Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #1 Skrevet 24. desember 2015 Fikk en glorete glitrende cardigan.. Og billige øredobber. Kjøpte personen ridebukse og ridehansker. Som hun ønsket seg. Føler meg smålig som skriver dette hun sa til og med at hun ville ha gaven om jeg ikke likte den, men at den var veldig "meg". Anonymous poster hash: 2e56b...c8b
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Jeg fikk en vaseline intensive vare håndkrem av min søster. Vi har et litt komplisert forhold og jeg har de siste årene vært veldig oppmerksom og lagt mye omtanke i gavene fra meg til henne. Not so much andre veien. Det sårer. Anonymous poster hash: a8b89...760
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Er skuffet over at bror og svigerinne på død og liv må overgå julegavene hele tiden. Får aldri til å måle oss opp til dem. Prøvde å gå litt over det de gav i fjor, men neida. I år kom de med enda mer og er sure fordi vi ikke har gitt like mye. Så vet ikke, tror de skal få en vaskeklut og en såpe til neste år. Gruer meg allerede til neste års jul. Ikke er det vits i å snakke med dem heller. Får bare til svar at vi gir det vi ønsker, for så å sitte å surmule dersom prislappen ikke matcher. Anonymous poster hash: 15072...b5b
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #4 Skrevet 24. desember 2015 Blir skuffet over det jeg får av mannen, hvert eneste år.... Han gir så faen! I år gav jeg også litt beng men likevel fikk jeg en "dårligere" gave. Jeg fikk en termokopp fra Bodum.. Det var det.. Anonymous poster hash: 5cb69...472
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #5 Skrevet 24. desember 2015 Ikke i det hele tatt. For jeg bryr meg ikke så hardt om gaver. Men mer om tanken bak og tid med familien. Anonymous poster hash: 85a30...158
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #6 Skrevet 24. desember 2015 Jeg tror jeg har fått en og annen rar gave oppgjennom årene, uten å huske konkrete eksempler. Men jeg blir heller overrasket andre veien. Folk er så flinke! Det ligger åpenbart omtanke og giverglede bak, både store og små, hjemmelagde og kjøpte. Det er det som varmer mest. Jeg er ydmyk og takknemlig idag. Kanskje feil tråd å skrive i Anonymous poster hash: dac97...0ec
Elsker livet Skrevet 24. desember 2015 #7 Skrevet 24. desember 2015 Jeg blir litt skuffet over at familien ikke klarer å melde fra til hverandre når de kjøper noe fra ønskelisten vår. Vi har fått dobbelt opp av mange ting, og det er ikke alltid like lett å få byttet. Vi bad dem om å gi beskjed så snart som mulig om de kjøpte noe på ønskelisten fordi de ble sendt til begge sider av familien. Neste år får vi gjøre som vi har gjort tidligere, sende ulike ønskelister til de forskjellige besteforeldrene.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #8 Skrevet 24. desember 2015 Altså.. Ikke pris det kommer an på. Men omtanke. Jeg har aldri brukt cardigan eller en glitrende en skjønner ikke hvorfor den er "meg"... Anonymous poster hash: 2d103...f33
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #9 Skrevet 24. desember 2015 Blir skuffet over det jeg får av mannen, hvert eneste år.... Han gir så faen! I år gav jeg også litt beng men likevel fikk jeg en "dårligere" gave. Jeg fikk en termokopp fra Bodum.. Det var det.. Anonymous poster hash: 5cb69...472 Derfor kjøpte jeg meg egen gave fra mannen til meg noen uker før jul. Jeg skulle ut på byen og trengte en ny jakke/kåpe. Ønsket meg en fuskepels fra Samsøe til 3000 som jeg kjøpte. Altså fra han til meg. På forskudd. Så jeg er dritfornøyd med gaven fra han i år. 😜 Anonymous poster hash: bb38d...513
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #10 Skrevet 24. desember 2015 Tja... Fikk koffertvekt for andre år på rad av samme person... Litt kjedelig... Ellers får vi en del felles gaver fra mannens familie, som tydelig bare er beregnet på mannen... De kunne bare sløyfet mitt navn på lappen... Anonymous poster hash: 42224...061
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #11 Skrevet 24. desember 2015 Fikk klær til ungen hvor størrelsene var på bærtur, noen var to nr for smått og noen var 2 år for stort. Fra samme person. Anonymous poster hash: 04be8...e5a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #12 Skrevet 24. desember 2015 Genser fra stemor i størrelse 56... Bruker 38 😞 Anonymous poster hash: f447f...337
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #13 Skrevet 24. desember 2015 Genser fra stemor i størrelse 56... Bruker 38 😞 Anonymous poster hash: f447f...337 Oi Anonymous poster hash: 2d103...f33
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #14 Skrevet 24. desember 2015 Er vel i grunnen mest skuffet over at ingen av mine søsken har kjøpt noe til min x selv om de viste vi skulle feire jul sammen og at han hadde kjøpt til dei. Anonymous poster hash: 3e19a...19b
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #15 Skrevet 24. desember 2015 Fikk en glorete glitrende cardigan.. Og billige øredobber. Kjøpte personen ridebukse og ridehansker. Som hun ønsket seg. Føler meg smålig som skriver dette hun sa til og med at hun ville ha gaven om jeg ikke likte den, men at den var veldig "meg". Anonymous poster hash: 2e56b...c8b Men hvorfor skulle du gi den tilbake til henne, kan du ikke bytte den i noe annet? Anonymous poster hash: f616e...3fb
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #16 Skrevet 24. desember 2015 Min familie kjøper ofte ting som ikke kan byttes, fra bruktmarkeder osv (har ingenting med økonomi å gjøre!) og så blir DE furtne hvis det ikke passer eller vi har fått dobbelt opp. F.eks kjøper de klær str 5 år til femåringen (høres jo logisk ut, men de VET at han bruker str 7 år). Selv fikk jeg noe sminke jeg aldri kommer til å bruke (hvem gir sminke i gave anyway?) Anonymous poster hash: 35a17...90a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #17 Skrevet 24. desember 2015 Jeg er skuffet over at jeg ikke fikk noe av mannen. Skal få gå å kjøpe meg nye klær på salg i januar. Syns han i det minste kunne skrevet det på et kort, vise at han hadde anstrengt seg noe for min del. Vet ikke om noen andre la merke til at jeg ikke fikk noe av han. Anonymous poster hash: a9be4...85e
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #18 Skrevet 24. desember 2015 Vel, den største skuffelsen i år kom fra min mor igår. Hun ringte for å ønske god jul, og slengte samtidig på at hun ikke hadde kjøpt julegaver i år og håpte eg ikke hadde stresset med å kjøpe til de. Thanx lizzom... Anonymous poster hash: d82ae...093
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #19 Skrevet 24. desember 2015 Fra mannen søster fikk vi barsel/ julegave til babyen som er blitt 8 mnd. En pysj i størrelse 7 år fra en fornøyelsespark. Litt usikker hva hun mente med den gaven Anonymous poster hash: 189c7...e16
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #20 Skrevet 24. desember 2015 Ha ha, den siste der er jo hysterisk morsom!😂 Anonymous poster hash: 50ab3...feb
M@mm@til3 Skrevet 24. desember 2015 #21 Skrevet 24. desember 2015 Fra farmor fikk jenta et rosa miniskjørt i str 6 år. For det første bruker hun str 10.... og for det andre liker hun ikke skjørt..... For det tredje HATER hun rosa.... Vi bor kun 2 km fra de og ser dem flere ganger i uka! Meget interessert liksom.... Gutten fikk lego friends fra farmor...... Hehe... kan ikke annet en å le 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #22 Skrevet 24. desember 2015 Det eneste jeg var skuffet over var den ikke-eksisterende fra svigers... Alle de andre kjærestene til barna deres fikk unntatt jeg... Anonymous poster hash: ef04c...25f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2015 #23 Skrevet 24. desember 2015 Jeg blir litt skuffet over at familien ikke klarer å melde fra til hverandre når de kjøper noe fra ønskelisten vår. Vi har fått dobbelt opp av mange ting, og det er ikke alltid like lett å få byttet. Vi bad dem om å gi beskjed så snart som mulig om de kjøpte noe på ønskelisten fordi de ble sendt til begge sider av familien. Neste år får vi gjøre som vi har gjort tidligere, sende ulike ønskelister til de forskjellige besteforeldrene. De fleste kjøper fra toppen av ønskelisten. Dere må sende forskjellige ønskelister. .altså Gjøre det litt mer random. Anonymous poster hash: 35ffa...9a6
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #24 Skrevet 25. desember 2015 Fra svigers fikk jeg 2 pakker sokker og mannen min fikk 4 pakker sokker kjøpt på matvarebutikker. ...ja jeg synes det var en kjip gave 😝 Anonymous poster hash: 0fd9a...079
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #25 Skrevet 25. desember 2015 Tja, min eks-svigermor gir alltid de merkeligste gaver... Men i år tok det virkelig kaka.. Fikk natt-truse, natt"bleier"(kompress), og en pk slike servietter til å vaske rompa med...(slike man får på sykehjem o.l) Jeg ble helt satt ut, for å si det mildt. Trudde hun hadde gitt til feil, fått byttet med en annen eller noe... Eller at det iallfall måtte være en spøk, men så fikk jeg høre at hennes datter fikk det samme ( vi er i 40 åra, eks-svigermor er ei oppegående dame i 60 åra, så kan ikke skylde på alder heller) Anonymous poster hash: 577d7...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå