Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

er 18/19 uker nå, har samme som deg mammantil2prinser..
Kjennes ut som kraftige menssmerter, og stikk i sidene som plutselig kommer og går.. 

Jeg hadde det slik med førstemann også, så denne gangen er jeg beroliget med at det er livmor som rett og slett lager plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper noen her inne leser dette...har de siste 3 dagene hatt veldig vondt i magen. Må innrømme at dette er veldig skremmende når jeg nå kun forbinder magesmerter med sa.

 

Har tatt smertestillende. Er det livmoren som strekker seg rett og slett? Det er type slike smerter/menssmerter..andre som opplever dette? Er 15+3

Ville sjekket om det er en UVI.

 

Anonymous poster hash: d1040...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsa3: 
Jeg eier huset alene, og har 1,8 mill. i lån. Betaler 11.000 kr i mnd.
​Så bar vi 3 barn i bhg, som vi betaler 8000 kr for hver mnd. Og gubben har studie- og billån på totalt 260.000 kr.
​I dag sløste han vekk 100 kr på fire Flax-lodd i håp om å vinne 1 million :roll:  Gevinsten ble 50 kr, haha!

​Mammantil2prinser:

Jeg er 15+0 i dag, og har hatt blødninger med smerter i magen de siste 3 dagene. Jeg tror det kommer av stress (svigermor har vært her....). Har doppler hjemme, så hører at hjertet ennå slår :strix: 
Jeg skal til OUL om 3 uker, og håper sneipen vokser som han skal :ler2: 
Lykke til! Ta en Paracet eller to - det hjelper ofte. Og ring JM om du blir veldig bekymret :hjerte:  :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsa3:

Jeg eier huset alene, og har 1,8 mill. i lån. Betaler 11.000 kr i mnd.

​Så bar vi 3 barn i bhg, som vi betaler 8000 kr for hver mnd. Og gubben har studie- og billån på totalt 260.000 kr.

​I dag sløste han vekk 100 kr på fire Flax-lodd i håp om å vinne 1 million :roll: Gevinsten ble 50 kr, haha!

 

​Mammantil2prinser:

Jeg er 15+0 i dag, og har hatt blødninger med smerter i magen de siste 3 dagene. Jeg tror det kommer av stress (svigermor har vært her....). Har doppler hjemme, så hører at hjertet ennå slår :strix:

Jeg skal til OUL om 3 uker, og håper sneipen vokser som han skal :ler2:

Lykke til! Ta en Paracet eller to - det hjelper ofte. Og ring JM om du blir veldig bekymret :hjerte::hjerte:

Uff håper virkelig det ordner seg for dere. Og at mannen faktisk bidrar han også. Du kan jo til nød ta avdragsfrihet på lånet og bare betale renten i en periode.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi venter vårt 4. barn nå.

​Både min mann og jeg er oppsagt - jobber på samme plass. Jeg har oppsigelsestid ut denne mnd, mens gubben har ut februar.

De skal avvikle driften, så alle blir oppsagt :sur:

Men det kom jo på verste tidspunkt, dette her :frown:

 

Heldigvis har vi alt av barneutstyret fra 1-åringen vår. Og så prøver vi alltid å se etter arveklær :jepp:

Håper det ordner seg for dere💛

Sender deg en klem😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og fått mage! Den er god og rund nå. Sitter og venter på tlf fra jordmor. Hun skal kontakte sykehuset for en sjekk og fremskynde ultralyden fordi jeg sliter sånn med kynnere for tiden.

Skummelt synes jeg😨😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mage her også ja 😄 Vært på ultralyd Idag 18+5, venter ei jente 6 mai ❤️ Fler som har hatt ordinær ul?

Ååååå så hææærlig!!! 🌸💗

Gratulerer med jenta!

Jeg har kun vært på tidlig i uke 14 og fikk se en liten gutt i magen.

Nå venter jeg på tlf fra jordmor - så blir det kansnje OUL litt tidligere pågrunnav sterke kynnere💛💚💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mage her også ja Vært på ultralyd Idag 18+5, venter ei jente 6 mai ❤ Fler som har hatt ordinær ul?

Åååå gratulerer med en liten jente:) Så HERLIG... Gleder meg SÅNN til i morgen, da er det OUL for vår del :hjerte: Kan jeg spørre om du vet ca hvor mye hjerteslagene ligger på hos jenten din? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på OUL idag! :D Gleder meg til å få se en sprellende baby :-) Og å sjekke at alt er som det skal:) 

Gleder oss veldig, men samtidig så kjenner jeg på at jeg er usikker på om vi virkelig vil vite hva vi får :P  Samtidig som jeg MÅ vite det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Føler det er en evighet til vi skal på oul (29.12) å jeg vil at denne mnd skal gå seeeeeint:-) elsker jula og førjulstida. Men føler det går skremmende fort, å før jeg vêr ordet av det ligger jeg vell på ultralydbenken selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har jeg vært å sett lillebror i magen :babygutt: Frisk og fin slik det så ut :hjerte: Så da blir det 3 gutter her i heimen :D  He he. Får ny ul neste uke, da mini ikke ville vise ansiktet sitt og helle ikker hjertet. Men at han var en liten gutt, det ville han vise :ler:  :hjerte:  Så nå skal jeg begynne å tenke på navn. Klar som et egg :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi fikk se en superfrisk og meget sjenert liten baby, den nekta å flytte på seg uansett hvor lenge vi venta, så her fikk vi ikke bite noe kjønn enda😊 Og vi fikk ikke ny UL før i uti Januar🙄🙄 gratulerer til alle som har vært på UL idag å fått vite!!😊😊🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Og da har jeg vært å sett lillebror i magen :babygutt: Frisk og fin slik det så ut :hjerte: Så da blir det 3 gutter her i heimen :D He he. Får ny ul neste uke, da mini ikke ville vise ansiktet sitt og helle ikker hjertet. Men at han var en liten gutt, det ville han vise :ler::hjerte: Så nå skal jeg begynne å tenke på navn. Klar som et egg :hjerter:

Føler du har svart meg i et annet innlegg også:-) men følte du selv at du ventet enda en gutt? Hvorfor i så fall?:-)

Har dine 3svangerskap vert like?

Har selv 2 gutter (pluss en bonus gutt) og er 110% sikker på at det er en gutt inni magen nå også:-)

Selv om dette svangerskapet er veldig annerledes så bare kjenner jeg det på kroppen :-) men blir likevel spennende å se (hvis han vil vise seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk - og gratulerer så mye til dere som har sett babyen på ul. Det er like fantastisk hver gang! <3 imponert over alt de kan se. Så lykkelig over at babyen har det bra til tross for min kvalme! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå gratulerer med en liten jente:) Så HERLIG... Gleder meg SÅNN til i morgen, da er det OUL for vår del :hjerte: Kan jeg spørre om du vet ca hvor mye hjerteslagene ligger på hos jenten din? ;)

Tusen takk ❤️ På tidlig ul lå det på 171, denne gangen fikk jeg det ikke skrevet noe sted ser jeg nå..rart' 😖
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...