Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #76 Skrevet 5. august 2016 Er stengt nå 😕 Anonymous poster hash: 8ef61...e61 Selvsagt. Selv om du sa hva klokken var, så tenkte jeg ikke så langt. Utrolig kjipt å måtte vente helt til mandag før svar. Dersom du blør mer eller får vondt ila helgen, så henvend deg til legevakten. De kan også henvise til ul. Fortsatt lykke til Anonymous poster hash: 0d286...b71
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #77 Skrevet 5. august 2016 Unnskyld, men du burde ringt å hørt før de stengte. Men én så håpløst lege bør du ta initiativ 😯😕 Anonymous poster hash: c21b9...eda
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #78 Skrevet 5. august 2016 Unnskyld, men du burde ringt å hørt før de stengte. Men én så håpløst lege bør du ta initiativ 😯😕 Anonymous poster hash: c21b9...eda Jeg trudde virkelig ho kom til å ringe. Kommer til å ringe selv tidlig på mandag etter svar.. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #79 Skrevet 5. august 2016 Unnskyld, men du burde ringt å hørt før de stengte. Men én så håpløst lege bør du ta initiativ 😯😕 Anonymous poster hash: c21b9...eda Hvordan er det mulig å ha så håpløs og følelseløs lege som lar en gravid vente helt til mandag på svar fra hcg prøve? Anonymous poster hash: aba8f...80c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #80 Skrevet 5. august 2016 Hvordan er det mulig å ha så håpløs og følelseløs lege som lar en gravid vente helt til mandag på svar fra hcg prøve? Anonymous poster hash: aba8f...80c Kan jo være prøvene ikke har kommet tilbake? Kanskje hun har vært syk? Hatt syke barn? Stått hele dagen med akutte eller langt mer alvorlige tilfeller? Personlige kriser? Kommunikasjonsproblemer med lab'en eller innad på klinikken? Lurt å ikke dømme så raskt. Anonymous poster hash: 0c3bb...5c7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #81 Skrevet 5. august 2016 Klokka er jo mye nå, men legen har ringt min samboer i 19-tiden før. Men som de andre sier, hører du ikke noe i kveld så hadde jeg tatt kontakt med legevakten i morgen. Må gi kred til deg for å være så tålmodig! Hadde aldri holdt ut uvitende så lenge som deg. Anonymous poster hash: 2d24f...b5b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #82 Skrevet 5. august 2016 Kan jo være prøvene ikke har kommet tilbake? Kanskje hun har vært syk? Hatt syke barn? Stått hele dagen med akutte eller langt mer alvorlige tilfeller? Personlige kriser? Kommunikasjonsproblemer med lab'en eller innad på klinikken? Lurt å ikke dømme så raskt. Anonymous poster hash: 0c3bb...5c7 Forsåvidt enig, men denne legen har vel vist seg å ikke være den mest empatiske og kompetente. Anonymous poster hash: 0d286...b71
*Smiley* Skrevet 5. august 2016 #83 Skrevet 5. august 2016 Hun sendte henvisning til sykehuset, kan hun ikke sende med deg henvisning til de som tar privat UL? Så kan du ringe dit og bestille time? Håper du får mer svar snart. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #84 Skrevet 5. august 2016 Kan jo være prøvene ikke har kommet tilbake? Kanskje hun har vært syk? Hatt syke barn? Stått hele dagen med akutte eller langt mer alvorlige tilfeller? Personlige kriser? Kommunikasjonsproblemer med lab'en eller innad på klinikken? Lurt å ikke dømme så raskt. Anonymous poster hash: 0c3bb...5c7 Jeg regner med det er en grunn for hun ikke ringte. Trur ikke akkurat ho ikke gadd. Men uansett kjedelig å må vente hele helga. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #85 Skrevet 5. august 2016 Kan jo være prøvene ikke har kommet tilbake? Kanskje hun har vært syk? Hatt syke barn? Stått hele dagen med akutte eller langt mer alvorlige tilfeller? Personlige kriser? Kommunikasjonsproblemer med lab'en eller innad på klinikken? Lurt å ikke dømme så raskt. Anonymous poster hash: 0c3bb...5c7 Det kan hende,alt er mulig. Hcg måling er hurtig test og det er snakk om mulig abort. Isåfall bør hun ha noen til å ta over hurtige saker. Anonymous poster hash: aba8f...80c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #86 Skrevet 5. august 2016 Klokka er jo mye nå, men legen har ringt min samboer i 19-tiden før. Men som de andre sier, hører du ikke noe i kveld så hadde jeg tatt kontakt med legevakten i morgen. Må gi kred til deg for å være så tålmodig! Hadde aldri holdt ut uvitende så lenge som deg. Anonymous poster hash: 2d24f...b5b Tviler på legevakta kan gi meg svar på prøvene. Må nok bare vente. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #87 Skrevet 5. august 2016 Kjære HI! Jeg føler med deg. Hvor bor du? Kanskje vi kan hjelpe deg å finne en privatklinikk i nærheten som ikke trenger henvisning? Anonymous poster hash: 76e17...0bf
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #88 Skrevet 5. august 2016 Kjære HI! Jeg føler med deg. Hvor bor du? Kanskje vi kan hjelpe deg å finne en privatklinikk i nærheten som ikke trenger henvisning? Anonymous poster hash: 76e17...0bf Trur kanskje jeg har funnet en Viste ikke den fantes. Etter litt googling så dukka den opp 😊. Trur jeg ringer dit på mandag. Nettbestillinga var nede akkurat nå. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #89 Skrevet 6. august 2016 Nå hadde jag mye smerter. Ble svimmel og måtte bare legge meg på senga. Lå og vrei meg for det var vondt. Men så gikk det over. Blør som før.. Nå får det stoppe eller så får alt komme ut. Må si jeg beundrer pågangsmotet til de som aborterer gang på gang. Dette her er trassig. Hadde jeg bare begynt å blø som en litt kraftig mens og med klumper, så hadde jeg iallfall skjønt hva som var på gang. . Men dette her blir jeg ikke klok på.. Litt koagulere blod har kommet ut. Ikke mye. Men kun 1 klump. Som kom på torsdag. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #90 Skrevet 6. august 2016 Nå hadde jag mye smerter. Ble svimmel og måtte bare legge meg på senga. Lå og vrei meg for det var vondt. Men så gikk det over. Blør som før.. Nå får det stoppe eller så får alt komme ut. Må si jeg beundrer pågangsmotet til de som aborterer gang på gang. Dette her er trassig. Hadde jeg bare begynt å blø som en litt kraftig mens og med klumper, så hadde jeg iallfall skjønt hva som var på gang. . Men dette her blir jeg ikke klok på.. Litt koagulere blod har kommet ut. Ikke mye. Men kun 1 klump. Som kom på torsdag. Anonymous poster hash: 8ef61...e61 Så kjedelig at du har/hadde vondt, HI Hvor hadde du vondt? Var det hele magen, eller sentrert til et sted? Håper du er bedre nå Anonymous poster hash: 0d286...b71
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #91 Skrevet 6. august 2016 Helt ærlig så høres det ikke så bra ut 😕😢 Håper du får svar på mandag Klem til deg 💟 Anonymous poster hash: c21b9...eda
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #92 Skrevet 6. august 2016 Så kjedelig at du har/hadde vondt, HI Hvor hadde du vondt? Var det hele magen, eller sentrert til et sted? Håper du er bedre nå Anonymous poster hash: 0d286...b71 Smertene spredde seg nederst. Så hadde vondt på begge sider og mitt på i nederste del. Gikk over og vært "fin" siden. Blør selvsagt enda da 😓 Samme hadde jeg natt til onsdag. Ga seg det også. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #93 Skrevet 6. august 2016 Helt ærlig så høres det ikke så bra ut 😕😢 Håper du får svar på mandag Klem til deg 💟 Anonymous poster hash: c21b9...eda Hadde jeg bare tydelig spontanabortere så jeg skjønte hva som skjedde. Men dette her kan sikkert være enten eller enda. Jeg selv trur nok det går gale veien. Men sikker er jeg absolutt ikke! Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #94 Skrevet 6. august 2016 Jeg gikk en uke fra det kom litt blod og en klump. Så fikk jeg sterke smerter en times tid med litt blod. To dager senere startet det. Da kom alt ut på to timer. Anonymous poster hash: 1b9c2...8b1
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #95 Skrevet 6. august 2016 Så dumt, HI. Jeg heier fortsatt på deg, selv om det dessverre ikke lover godt. Håper med hele meg at du får svar over helgen nå. Press på litt for å få det du trenger. (Svar på prøvene, ul, ny blodprøve eller hva det måtte være) Anonymous poster hash: 0d286...b71
Lillababy Skrevet 6. august 2016 #96 Skrevet 6. august 2016 Kva med å ringa sjukehuset. Viss henvisning ga er komt inn finn dei jo den når du oppgir fødselsnr. Kanskje dei tar deg inn. Elendig lege. Og fleire privatklinikker har opent på kveld og helg. Ikkje stol på hcg. Ved ma synker den ikkje som den skal. Eg hadde hcg på 90 000 som var stigende i veke 9. Då var den slutta å vekst i veke 5. Du må ha ultralyd. Klem❤
Puppen og lillemor Skrevet 6. august 2016 #97 Skrevet 6. august 2016 Helt ærlig talt såvteor jeg du bør forberede deg mental på dårlige nyheter 😟 Kjipt, i know - har vært der selv!! Men tror det kan være greit i din situasjon å være litt mentalt forberedt på at det går den veien! Føler virkelig med deg HI!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #98 Skrevet 6. august 2016 Du burde få en henvisning og time asap. Jeg blødde, hadde magesmerter så jeg kastet opp og svimte av og var ufattelig dårlig hver dag i ukesvis. Blødde vanvittige mengder, men det gikk bra. Til og med etter hcg-økningen stagnerte noe. Anonymous poster hash: 9dd88...a93
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #99 Skrevet 6. august 2016 Har aldri hørt om noen som går så lenge som deg uten å få noe svar! Du har i mine øyne dessverre fått elendig behandling. Har du ringt legevakten enda? Jeg ville gjort det, bare for å gjøre det, og forhåpentligvis få henvisning til ul der og da! Anonymous poster hash: 2d24f...b5b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #100 Skrevet 6. august 2016 Joda jeg er forberedt på det værste. Bare litt psykisk terror å gå å ikke vite om man fremdeles er gravid eller ei. Lyst å få det overstått. Nesten bedre å få vite at jeg har mistet, enn å gå sånn hver dag å ikke vite. Begynner å miste håpet om at det fremdeles er liv. Ingen smerter siden før idag. Blør som før. Hvor lenge kan jeg gå å blø før det merkes på kroppen? Blør som om jeg var på slutten av en mens. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå