Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har kun brukt el-tester.. Men sist fikk jeg mange negative g-tester før jeg 13 dager etter siste mens fant ut at jeg var gravid ved at el-testen ble skikkelig positiv, sånn som nå. Fikk tilog med negativ samme dag som IKM…Alle jeg har pratet med, legen, gynokologen og sykehuset fattet ikke hvordan det var mulig heller.. Hehe. Og derfor tok jeg en g-test rett etterpå som viste to streker.

 

Skal prøve å glemme det, slik at jeg får sove i natt. HAHA

Haha! Du kommer til å våkne Gry tidlig i morgen😅 nå ble jeg ganske giret på dine vegne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt sikkert! 😂😂 tappen er veldig høyt oppe, kjenner den så vidt men nådde ikke opp til åpningen. Hvordan skal den være ved el? Skal den ikke være lav og åpen? Nå får jeg hvertfall ikke ro 🙈🙈💃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert! 😂😂 tappen er veldig høyt oppe, kjenner den så vidt men nådde ikke opp til åpningen. Hvordan skal den være ved el? Skal den ikke være lav og åpen? Nå får jeg hvertfall ikke ro 🙈🙈💃

Mil pleier å være lav, myk og åpen ved el. Er høyt oppe etter el og frem til tr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da merkelig 😂

Dette ble spennende! Jeg sitter her og koser med babyen min(katten). Skulle ønske jeg hadde en liten baby i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! 😂 Blir i hvertfall aksjer i kveld. Woho!

Katter er søte 🐺 Du får kose med den imens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja!! 😂 Blir i hvertfall aksjer i kveld. Woho!

Katter er søte 🐺 Du får kose med den imens.

Happy humping😁 pleier ikke blø så mye når jeg har mensen, men idag blør jeg mye gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, happy humping du 🙈 Sjekket tappen en tur til og den er nok åpen, og fikk masse hvitt slim også som kunne dras i alle retninger så det er nok bare at jeg er skikkelig fruktbar. Håper det går nå! 😋💃

 

Jeg pleier vanligvis ikke å blø så mye selv.

Er det skikkelig mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, happy humping du 🙈 Sjekket tappen en tur til og den er nok åpen, og fikk masse hvitt slim også som kunne dras i alle retninger så det er nok bare at jeg er skikkelig fruktbar. Håper det går nå! 😋💃

 

Jeg pleier vanligvis ikke å blø så mye selv.

Er det skikkelig mye?

Hmm, du får ta begge type tester i morgen. Nja, sikkert ikke mye for andre, men for meg er det en del. Dag 1 er det minimalt, og litt mer dag 2, men blør generelt lite. Kan hende letrozol har fått fart på sakene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får gjøre det. Det kan godt være at letrozolen gjør så du blør kraftigere.

 

Skal legge meg nå 😂 godnatt! 💃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får gjøre det. Det kan godt være at letrozolen gjør så du blør kraftigere.

 

Skal legge meg nå 😂 godnatt! 💃

Du får oppdatere meg i morgen. Natta 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! El-testen var positiv og bare så vidt litt svakere enn i går så tipper den blir negativ i kveld. Så da har jeg nok eggløsning fra kvelden dag.17 og frem til kvelden på dag.18.

 

G-testen var negativ 🙈 haha, lenge levet håpet :P Etter humpingén i går fikk jeg en merkelig følelse i livmoren som jeg ikke har merket før..Nesten som en type krampe 🙈 Kanskje det var et godt tegn på at egget slapp, haha! (LOV Å VÆRE OVERTROISK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei....gikk for å se på testene igjen og jammen er det ikke en tynn svak strek på g-testen! Nå vet jeg ikke hva jeg gjør!! Ser den godt 🙈🙈🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei....gikk for å se på testene igjen og jammen er det ikke en tynn svak strek på g-testen! Nå vet jeg ikke hva jeg gjør!! Ser den godt 🙈🙈🙈🙈🙈

Ta bilde! Var det lenge etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=e5moia&s=9#.V0aIbnShzqA

 

Jeg ser det bedre i virkeligheten enn på bildet. Kan jo være feil med testen også men streken er rosa og ikke grå. Får teste meg igjen etter at jeg har kjørt datteren min i barnehagen...😱😱

I og med at toppen av streken er mye sterkere, så kan det godt hende det er feil på testen.. Men test en gang til! Kan godt hende det stemmer😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig så er det vel testen som det er noe galt med. Hehe :-)

Tiden vil vise! Idag er jeg skikkelig dårlig. Sikkert en god kombinasjon mellom mensen og metformin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå ble jeg veldig urolig! Det er ikke noe vits i teste før det har gått 4 timer heller. Men innerst inne vet jeg jo at det ikke skal være mulig siden jeg testet negativt på el-testen i går morgen, så det er nok mest sannsynlig bare tull med testen 😱🙁 Jaja.

 

Hørtes ikke godt ut, sikkert ikke en god kombinasjon! 🙈 God bedring og får håpe du blir bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå ble jeg veldig urolig! Det er ikke noe vits i teste før det har gått 4 timer heller. Men innerst inne vet jeg jo at det ikke skal være mulig siden jeg testet negativt på el-testen i går morgen, så det er nok mest sannsynlig bare tull med testen 😱🙁 Jaja.

 

Hørtes ikke godt ut, sikkert ikke en god kombinasjon! 🙈 God bedring og får håpe du blir bedre snart.

Ville tatt en bare for å få litt ro.

 

Takk for det☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får vente litt til. Hentet posten og nå har mine nye supersensetive G tester kommet, pluss mine nye EL tester så kanskje de kan gi meg svar! 😋💃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=e5moia&s=9#.V0aIbnShzqA

 

Jeg ser det bedre i virkeligheten enn på bildet. Kan jo være feil med testen også men streken er rosa og ikke grå. Får teste meg igjen etter at jeg har kjørt datteren min i barnehagen...😱😱

Detta ser lovende ut. Krysser.

 

Følger med derre 2.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta ser lovende ut. Krysser.

 

Følger med derre 2.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Tusen takk! Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok en falsk positiv eller noe galt med den testen fordi de jeg tok nå ble ikke positive, kunne kanskje se en svak strek men tar ikke den som positiv. Kun EL testene mine som ble sterk positive :-) så da er nok alt normalt og at jeg har eggløsning nå. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...