Gå til innhold

<3 IKM uke 30<3

M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen kommer vel ikke "opp" før uke 12 eller noe vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm nei :-/ men er så rart imed jeg kjenner denne kulen. Negativ test da, men håpee jo...... :-(

Anonymous poster hash: 6913c...c53

Skrevet

Ikke heelt sikker, men imellom den 19 - 22..
Tror bestemt det er den 19. men.. :P

Skrevet

Ok :) nei, men kan jo hende, magen er jo veldig oppblåst til å begynne med, utrolig hva som skjer i den kroppen :)

Skrevet

Ja, sant det. Er helt avhengi av å teste og, så nå har jeg igjen en test... Den skal jeg prøve å la vær helt til ikm... :)

Skrevet

Testet i dag, intet kryss, vet det er tidlig, men føler på meg det ikke klaffet denne mnd :/

Skrevet

Tilbake fra ferie og klar for å begynne å håpe igjen ;)

Har ikm 20. juli men tenker likevel jeg vil begynne å teste snart....

Har mottatt en drøss med billigtester så gjør ikke noe å svi av et par ekstra :)

Juni : når har du ikm?

Når begynner dere andre å teste ift ikm?

Skrevet

Spennende tider :) jeg har IKM på mandag, men testene viser ikke noe tegn til noe baby enda.

Skrevet

Ja, 20. På meg og da ser jeg på kalenderen ;)

Skrevet

Har fortsatt den klumpen. Kjennes rart ut ved et større området nå i høyre side av magen.

Og kramper i leggen og tisser mye. Men det trenger jo ikke å bety noe som helst.....

Skal teste siste test i morgen. Så har jeg ingen fler :P da må jeg jo holde meg uten testingen! :P

Duda, ingenting du merker eller tror du merker? :)

Skrevet

Vet faktisk ikke....helt merkelig i magen, vanskelig å forklare, samt ømme pupper, men dette kan likesågodt være tegn på at mens er rett rundt hjørnet ;)

Skrevet

Kjedelig.... :P Når skal du teste? :)

Skrevet

Har testet er par ganger, men veldig negativt, tenkte å prøve å vente til torsdag nå. Du da?

Skrevet

Samme som her det da, negativt... Skal teste i morgen... :)

Skrevet

Husker ikke hvor tidlig jeg fikk positivt de forrige gangene, men prøve å vente til torsdag....sommerfugler i magen ;)

Skrevet

_Juni_ ikke sikkert det er bare sommerfugler i magen din ;-) tvitvi. Og lykke t med testing. Sjøl må eg venta t 28 juli med å teste, men følger dere her inne og... ;-)

Skrevet

He he, hadde det enda vært så vell, tok en test til, blendende hvit, så regner med at det ikke var noen fulltreffer denne mnd :)

Skrevet

Samme her, så negativt det bare kan bli....

Skrevet

Regner med IKM er mandag eller tirsdag, men alikevell, mener å huske jeg har fått et snev av positiv test innen det de andre gangene :/

Skrevet

Dumt....

Hvor mange barn har du fra før? Dette er, om det blir noe da, min første :-)

Skrevet

Tok en test i går kveld og i morges -begge blendahvite :-/

Tenker å ta en test hver morgen fremover da jeg har 6 billigtester liggende :)

Skrevet

Dette er vårt 4. barn, men husker ikke noe av forrige gang, hvordan det føltes. Utrolig hvor mye man glemmer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...