårt siste barn også, selv om jeg skal innrømme at jeg i noen dager tenkte at vi får prøve på to tette :eeeh:  HE he. Men dette blir siste hos oss.

Vi har lov å være lei oss for at vi ikke får en liten jente. Men samtidig er vi jo veldig glade for at vi får 3 herlige gutter :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Vi har det litt likt vi mammantil2prinser:) Jeg og har to prinser fra før og var sikker på gutt denne gangen og, men håpet selvsagt på en liten prinsesse.. Klart jeg har lyst på jente også. Men i magen er det jo, som jeg var sikker på, nok en liten prins;) Men nå er det noen uker siden jeg fant det ut, og nå er innstillingen helt på plass igjen. Dette blir nok vårt siste barn også, selv om jeg skal innrømme at jeg i noen dager tenkte at vi får prøve på to tette :eeeh: HE he. Men dette blir siste hos oss.

Vi har lov å være lei oss for at vi ikke får en liten jente. Men samtidig er vi jo veldig glade for at vi får 3 herlige gutter :hjerte::hjerte::hjerte:

Det jeg også tenker. La det synke inn at det ligger en liten gutt i magen og snu om på mine tanker osv, så blir dette bra :-) jeg er jo kjempeglad i lillegutt, å er så spent på å se hvem han blir lik. Mine to gutter er så ulike du kan få dem :-) så minstemann må vell bli lik en av dem :-) gleder meg...å gleden kommer nok mer og mer etterhvert:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere😍

Sa kan jeg signere under på det med å være våken flere ganger om natten.

Jeg våkner fordi jeg har så vondt i korsryggen. Og plutselig er jeg lysvåken.

Men jeg er mye trøtt om dagen. Må gjerne sove litt på ettermiddagen.

Hvordn går det med dere nå?

Må sove litt på ettermiddagen jeg også:) hender jeg er oppe et par ganger om natta for enten å gå på do, eller fordi korsryggen verker. 😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det litt likt vi mammantil2prinser:) Jeg og har to prinser fra før og var sikker på gutt denne gangen og, men håpet selvsagt på en liten prinsesse.. Klart jeg har lyst på jente også. Men i magen er det jo, som jeg var sikker på, nok en liten prins;) Men nå er det noen uker siden jeg fant det ut, og nå er innstillingen helt på plass igjen. Dette blir nok vårt siste barn også, selv om jeg skal innrømme at jeg i noen dager tenkte at vi får prøve på to tette :eeeh: HE he. Men dette blir siste hos oss.

Vi har lov å være lei oss for at vi ikke får en liten jente. Men samtidig er vi jo veldig glade for at vi får 3 herlige gutter :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg skjønner godt at dere har ett ønske om ei jente.

Selv har jeg en gutt og selvfølgelig hadde det vært gøy med en liten jente nå. Men alt i alt er jeg fornøyd så lenge babyen er frisk og rask.

Jeg var så sikker på at det var en gutt i magen før UL så det kom egentlig ikke som noe sjokk at lillebror lå i magen og vinket til oss.

Det er lov å ønske seg et annet kjønn. Men det går nok fort over når vi alle ser babyene våre ❤️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at dere har ett ønske om ei jente.

Selv har jeg en gutt og selvfølgelig hadde det vært gøy med en liten jente nå. Men alt i alt er jeg fornøyd så lenge babyen er frisk og rask.

Jeg var så sikker på at det var en gutt i magen før UL så det kom egentlig ikke som noe sjokk at lillebror lå i magen og vinket til oss.

Det er lov å ønske seg et annet kjønn. Men det går nok fort over når vi alle ser babyene våre ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt forstå ønsket om en jente - men jeg er sikker på at når babyen kommer blir du kjempe fornøyd uansett :) her blir det andre jente og siste barn og syns det er veldig koselig! :) det viktigste er jo at de er friske :) sover dere på ryggen etter uke 20? Har hørt at man skal prøve å unngå det, men våkner ofte på rygg, og er jo godt å variere fra på siden for på magen går ikke hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt forstå ønsket om en jente - men jeg er sikker på at når babyen kommer blir du kjempe fornøyd uansett :) her blir det andre jente og siste barn og syns det er veldig koselig! :) det viktigste er jo at de er friske :) sover dere på ryggen etter uke 20? Har hørt at man skal prøve å unngå det, men våkner ofte på rygg, og er jo godt å variere fra på siden for på magen går ikke hehe.

Hender jeg våkner på ryggen, men prøver å legge meg på siden når jeg skal sove :-) ingen stillinger som er gode om dagen , Hehe!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme her :) begynt å få litt krampe i leggene, tror kanskje jeg anstrenger meg litt for å prøve å sove på venstre side. Noen steder anbefales det jo ikke å ligge på høyre side heller så jammen ikke mange muligheter hehe. Og godt nyttår til dere alle! Noen med større søsken som sparker på magen i søvne? Her kommer storesøster inn til meg rett som det er og prøver å ikke bekymre meg, men får av og til en fot rett i magen- uff hehe. :) sånn er det! Blir nok sterke disse små søsknene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke så mye på det med sovestilling. Ligger noen ganger på ryggen. Skal prøve å skjerpe meg🙈

Det med søsken - ja vi har en aktiv 4 åring som samsover med oss. Jeg sover egentlig veldig tungt - ikke alltid jeg får med meg om det skjer spark fra storebror😴💤💤💤

Får håpe denne babyen tåler litt😂😅

GODT NYTT ÅR DERE! Tenk at i år skal vi bli foreldre til nye små knøtt💙❤️💙❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kan sove på rygg så lenge du ikke blir svimmel etc :) vi får satse på at babyene våre tåler litt spark, vanskelig å unngå! :) det har jeg og tenkt på, at i år er året for 2017 babyene :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...