Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #76 Skrevet 25. desember 2015 En krukke fra et vennepar, med twist i og den krukka / potta var brukt. Fikk jeg og mannen i sammen. Vi gav dem gavekort på 500kr. Sjokolade fra venninner er kjipt. Faktisk :-( Anonymous poster hash: 750f6...cfa
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #77 Skrevet 25. desember 2015 Beklager altså, men syntes dette er trist. Enten var det feil str, pynten til huset var ikke din stil, godteri/sjokolade er kjedelig, en thermokopp er dårlig, det samme med en dyr støvsuger, votter, for billige gaver, såpe som ikke lukter det du liker osv osv. Skam dere. Dere får I allefall gaver, noen har brukt tid å penger på dere. Håper ikke dere overfører deres holdninger til barna deres 😯 Anonymous poster hash: 02dac...4f1 Prøver å ikkje røpe verken tankar eller følelsar rundt gåver eg tenkjer negativt om. Det er klart ein bør vere takksam for at nokon ønskjer å gi ein gåve. Gåvene som er gitt er til og med gåver med ein tanke bak. Eg synst berre at folk kunne vore litt rausare. Sjølvsagt teier eg, men eg forstår berre ikkje kvifor folk er så nøysame. Eg likar å gi i raust monn til dei eg bryr meg om, og forstår ikkje kvifor ikkje andre tenkje likt. Anonymous poster hash: 65ec1...5b2
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #78 Skrevet 25. desember 2015 Dildo! Anonymous poster hash: 09580...403
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #79 Skrevet 26. desember 2015 Gavekort. Jeg synes gavekort er den gaven det ligger aller minst omtanke bak. Folk gidder ikke legge omtanke i å finne en gave som passer mottakeren, og man vil absolutt ikke gi penger, fordi man er livredd for at pengene blir brukt i hverdagen. Når man vet at mange gavekort bare blir liggende i en skuff, så synes jeg det er utrolig merkelig at folk fortsatt bytter penger i plast, og dermed reduserer sjansen for at "gaven" blir brukt. Gi penger i en konvolutt i stedet, det er akkurat like lite personlig som gavekort, men pengene blir i det minste ikke glemt av. Anonymous poster hash: 930d4...d1c
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #80 Skrevet 26. desember 2015 Ble litt skuffet når jeg og mannen fikk en liten skål (på str med håndflaten min) og to pakker lovehearts med svigersøsteren min. Ikke fordi vi ikke likte gaven (søt gave, for all del), men litt surt når vi kjøpte en STOR kurv med innhold til nesten 3000 kroner til henne. Syns fordelingen ble litt skeiv. Hun kunne heller ha sagt ifra om at hun slet litt økonomisk sånn at vi kunne blitt enige om en sum eller bare droppet å kjøpe til hverandre så hun kunne ha spart seg de pengene. Føler meg skikkelig utakknemlig nå, men det er sånn jeg føler det. Sa selvsagt takk med ett smil når vi åpnet; men så på henne når hun åpnet fra oss at hun hadde dårlig samvittighet og sånn skal det ikke være Anonymous poster hash: e1a01...12b Syns det var mye med gave til 3000 til svigerinne! Har dere brukt å kjøpe så dyre gaver til hverandre før? Ja, har gjort det hvert år 😊 Var derfor jeg reagerte litt på det. Anonymous poster hash: e1a01...12b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #81 Skrevet 26. desember 2015 Ble litt skuffet når jeg og mannen fikk en liten skål (på str med håndflaten min) og to pakker lovehearts med svigersøsteren min. Ikke fordi vi ikke likte gaven (søt gave, for all del), men litt surt når vi kjøpte en STOR kurv med innhold til nesten 3000 kroner til henne. Syns fordelingen ble litt skeiv. Hun kunne heller ha sagt ifra om at hun slet litt økonomisk sånn at vi kunne blitt enige om en sum eller bare droppet å kjøpe til hverandre så hun kunne ha spart seg de pengene. Føler meg skikkelig utakknemlig nå, men det er sånn jeg føler det. Sa selvsagt takk med ett smil når vi åpnet; men så på henne når hun åpnet fra oss at hun hadde dårlig samvittighet og sånn skal det ikke være Anonymous poster hash: e1a01...12b Man gir vel ikke for å få? Om tanken er at dere skal matche jeg pris så la heller være da vel? Hun hadde jo åpenbart ikke råd til å gi dere gave for 3000. Jeg fikk gave av ei venninne for 400 kr. Hun fikk ikke noe av meg. Hun ga den til meg for å gjøre meg glad, ikke for at hun skulle få noe igjen Anonymous poster hash: 61c95...472 Jo, er lov til å bli skuffet når vi ALLTID har brukt den summen på julegave til hverandre. Ble ikke sur, bare lei meg siden hun ikke sa ifra så vi kunne ha brukt rundt samme sum dette året også (om det er 100kr eller 3000 kr spiller ingen rolle). Anonymous poster hash: e1a01...12b
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #82 Skrevet 26. desember 2015 Fikk elektrisk tallerkenvarmer... hva i all verden skal man med det? Når har noen noen gang hatt bruk for det? Fikk den av moren min og det verste er at hun har kjøpt den i tro om at dette er noe jeg har savnet hele livet... Restauranter trenger det kanskje men Jeg kommer aldri til å få brukt den! Maten holder seg da varm selv om! Anonymous poster hash: 4ae70...f7a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #83 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er veldig takknemmelig for alt jeg fikk. Folk er generøse! Men jeg må si jeg irriterer meg over alle de som kjøpte gaver til sønnen uten byttelapp. Vi sitter her med flere bøker vi hadde fra før blant annet. Men takknemmelig for at de kjøpte gave, ja det er jeg Anonymous poster hash: 43777...030
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #84 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er veldig takknemmelig for alt jeg fikk. Folk er generøse! Men jeg må si jeg irriterer meg over alle de som kjøpte gaver til sønnen uten byttelapp. Vi sitter her med flere bøker vi hadde fra før blant annet. Men takknemmelig for at de kjøpte gave, ja det er jeg Anonymous poster hash: 43777...030 Man får ikke byttelapp på bøker lenger. Du trenger ikke. Bare ta de med til butikken. Anonymous poster hash: 73f29...167
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #85 Skrevet 26. desember 2015 Fikk elektrisk tallerkenvarmer... hva i all verden skal man med det? Når har noen noen gang hatt bruk for det? Fikk den av moren min og det verste er at hun har kjøpt den i tro om at dette er noe jeg har savnet hele livet... Restauranter trenger det kanskje men Jeg kommer aldri til å få brukt den! Maten holder seg da varm selv om!Anonymous poster hash: 4ae70...f7a Jeg ønsket meg der. Hater å legge mat på kald tallerken, så varmer tallerkenene i steikeovnen. Maten holder seg mye lenger varm. Anonymous poster hash: 336a0...ceb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #86 Skrevet 26. desember 2015 Jeg er veldig takknemmelig for alt jeg fikk. Folk er generøse! Men jeg må si jeg irriterer meg over alle de som kjøpte gaver til sønnen uten byttelapp. Vi sitter her med flere bøker vi hadde fra før blant annet. Men takknemmelig for at de kjøpte gave, ja det er jeg Anonymous poster hash: 43777...030 Man får ikke byttelapp på bøker lenger. Du trenger ikke. Bare ta de med til butikken. Anonymous poster hash: 73f29...167 Det stemmer da virkelig ikke. Alle som fikk bøker av de som feiret julaften sammen har fått byttelapp på sine bokgaver. Det er ikke så vanlig å legge byttelapp ved helt nye bøker lengre dog. Anonymous poster hash: fda3a...5ab
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #87 Skrevet 26. desember 2015 Beklager altså, men syntes dette er trist. Enten var det feil str, pynten til huset var ikke din stil, godteri/sjokolade er kjedelig, en thermokopp er dårlig, det samme med en dyr støvsuger, votter, for billige gaver, såpe som ikke lukter det du liker osv osv. Skam dere. Dere får I allefall gaver, noen har brukt tid å penger på dere. Håper ikke dere overfører deres holdninger til barna deres 😯 Anonymous poster hash: 02dac...4f1 Fikk ikke gave i det heletatt av svigers. Ikke felles en gang. Alle de andre fikk og jeg har alltid fått. Er skuffet og tror det er greit😊 Anonymous poster hash: ef04c...25f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #88 Skrevet 26. desember 2015 Beklager altså, men syntes dette er trist. Enten var det feil str, pynten til huset var ikke din stil, godteri/sjokolade er kjedelig, en thermokopp er dårlig, det samme med en dyr støvsuger, votter, for billige gaver, såpe som ikke lukter det du liker osv osv. Skam dere. Dere får I allefall gaver, noen har brukt tid å penger på dere. Håper ikke dere overfører deres holdninger til barna deres 😯 Anonymous poster hash: 02dac...4f1 Fikk ikke gave i det heletatt av svigers. Ikke felles en gang. Alle de andre fikk og jeg har alltid fått. Er skuffet og tror det er greit😊 Anonymous poster hash: ef04c...25f Kanskje gaven er gjenglemt et sted? Det skjedde oss i år med en pose med gaver. Anonymous poster hash: 9f257...4c1
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #89 Skrevet 26. desember 2015 Jeg brukte 500 kr på å kjøpe gave til eksen fra barna. Han hjalp ikke dem med å kjøpe gave til meg. Spurte dem på lillejulaften om de hadde fått kjøpt noe til meg, men nei det hadde det ikke. Så da måtte jeg gi dem mitt kort så de fikk gleden av å gi meg noe også. Synes det var smålig av eksen. Men blir nok til at jeg fortsetter å gjøre det for barnas skyld. Mulig et litt mindre beløp neste år da 😜 Anonymous poster hash: ce7c3...d31
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #90 Skrevet 26. desember 2015 Jeg brukte 500 kr på å kjøpe gave til eksen fra barna. Han hjalp ikke dem med å kjøpe gave til meg. Spurte dem på lillejulaften om de hadde fått kjøpt noe til meg, men nei det hadde det ikke. Så da måtte jeg gi dem mitt kort så de fikk gleden av å gi meg noe også. Synes det var smålig av eksen. Men blir nok til at jeg fortsetter å gjøre det for barnas skyld. Mulig et litt mindre beløp neste år da 😜 Anonymous poster hash: ce7c3...d31 Lager de ingenting i bhg/skole? Anonymous poster hash: 58746...3b5
februarprins2013 Skrevet 26. desember 2015 #91 Skrevet 26. desember 2015 nei, både jeg og mini var veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2015 #92 Skrevet 26. desember 2015 Ingen skuffelser:-) veldig fornøyd, fikk til og med gavekort! Ser noen her inne synes det er noe dritt, men jeg ønsker meg det og blir veldig glad for det:-) Anonymous poster hash: 32a2d...696
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #93 Skrevet 28. desember 2015 Ingen skuffelser:-) veldig fornøyd, fikk til og med gavekort! Ser noen her inne synes det er noe dritt, men jeg ønsker meg det og blir veldig glad for det:-) Anonymous poster hash: 32a2d...696 Enig!!! Gavekort (og penger) er det jeg blir aller mest glad for, for da kan jeg dra på shopping!! :-D Anonymous poster hash: 46d96...f2a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #94 Skrevet 28. desember 2015 En en meter høy engel i stein... Den veier da litt.. Vi skal ta fly hjem. Nå er jeg ikke akkurat så veldig religiøs, og engler kommer ikke inn i mitt hjem. Glad mamma har en stor bod... ☺ Anonymous poster hash: 50736...401
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #95 Skrevet 28. desember 2015 En en meter høy engel i stein... Den veier da litt.. Vi skal ta fly hjem. Nå er jeg ikke akkurat så veldig religiøs, og engler kommer ikke inn i mitt hjem. Glad mamma har en stor bod... ☺ Anonymous poster hash: 50736...401 Den tar jeg! Så kan du få 7. far i huset i horn på veggen av meg.. Den veier nesten ingenting... Den er riktignok noen år gammel, men det spiller vel ingen rolle?!?? Anonymous poster hash: 2d75c...fad
Anyne Skrevet 28. desember 2015 #96 Skrevet 28. desember 2015 Et skurrete og mørkt bilde av niesene mine i a4 og plastramme til 19 kr fra ikea. Dette var til meg og mannen. Kjøpte for ca 2500 til sammen til dem (5 stykk).. Forventet ikke det tilbake, men ble litt skuffet i år ja..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #97 Skrevet 28. desember 2015 Fikk et fleecepledd med heslig julemotiv av svigerinne som fikk innrammet fotografbilde og konfekt av oss. Vår ene sønn fikk et billig memo-spill av dem, mens vi kjøpte gaver for 200kr pr barn til deres fem barn. Anonymous poster hash: 1ad2d...549
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #98 Skrevet 28. desember 2015 En en meter høy engel i stein... Den veier da litt.. Vi skal ta fly hjem. Nå er jeg ikke akkurat så veldig religiøs, og engler kommer ikke inn i mitt hjem. Glad mamma har en stor bod... ☺ Anonymous poster hash: 50736...401 Oi, den hadde jeg nok latt bli igjen der dere er. Evt bytte den hvis det er mulig. Anonymous poster hash: 35a17...90a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #99 Skrevet 28. desember 2015 Fikk et fleecepledd med heslig julemotiv av svigerinne som fikk innrammet fotografbilde og konfekt av oss. Vår ene sønn fikk et billig memo-spill av dem, mens vi kjøpte gaver for 200kr pr barn til deres fem barn. Anonymous poster hash: 1ad2d...549 Høres rimelig jevnt ut spør du meg. Ift skuffende gaver mener jeg. Anonymous poster hash: fda3a...5ab
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #100 Skrevet 28. desember 2015 Ikke skuffet, bare litt overrasket. Av søsteren min fikk jeg og mannen ( som er borte på jobb I jula) to par damesokker og et kubbelys... Regner med kubbelyset er beregnet til han;) Ellers mye servietter, telys.. Jenta mi på 8 fikk drikkeflaske og matboks med hello Kitty av gudfar, han er ikke så oppdatert på hva jenter I den alderen liker tror jeg;) Anonymous poster hash: 17bbc...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå