Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #26 Skrevet 17. august 2015 Forstår ikke helt hva din mor har med dette? Min mor eier ikke egen vilje og finner seg alltid dårlige mannfolk, det gjør ikke jeg! Min far drikker for mye, det gjør ikke jeg! Man MÅ ikke bli som snytt ut av nesa på foreldrene sine, om man ikke synes det er behagelig med en billig unnskyldning da... Begynn på skolen igjen om du virkelig mener det du sier! Anonymous poster hash: eba15...1f1
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #27 Skrevet 17. august 2015 Får du ikke jobb i butikk heller? En ekstrahjelp som er tilgjengelig på kort varsel må da være gull for en butikk? Jeg er butikksjef og jeg ansatte en ufør dame som ville jobbe litt. Hun hadde bare annenhver lørdag fast også ringte vi om det var sykdom e.l. så vi trengte vikar (og det skjer jo støtt og stadig), hun kulle stille på kort varsel, alle ukedager, dag som kveld og var jo helt perfekt å ha på ringelisten. Hun jobbet i snitt 2-3 dager i uken og var strålende fornøyd med det.... Det var synd hun flyttet . Du må skrive en søknad med hva du har å tilby. Det er klart det taler mot deg at du han vært så arbeidssky hele livet, man ønsker jo ikke folk på lønningslisten som helt vil slippe å jobbe. Men om du virkelig ønsker å ut i jobb så må du formidle det, og formidle hva du kan tilby, f.eks fleksibilitet. Anonymous poster hash: 5436d...9dc Nei jeg får desverre ikke det. Er veldig trangt arbeidsmarked her og kan ikke si jeg er så veldig stabil. Kan ikke jobbe sene kvelder da barna legger seg 19.30 og mannen må hente meg da jeg ikke har førerkort. Jobbe helger er heller ingen mulighet.Ønsker meg en jobb 9-17, helst kontor etc slik at jeg kan jobbe selvstendig for meg selv da jeg ikke er veldig glad i andre mennesker. Kan ikke ha tunge fysiske jobber da jeg har ryggplager og problemer med nakken. 😞 Vil så gjerne jobbe men får ingen jobb, blir ikke innkalt til intervju engang... Anonymous poster hash: 77f12...352 Vel, vi andre tar lappen, vi sykler og kjører buss. Vi jobber kvelder og helger. Vi står på selv om vi sliter med nakke og rygg (herregud, jeg har tre revmatiske diagnoser, men med smertestillende, betennelsesdempende og behandling er jeg da i jobb) Jobbe for deg selv fordi du ikke er så glad i mennesker? Du er nødt til å se realiteten i øynene, uten erfaring får du selvfølgelig ingen selvstendig jobb, du må ha rettledning, opplæring og veiledning. Skal du jobbe på kontor må du ha relevant utdanning. Du høres ærlig talt ut som en sytepave. Tror du alle andre lever livet sitt på en rosa sky men at alt er så mye vanskeligere for deg. Ta deg selv i nakken og rist deg ut av apatien, tøff deg opp litt. Ta en tur til nærmeste barnehage og sfo da, spør om du kan få ha praksis der noen uker uten lønn (du får jo penger av nav). Gjør du en god jobb får du kanskje være vikar og vips har du et bein på innsiden. Anonymous poster hash: 5436d...9dc Du som stadig drar frem "jeg har 3 revmatiske diagnoser....". Tror du er en av få her inne..., du er her en hel del! Kanskje du har en veldig rolig jobb? Anonymous poster hash: eba15...1f1 Hva har det med saken å gjøre??? Anonymous poster hash: 76ef1...ba8 Fordi mange syke sliter med å finne en jobb de kan stå i pga arbeidspress. Har man mye tid her inne kan det tyde på at hun har vært veldig heldig med arbeidsplassen sin/har ordnet seg velsig lettvindt for egen del i hjemmet og kanskje bør være ydmyk for at andre kanskje ikke kan stå i jobb til tross for færre diagnoser! Hun sammenligner alltid alle andre med seg selv og trekker frem seg selv som selve martyren, jeg har derimot begynt å lure litt på om vi får hele sannheten. Stygt å gi andre dårlig samvittighet ved å pynte på sin egen fortreffelighet! Anonymous poster hash: eba15...1f1
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #28 Skrevet 17. august 2015 Får du ikke jobb i butikk heller? En ekstrahjelp som er tilgjengelig på kort varsel må da være gull for en butikk? Jeg er butikksjef og jeg ansatte en ufør dame som ville jobbe litt. Hun hadde bare annenhver lørdag fast også ringte vi om det var sykdom e.l. så vi trengte vikar (og det skjer jo støtt og stadig), hun kulle stille på kort varsel, alle ukedager, dag som kveld og var jo helt perfekt å ha på ringelisten. Hun jobbet i snitt 2-3 dager i uken og var strålende fornøyd med det.... Det var synd hun flyttet . Du må skrive en søknad med hva du har å tilby. Det er klart det taler mot deg at du han vært så arbeidssky hele livet, man ønsker jo ikke folk på lønningslisten som helt vil slippe å jobbe. Men om du virkelig ønsker å ut i jobb så må du formidle det, og formidle hva du kan tilby, f.eks fleksibilitet. Anonymous poster hash: 5436d...9dc Nei jeg får desverre ikke det. Er veldig trangt arbeidsmarked her og kan ikke si jeg er så veldig stabil. Kan ikke jobbe sene kvelder da barna legger seg 19.30 og mannen må hente meg da jeg ikke har førerkort. Jobbe helger er heller ingen mulighet.Ønsker meg en jobb 9-17, helst kontor etc slik at jeg kan jobbe selvstendig for meg selv da jeg ikke er veldig glad i andre mennesker. Kan ikke ha tunge fysiske jobber da jeg har ryggplager og problemer med nakken. Vil så gjerne jobbe men får ingen jobb, blir ikke innkalt til intervju engang... Anonymous poster hash: 77f12...352 Beklager å si det men du kommer aldri til å få jobb med den holdningen. Hvorfor er ikke helger en mulighet? Hvorfor kan du ikke ta bussen? Anonymous poster hash: 70439...442 Det går ikke busser her. Bor øde til på et lite sted. 4 mil til sentrum og nærmeste arbeidsplass, 5 mil til et annet sentrum en annen vei og 7 mil til det tredje stedet. Null busser her vi bor og nærmeste buss er 2,7 mil unna og går 3 ganger om dagen. Helger er ingen mulighet da jeg vil ha litt tid med barna og familien også. Uka ellers er fylt opp med skole, lekser og aktiviteter/venner. Helger er familietid. Anonymous poster hash: 77f12...352 Du kan jo ikke nave fordi du ikke vil jobbei helgene. ikke rart du ikke får jobb med den innstillingen. Du er en snylter Anonymous poster hash: a0954...234
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #29 Skrevet 17. august 2015 Nå er vel ikke HI i denne tråden direkte syk? Hun har vel bare vondt i viljen! Anonymous poster hash: 76ef1...ba8
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #30 Skrevet 17. august 2015 Du kommer alltid til å være en snylter Anonymous poster hash: 1ced1...3ac
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #31 Skrevet 17. august 2015 Du må endre innstillingen din, først og fremst! Det er det som er den største utfordringen din her, ikke at du ikke får jobb... Anonymous poster hash: ae84f...a17
PRobert Skrevet 17. august 2015 #32 Skrevet 17. august 2015 Ingen vil ansette deg med den elendige holdningen. Du eier ikke arbeidsmoral, og det skinner garantert gjennom i søknader og selv når du møter opp i egen person. Hvorfor tror du at du har sjans i havet til å få en dagjobb når du ikke egentlig vil jobbe, og ikke gidder skaffe deg erfaring?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #33 Skrevet 17. august 2015 Du må endre innstillingen din, først og fremst! Det er det som er den største utfordringen din her, ikke at du ikke får jobb... Anonymous poster hash: ae84f...a17 Hva med min innstilling må jeg endre? Anonymous poster hash: 77f12...352
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #34 Skrevet 17. august 2015 Du må endre innstillingen din, først og fremst! Det er det som er den største utfordringen din her, ikke at du ikke får jobb... Anonymous poster hash: ae84f...a17 Hva med min innstilling må jeg endre? Anonymous poster hash: 77f12...352 Les gjennom svarene du har fått, en gang til. Hvis du vil inn på arbeidsmarkedet, kan du ikke bare bestemme deg for at du bare vil hobbe mellom 8-16 på hverdager i en komfortabel jobb, som er helt tilpasser alle dine innerste ønsker... Anonymous poster hash: 4a0a5...427
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #35 Skrevet 17. august 2015 Du har satt kriterier som er urealistiske. Ikke vil du ta utdanning, ikke har du arbeidserfaring, men du vil stille alle krav til hvordan jobbene dine skal være - du skal ha bekvem arbeidstid, det skal kun være noe du liker å gjøre slik at du kan være mest mulig alene (har du sjekket om du har en psykisk diagnose som gjør det vanskelig for deg å omgås andre?), det må kun være innenfor klokkeslett og dager som du foretrekker. Du har ikke forstått at du må vise hva du duger til i arbeidslivet - du kan ikke stille krav før du en gang har begynt! Som en annen her sa - meld deg som vikar i barnehager, sfo, sykehjem, hva som helst. Hvis du mener lappen er det eneste som hindrer deg fra å få enkelte jobber - søk om å få dekket lappen slik at du kan få deg jobb, da kan du f.eks. også kjøre reklame eller aviser. Du prøver å gi inntrykk av at du ikke ønsker å nave, men det tror jeg er mest utad, for i virkeligheten har du ikke noe ønske om å endre holdningene dine, ikke noe ønske om å gjøre den innsatsen som skal til for å få de jobbene på sikt som du ønsker. Hvis du VIRKELIG ønsker å komme deg ut i jobb, da greier du det på sikt - men vil du egentlig det? Anonymous poster hash: 818bb...366
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #36 Skrevet 17. august 2015 Du må endre innstillingen din, først og fremst! Det er det som er den største utfordringen din her, ikke at du ikke får jobb... Anonymous poster hash: ae84f...a17 Hva med min innstilling må jeg endre? Anonymous poster hash: 77f12...352 - at du helst vil jobbe alene siden du ikke liker mennesker - at du ikke kan jobbe helger - at du ikke kan jobbe kvelder - kan ikke ha fysisk tunge jobber Anonymous poster hash: a0954...234
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #37 Skrevet 17. august 2015 Du har satt kriterier som er urealistiske. Ikke vil du ta utdanning, ikke har du arbeidserfaring, men du vil stille alle krav til hvordan jobbene dine skal være - du skal ha bekvem arbeidstid, det skal kun være noe du liker å gjøre slik at du kan være mest mulig alene (har du sjekket om du har en psykisk diagnose som gjør det vanskelig for deg å omgås andre?), det må kun være innenfor klokkeslett og dager som du foretrekker. Du har ikke forstått at du må vise hva du duger til i arbeidslivet - du kan ikke stille krav før du en gang har begynt! Som en annen her sa - meld deg som vikar i barnehager, sfo, sykehjem, hva som helst. Hvis du mener lappen er det eneste som hindrer deg fra å få enkelte jobber - søk om å få dekket lappen slik at du kan få deg jobb, da kan du f.eks. også kjøre reklame eller aviser. Du prøver å gi inntrykk av at du ikke ønsker å nave, men det tror jeg er mest utad, for i virkeligheten har du ikke noe ønske om å endre holdningene dine, ikke noe ønske om å gjøre den innsatsen som skal til for å få de jobbene på sikt som du ønsker. Hvis du VIRKELIG ønsker å komme deg ut i jobb, da greier du det på sikt - men vil du egentlig det? Anonymous poster hash: 818bb...366 Nei, for guds skyld, ikke be henne melde seg som vikar i yrker med mennesker Anonymous poster hash: a0954...234
C&M&H Skrevet 17. august 2015 #38 Skrevet 17. august 2015 Med din bakgrunn syns jeg du burde søke om å få bli med I Kvalifiseringsprogrammet. Da vil du få hjelp til å komme ut I arbeid som er tilpasset deg. Uten utdanning kan du ikke spille så høye krav til hva du skal jobbe med, men fins det jobber for ufaglærte der du bor kan du få hjelp til å få en slik. Les om Kvalifiseringsprogrammet på nav.no og snakk med nav veilederen din om det.
Gemini77 Skrevet 17. august 2015 #39 Skrevet 17. august 2015 Hvorfor kan du ikke jobbe ettermiddager/kveld? Mannen din er ufør og jobber ikke. Han greier vel å legge skolebarna?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #40 Skrevet 17. august 2015 Jeg håper dette er en spøk. Anonymous poster hash: d7348...5e9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #41 Skrevet 17. august 2015 Sosial arv - FTW!! Klassisk eksempel, dessverre. Anonymous poster hash: 0a452...7a0
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #42 Skrevet 17. august 2015 Ingen vil ansette deg med den elendige holdningen. Du eier ikke arbeidsmoral, og det skinner garantert gjennom i søknader og selv når du møter opp i egen person. Hvorfor tror du at du har sjans i havet til å få en dagjobb når du ikke egentlig vil jobbe, og ikke gidder skaffe deg erfaring? Signerer denne. Du vil bestemme arbeidstider selv, helg vil du ikke jobbe og du vil ha en bestemt jobb hvor du slipper å jobbe med folk. Ikke vil du ha tungt fysisk jobb og arbeidsplassen din må ligge rett utenfor døren fordi det virker ikke sol du gidder å sykle eller skaffe deg moped. Med den innstillingen der vil du alltid være naver. Ta deg sammen. Innse at drømmejobben ikke finnes til ei som aldri har jobbet i sitt liv å som egentlig ikke gidder å gjøre stort nå heller. Vi har alle startet på bunnen med drittjobber å jobbet oss oppover. Anonymous poster hash: 15aa8...37b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #43 Skrevet 17. august 2015 Jobber på NAV og kjenner at jeg både blir provosert og skremt over holdningen din!sp lenge du ikke har utdanning kan du ikke forvente å få jobb som kun er dagtid,skal du ha det er du nødt for å prioritere å skaffe deg en utdanning.Ellers må du akseptere stillinger som er uten krav til formell kompetanse hvor det oftest er kvelds og helgearbeid. en annen ting er at du har barn,tenk på at du er en rollemodell for dem!Ønsker du at di skal vokse opp og få samme holdning som deg og forvente at det offentlige skal ordne opp og fø på de?Skremmende! Anonymous poster hash: 6b700...ab2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #44 Skrevet 17. august 2015 Jobber på NAV og kjenner at jeg både blir provosert og skremt over holdningen din!sp lenge du ikke har utdanning kan du ikke forvente å få jobb som kun er dagtid,skal du ha det er du nødt for å prioritere å skaffe deg en utdanning.Ellers må du akseptere stillinger som er uten krav til formell kompetanse hvor det oftest er kvelds og helgearbeid. en annen ting er at du har barn,tenk på at du er en rollemodell for dem!Ønsker du at di skal vokse opp og få samme holdning som deg og forvente at det offentlige skal ordne opp og fø på de?Skremmende! Anonymous poster hash: 6b700...ab2 Amen!! Håper lovverket blir endret slik at vi slipper å få latsabber som ikke gidder å jobbe. Må være provoserende for dere som ansatte også som ser at folk ikke gidder å jobbe samtidig som dere må gi dem penger. Anonymous poster hash: 15aa8...37b
<3Barn&Engler<3 Skrevet 17. august 2015 #45 Skrevet 17. august 2015 Når du startet denne tråden HI, så tenkte jeg "så bra for deg! Med stå på viljen, så kan du nå så langt!" Men nå... Nå sitter jeg med en enkel følelse: du forblir en naver.. Kriteriene dine finnes ikke realistiske! - Du vil ikke gå skole igjen, noe som kunne ført til en kontorjobb - Du nekter å jobbe kveld/helg, noe stort sett alle som vil ut i jobb ender opp med å måtte gjøre - Du vil ha bestemt arb.tid, fint få som har muligheten til å bestemme det, de som er alene med unger må tilpasse tiden i forhold til bhg/skole, men ellers får man ta det man får. - Du vil ikke flytte, greit nok, ungene har vennene sine der dere bor nå, men av og til er man der, hvor man MÅ flytte på seg for å få til en jobb, så sant det ikke er bestemte grunner som tilsier at man ikke får flyttet på seg. Er selv arb.ledig nå, er ingen naver, foruten at jeg står som arb.ledig og sender meldekort, men vi lever på en inntekt, frem til jeg er i jobb igjen. Jeg sliter med hele kroppen, men likevel kastet jeg meg over en tung jobb (kantinearbeid) slet ut kroppen min og fikk det enda verre, men jeg ga det et solid forsøk før jeg ga opp hvertfall. Jeg går/sykler og tar buss dit jeg skal, når samboeren er hjemme, så kjører han, f.eks når jeg jobbet, reiste til og med rett under 5 mil for å jobbe, fordi det var det som var mulig de dagene. Samboeren er borte noen uker i strekk, så jeg må tilpasse en arb.dag etter bhg (når den åpner og når den stenger) men med åpen søknad hvor man forklarer at man kun kan jobbe bestemte tider noen uker, og når som helst ellers, så er butikk jobb osv en real sjanse. Noen strøjobber har jeg tatt på meg, tross en smertefull kropp, til tross for at jeg egentlig ikke klarer det, men jeg ønsker ut i jobb igjen. Nå vurderer jeg skole fra høsten neste år av, om jeg ikke er i jobb til da, for å bli mer attraktiv på jobb fronten igjen. Om man ikke vil være naver, så gjør man det man kan for å unngå nettopp det.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #46 Skrevet 17. august 2015 Jobber på NAV og kjenner at jeg både blir provosert og skremt over holdningen din!sp lenge du ikke har utdanning kan du ikke forvente å få jobb som kun er dagtid,skal du ha det er du nødt for å prioritere å skaffe deg en utdanning.Ellers må du akseptere stillinger som er uten krav til formell kompetanse hvor det oftest er kvelds og helgearbeid. en annen ting er at du har barn,tenk på at du er en rollemodell for dem!Ønsker du at di skal vokse opp og få samme holdning som deg og forvente at det offentlige skal ordne opp og fø på de?Skremmende! Anonymous poster hash: 6b700...ab2 Amen!! Håper lovverket blir endret slik at vi slipper å få latsabber som ikke gidder å jobbe. Må være provoserende for dere som ansatte også som ser at folk ikke gidder å jobbe samtidig som dere må gi dem penger. Anonymous poster hash: 15aa8...37b Det er ikke alltid nav gidder å gjøre så mye heller... Jeg har en kompis som har levd på nav i mer eller mindre 8 år.(29 år) Nå har han endelig begynt å få litt praksisplasser av nav. Han kan FINT jobbe (bare dritlat), men han gidder ikke selv søke jobber. Nav vet at han har erfaring fra butikk, lager og fabrikkarbeid. Men de fortsetter å gi han penger. Jeg vil jo ikke en av mine beste venner noe vondt, og jeg gjør alt jeg kan for å oppmuntre han til å søke. Men ser jo hvor lite nav presser, da er det enkelt å være lat! Anonymous poster hash: 96869...138
soleia Skrevet 17. august 2015 #47 Skrevet 17. august 2015 Får du ikke jobb i butikk heller? En ekstrahjelp som er tilgjengelig på kort varsel må da være gull for en butikk? Jeg er butikksjef og jeg ansatte en ufør dame som ville jobbe litt. Hun hadde bare annenhver lørdag fast også ringte vi om det var sykdom e.l. så vi trengte vikar (og det skjer jo støtt og stadig), hun kulle stille på kort varsel, alle ukedager, dag som kveld og var jo helt perfekt å ha på ringelisten. Hun jobbet i snitt 2-3 dager i uken og var strålende fornøyd med det.... Det var synd hun flyttet . Du må skrive en søknad med hva du har å tilby. Det er klart det taler mot deg at du han vært så arbeidssky hele livet, man ønsker jo ikke folk på lønningslisten som helt vil slippe å jobbe. Men om du virkelig ønsker å ut i jobb så må du formidle det, og formidle hva du kan tilby, f.eks fleksibilitet. Anonymous poster hash: 5436d...9dc Nei jeg får desverre ikke det. Er veldig trangt arbeidsmarked her og kan ikke si jeg er så veldig stabil. Kan ikke jobbe sene kvelder da barna legger seg 19.30 og mannen må hente meg da jeg ikke har førerkort. Jobbe helger er heller ingen mulighet.Ønsker meg en jobb 9-17, helst kontor etc slik at jeg kan jobbe selvstendig for meg selv da jeg ikke er veldig glad i andre mennesker. Kan ikke ha tunge fysiske jobber da jeg har ryggplager og problemer med nakken. Vil så gjerne jobbe men får ingen jobb, blir ikke innkalt til intervju engang... Anonymous poster hash: 77f12...352 Vel, vi andre tar lappen, vi sykler og kjører buss. Vi jobber kvelder og helger. Vi står på selv om vi sliter med nakke og rygg (herregud, jeg har tre revmatiske diagnoser, men med smertestillende, betennelsesdempende og behandling er jeg da i jobb) Jobbe for deg selv fordi du ikke er så glad i mennesker? Du er nødt til å se realiteten i øynene, uten erfaring får du selvfølgelig ingen selvstendig jobb, du må ha rettledning, opplæring og veiledning. Skal du jobbe på kontor må du ha relevant utdanning. Du høres ærlig talt ut som en sytepave. Tror du alle andre lever livet sitt på en rosa sky men at alt er så mye vanskeligere for deg. Ta deg selv i nakken og rist deg ut av apatien, tøff deg opp litt. Ta en tur til nærmeste barnehage og sfo da, spør om du kan få ha praksis der noen uker uten lønn (du får jo penger av nav). Gjør du en god jobb får du kanskje være vikar og vips har du et bein på innsiden. Anonymous poster hash: 5436d...9dc Du som stadig drar frem "jeg har 3 revmatiske diagnoser....". Tror du er en av få her inne..., du er her en hel del! Kanskje du har en veldig rolig jobb? Anonymous poster hash: eba15...1f1 Det ville i så fall vere veldig fornuftig av henne, sidan ho har 3 reumatiske diagnosar... -ellers så er det nokre av oss som tidvis jobbar på litt andre tidspunkt enn dei fleste andre, og difor har litt tid for oss sjølve heime.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #48 Skrevet 17. august 2015 Jeg har ikke skrevet at jeg ikke vil ta en utdanning! Anonymous poster hash: 77f12...352
Anonym bruker Skrevet 17. august 2015 #49 Skrevet 17. august 2015 Jeg har ikke skrevet at jeg ikke vil ta en utdanning! Anonymous poster hash: 77f12...352 Ta utdanning da vel, så blir ønskene dine for jobb også mer realistiske. Anonymous poster hash: 818bb...366
sug lut Skrevet 17. august 2015 #50 Skrevet 17. august 2015 Får du ikke jobb i butikk heller? En ekstrahjelp som er tilgjengelig på kort varsel må da være gull for en butikk? Jeg er butikksjef og jeg ansatte en ufør dame som ville jobbe litt. Hun hadde bare annenhver lørdag fast også ringte vi om det var sykdom e.l. så vi trengte vikar (og det skjer jo støtt og stadig), hun kulle stille på kort varsel, alle ukedager, dag som kveld og var jo helt perfekt å ha på ringelisten. Hun jobbet i snitt 2-3 dager i uken og var strålende fornøyd med det.... Det var synd hun flyttet . Du må skrive en søknad med hva du har å tilby. Det er klart det taler mot deg at du han vært så arbeidssky hele livet, man ønsker jo ikke folk på lønningslisten som helt vil slippe å jobbe. Men om du virkelig ønsker å ut i jobb så må du formidle det, og formidle hva du kan tilby, f.eks fleksibilitet. Anonymous poster hash: 5436d...9dc Nei jeg får desverre ikke det. Er veldig trangt arbeidsmarked her og kan ikke si jeg er så veldig stabil. Kan ikke jobbe sene kvelder da barna legger seg 19.30 og mannen må hente meg da jeg ikke har førerkort. Jobbe helger er heller ingen mulighet.Ønsker meg en jobb 9-17, helst kontor etc slik at jeg kan jobbe selvstendig for meg selv da jeg ikke er veldig glad i andre mennesker. Kan ikke ha tunge fysiske jobber da jeg har ryggplager og problemer med nakken. Vil så gjerne jobbe men får ingen jobb, blir ikke innkalt til intervju engang... Anonymous poster hash: 77f12...352 Hvis du presanterer deg slik får du nok ingen jobb nei. Først bør du ta førerkort eller flytte til et sted du ikke trenger det. Begyn å trene for å styrke ryggen og nakken (få hjelp av en fyseoterapaut). Selvstendig kontorjobb kan du nesten glemme hvis du ikke har utdanning og ikke har bevist fra tidligere jobber hva du duger til. Søk jobber du har mulighet for å få. Anonymous poster hash: 33b94...cf2 Ta førerkort har vi ikke råd til da jeg kun får livsopphold fra nav sosial og mannen min er ufør. Flytte er uaktuelt da barna går på skole her og det er her de har vennene sine. Det er pokker ikke lett dette. Anonymous poster hash: 77f12...352 Fordi ungene dine har venner så skal samfunnet fø dere alle? Du kødder? Og helgene er for familien? Når ingen av dere er i produktivt arbeid så har dere nok familietid så det holder, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå