Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #26 Skrevet 25. desember 2015 Tja, min eks-svigermor gir alltid de merkeligste gaver... Men i år tok det virkelig kaka.. Fikk natt-truse, natt"bleier"(kompress), og en pk slike servietter til å vaske rompa med...(slike man får på sykehjem o.l) Jeg ble helt satt ut, for å si det mildt. Trudde hun hadde gitt til feil, fått byttet med en annen eller noe... Eller at det iallfall måtte være en spøk, men så fikk jeg høre at hennes datter fikk det samme ( vi er i 40 åra, eks-svigermor er ei oppegående dame i 60 åra, så kan ikke skylde på alder heller) Anonymous poster hash: 577d7...aec Jeg ler så jeg griner! 😂 Anonymous poster hash: 93150...554
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #27 Skrevet 25. desember 2015 Hehe - kan jo ikke gjøre annet Men, jeg klarer ikke slutte å forundre meg over hva hun egentlig tenker - når hun pakker inn noe slikt Anonymous poster hash: 577d7...aec
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #28 Skrevet 25. desember 2015 Min ene venninne hadde ikke tid å levere gaven så den fikk jeg ikke. Hun bor to minutter unna meg. Dette er andre gang. Neste år sier jeg vi ikke gir gaver. En annen ga en pose kaffe enda hun vet jeg ikke drikker kaffe. Spesielt. Anonymous poster hash: 37b0d...1b3
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #29 Skrevet 25. desember 2015 Fikk wax strips kjøpt på salg på nille fra ei som kjenner meg godt og vet at jeg ikke pleier å barbere meg eller bruke voks.... Og så fikk jeg en marsipangris... Blæ😌 Anonymous poster hash: e3e18...71f
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #30 Skrevet 25. desember 2015 Min beste venninne sier hvert år når hun gir meg den innpakkede gaven: "Håper du liker den. Jeg liker den kjempegodt" Hun treffer aldri, hun kjenner min smak og hun vet den er ulik hennes. Grelle saker og ting til huset som regel. Så jeg blir på en måte litt skuffet hvert år, over hvor dårlig hun kjenner meg. Men det er jo egentlig bagateller. Anonymous poster hash: 34cba...751
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #31 Skrevet 25. desember 2015 Ja, fikk en freia melkesjokolade. Anonymous poster hash: 06ce7...826
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #32 Skrevet 25. desember 2015 Sokker str 26 til en 1 mnd gammel baby.. og en maskin jeg overhodet ikke ønsker meg og kommer til å bruke. Noen som misforstod da de spurte hva jeg ønsket meg. Anonymous poster hash: ce5b0...efe
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #33 Skrevet 25. desember 2015 Vi har en familie med veldig god råd, som dr kjentfor å gi veldig simple/rare gaver. Men var spent i år på lille bror sin gave fra dem. Dette skulle være kombinert barsel/ dåp og julegave, de har selv kommentert dette! Han fikk en bukse fra khapal to str for liten 😂 Men blir å takke pent neste gang vi sees! Anonymous poster hash: 87d47...afd
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #34 Skrevet 25. desember 2015 Tja, min eks-svigermor gir alltid de merkeligste gaver... Men i år tok det virkelig kaka.. Fikk natt-truse, natt"bleier"(kompress), og en pk slike servietter til å vaske rompa med...(slike man får på sykehjem o.l) Jeg ble helt satt ut, for å si det mildt. Trudde hun hadde gitt til feil, fått byttet med en annen eller noe... Eller at det iallfall måtte være en spøk, men så fikk jeg høre at hennes datter fikk det samme ( vi er i 40 åra, eks-svigermor er ei oppegående dame i 60 åra, så kan ikke skylde på alder heller) Anonymous poster hash: 577d7...aec Nei nå lo jeg godt! Noterer meg julegavetips til neste år.... Tena Lady Anonymous poster hash: 05597...aaf
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #35 Skrevet 25. desember 2015 Jeg er ikke skuffet over en spesifik gave, men heller skuffet over forskjellsbehandlingen min bror gjør med meg og min søster, og i tillegg mine barn. Anonymous poster hash: 06ce7...826
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #36 Skrevet 25. desember 2015 Mannen har plutselig bestemte seg for å kjøpe klær til meg... Velorjoggedress av alle ting... Joggedress er noe av det grelleste jeg vet å det vet han. I tillegg fikk jeg såpe og dusjkremsett kjøpt på Nille og igjen, i både stil og lukt som jeg virkelig ikke liker. Anonymous poster hash: b86ed...a5c
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #37 Skrevet 25. desember 2015 Jeg skjønner virkelig ikke de som kjøper helt feil størrelse i klær?? Ser de ikke at en nyfødt ikke bruker sokker i strls 26? Eller at om en har en unge på 3 år er det sært om samme personen kjøper klær i strls 1 år og 5 år... Anonymous poster hash: 04be8...e5a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #38 Skrevet 25. desember 2015 Jeg er egentlig ikke skuffet, men blir litt lattermild når jeg får ullvotter for tredje året på rad av en person som vet jeg ikke tåler ull. Vet hun ikke liker meg, men da kan hun heller bare la vær å kjøpe. Anonymous poster hash: 55692...cfb
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #39 Skrevet 25. desember 2015 Jeg skjønte lite da 6 åringen fikk en genser i str 12 år... Da hun var 4 fikk hun en genser i str 6 år fra samme person... Hun er i tillegg liten for alderen... Anonymous poster hash: 42224...061
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #40 Skrevet 25. desember 2015 Når jeg tenker meg om tror jeg ikke jeg fikk noe fra hverken mamma eller pappa. Pappa fikk bare en vin, sjokolade og en CD fra meg da, men Mamma fikk en krem til over 1000 kroner. Jaja. Samma kan det være. Jeg er ikke så opptatt av gaver, men rart er det jo. Anonymous poster hash: 15267...992
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #41 Skrevet 25. desember 2015 Fikk en glorete glitrende cardigan.. Og billige øredobber. Kjøpte personen ridebukse og ridehansker. Som hun ønsket seg. Føler meg smålig som skriver dette hun sa til og med at hun ville ha gaven om jeg ikke likte den, men at den var veldig "meg". Anonymous poster hash: 2e56b...c8b Men hvorfor skulle du gi den tilbake til henne, kan du ikke bytte den i noe annet? Anonymous poster hash: f616e...3fb Fulgte ikke med byttelapp.. Den er vel kjøpt på salg da I Guess. Anonymous poster hash: 2d103...f33
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #42 Skrevet 25. desember 2015 Jeg skjønner virkelig ikke de som kjøper helt feil størrelse i klær?? Ser de ikke at en nyfødt ikke bruker sokker i strls 26? Eller at om en har en unge på 3 år er det sært om samme personen kjøper klær i strls 1 år og 5 år... Anonymous poster hash: 04be8...e5a Å kjøpe for store klær til en baby synes jeg er helt innafor. Som regel får man ekstremt mye klær som passer tio babyperioden, og så dabber det plutselig veldig av. Jeg syntes selv det var perfekt å ha et lite lager av klær i større størrelser liggende, for det kom alltid overraskende på at ungen plutselig trengte større klær. Det gjør det for såvidt enda. Anonymous poster hash: fda3a...5ab
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #43 Skrevet 25. desember 2015 Jeg skjønner virkelig ikke de som kjøper helt feil størrelse i klær?? Ser de ikke at en nyfødt ikke bruker sokker i strls 26? Eller at om en har en unge på 3 år er det sært om samme personen kjøper klær i strls 1 år og 5 år...Anonymous poster hash: 04be8...e5a Å kjøpe for store klær til en baby synes jeg er helt innafor. Som regel får man ekstremt mye klær som passer tio babyperioden, og så dabber det plutselig veldig av. Jeg syntes selv det var perfekt å ha et lite lager av klær i større størrelser liggende, for det kom alltid overraskende på at ungen plutselig trengte større klær. Det gjør det for såvidt enda. Anonymous poster hash: fda3a...5ab Det er sant, men hvem sparer på det ene sokkeparet ungen kan ha når han er 8 år når han nå er 1 måned? Anonymous poster hash: 04be8...e5a
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #44 Skrevet 25. desember 2015 Ja, fikk en freia melkesjokolade. Anonymous poster hash: 06ce7...826 Det gjorde jeg også. Fireåringen hadde kjøpt den og pakket den inn selv. Jeg ble kjempeglad ☺️ Anonymous poster hash: c8421...c74
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #45 Skrevet 25. desember 2015 Jeg skjønner virkelig ikke de som kjøper helt feil størrelse i klær?? Ser de ikke at en nyfødt ikke bruker sokker i strls 26? Eller at om en har en unge på 3 år er det sært om samme personen kjøper klær i strls 1 år og 5 år...Anonymous poster hash: 04be8...e5a Å kjøpe for store klær til en baby synes jeg er helt innafor. Som regel får man ekstremt mye klær som passer tio babyperioden, og så dabber det plutselig veldig av. Jeg syntes selv det var perfekt å ha et lite lager av klær i større størrelser liggende, for det kom alltid overraskende på at ungen plutselig trengte større klær. Det gjør det for såvidt enda. Anonymous poster hash: fda3a...5ab Det er sant, men hvem sparer på det ene sokkeparet ungen kan ha når han er 8 år når han nå er 1 måned? Anonymous poster hash: 04be8...e5a Er str 26 for åtteåringer? 😂😂 ok, DET var kanskje litt i overkant. 😂😂😂 (Vi har bare en ettåring, så er ikke helt inne på størrelsene enda kan man si...) Anonymous poster hash: fda3a...5ab
millemille Skrevet 25. desember 2015 #46 Skrevet 25. desember 2015 Ikke skuffet, men synes bestemoren til mannen min kan droppe twistpose eller konfekt. Hun gir alltid hjemmestrikkede sokker + twist/konfekt. Blir kjempeglad for sokkene, men hun synes sikkert det er for lite. Jaja. Tar de med på jobb og setter pakka på kafferommet så forsvinnder sen vel. Ellera bare kjempebra gaver
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #47 Skrevet 25. desember 2015 Ikke skuffet, men synes bestemoren til mannen min kan droppe twistpose eller konfekt. Hun gir alltid hjemmestrikkede sokker + twist/konfekt. Blir kjempeglad for sokkene, men hun synes sikkert det er for lite. Jaja. Tar de med på jobb og setter pakka på kafferommet så forsvinnder sen vel. Ellera bare kjempebra gaver Twist er jo så godt??? Fikk lyst på den posen nå jeg Anonymous poster hash: 083e1...ef9
millemille Skrevet 25. desember 2015 #48 Skrevet 25. desember 2015 Ikke skuffet, men synes bestemoren til mannen min kan droppe twistpose eller konfekt. Hun gir alltid hjemmestrikkede sokker + twist/konfekt. Blir kjempeglad for sokkene, men hun synes sikkert det er for lite. Jaja. Tar de med på jobb og setter pakka på kafferommet så forsvinnder sen vel. Ellera bare kjempebra gaver Twist er jo så godt??? Fikk lyst på den posen nå jeg Anonymous poster hash: 083e1...ef9 Kom og hent😉
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2015 #49 Skrevet 25. desember 2015 Blir skuffet over det jeg får av mannen, hvert eneste år.... Han gir så faen! I år gav jeg også litt beng men likevel fikk jeg en "dårligere" gave. Jeg fikk en termokopp fra Bodum.. Det var det.. Anonymous poster hash: 5cb69...472 Det fikk jeg av min mann i fjor. Helt tipp topp! Bruker den hver dag :-) Anonymous poster hash: 61c95...472
*flux* Skrevet 25. desember 2015 #50 Skrevet 25. desember 2015 Jeg er ikke skuffet akkurat men jeg fikk en fancy hodelykt som lyser 125 meter fra faren min. Jeg fikk ikke noe jeg ønsket meg men noe jeg trenger. Men jeg trenger ikke hodelykt. Men men. Takket pent for gaven jeg😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå