Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #51 Skrevet 4. august 2016 Er veldig vanlig å ta blodprøver først og blir man ikke klokere av det så får man UL. Man får ikke automatisk UL fordi man blør. Når jeg mister i uke 7 hadde jeg vært kjempe kvalm + andre synptomer i 1.5 uke. I mitt andre svangerdkap var det lite symptomer før ca uke 15, og det barnet er 2 år nå. Så det med at manglende kvalme er negativt stemmer ikke, ikke alle er kvalm som gravid. Anonymous poster hash: 3dd53...e6c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #52 Skrevet 4. august 2016 Høres ut som fosteret kom ut 😢😭😢😭 Men håper det er en tvilling. Masse lykke til videre ❤💙 Har mistet jeg og, i uke 13. Anonymous poster hash: c21b9...eda
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #53 Skrevet 4. august 2016 Jeg har mistet endel ganger, og da har det kommet ut klumper med blod. Har også sett morkaken. Mistet uke 8 og da så jeg fosteret altså, en hvit bønne med sort øye på. Følg nøye med det som kommer ut. Anonymous poster hash: 664ba...f01
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #54 Skrevet 4. august 2016 Jeg har mistet endel ganger, og da har det kommet ut klumper med blod. Har også sett morkaken. Mistet uke 8 og da så jeg fosteret altså, en hvit bønne med sort øye på. Følg nøye med det som kommer ut. Anonymous poster hash: 664ba...f01 Mye som skal komme ut av klumper? Kun den klumpen som kom ut med meg... Enda iallfall. Ellers bare blødninger, noen ganger litt koagulere blod. Men lite av det.. Og hvor lenge blør man? Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #55 Skrevet 5. august 2016 Hvordan går det, HI? Fått svar på blodprøvene? De skal foreligge nå. Anonymous poster hash: 0d286...b71
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #56 Skrevet 5. august 2016 Hvordan går det med deg? Har tenkt på deg 😊 Anonymous poster hash: c21b9...eda
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #57 Skrevet 5. august 2016 Har ikke fått svar enda. Sist ringte legen i halv fire tiden. Blør enda, men blør ikke mye. Ingen smerter. Hadde kun smerter natt til onsdag. Klumpen kom ut i går. Ingen klumper siden. Skulle tru jeg skulle ha blødd mere og mere klumper hvis jeg spontanabortere. Men har aldri gjort det før, så ingenting å sammenligne med. Alt er bare merkelig. Hvis verdiene har økt, så føler jeg likevel for en UL pga den klumpen som kom ut i går. For noe kom jo ut. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #58 Skrevet 5. august 2016 Mye som skal komme ut av klumper? Kun den klumpen som kom ut med meg... Enda iallfall. Ellers bare blødninger, noen ganger litt koagulere blod. Men lite av det.. Og hvor lenge blør man? Anonymous poster hash: 8ef61...e61 Ikke nødvendigvis, andre ganger har jeg bare sett morkaken og noe slimklump-greier.. Men morkaken har vært godt synlig og relativt stor! Blålilla-rød og litt merkelig konsistens, med litt ekkelt skinn utenpå. Jeg blødde litt nå sist (har baby) og det var vel en uke eller noe, men ikke klumper da. SKulle du på UL idaG? Anonymous poster hash: 664ba...f01
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #59 Skrevet 5. august 2016 Ikke nødvendigvis, andre ganger har jeg bare sett morkaken og noe slimklump-greier.. Men morkaken har vært godt synlig og relativt stor! Blålilla-rød og litt merkelig konsistens, med litt ekkelt skinn utenpå. Jeg blødde litt nå sist (har baby) og det var vel en uke eller noe, men ikke klumper da. SKulle du på UL idaG? Anonymous poster hash: 664ba...f01 Nei. Bare få svar på HCG prøven. Venter fremdeles på time til UL. Ble sendt henvisning tirsdag, men har ikke hørt noe enda.. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #60 Skrevet 5. august 2016 Ikke nødvendigvis, andre ganger har jeg bare sett morkaken og noe slimklump-greier.. Men morkaken har vært godt synlig og relativt stor! Blålilla-rød og litt merkelig konsistens, med litt ekkelt skinn utenpå. Jeg blødde litt nå sist (har baby) og det var vel en uke eller noe, men ikke klumper da. SKulle du på UL idaG? Anonymous poster hash: 664ba...f01 Det som kom ut med meg var mere brunt. Avlangt med tråder eller hva jeg skal kalle det. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #61 Skrevet 5. august 2016 Krysser fingrene for at det går bra. Har selv mange sa/ma bak meg som har utartet seg helt ulikt. Ene gangen hadde jeg ingen smerter eller koagulert blod. Kun en avlang og ganske stor klump som ut, og det var tydelig embryo og morkake. Blødningen varte i ca 10 dager, og varierte i styrke. Anonymous poster hash: 273c2...cd0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #62 Skrevet 5. august 2016 Krysser fingrene for at det går bra. Har selv mange sa/ma bak meg som har utartet seg helt ulikt. Ene gangen hadde jeg ingen smerter eller koagulert blod. Kun en avlang og ganske stor klump som ut, og det var tydelig embryo og morkake. Blødningen varte i ca 10 dager, og varierte i styrke. Anonymous poster hash: 273c2...cd0 Ja det kan jo minne om sånn jeg har det nå. Men jeg blør på dag 13 nå 😓. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #63 Skrevet 5. august 2016 Ja det kan jo minne om sånn jeg har det nå. Men jeg blør på dag 13 nå 😓. Anonymous poster hash: 8ef61...e61 Glemte jo og skrive at jeg også har opplevd blødning i nesten 3 uker, med murring og koagulert blod/klumper, svak stigning av hcg før det økte på igjen. Det resulterte i et friskt barn. Sannsynligvis en tvilling jeg mistet. De trodde jo at jeg abortere fordi livmorhalsen var åpen. Anonymous poster hash: 273c2...cd0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #65 Skrevet 5. august 2016 Kjenner jeg føler slik med deg HI. Og jeg er evig takknemmelig for at jeg bor i Sverige. Her får man ultralyd tvert man blør et par dråper. Slet med at jeg fikk blødninger i starten dersom jeg fikk orgasme. Og var inne i uke 5 +0, 6+1, 8+1, 12+2, 18+0. Alle gangene var det første de gjorde å ta innvendig og litt senere, utvendig ultralyd. Vissheten jeg fikk hver gang, er det eneste som holdt meg nogenlunde i vater. Er forresten 31 uker på vei i morgen, gikk veldig bra, til tross for disse blødningene. Krysser alt for deg <3 Anonymous poster hash: a48ce...d1e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #66 Skrevet 5. august 2016 Klokke er over 16 og legen har ikke ringt idag 😓. Må vel vente helt til mandag da 😰. Legen ringer vel ikke etter kl 16? Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #67 Skrevet 5. august 2016 Klokke er over 16 og legen har ikke ringt idag 😓. Må vel vente helt til mandag da 😰. Legen ringer vel ikke etter kl 16? Anonymous poster hash: 8ef61...e61 Har sittet å ventet på oppdatering. Kjedelig. Ring selv! Snakk med helsesekretæren. Jeg har alltid fått svar der. Husk å få begge verdiene. Anonymous poster hash: 0d286...b71
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #68 Skrevet 5. august 2016 Har sittet å ventet på oppdatering. Kjedelig. Ring selv! Snakk med helsesekretæren. Jeg har alltid fått svar der. Husk å få begge verdiene. Anonymous poster hash: 0d286...b71 Og igjen - ufattelig dårlig lege 😡 Anonymous poster hash: 0d286...b71
Puppen og lillemor Skrevet 5. august 2016 #69 Skrevet 5. august 2016 Leger ringer jo ofte etter kontortid!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #70 Skrevet 5. august 2016 Har sittet å ventet på oppdatering. Kjedelig. Ring selv! Snakk med helsesekretæren. Jeg har alltid fått svar der. Husk å få begge verdiene. Anonymous poster hash: 0d286...b71 Er stengt nå 😕 Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #71 Skrevet 5. august 2016 Leger ringer jo ofte etter kontortid! Ringte 15.30 sist gang. Kan jo håpe litt til.. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #72 Skrevet 5. august 2016 Og igjen - ufattelig dårlig lege 😡 Anonymous poster hash: 0d286...b71 Det er langt fra sikkert legen er ferdig med dagens kontortid ennå. Anonymous poster hash: 0c3bb...5c7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #73 Skrevet 5. august 2016 Det er langt fra sikkert legen er ferdig med dagens kontortid ennå. Anonymous poster hash: 0c3bb...5c7 Håper du har rett Aner ikke hvor lenge de jobber Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. august 2016 #74 Skrevet 5. august 2016 Hvorfor går du ikke bare å tar privat ultralyd?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #75 Skrevet 5. august 2016 Hvorfor går du ikke bare å tar privat ultralyd? Som jeg har skrevet før, så må man ha henvisning for å få det nå. Var ikke sånn sist jeg var gravid. Vet ikke om andre private UL her. Anonymous poster hash: 8ef61...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå