Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #51 Skrevet 25. desember 2015 Ja, fikk en freia melkesjokolade. Anonymous poster hash: 06ce7...826 Det gjorde jeg også. Fireåringen hadde kjøpt den og pakket den inn selv. Jeg ble kjempeglad ☺️ Anonymous poster hash: c8421...c74 Da hadde jeg også blitt glad. Men når det var fra en venninne ble jeg litt skuffa. Anonymous poster hash: 06ce7...826
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #52 Skrevet 25. desember 2015 Skuffet over noen gaver til ungene. Ble spurt om hva de ønsket seg og svarte mange alternativer. Fikk bare noe drit som ikke blir brukt. Plastisk fantastisk møl. Dette fra nærmeste familie. Je kjøpte akkurat hva de ønsket seg. Praktiske, og fine gaver til ca 500 kr hver. Hyggelig å få gaver da, men når noen spør hva de ønsker seg synes jeg det er veldig merkelig å bomme så totalt. Det er det som er skuffende, at det jeg sier ikke blir hørt Anonymous poster hash: 21088...3b4
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #53 Skrevet 25. desember 2015 Ja, fikk en freia melkesjokolade. Anonymous poster hash: 06ce7...826 Det gjorde jeg også. Fireåringen hadde kjøpt den og pakket den inn selv. Jeg ble kjempeglad ☺️ Anonymous poster hash: c8421...c74 Da hadde jeg også blitt glad. Men når det var fra en venninne ble jeg litt skuffa. Anonymous poster hash: 06ce7...826 Haha, kanskje vi er venninner. Mine fikk nemlig melkesjokolade, vin og vingummi 😂 Anonymous poster hash: c8421...c74
Hannepålandet Skrevet 25. desember 2015 #54 Skrevet 25. desember 2015 Tja. Skinnvotter. Med ekte pels uttapå. Skivebom. Jeg kler meg ikke i døde dyr som pynt. For jeg bor ikke til fjells eller kjører scooter. Er fra noen som kjenner meg godt. Som burde visst bedre. Frister mest å begrave dem. Men reven er jo alt død. Så ikke noe vits i å lage oppstyr. Nei. Blir nok å prøve bytte de.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #55 Skrevet 25. desember 2015 Til info, ingen bryr seg om hvilken størrelse barna deres bruker i sokker. Anonymous poster hash: ed0d7...1b9
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #56 Skrevet 25. desember 2015 i-landsproblem Anonymous poster hash: b0e16...3c8
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #57 Skrevet 25. desember 2015 Blir skuffet over det jeg får av mannen, hvert eneste år.... Han gir så faen! I år gav jeg også litt beng men likevel fikk jeg en "dårligere" gave. Jeg fikk en termokopp fra Bodum.. Det var det.. Anonymous poster hash: 5cb69...472 Jeg kunne trengt en ny Jeg fikk skrapelodd av mannen... vant 0 kr. Anonymous poster hash: 21686...849
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #58 Skrevet 25. desember 2015 Ble litt skuffet når jeg og mannen fikk en liten skål (på str med håndflaten min) og to pakker lovehearts med svigersøsteren min. Ikke fordi vi ikke likte gaven (søt gave, for all del), men litt surt når vi kjøpte en STOR kurv med innhold til nesten 3000 kroner til henne. Syns fordelingen ble litt skeiv. Hun kunne heller ha sagt ifra om at hun slet litt økonomisk sånn at vi kunne blitt enige om en sum eller bare droppet å kjøpe til hverandre så hun kunne ha spart seg de pengene. Føler meg skikkelig utakknemlig nå, men det er sånn jeg føler det. Sa selvsagt takk med ett smil når vi åpnet; men så på henne når hun åpnet fra oss at hun hadde dårlig samvittighet og sånn skal det ikke være Anonymous poster hash: e1a01...12b
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #59 Skrevet 25. desember 2015 Jeg ser når jeg leser her at jeg absolutt ikke skal klage, og at jeg nok er en smule bortskjemt. Jeg ble faktisk litt skuffet over julegaven fra mine foreldre i år, da jeg og mannen fikk støvsuger i fellesgave og jeg "bare" fikk en bok utenom. Mannen fikk også en liten gave fra de utenom støvsugeren. Ved nærmere googling, ser jeg at støvsugeren koster 2500,- så er jo egentlig veldig bra gave, og absolutt noe vi trengte og synes er superkjipt å kjøpe selv. Så jeg skal ikke klage, men litt skuffet ble jeg. Anonymous poster hash: 48d9e...6f3
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #60 Skrevet 25. desember 2015 Vi fikk en gave som var litt spesiell - en liten helt enkel pastellfarget bolle av plast (jeg har overhode ikke pastellfarger i mitt hjem) med en pose polkagriser... Vi kjøpte gave for ca 400 kr til dem. Neste år kommer jeg til å foreslå at vi kutter ut gaver til hverandre, det er femte året vi får en "siste-liten-gave" til under 50 kr fra dem. Anonymous poster hash: 557b2...e1c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #61 Skrevet 25. desember 2015 Ble litt skuffet når jeg og mannen fikk en liten skål (på str med håndflaten min) og to pakker lovehearts med svigersøsteren min. Ikke fordi vi ikke likte gaven (søt gave, for all del), men litt surt når vi kjøpte en STOR kurv med innhold til nesten 3000 kroner til henne. Syns fordelingen ble litt skeiv. Hun kunne heller ha sagt ifra om at hun slet litt økonomisk sånn at vi kunne blitt enige om en sum eller bare droppet å kjøpe til hverandre så hun kunne ha spart seg de pengene. Føler meg skikkelig utakknemlig nå, men det er sånn jeg føler det. Sa selvsagt takk med ett smil når vi åpnet; men så på henne når hun åpnet fra oss at hun hadde dårlig samvittighet og sånn skal det ikke være Anonymous poster hash: e1a01...12b Man gir vel ikke for å få? Om tanken er at dere skal matche jeg pris så la heller være da vel? Hun hadde jo åpenbart ikke råd til å gi dere gave for 3000. Jeg fikk gave av ei venninne for 400 kr. Hun fikk ikke noe av meg. Hun ga den til meg for å gjøre meg glad, ikke for at hun skulle få noe igjen Anonymous poster hash: 61c95...472
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #62 Skrevet 25. desember 2015 Ikke skuffet.. Men litt blandede følelser.. Gutten min ønsker seg leker til jul - og det er jo ikke så rart. Flere fra familien kjøpte klær fordi de mener at han har nok leker. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det - at de skal bestemme hva som er for mye for han. Den grensa vil jeg gjerne dra selv. Og han får virkelig ikke ofte nye ting. Det er stort sett jul og bursdag. Men flotte klær da.. Anonymous poster hash: b7689...573
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #63 Skrevet 25. desember 2015 Blir skuffet over det jeg får av mannen, hvert eneste år.... Han gir så faen! I år gav jeg også litt beng men likevel fikk jeg en "dårligere" gave. Jeg fikk en termokopp fra Bodum.. Det var det.. Anonymous poster hash: 5cb69...472 Det fikk jeg av min mann i fjor. Helt tipp topp! Bruker den hver dag :-) Anonymous poster hash: 61c95...472 Koppen er grei. Men det er alt jeg får i løpet av et år. Han gir meg sjeldent bursdagsgave. Så jeg synes en kopp et lite og blir skuffet. I fjor fikk jeg et blad og en sjokolade Anonymous poster hash: 5cb69...472
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #64 Skrevet 25. desember 2015 Jeg er egentlig ikke skuffet, men blir litt lattermild når jeg får ullvotter for tredje året på rad av en person som vet jeg ikke tåler ull. Vet hun ikke liker meg, men da kan hun heller bare la vær å kjøpe. Anonymous poster hash: 55692...cfb Du burde fortelle henne at du ikke tåler noe som er veldig dyrt, feks at du dør hvis du spiser russisk kaviar ;-) Ullvottene er jo kjempefine for de som tåler det, så der har du noe bra å gi videre. Anonymous poster hash: 74da1...74e
Mamma-til-3-jenter Skrevet 25. desember 2015 #65 Skrevet 25. desember 2015 Ble litt skuffet når jeg og mannen fikk en liten skål (på str med håndflaten min) og to pakker lovehearts med svigersøsteren min. Ikke fordi vi ikke likte gaven (søt gave, for all del), men litt surt når vi kjøpte en STOR kurv med innhold til nesten 3000 kroner til henne. Syns fordelingen ble litt skeiv. Hun kunne heller ha sagt ifra om at hun slet litt økonomisk sånn at vi kunne blitt enige om en sum eller bare droppet å kjøpe til hverandre så hun kunne ha spart seg de pengene. Føler meg skikkelig utakknemlig nå, men det er sånn jeg føler det. Sa selvsagt takk med ett smil når vi åpnet; men så på henne når hun åpnet fra oss at hun hadde dårlig samvittighet og sånn skal det ikke være Anonymous poster hash: e1a01...12b Syns det var mye med gave til 3000 til svigerinne! Har dere brukt å kjøpe så dyre gaver til hverandre før?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #66 Skrevet 25. desember 2015 Ble vel mest skuffet over gavepakke med hudkrem, såpe osv. med kokoslukt. Liker virkelig ikke den lukten. Får man byttet slikt? Anonymous poster hash: 46d96...f2a
MerraSomGår Skrevet 25. desember 2015 #67 Skrevet 25. desember 2015 Jeg er ikke skuffet akkurat men jeg fikk en fancy hodelykt som lyser 125 meter fra faren min. Jeg fikk ikke noe jeg ønsket meg men noe jeg trenger. Men jeg trenger ikke hodelykt. Men men. Takket pent for gaven jeg😉Send den hit! 😄 Jeg ønsket meg slik men fikk ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #68 Skrevet 25. desember 2015 Jeg fikk "gjett hvem" (spill for barn), en nesespray, en rødvinspølse, en pose fleskesvor og en pakke gerimax av mannen min.. Skjønner ikke helt hva han tenkte selvom han påstår det ligger mye omtanke i den gaven. Ja jeg er avhengig av nesespray, men rødvinspølse, fleskesvor og gerimax??? Jaja.. spillet kan jeg jo spille sammen med ungene. Han hadde også kjøpt et sånt stativ som man kan henge smykker osv på som han hadde pakket inn fra bikkja.. Syns gaven var merkelig og veldig lite passende for meg.. men høflig som jeg er så smilte jeg og takka for den fine haven jeg.... men kunne ønske at han kunne finne på noe annet enn å gå å handle julegave til meg på kiwi sånn innerst inne. Kunne spart pengene sine. Anonymous poster hash: fb0d1...704
MammantilNurket Skrevet 25. desember 2015 #69 Skrevet 25. desember 2015 Skuffet og skuffet, Fru Blom, mer overrasket .... min eks-mann ringte akkurat og informerte om at vi sammen har fått julegave (!) av venner av eks-svigerforeldrene mine. Det viser seg at mine eks-svigerforeldre IKKE har fortalt sine venner at vi er skilt (for fem år siden). Er det mulig??? Jeg var imidlertid så storsinnet at min eks-mann får beholde de vakre souvernir-krusene med motiver fra Paris ... *dævver* 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #70 Skrevet 25. desember 2015 Jeg er egentlig ikke skuffet, men blir litt lattermild når jeg får ullvotter for tredje året på rad av en person som vet jeg ikke tåler ull. Vet hun ikke liker meg, men da kan hun heller bare la vær å kjøpe. Anonymous poster hash: 55692...cfb Du burde fortelle henne at du ikke tåler noe som er veldig dyrt, feks at du dør hvis du spiser russisk kaviar ;-) Ullvottene er jo kjempefine for de som tåler det, så der har du noe bra å gi videre. Anonymous poster hash: 74da1...74e Det skal jeg gjøre. Jeg er nok allergisk mot sjokolade fremover. Det er egentlig en fin gave, men svært unødvendig når hun vet jeg ikke tåler ull. Anonymous poster hash: 55692...cfb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. desember 2015 #71 Skrevet 25. desember 2015 Blir skuffet over det jeg får av mannen, hvert eneste år.... Han gir så faen! I år gav jeg også litt beng men likevel fikk jeg en "dårligere" gave. Jeg fikk en termokopp fra Bodum.. Det var det.. Anonymous poster hash: 5cb69...472 Det fikk jeg av min mann i fjor. Helt tipp topp! Bruker den hver dag :-) Anonymous poster hash: 61c95...472 Koppen er grei. Men det er alt jeg får i løpet av et år. Han gir meg sjeldent bursdagsgave. Så jeg synes en kopp et lite og blir skuffet. I fjor fikk jeg et blad og en sjokolade Anonymous poster hash: 5cb69...472 Hva skrev du på ønskelista som du ga han da?
Mamma-til-3-jenter Skrevet 25. desember 2015 #72 Skrevet 25. desember 2015 Skuffet og skuffet, Fru Blom, mer overrasket .... min eks-mann ringte akkurat og informerte om at vi sammen har fått julegave (!) av venner av eks-svigerforeldrene mine. Det viser seg at mine eks-svigerforeldre IKKE har fortalt sine venner at vi er skilt (for fem år siden). Er det mulig??? Jeg var imidlertid så storsinnet at min eks-mann får beholde de vakre souvernir-krusene med motiver fra Paris ... *dævver* HA-HA!!!! Fantastisk!!!!! :-D
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #73 Skrevet 25. desember 2015 Skal eg vere heilt ærleg, synest eg dei fleste i svigerfam. er smålege/gjerrige! Julegåver til niesene sine til 150-200 kr, når dei berre har nokre få å kjøpe til + får for 400-500 til eigne barn, er gjerrig! Ønskelistene er heller ikkje beskjedne på vegne av eigne barn, så eg syns dei kan bla opp litt meir til andres og. Seier ingenting, takkar fint og fortset å kjøpe til eit anstendig beløp - men tenkjer mitt. Anonymous poster hash: 65ec1...5b2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #74 Skrevet 25. desember 2015 Beklager altså, men syntes dette er trist. Enten var det feil str, pynten til huset var ikke din stil, godteri/sjokolade er kjedelig, en thermokopp er dårlig, det samme med en dyr støvsuger, votter, for billige gaver, såpe som ikke lukter det du liker osv osv. Skam dere. Dere får I allefall gaver, noen har brukt tid å penger på dere. Håper ikke dere overfører deres holdninger til barna deres 😯 Anonymous poster hash: 02dac...4f1
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #75 Skrevet 25. desember 2015 Beklager altså, men syntes dette er trist. Enten var det feil str, pynten til huset var ikke din stil, godteri/sjokolade er kjedelig, en thermokopp er dårlig, det samme med en dyr støvsuger, votter, for billige gaver, såpe som ikke lukter det du liker osv osv. Skam dere. Dere får I allefall gaver, noen har brukt tid å penger på dere. Håper ikke dere overfører deres holdninger til barna deres 😯 Anonymous poster hash: 02dac...4f1 Ja, tid og penger, men i mitt tilfelle ingen tanke. Anonymous poster hash: 34cba...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå