Gå til innhold

Trur jeg mister..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svar på SMS fra legen. Stod bare : s-HCG ligger kring 2000 som forenlig med svk-lengde innen 4 uker. Skjønte ikke helt hva ho mente, siden jeg ikke har peiling på verdier. Etter å ha googlet så har jeg vel synker og har ikke verdier mere enn som jeg skulle vært 4 uker gravid. Så da har jeg nok mista. Takk for dere som har støttet meg. Var godt å lufte mine tanker her inne.

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

I alle dager. det må da være mulig å ta en telefon til deg så du kan få spurt om det du lurer på. Det går da ikke an å sende ut en så knapp sms :(

 

Anonymous poster hash: 7cfe1...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist at du mistet Men godt at du endelig fikk vite det. Jeg mistet selv i ma for et par år siden. Fikk ingen hjelp hos legen da jeg selv mistenkte abort pga rosa på papiret og plutselig bortfall av svangerskapsplager (bare informasjon om abortstatistikk og beskjed om å vente nesten to mnd til ordinær ul for å se). Det verste for meg var å ikke vite, så jeg dro til nærmeste by for privat ul. Da jeg fikk mine mistanker bekreftet var det vondt, men kaoset roet seg, og det var godt å få et svar. Håper det går bra med deg også, hi.

 

Anonymous poster hash: 0c3bb...5c7

 

Ja går bra med meg. Jeg har aldri hatt SA før, og har barn. Så jeg er jo heldig sånn. Så jeg føler veldig med de som sliter med å få spiren til å sitte og mister gang på gang. Jeg fikk virkelig et innblikk i hvordan det føles. Så til alle der ute som sliter med å bli gravid og få spiren til å sitte. Sender dere mange gode tanker. For dette er virkelig ikke noen kjekk opplevelse. Og når man i tillegg ikke har barn fra før, så må det virkelig føles vondt. 

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Veldig trist å høre! Selv om det kanskje var lite troverdig, hadde jeg et lite håp om at dette skulle være en solskinnshistorie. Lykke til videre <3



Anonymous poster hash: 2d24f...b5b
Skrevet

Uff, leit å høre.

 

Jeg ville tatt en blodprøve neste uke for å være sikker på at hcg er borte.

 

Med min ex.u hadde jeg sparsommelig blødning og hcg som sank saaaakte. Slapp cellegift, men ble fulgt opp veldig tett med blodprøver for å se at kroppen ordnet opp av seg selv. Tror jeg blødde i over 1 mnd

 

Anonymous poster hash: 1c959...f62

Samme her. Blødde i ukesvis. Min ordnet seg også. På slutten var HCG på 25, tok 2 uker før den sank under 10.

Skrevet

Hvordan går det med deg? 💙

 

Anonymous poster hash: c21b9...eda

Skrevet

En klem til deg HI, dette var leit.

 

Og så tror jeg mange i denne tråden lider av Ring3-syndrom. Til dere kan jeg fortelle at det finnes steder i Norge hvor det ikke finnes private klinikker eller sykehus i en halvtimes avstand. Noen steder snakker man dagreise, og når man er alene med to barn er ikke det nødvendigvis så lett å få til. Om noen skal kritiseres er det legen til HI som er treg, ikke HI.

Skrevet

Så dårlig gjort av dere å være så negative. Og hurra til dere som har engasjert dere og støttet gjennom hele helgen. Jeg er en av de som t tar blødning som et dårlig tegn..jeg har 3 SA bak meg. Jeg er lei meg på dine vegne.håper du blir gravid raskt på ny og ser det går bra! Jeg sitter her med verdens skjønneste 13 uker gammel baby. For 1 år siden trodde jeg at jeg aldri kom til å klare å bære fram et barn fordi jeg bare aborterte.

 

Anonymous poster hash: c029c...4db

Skrevet

Går bra med meg. Har sluttet og blø og har ingen smerter. Så vil tru kroppen greide å ordne opp selv. Fikk UL neste uke..Men er vel ikke vits med UL nå som jeg har mistet og ferdig å blø?

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Takk for omtanken til alle dere snille gode sjeler der ute :) Var godt å ha noen å snakke med igjennom helga. Mannen var jo vekke også. Så var godt å ha dere. Var noen troll her inne, var veldig hårsår og ble litt såret, men det har prellet av meg nå. Er bare glad dette nå er overstått. Det å gå og ikke vite var veldig tungt.

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Takk for omtanken til alle dere snille gode sjeler der ute :) Var godt å ha noen å snakke med igjennom helga. Mannen var jo vekke også. Så var godt å ha dere. Var noen troll her inne, var veldig hårsår og ble litt såret, men det har prellet av meg nå. Er bare glad dette nå er overstått. Det å gå og ikke vite var veldig tungt.

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Jeg har også mister og det er trist.

Men så bra at kroppen ordnet opp.

Nå kan du se fremover og neste gang sitter den 💙💙 ang ul vet jeg ikke om du trenger

 

Anonymous poster hash: c21b9...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...