Gå til innhold

Trur jeg mister..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet i uke 13 og blødde i 3 uker etter

💔💔💔

 

Anonymous poster hash: c21b9...eda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Tanken har slått meg. Får se om verdiene har steget da. Så får jeg bare håpe jeg får UL snart. For er det ikke vanlig å ha smerter når man aborterer da?

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Det er vel ingen fasit, men vanlig med smerter. Jeg blødde bare så smått et par dager uten smerter, og håpet og håpet, men så kom det mye blod og smertene var veldig, veldig kraftige, sterkere enn mine menssmerter. Var vel i uke 7, men mulig noe hadde gått galt litt før. Fikk UL (privat) og så ingen tegn til noe gravidltet.

 

Anonymous poster hash: 9800a...64f

Skrevet

Lei for å si det men dette her er jo helt klart en spontanabort?

Skjønner liksom ikke helt hvordan noen Av dere kan lure på det?

 

Anonymous poster hash: f697d...86f

Skrevet

Lei for å si det men dette her er jo helt klart en spontanabort?

Skjønner liksom ikke helt hvordan noen Av dere kan lure på det?

 

Anonymous poster hash: f697d...86f

Joda regner med det. Men siden jeg ikke har blødd mye så føler jeg må få det bekreftet.. Litt dumt å anta det er en SA og så er jeg gravid likevel. For jeg har lite symptom når jeg er gravid..

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Lei for å si det men dette her er jo helt klart en spontanabort?

Skjønner liksom ikke helt hvordan noen Av dere kan lure på det?

 

Anonymous poster hash: f697d...86f

Fordi jeg har hatt mensliknende blødning hele første trimester toppem ble nådd i uke 15 der jeg fikk rød blødning. De kunne se blødning på UL. Det gikk bra. Og jeg blødde rødt,men i mindre grad (likevel hver dag) helt til fødsel.

 

 

 

Anonymous poster hash: aba8f...80c

Skrevet

Lei for å si det men dette her er jo helt klart en spontanabort?

Skjønner liksom ikke helt hvordan noen Av dere kan lure på det?

 

Anonymous poster hash: f697d...86f

Det kan tyde på det, men det er fortsatt en viss usikkerhet. Mange som har blødninger og kramper uten at det er SA. Både jeg og legen trodde jeg var i ferd med å abortere i uke 8. Men det var ikke tilfelle.

 

Best å få det bekreftet med en undersøkelse.

 

Anonymous poster hash: fb6be...f12

Skrevet

Lei for å si det men dette her er jo helt klart en spontanabort?

Skjønner liksom ikke helt hvordan noen Av dere kan lure på det?

 

Anonymous poster hash: f697d...86f

Jeg har fire barn, aldri mistet, men jeg har blødd i fleste timester med alle sammen. Ene blødde jeg i to uker sammenhengende, de andre blødde jeg til og fra, litt nå og da. Alle gangene fødte jeg friske og raske barn

 

Det er ikke alltid blødning betyr abort....

 

Anonymous poster hash: bc46c...c0d

Skrevet

Jeg har fire barn, aldri mistet, men jeg har blødd i fleste timester med alle sammen. Ene blødde jeg i to uker sammenhengende, de andre blødde jeg til og fra, litt nå og da. Alle gangene fødte jeg friske og raske barn

 

Det er ikke alltid blødning betyr abort....

 

Anonymous poster hash: bc46c...c0d

Blødd i første timester, ikke fleste

 

Anonymous poster hash: bc46c...c0d

Skrevet

Har selv blødd I alle mine 3 svangerskap,førstemann med styrtblødning og helikoptertur.

Var gravid for noen mnd siden og da fikk jeg plutselig veldig vondt og begynte å bli, var 8 uker på vei. Ble sendt rett på sykehuset for UL og der så de bare fostersekken. Restene kom ut I løpet av noen dager etter :/

Så helt umulig å si om du har en SA eller om det bare er vanlig. Skjønner din frustrasjon,det eneste som kan gi d3g ordentlig svar er UL. Ville kjørt milevis for å funnet av det,så håper du får time imorgen enten på sykehuset eller den private du fant.

Masse lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 3eb79...a4b

Skrevet

Ring legevakten. Si hvor lenge du har blødd og si du har hatt sterke smerter og vært veldig svimmel så får du vel en ultralyd. De bør også ta en gynekologisk undersøkelse av deg.mjeg blødde da jeg hadde infeksjon på livmorhalsen. Ene gangen gadd de ikke sjekke, det endte med dødfødsel i uke 22 Pga at infeksjonen spredte seg til livmor. Neste graviditet sjekket de dette i uke 9, siden jeg blødde av og på i flere dager. De fant ut at det var infeksjon i livmorhalsen og jeg fikk antibiotikakur i 3 dager og blødningen forsvant og baby ble født til termin. Lykke til. Krysser fingrene for deg

 

Anonymous poster hash: 261d9...1c9

Skrevet

Kanskje det begynner å gi seg? Håper det.. For når jeg stod opp så blødde jeg ikke rødt. Kom mere lysebrunt utflod ut. Men skal uansett ringe i morgen tidlig etter blod prøve resultater. Men da er det ikke legen jeg får snakket med da 😓. Kan selvsagt ringe sykehuset og høre om de har sett på henvendelsen. Og fortelle de jeg har hatt litt smerter og det kom ut en avlang klump osv.. Kanskje de gir meg en UL time da?

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Ring sykehuset direkte med utfyllende opplysninger. Ut fra det du forteller om legen er det ikke sikkert han har skrevet noe mer enn en generell henvisning til tidlig ul så da blir du ikke prioritert først.

Lykke til!!

 

Anonymous poster hash: 1fe48...09c

Skrevet

Ring sykehuset direkte med utfyllende opplysninger. Ut fra det du forteller om legen er det ikke sikkert han har skrevet noe mer enn en generell henvisning til tidlig ul så da blir du ikke prioritert først.

Lykke til!!

 

Anonymous poster hash: 1fe48...09c

Det er det jeg er redd for. Så skader ikke å ta en tlf. Blir det på gyn poliklinikken det?

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Beklager å si det, men du virker fryktelig tafatt. Hvis du er så engstelig som du sier så hadde du kontakta legevakt eller kjørt til nærmeste privatklinikk. Det kan umulig være mange timene unna.

Det er ingen her inne som kan si om du mister eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 38c12...b85

Skrevet

Beklager å si det, men du virker fryktelig tafatt. Hvis du er så engstelig som du sier så hadde du kontakta legevakt eller kjørt til nærmeste privatklinikk. Det kan umulig være mange timene unna.

Det er ingen her inne som kan si om du mister eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 38c12...b85

Mulig jeg er tafatt av å vært på legen 3 ganger på ei uke. Hjemme alene med et barn pga mannen er vekke på jobb noen uker også. Ingen familie i nærheten, sykehus/privat klinikk er 2 timer.. Så jeg er vel tafatt da 😓 Trudde jo jeg skulle få svar fra legen fredag så jeg fikk en liten pekepinne.. Men det gjorde jeg ikke. Nå er det helg, og jeg tenkte jeg får bare vente til mandag. Har jeg skrevet noen plass at noen her inne kan gi meg svar? NEI!

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Jeg skal heller bare la være å skrive mine oppdateringer og bekymringer i denne tråden. Får jeg heller bare sitte her å være fryktelig tafatt 😡 En SA får jeg ikke gjort noe med uansett om jeg ringer legevakt idag eller venter til i morgen. Jeg vil bare vite om jeg har hatt en SA og om alt er ute. Eller om det fremdeles er liv!

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Jeg skal heller bare la være å skrive mine oppdateringer og bekymringer i denne tråden. Får jeg heller bare sitte her å være fryktelig tafatt 😡 En SA får jeg ikke gjort noe med uansett om jeg ringer legevakt idag eller venter til i morgen. Jeg vil bare vite om jeg har hatt en SA og om alt er ute. Eller om det fremdeles er liv!

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Jeg vil bare gi deg en god klem!!! Det å ikke vite, må være det desidert verste her... Håper du får svar i morgen, du har gått lenge nok uten å vite nå 💜

 

 

 

Anonymous poster hash: ac205...275

Skrevet

Jeg skal heller bare la være å skrive mine oppdateringer og bekymringer i denne tråden. Får jeg heller bare sitte her å være fryktelig tafatt 😡 En SA får jeg ikke gjort noe med uansett om jeg ringer legevakt idag eller venter til i morgen. Jeg vil bare vite om jeg har hatt en SA og om alt er ute. Eller om det fremdeles er liv!

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Du har mange brukere som oppriktig er interessert og spent på dine vegne, at en bruker skriver noe som provoserer bør ikke stoppe deg ifra å motta støtte fra resten...

 

Lykke til, håper legen ringer tidlig i morgen så du kan få noen svar snart.

 

 

Anonymous poster hash: 6a9d0...098

Skrevet

Men vet du hva, nå er jeg også enig at du er utrolig tafatt. Jeg tror nesten ikke lengre på deg, eller så bare liker du oppmerksomhet:

-2.august har du blødd i 9 dager og først nå går du til lege

-du kan ikke bestille privat ul. Folk spør hvor du bor, så de kan hjelpe deg å Google og plutselig finner du kanskje noen som kunne gått. Å brukt en dag på dette hadde de fleste gjort selvom det er lang kjørevei. Og hadde det vært viktig nok for deg, hadde du også ordnet barnevakt. Eller eventuelt tatt det som en kjøretur med barna og forklart situasjonen da du kom fram at barna måtte være med.

-du glemmer å stille spørsmål om prøvesvarene ved første blodprøve når du er og tar andre

- du ringer ikke legen på fredag, men venter på telefon. Så ender det opp med at du må gå helgen igjennom og kan få litt mer oppmerksomhet her.

 

Irriteter meg at jeg har brukt tid på deg tidligere.

 

Anonymous poster hash: 41520...912

Skrevet

Begynte faktisk å skrive forklaring for å bli trudd. Men slettet det og ikke sendte. Tenkte jeg trenger faktisk ikke forklare meg. Velger du å ikke tru på meg så greit! Det er ditt valg. Oppmerksomhet er jeg ikke ute etter.. Sånn person er jeg ikke. Men var godt å ha en plass å skrive ned og være helt anonym. For ingen andre vet en mannen. Men skal ikke bruke mere av tiden deres. Har ikke så god fantasi eller erfaring med blødning i svangerskapet at jeg hadde greid å diktet det opp. Litt småpaff over å bli beskyld for det. Sånn dritt er det siste jeg trenger nå. Faktisk litt sårende.

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Men vet du hva, nå er jeg også enig at du er utrolig tafatt. Jeg tror nesten ikke lengre på deg, eller så bare liker du oppmerksomhet:

-2.august har du blødd i 9 dager og først nå går du til lege

-du kan ikke bestille privat ul. Folk spør hvor du bor, så de kan hjelpe deg å Google og plutselig finner du kanskje noen som kunne gått. Å brukt en dag på dette hadde de fleste gjort selvom det er lang kjørevei. Og hadde det vært viktig nok for deg, hadde du også ordnet barnevakt. Eller eventuelt tatt det som en kjøretur med barna og forklart situasjonen da du kom fram at barna måtte være med.

-du glemmer å stille spørsmål om prøvesvarene ved første blodprøve når du er og tar andre

- du ringer ikke legen på fredag, men venter på telefon. Så ender det opp med at du må gå helgen igjennom og kan få litt mer oppmerksomhet her.

 

Irriteter meg at jeg har brukt tid på deg tidligere.

 

Anonymous poster hash: 41520...912

Bare for å rette litt på deg.. jeg begynte å blø søndagskveld, og gikk til legen torsdagen.. Det er ikke 9 dager! Fikk ny time tirsdagen, Snakket med ho på tlf onsdag, så ble enig om jeg skulle ta ny prøve torsdag. Så hvor du får 9 dager fra skjønner jeg ikke.

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Du skulle ringe legen på fredag, kontordamen kunne gitt deg resultatet av blodprøven. Men nå gjorde du ikke det så da går du ringe i morgen isteden. Ble en vond helg dette, men håper det ordner seg, lykke til

 

Anonymous poster hash: bc46c...c0d

Skrevet

Men vet du hva, nå er jeg også enig at du er utrolig tafatt. Jeg tror nesten ikke lengre på deg, eller så bare liker du oppmerksomhet:

-2.august har du blødd i 9 dager og først nå går du til lege

-du kan ikke bestille privat ul. Folk spør hvor du bor, så de kan hjelpe deg å Google og plutselig finner du kanskje noen som kunne gått. Å brukt en dag på dette hadde de fleste gjort selvom det er lang kjørevei. Og hadde det vært viktig nok for deg, hadde du også ordnet barnevakt. Eller eventuelt tatt det som en kjøretur med barna og forklart situasjonen da du kom fram at barna måtte være med.

-du glemmer å stille spørsmål om prøvesvarene ved første blodprøve når du er og tar andre

- du ringer ikke legen på fredag, men venter på telefon. Så ender det opp med at du må gå helgen igjennom og kan få litt mer oppmerksomhet her.

 

Irriteter meg at jeg har brukt tid på deg tidligere.

 

Anonymous poster hash: 41520...912

Stakkar deg for ett patetisk menneske du er. Føler du deg bedre etter å ha rakket ned på Hi?

HI: jeg forstår deg litt jeg. Det er ikke noe de er interessert i å gjøre på dette tidspunktet i svangerskapet uansett. Føden er ganske lei folk som ringer i hytt og pine for å få ultralyd for alt. Så lenge du ikke blør mye eller føler deg dårlig, er det ikke noe farlig. Ring legen i morgen tidlig og få svar på prøvene. Jeg blødde i 4 mnd med første pga ett hematom i livmoren som tømte seg innimellom ( mulig det var en tvilling) men det gikk helt fint. Lykke til uansett iallefall❤️

 

Anonymous poster hash: e5c91...c02

Skrevet

Du skulle ringe legen på fredag, kontordamen kunne gitt deg resultatet av blodprøven. Men nå gjorde du ikke det så da går du ringe i morgen isteden. Ble en vond helg dette, men håper det ordner seg, lykke til

 

Anonymous poster hash: bc46c...c0d

Legen skulle ringe, så jeg ventet på tlf fra henne. Derfor ringte jeg ikke. Ho ringte halv fire tiden onsdag. Når Kl ble over 16 jeg begynte å tvile på at ho ringte. Og da var jo det forsent å ringe selv. Hadde jeg skjønt det litt før skulke jeg ha ringt. Var jo spent på de blodprøvene. Men nå er det snart mandag. Men skal også ringe sykehuset og høre ang henvisningen. Jeg er en person som er lutt redd for å mase. Kanskje derfor jeg virker tafatt? Følte jeg maste da jeg bestilte time på legen tirsdag igjen. Da spurte jeg om UL. Ho kunne sende henvisning, men det var ikke vanlig å få så tidlig UL så var ikke sikkert jeg ble prioritert. Kom litt an på hvilken lege som tok imot. Men har ikke hørt noe. Da ho sendte hadde jeg heller ingen smerter eller kommet ut den klumpen. Så kan jo nevne det. Skader ikke ringe å høre. Men nevnte smertene til legen da ringte onsdag ang blodprøven . Spurte om jeg hadde hørt fra sykehuset. Jeg sa nei. Det kan ta litt tid sa hun. Og så ble vi enig om en ny HCG prøve torsdag. Sa hun er bare vente å se. Kan være enten eller., Det skjønner jeg også, synes bare det er trassig å gå og vente og ikke vite. Men ei natt igjen, og det første jeg gjør i morra er å ringe etter blodprøven. Få verdien på begge. Så ringer jeg sykehuset og høre om de har sett på henvendelsen. Hvis det går tid, ringer jeg til den private jeg fant etter å ha googla flere ganger. Jeg har ikke ville sagt hvor jeg bor fordi jeg ville være mest mulig anonym. Vil ikke bli kjent igjen. Fant klinikken ved at den ble nevnt på et forum etter å ha googlet. Kjente ikke til den fra før. Navnet har jo med helse og trening å gjøre også. Så hadde ikke slått meg de hadde sånt der.

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Skrevet

Legen skulle ringe, så jeg ventet på tlf fra henne. Derfor ringte jeg ikke. Ho ringte halv fire tiden onsdag. Når Kl ble over 16 jeg begynte å tvile på at ho ringte. Og da var jo det forsent å ringe selv. Hadde jeg skjønt det litt før skulke jeg ha ringt. Var jo spent på de blodprøvene. Men nå er det snart mandag. Men skal også ringe sykehuset og høre ang henvisningen. Jeg er en person som er lutt redd for å mase. Kanskje derfor jeg virker tafatt? Følte jeg maste da jeg bestilte time på legen tirsdag igjen. Da spurte jeg om UL. Ho kunne sende henvisning, men det var ikke vanlig å få så tidlig UL så var ikke sikkert jeg ble prioritert. Kom litt an på hvilken lege som tok imot. Men har ikke hørt noe. Da ho sendte hadde jeg heller ingen smerter eller kommet ut den klumpen. Så kan jo nevne det. Skader ikke ringe å høre. Men nevnte smertene til legen da ringte onsdag ang blodprøven . Spurte om jeg hadde hørt fra sykehuset. Jeg sa nei. Det kan ta litt tid sa hun. Og så ble vi enig om en ny HCG prøve torsdag. Sa hun er bare vente å se. Kan være enten eller., Det skjønner jeg også, synes bare det er trassig å gå og vente og ikke vite. Men ei natt igjen, og det første jeg gjør i morra er å ringe etter blodprøven. Få verdien på begge. Så ringer jeg sykehuset og høre om de har sett på henvendelsen. Hvis det går tid, ringer jeg til den private jeg fant etter å ha googla flere ganger. Jeg har ikke ville sagt hvor jeg bor fordi jeg ville være mest mulig anonym. Vil ikke bli kjent igjen. Fant klinikken ved at den ble nevnt på et forum etter å ha googlet. Kjente ikke til den fra før. Navnet har jo med helse og trening å gjøre også. Så hadde ikke slått meg de hadde sånt der.

 

Anonymous poster hash: 8ef61...e61

Du er jo sikkert i jobb og kan ikke holde på å ringe i tide og utide heller?

Og dessuten er vi oppdratt til at "deter jo ikke noe å gjøre før uke 12 uansett"

 

Lykke til i morgen.

 

Anonymous poster hash: c21b9...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...