Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Fantastisk Løvemamma! For en lykke, jeg gleder meg med deg! Og tusen takk for lykkeønskninger.

 

I dag har vi vært en tur ute med en annen familie, og da vi ble sultne havnet vi på kafé... Alle de andre bestilte kake, jeg valgte en kyllingsalat. Den var veldig god, men den var jo dynket i olje! Allikevel føles det sunnere å ha spist salat enn kake, selv om jeg er redd kcal innholdet var altfor høyt... Neste gang skal jeg be om å få uten olje/dressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt å høre! Du er i alle fall på god vei 😄😄

 

Jeg bestiller også alltid salaten uten olje når vi er i Kroatia. Mest pga at oljene de bruker smaker pytooon!! 😄

 

Etter å ha gått på en smell igår, og kun fått i meg litt baconchips så er jeg bittelitt bedre idag og har fått i meg litt av den middagen som jeg lagde igår og ikke orket å spise. Kyllingfilet i terninger stekt i oste/fløtesaus og blomkål/brokkolimos. Det var supergodt etter en uke på eggefaste 😉

 

Klar for nok en strikt uke på lavkarbo nå. Håper formen kommer seg litt og utover uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😄😄 Ja jeg gleder meg over å kunne lage noe godt til mat nå 😉

Men det var absolutt verdt det! Hehe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her, men klarer ikke å skjerpe meg. Har gått opp en del i høst, veide i dag 81.5. ( veide meg i dag, hadde ikke veide meg på mange, mange uker)

 

I dag har jeg vært i byen for å kjøpe meg to bukser i større str. De jeg har er for små... Den fine håpa jeg kjøpte meg i fjor passer heller ikke, ei heller de to kjolene jeg kjøpte til jul i fjor.

 

Jeg er ca 7 kg tyngre nå enn jeg var på samme tid i fjor. Great...

Skjønner hvordan du har det, det er nesten som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg går opp og ned, men klarer ikke å komme meg under 90.

Håper det snart snur for deg, finner motivasjonen og lysten å snu det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre! Du er i alle fall på god vei

 

Jeg bestiller også alltid salaten uten olje når vi er i Kroatia. Mest pga at oljene de bruker smaker pytooon!!

 

Etter å ha gått på en smell igår, og kun fått i meg litt baconchips så er jeg bittelitt bedre idag og har fått i meg litt av den middagen som jeg lagde igår og ikke orket å spise. Kyllingfilet i terninger stekt i oste/fløtesaus og blomkål/brokkolimos. Det var supergodt etter en uke på eggefaste

 

Klar for nok en strikt uke på lavkarbo nå. Håper formen kommer seg litt og utover uka.

Så god du er :) Du inspirer meg til å ta en ny runde med eggfaste. Har du noen gode mattips på eggfaste utenom omelett, eggerøre, kokt og stekt egg? Husker hvor lei jeg var av omelett og stekt egg sist :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Det er godt å høre! Du er i alle fall på god vei

 

Jeg bestiller også alltid salaten uten olje når vi er i Kroatia. Mest pga at oljene de bruker smaker pytooon!!

 

Etter å ha gått på en smell igår, og kun fått i meg litt baconchips så er jeg bittelitt bedre idag og har fått i meg litt av den middagen som jeg lagde igår og ikke orket å spise. Kyllingfilet i terninger stekt i oste/fløtesaus og blomkål/brokkolimos. Det var supergodt etter en uke på eggefaste

 

Klar for nok en strikt uke på lavkarbo nå. Håper formen kommer seg litt og utover uka.

Så god du er :) Du inspirer meg til å ta en ny runde med eggfaste. Har du noen gode mattips på eggfaste utenom omelett, eggerøre, kokt og stekt egg? Husker hvor lei jeg var av omelett og stekt egg sist :eeeh:

 

Vafler og pannekaker kan en lage, men de smaker litt egg da så for min del er det nødvendig med ost til/på 😄

 

Eks.

4 egg

1 ts søtning

1 ts vaniljepulver

Kanel og kardemomme etter smak og ønske.

 

Hvis du er på facebook, finnes det en gruppe som heter ÆGGEFASTE - boost din LCHF.

Der finnes mange gode oppskrifter, masse god motivasjon og alltid noen som eggefaster som du kan henge deg på 😄😄

 

Ellers kan jeg finne flere oppskrifter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en grusom natt!

Var ikke helt fullverdig natten

til mandag heller. Lå masse våken og vridde på meg og var nokså dårlig når jeg var på do på natta.

Men i natt var det helt forferdelig! Prøvde å ikke sove på dagen igår slik at jeg skulle være trøtt når jeg la meg. Klarte ikke å holde meg, men det ble bare noen få minutter.

Lå lenge før jeg sovnet og våknet mange ganger. Var kvalm og fant ut i 3 tiden at jeg fikk gå på do. Var usikker på hvor masse dopapir der var oppe, så for sikkerhets skyld gikk jeg ned. Det skulle jeg aldri gjort. Etter en stund ble jeg så ufattelig dårlig. Ble ferdig på badet, men kom ikke lenger enn til trappa opp. Fikk motet meg opp tilslutt og slengt meg i senga.

Bare minutter senere måtte jeg typisk på do igjen. Hadde fått med opp dopapir så jeg gikk oppe denne gangen. Hadde så utrolig vondt i magen. Kvalm, lavt blodtrykk/blodsukker, svimmel og skikkelig dårlig 😕

 

Fikk sove litt etter dette, men er veldig dårlig enda. Måtte få ei venninne på feltet, eller faktisk var det mannen, til å kjøre han eldste på skolen for jeg våget ikke å kjøre bil.

 

Nå er dilemmaet at jeg nok bør få i meg litt mat, og få opp energien, men jeg er så dårlig at jeg ikke klarer tanken på mat 😕

 

Har absolutt ikke tid til å være dårlig idag! Håper formen kommer seg utover formiddagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det er godt å høre! Du er i alle fall på god vei

 

Jeg bestiller også alltid salaten uten olje når vi er i Kroatia. Mest pga at oljene de bruker smaker pytooon!!

 

Etter å ha gått på en smell igår, og kun fått i meg litt baconchips så er jeg bittelitt bedre idag og har fått i meg litt av den middagen som jeg lagde igår og ikke orket å spise. Kyllingfilet i terninger stekt i oste/fløtesaus og blomkål/brokkolimos. Det var supergodt etter en uke på eggefaste

 

Klar for nok en strikt uke på lavkarbo nå. Håper formen kommer seg litt og utover uka.

Så god du er :) Du inspirer meg til å ta en ny runde med eggfaste. Har du noen gode mattips på eggfaste utenom omelett, eggerøre, kokt og stekt egg? Husker hvor lei jeg var av omelett og stekt egg sist :eeeh:

 

Vafler og pannekaker kan en lage, men de smaker litt egg da så for min del er det nødvendig med ost til/på

 

Eks.

4 egg

1 ts søtning

1 ts vaniljepulver

Kanel og kardemomme etter smak og ønske.

 

Hvis du er på facebook, finnes det en gruppe som heter ÆGGEFASTE - boost din LCHF.

Der finnes mange gode oppskrifter, masse god motivasjon og alltid noen som eggefaster som du kan henge deg på

 

Ellers kan jeg finne flere oppskrifter

 

Tusen takk :)

Kom gjerne med flere oppskrifter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en grusom natt!

Var ikke helt fullverdig natten

til mandag heller. Lå masse våken og vridde på meg og var nokså dårlig når jeg var på do på natta.

Men i natt var det helt forferdelig! Prøvde å ikke sove på dagen igår slik at jeg skulle være trøtt når jeg la meg. Klarte ikke å holde meg, men det ble bare noen få minutter.

Lå lenge før jeg sovnet og våknet mange ganger. Var kvalm og fant ut i 3 tiden at jeg fikk gå på do. Var usikker på hvor masse dopapir der var oppe, så for sikkerhets skyld gikk jeg ned. Det skulle jeg aldri gjort. Etter en stund ble jeg så ufattelig dårlig. Ble ferdig på badet, men kom ikke lenger enn til trappa opp. Fikk motet meg opp tilslutt og slengt meg i senga.

Bare minutter senere måtte jeg typisk på do igjen. Hadde fått med opp dopapir så jeg gikk oppe denne gangen. Hadde så utrolig vondt i magen. Kvalm, lavt blodtrykk/blodsukker, svimmel og skikkelig dårlig 😕

 

Fikk sove litt etter dette, men er veldig dårlig enda. Måtte få ei venninne på feltet, eller faktisk var det mannen, til å kjøre han eldste på skolen for jeg våget ikke å kjøre bil.

 

Nå er dilemmaet at jeg nok bør få i meg litt mat, og få opp energien, men jeg er så dårlig at jeg ikke klarer tanken på mat 😕

 

Har absolutt ikke tid til å være dårlig idag! Håper formen kommer seg utover formiddagen..

Huff da moota.. du får prøve med bittelitt mat om gangen, det bruker iallefall hjelpe til meg når matlysten er borte. Bare tvinge ned litt og litt så blir det bedre etterhvert☺

 

Selv ligger jeg på sofaen helt syltet.. lite søvn pga urolig snuppelure, potte tett og vond hals.. dårlig form=dårlig matlyst=raske og enkle løsninger.. potetgull på slangern funker dårlig! Heldigvis viste fredagens vekt 75.8, så har heldivis gårtt ned, ikke opp. Har mindre tro på denne fredagens veiing for å si det slik!😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Ønsker*Drømmer*Håper 😄

 

Jeg tvinger i meg mat når barna spiser middag. Det er jo koselig også det. Så lar jeg foreløpig resten være.

 

Nå gruer jeg meg til kvelden og natten. Var veldig dårlig imorges så jeg tok det helt med ro, men formen steg litt utover ettermiddagen. Så jeg var på foreldresamtalen med eldste. Så kjørte jeg minste på håndball og så var det jo både FAU og SU møte da. At jeg aldri lærer!! 😠 😣 Nå har jeg jo bare meg selv å takke dersom natten igjen blir fæl.. 😧

 

Nå er heldigvis resten av uka rolig. Skulle på Ikea på fredag, men det går an å se den an. Må jo sånn sett ut å handle så.

Ja ja starter med en rolig dag imorgen. Så tar jeg en dag om gangen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Det er godt å høre! Du er i alle fall på god vei

 

Jeg bestiller også alltid salaten uten olje når vi er i Kroatia. Mest pga at oljene de bruker smaker pytooon!!

 

Etter å ha gått på en smell igår, og kun fått i meg litt baconchips så er jeg bittelitt bedre idag og har fått i meg litt av den middagen som jeg lagde igår og ikke orket å spise. Kyllingfilet i terninger stekt i oste/fløtesaus og blomkål/brokkolimos. Det var supergodt etter en uke på eggefaste

 

Klar for nok en strikt uke på lavkarbo nå. Håper formen kommer seg litt og utover uka.

Så god du er :) Du inspirer meg til å ta en ny runde med eggfaste. Har du noen gode mattips på eggfaste utenom omelett, eggerøre, kokt og stekt egg? Husker hvor lei jeg var av omelett og stekt egg sist :eeeh:

Vafler og pannekaker kan en lage, men de smaker litt egg da så for min del er det nødvendig med ost til/på

 

Eks.

4 egg

1 ts søtning

1 ts vaniljepulver

Kanel og kardemomme etter smak og ønske.

 

Hvis du er på facebook, finnes det en gruppe som heter ÆGGEFASTE - boost din LCHF.

Der finnes mange gode oppskrifter, masse god motivasjon og alltid noen som eggefaster som du kan henge deg på

 

Ellers kan jeg finne flere oppskrifter

Tusen takk :)

Kom gjerne med flere oppskrifter :)

Oppskriftene får jeg ta når jeg er på datamaskinen. Det er så tungvindt på telefonen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for moroskyld gikk jeg på vekta idag. Har jo spist litt lite de siste dagene.

Vekta sa 77,5 kilo.

Så lavt har jeg ikke vært siden sommeren 2014. Da var jeg 77 kilo når vi reiste på ferie. Så krysser jeg fingrene for at jeg ikke går opp igjen alt når jeg blir bedre og matlysten kommer tilbake 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg er også her, men klarer ikke å skjerpe meg. Har gått opp en del i høst, veide i dag 81.5. ( veide meg i dag, hadde ikke veide meg på mange, mange uker)

I dag har jeg vært i byen for å kjøpe meg to bukser i større str. De jeg har er for små... Den fine håpa jeg kjøpte meg i fjor passer heller ikke, ei heller de to kjolene jeg kjøpte til jul i fjor.

Jeg er ca 7 kg tyngre nå enn jeg var på samme tid i fjor. Great...

 

Skjønner hvordan du har det, det er nesten som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg går opp og ned, men klarer ikke å komme meg under 90.

Håper det snart snur for deg, finner motivasjonen og lysten å snu det :)

 

 

Takk! Håper det snur for deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrifter på eggefasten, hentet på facebooksiden ÆGGEFASTE - boost til LCHF.

 

Eggepizza

200 g havartiost smeltet i microovnen, pisket med 3 æg.

Hældes på et bageplade med bagepapir og puttes i 200 graders varmtluftovn i 20 minutter.

Tages ud og smøres med hjemmelavet pesto af 45 g mayonnaise/olie og en masse basilikum og oregano samt lidt paprika.

Kunne spise halvdelen.


 

Vafler

3 æg

45 g smør

1 tsk sukrin

1 tsk kanel

Æg deles og hviderne piskes stive. De andre ingredienser piskes. Vendes i æggehviderne. Bages!


 

Liksom kanelsnegler

Dejen:

 


3 store æg 1 spsk mayo 40 gr smeltet ost (jeg brugte havarti, smeltet 30 sekunder i mikro ovnen 1 tsk sukrin gold. Det hele blendes med en stavblender, hældes på en bageplade beklædt med pagepapir og bages ca. 12 minutter i en 150 grader forvarmet ovn (sæt pladen nederst i ovnen, så dejen ikke får farve).

Imens laves fyldet:

2 spsk blødt smør 1 tsk sukrin gold 2 tsk kanel

Når dejen er kølet af smøres fyldet på og det hele rulles sammen og skæres ud i passende størrelser


 

 

Eggemuffins

Husk at tage højde for osten når I snupper en muffin - 1 stk. muffin indeholder jo ca. 8,3 g. ost - det kan jo godt løbe op i længden. :)

 

12 stk.

6 æg

3 spk ægte mayo

1 spk kokosolie

100 g. ost i tern

oregano

salt og peber

Bland alle ingredienser og hæld i muffinsforme. Bag i 15-20 min. ved 200 gr.

Dyp i mayo så fedtindtaget passer.

 

(2 stk muffins svarer til 1 æg og ca. 16 g. ost).

 

 

Har bare kopiert og limt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter innom her igjen, må bare skryte litt av meg selv! Har hatt mye sykdom i huset i det siste, så har ikke fått trent. Har heller ikke vært så kjempenøye med kosten. Startvekta var 85 kg 01.07, og i morges viste vekta 75,3! Har som mål å nå 75,0 innen 01.12, og det ser absolutt ikke umulig ut lenger!

Lykke til ønskes dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrifter på eggefasten, hentet på facebooksiden ÆGGEFASTE - boost til LCHF.

 

Eggepizza

200 g havartiost smeltet i microovnen, pisket med 3 æg.

Hældes på et bageplade med bagepapir og puttes i 200 graders varmtluftovn i 20 minutter.

Tages ud og smøres med hjemmelavet pesto af 45 g mayonnaise/olie og en masse basilikum og oregano samt lidt paprika.

Kunne spise halvdelen.

 

Vafler

3 æg

45 g smør

1 tsk sukrin

1 tsk kanel

Æg deles og hviderne piskes stive. De andre ingredienser piskes. Vendes i æggehviderne. Bages!

 

Liksom kanelsnegler

Dejen:

 

3 store æg 1 spsk mayo 40 gr smeltet ost (jeg brugte havarti, smeltet 30 sekunder i mikro ovnen 1 tsk sukrin gold. Det hele blendes med en stavblender, hældes på en bageplade beklædt med pagepapir og bages ca. 12 minutter i en 150 grader forvarmet ovn (sæt pladen nederst i ovnen, så dejen ikke får farve).

Imens laves fyldet:

2 spsk blødt smør 1 tsk sukrin gold 2 tsk kanel

Når dejen er kølet af smøres fyldet på og det hele rulles sammen og skæres ud i passende størrelser

 

 

Eggemuffins

Husk at tage højde for osten når I snupper en muffin - 1 stk. muffin indeholder jo ca. 8,3 g. ost - det kan jo godt løbe op i længden. :)

 

12 stk.

6 æg

3 spk ægte mayo

1 spk kokosolie

100 g. ost i tern

oregano

salt og peber

Bland alle ingredienser og hæld i muffinsforme. Bag i 15-20 min. ved 200 gr.

Dyp i mayo så fedtindtaget passer.

 

(2 stk muffins svarer til 1 æg og ca. 16 g. ost).

 

 

Har bare kopiert og limt.

Ååå, fantastisk, tusen takk :)

 

Men jeg lurer på en ting. Får man Havarti ost her i Norge? Synes den ligner på græddost, vet du om det er noe av det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter innom her igjen, må bare skryte litt av meg selv! Har hatt mye sykdom i huset i det siste, så har ikke fått trent. Har heller ikke vært så kjempenøye med kosten. Startvekta var 85 kg 01.07, og i morges viste vekta 75,3! Har som mål å nå 75,0 innen 01.12, og det ser absolutt ikke umulig ut lenger!

 

Lykke til ønskes dere alle!

 

Du er knallflink!! 😄 😄

Stå på, det klarer du 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Oppskrifter på eggefasten, hentet på facebooksiden ÆGGEFASTE - boost til LCHF.

 

Eggepizza

200 g havartiost smeltet i microovnen, pisket med 3 æg.

Hældes på et bageplade med bagepapir og puttes i 200 graders varmtluftovn i 20 minutter.

Tages ud og smøres med hjemmelavet pesto af 45 g mayonnaise/olie og en masse basilikum og oregano samt lidt paprika.

Kunne spise halvdelen.

 

 

Vafler

3 æg

45 g smør

1 tsk sukrin

1 tsk kanel

Æg deles og hviderne piskes stive. De andre ingredienser piskes. Vendes i æggehviderne. Bages!

 

 

Liksom kanelsnegler

Dejen:

 

 

3 store æg 1 spsk mayo 40 gr smeltet ost (jeg brugte havarti, smeltet 30 sekunder i mikro ovnen 1 tsk sukrin gold. Det hele blendes med en stavblender, hældes på en bageplade beklædt med pagepapir og bages ca. 12 minutter i en 150 grader forvarmet ovn (sæt pladen nederst i ovnen, så dejen ikke får farve).

Imens laves fyldet:

2 spsk blødt smør 1 tsk sukrin gold 2 tsk kanel

Når dejen er kølet af smøres fyldet på og det hele rulles sammen og skæres ud i passende størrelser

 

 

 

Eggemuffins

Husk at tage højde for osten når I snupper en muffin - 1 stk. muffin indeholder jo ca. 8,3 g. ost - det kan jo godt løbe op i længden. :)

 

12 stk.

6 æg

3 spk ægte mayo

1 spk kokosolie

100 g. ost i tern

oregano

salt og peber

Bland alle ingredienser og hæld i muffinsforme. Bag i 15-20 min. ved 200 gr.

Dyp i mayo så fedtindtaget passer.

 

(2 stk muffins svarer til 1 æg og ca. 16 g. ost).

 

 

Har bare kopiert og limt.

Ååå, fantastisk, tusen takk :)

 

Men jeg lurer på en ting. Får man Havarti ost her i Norge? Synes den ligner på græddost, vet du om det er noe av det samme?

Usikker på om du får tak i det i litt større delikatesser. Ville prøvd Helga, Meny, Ultra eks. Men vet ikke.

Har forstått at det ikke er så likt greddost, men det er vel bare til å prøve seg frem 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader... funker dårlig å spise brownies med is 2 dager på rad rett før veiedag😣😧 kjenner at motivasjonen forsvinner her når vekta har nærmest stått i ro i 2 mnd omtrent😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på dag 3 av eggfasten. Det går egentlig over all forventning, ikke lei av egg enda - må bare holde meg unna omelett og stekt egg (bare tanken på det får magen til å vrenge seg :( ). Satser på å klare 5 dager, så det blir spennende å se om det har noen innvirkning på vekta. Jeg ser at det har innvirkning på magen i hvert fall, den er mye mindre spent og oppblåst enn den har vært i det siste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser du da?

Det blir spennende å høre etterpå 😊

 

Jeg har også veid meg idag. Var nøyaktig det samme som sist uke. Har mensen så får se om noen dager til en uke om det utgjør noe. Har hatt litt uregelmessig mens nå når jeg spiser så lite 😕

 

Har migrene også for 2.dag nå, så prøver å få i meg litt mer mat enn jeg har gjort den siste 1 1/2 uka. For det er ikke rare greiene 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser du da?

Det blir spennende å høre etterpå

 

Jeg har også veid meg idag. Var nøyaktig det samme som sist uke. Har mensen så får se om noen dager til en uke om det utgjør noe. Har hatt litt uregelmessig mens nå når jeg spiser så lite

 

Har migrene også for 2.dag nå, så prøver å få i meg litt mer mat enn jeg har gjort den siste 1 1/2 uka. For det er ikke rare greiene

Det går mest i kokt egg med majones, eggesalat, eggelatte og eggerøre.

I dag prøvde jeg meg på eggemuffinsen din, de ble rare :legrine:,. gjorde sikkert noe feil. Først så tenkte jeg ikke på at at muffinsformen ikke ville klare å holde fyllet oppi der, så det rant over alt, noe jeg fant ut halvveis i steketiden :eeeh: . Men fikk ordnet det, og lot de steke videre. Rett før jeg tok de ut, så de kjempefine ut, så ut som om det var noen store eggballer oppi formene der. Noen minutter etter de kom ut, så det ut som inntørket eggesnerk  :legrine:Måtte skrape de ut av formene, men de smakte godt da:) :) :) 

 

Migrene er noe herk, jeg er og mye plaget med det, nesten daglig :( Og spise for lite mat er trigger for at migrenen min blir enda værre. Håper du føler deg litt bedre snart, det er ikke noe godt å ikke være i form

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å spise en del mer idag enn den siste 1 1/2 uka. Håper det hjelper.

Har spist 1 osteskive skåret med høvel, 1 liten porsjon med kyllingfilet i ostesaus med blomkål/brokkolimos, 2 håndfuller med cashewnøtter, 2 ts med peanøttsmør, 4 biter sukkerfri sjokolade, 2 ss med lavkarbo sjokolademousse og litt sukkerfri vaniljesaus oppå der (rester fra noe jeg laget til å ta med i selskap på søndag.)

 

Har ikke tatt migreneanfallsmedisiner idag, håper det gir seg til imorgen, ellers må jeg nok ta.

 

Jeg tror ikke det gjør saken bedre at jeg er i konflikt med mannen, som forøvrig ikke er hjemme, eller har vært hjemme på 1 1/2 uke.

Han sa at han skulle komme hjem idag, men ser ingen tegn til det, så ser ikke vekk i fra at han enten kommer i natt eller imorgen. Det er så typisk han dette! Vi (som i jeg) er det aller minst vikitge i hverdagen hans. Lurer på om jeg ikke skrev noe om at vi kranglet og jeg var så sur sist helg!? Jeg var da glad for at han skulle reise, slik at jeg fikk roe meg ned 1-2 uker. Det har vært litt opp og ned mens han var borte, men nå er jeg ganske irritert på han fordi han ikke kan gi en tilbakemelding om han kommer..

 

Jeg hadde jo faktisk ikke tenkt å prate med ham mens han var borte en gang, men så plutselig for 1 uke siden var bilen som vi har kjøpt klar, så da måtte jeg ringe for å få han til å sette over pengene slik at jeg kunne betale ut egenandelen. Så da gikk den planen i vasken hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...