BareEnTil Skrevet 29. desember 2015 #151 Skrevet 29. desember 2015 Tja... Fikk koffertvekt for andre år på rad av samme person... Litt kjedelig... Ellers får vi en del felles gaver fra mannens familie, som tydelig bare er beregnet på mannen... De kunne bare sløyfet mitt navn på lappen... Anonymous poster hash: 42224...061 Vel, mitt navn var ikkje på lappen og ingen gave til meg fra svoger og svigerinne.. DET såra..
Gjest Kira Skrevet 29. desember 2015 #152 Skrevet 29. desember 2015 Vi har fått litt klager på denne tråden ang avsporinger. Jeg har nå fjernet en god del innlegg som omhandler hvilken str deres barn bruker i sko og hvor gamle de er. Opprett gjerne en egen tråd om dette emnet hvis dere ønsker å diskutere dette Kira
Blondzilla Skrevet 29. desember 2015 #153 Skrevet 29. desember 2015 Fikk et fleecepledd med heslig julemotiv av svigerinne som fikk innrammet fotografbilde og konfekt av oss. Vår ene sønn fikk et billig memo-spill av dem, mens vi kjøpte gaver for 200kr pr barn til deres fem barn. Anonymous poster hash: 1ad2d...549 Fotografi og konfekt er jo IALLEFALL en dårlig gave!!! Anonymous poster hash: 368c6...117 Vi brukte 1500kr på dem, og det er dårlige gaver? Får lyst til å drite i hele gavestyret når jeg leser dette. Anonymous poster hash: 1ad2d...549 Vel jeg antar du mener at dette er et foto av familien din? Det er i såfall en lousy gave! Hvorfor tror du de setter så pris på det? Dessuten; kostet ETT bilde 1500 kr?! Anonymous poster hash: 368c6...117 Det var foto av fadderbarnet deres, 1-årsforografi. Med ramme. I tillegg fikk de Valhrona-sjokolade. Alle deres fem barn fikk gavekort på 200kr hver på Amfi-kjeden. Totalt ble det ca 1500kr. Anonymous poster hash: 1ad2d...549 Ingen, unntak kanskje besteforeldre, vil ha bilder av andres barn. Ingen!! Gaven deres sugde.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #154 Skrevet 29. desember 2015 Vi fikk penger av svigers. Det er helt fint, vi ønsket oss penger til et bestemt formål. Men det triste er at de bare ga beskjed om at vi fikk penger og satte dem inn på kontoen før jul. På julaften hadde mannen min selv skrev et lite kort og lagt i en konvolutt under treet - til seg selv fra foreldrene... :-( Vi feiret jul sammen med dem, de kunne jo ha laget en slik "gave" selv. Blir lei meg på hans vegne. Anonymous poster hash: f74fe...a48 Du tuller? Anonymous poster hash: 10ac2...cce Nei... Han kjøpte også alle julegavene fra dem til ungene, pakket dem inn og satte på lapper. De overførte penger (tror jeg), men mer gidder de ikke å anstrenge seg... Men jeg tror svigermor hadde likt denne tråden! Hun er svært frustrert over at jeg ikke kan komme med ordentlige ønsker til jul og bursdag. Jeg pleier å si at jeg ønsker meg det hun har lyst til å gi meg 😉 Jeg får meg ikke til å bestille gaver og er ikke så opptatt av ting, men blir glad om jeg ser at folk har tenkt på meg 😃 Anonymous poster hash: f74fe...a48
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #155 Skrevet 29. desember 2015 Fikk et fleecepledd med heslig julemotiv av svigerinne som fikk innrammet fotografbilde og konfekt av oss. Vår ene sønn fikk et billig memo-spill av dem, mens vi kjøpte gaver for 200kr pr barn til deres fem barn. Anonymous poster hash: 1ad2d...549 Fotografi og konfekt er jo IALLEFALL en dårlig gave!!! Anonymous poster hash: 368c6...117 Vi brukte 1500kr på dem, og det er dårlige gaver? Får lyst til å drite i hele gavestyret når jeg leser dette. Anonymous poster hash: 1ad2d...549 Vel jeg antar du mener at dette er et foto av familien din? Det er i såfall en lousy gave! Hvorfor tror du de setter så pris på det? Dessuten; kostet ETT bilde 1500 kr?! Anonymous poster hash: 368c6...117 Det var foto av fadderbarnet deres, 1-årsforografi. Med ramme. I tillegg fikk de Valhrona-sjokolade. Alle deres fem barn fikk gavekort på 200kr hver på Amfi-kjeden. Totalt ble det ca 1500kr. Anonymous poster hash: 1ad2d...549 Jeg (og de fleste andre) hadde hatet å få bilde av andres barn. Samme om det er fadderbarn eller nevøer. Hadde lagt det i kassen med andre ubrukelige gaver.. Anonymous poster hash: c8421...c74
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #156 Skrevet 29. desember 2015 Vi fikk penger av svigers. Det er helt fint, vi ønsket oss penger til et bestemt formål. Men det triste er at de bare ga beskjed om at vi fikk penger og satte dem inn på kontoen før jul. På julaften hadde mannen min selv skrev et lite kort og lagt i en konvolutt under treet - til seg selv fra foreldrene... :-( Vi feiret jul sammen med dem, de kunne jo ha laget en slik "gave" selv. Blir lei meg på hans vegne. Anonymous poster hash: f74fe...a48 Du tuller? Anonymous poster hash: 10ac2...cce Nei... Han kjøpte også alle julegavene fra dem til ungene, pakket dem inn og satte på lapper. De overførte penger (tror jeg), men mer gidder de ikke å anstrenge seg... Men jeg tror svigermor hadde likt denne tråden! Hun er svært frustrert over at jeg ikke kan komme med ordentlige ønsker til jul og bursdag. Jeg pleier å si at jeg ønsker meg det hun har lyst til å gi meg 😉 Jeg får meg ikke til å bestille gaver og er ikke så opptatt av ting, men blir glad om jeg ser at folk har tenkt på meg 😃 Anonymous poster hash: f74fe...a48 Men kjære deg da, gi svigermor noen hint i det minste! Jeg hater når folk ikke har noen ønsker selvom jeg skal kjøpe gave.. Du virker litt vanskelig 🙈😬 Anonymous poster hash: 9f257...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå