Gå til innhold

Juli/August Jenter.


Bethlisa

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på siste sjekk i dag, alt så kjempefint ut, tykk fin slimhinne, 3-4 egg klare. Reiser nedover på lørdag, uttak på mandag, innsett på onsdag eller torsdag neste uke, nå krysser vi finga altså....me happy ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har man ligget våken store deler av natten med kramper..

Testen viste selvfølgelig negativ, men man må jo ta den.

Så nå er det vel bare å kontakte klinikken å høre hva de har å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har man ligget våken store deler av natten med kramper..

Testen viste selvfølgelig negativ, men man må jo ta den.

Så nå er det vel bare å kontakte klinikken å høre hva de har å si..

Usj, det var dumme nyheter 😔 Føler med deg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her har man ligget våken store deler av natten med kramper..

Testen viste selvfølgelig negativ, men man må jo ta den.

Så nå er det vel bare å kontakte klinikken å høre hva de har å si..

Usj, det var dumme nyheter Føler med deg nå...

 

Ja det ble en litt større nedtur enn hva jeg hadde regnet med....

Selv om jeg i utgangspunktet ikke har hatt noen kjempe god feeling for dette forsøket..

Men jeg må vel komme meg over det denne gangen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Riksen vet vel hva de driver med ;)

Er jo ikke værre enn at de evt kan øke dosen fra fredag av om de ser behovet..

Lykke til hvertfall

Takk Jeg vet jo de vet... Men dere vet jo hvor frustrerende det er med bare en dag til her og en der

Jeg er i alle fall i god form, så sånn sett betyr ikke to-tre dager noe. Bedre med "langtidsmodning" av gode egg, enn kjappings med laber kvalitet!

Så får jeg to dager ekstra til å jobbe i hagen før jeg får "karantene"...

Ja har vært igjennom den regla der noen ganger selv. De har aldri vært fornøyde ved første UL hos meg på langt regime. Så alltid en ekstra UL...

Bra du føler deg i god form vertfall :)

Ja, venter på linja hos Rix nå. Så håper jeg egentlig at de gir meg litt mer enn 125ie i tre-fire dager. Så lenge det "kun" er 10-12 follikler til sammen (2 på 11mm og 7/8 på 7mm synlig) skal det jo mye til at det går over stokk og stein. Håper de får noe klart til uttak innen onsdag! Tror du det er mulig? Spør som om du er gyno, men tenkte siden du har erfaring 😘

 

PS det var ul nr 2. Nr 3 på mandag.

Endret av kite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner virkelig ikke.

Jeg mener vi måtte øke dosen etter UL ved det første forsøket, men gikk noen dager ekstra på den samme dosen ved det andre forsøket. 

Det kommer sikkert litt an på. Jeg er jo ingen ekspert eller lege..

Men jeg ser for meg at de vertfall ikke vil risikere at de to folliklene du har som var 11 mm på UL ikke blir for store. For det er vel heller ikke så positivt...(?)

 

Må få høre hva de sier da :) Krysser fingrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner virkelig ikke.

Jeg mener vi måtte øke dosen etter UL ved det første forsøket, men gikk noen dager ekstra på den samme dosen ved det andre forsøket.

Det kommer sikkert litt an på. Jeg er jo ingen ekspert eller lege..

Men jeg ser for meg at de vertfall ikke vil risikere at de to folliklene du har som var 11 mm på UL ikke blir for store. For det er vel heller ikke så positivt...(?)

 

Må få høre hva de sier da :) Krysser fingrene ;)

De økte dosen til 225ie over helgen. Ny UL på mandag.

 

De sa ikke noe om at jeg skulle slutte med nesespray. Følte det var litt rart... Men får høre med dem på mandag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayen er med på nedregulering slik at EL ikke oppstår før planlagt.

Så du må vel gå på den fram til EL-sprøyta settes?

Husker ikke helt hvordan langt regime er...Sist jeg hadde det var i 07 :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe økningen av dosen gir resultater til mandag ;)

Merker du noe da?

Jeg gikk på 300ie i 8 dager ved forsøket vi hadde nå. Ble skikkelig oppblåst og mye press i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Nå sitter vi på hotellet i Århus og venter på morgendagen, egguttak, veldig spent på hvor mange egg som kommer ut og hvor mange som blir befruktet ;-)

Gruer og gleder, men koser oss masse så lenge ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter vi på hotellet i Århus og venter på morgendagen, egguttak, veldig spent på hvor mange egg som kommer ut og hvor mange som blir befruktet ;-)

Gruer og gleder, men koser oss masse så lenge ;-)

Masse lykke til 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe økningen av dosen gir resultater til mandag ;)

Merker du noe da?

Jeg gikk på 300ie i 8 dager ved forsøket vi hadde nå. Ble skikkelig oppblåst og mye press i magen.

Jeg merker lite. Litt stikking av og til. Gruer meg skikkelig til i morgen😔 er så redd for at det ikke skal gå veien. Tenker jo at det er bra at jeg har null bivirkninger da! For jeg har ikke noe problem med å ta en runde til. Det er bare kjipt og ergerlig. Blir jo ikke yngre😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj... Fremdeles dårlig modning. Tre "store", men de er bare 14-15. En god del "små" på 8-9mm. Skal fortsette på 225ie i fire dager til og så ny UL/blodprøve på torsdag.

Blir jo skuffet hver gang, men de forsikret meg om at det ikke var negativt for eggene med lang modningsprosess. Snarere tvert imot. Får tørke tårene og stole på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj... Fremdeles dårlig modning. Tre "store", men de er bare 14-15. En god del "små" på 8-9mm. Skal fortsette på 225ie i fire dager til og så ny UL/blodprøve på torsdag.

Blir jo skuffet hver gang, men de forsikret meg om at det ikke var negativt for eggene med lang modningsprosess. Snarere tvert imot. Får tørke tårene og stole på det.

Skjønner skuffelsen...

Ikke helt enkelt dette med å finne ut av hvor store doser vi må ha, da alle reagerer veldig forskjellig på medisinene.

Håper at de neste fire dagene gjør susen for deg nå :)

Du skal se at det er et gullegg som modnes nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra klinikken, litt skuffa...alle eggposer på høyre side var tomme. Men på venstre fikk de gudskjelov ut 2 egg ;-)

Skal ringe inn i morgen for å høre om det har blitt noen befruktning.De sa det så fint ut men vi får se..

Insett blir ikke før onsdag eller torsdag. Usikker på hvorfor de venter til torsdag, da vi satte inn etter 2 dager sist.

Jeg kaster i meg smertestillende da jeg har ganske vondt nå. Sykepleierene måtte trykke ganske hardt for å få ut det siste egget.

Vi krysser fingre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg inn her!

Skulle egentlig ha insett i mai, men ble avbrutt grunnet fare for overstimulering. Måtte da vente til over sommerferien grunnet stengt sykehus og trodde jeg havnet helt utti september pga at det klaffet dårlig med syklus, MEN jeg var heldig og fikk satt inn ett fint 8-delt fryseegg 19. august. Nå venter vi i spenning på å kunne ta graviditetstest 02. september!

Blir så stressa av å vente!!

Endret av sommerfuggelimagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra klinikken, litt skuffa...alle eggposer på høyre side var tomme. Men på venstre fikk de gudskjelov ut 2 egg ;-)

Skal ringe inn i morgen for å høre om det har blitt noen befruktning.De sa det så fint ut men vi får se..

Insett blir ikke før onsdag eller torsdag. Usikker på hvorfor de venter til torsdag, da vi satte inn etter 2 dager sist.

Jeg kaster i meg smertestillende da jeg har ganske vondt nå. Sykepleierene måtte trykke ganske hardt for å få ut det siste egget.

Vi krysser fingre :-)

Krysser fingrene for at det er 2 gullegg du har fått ut Bærta44.  xxx

Har hatt en god del tomme eggposer ved alle uttakene mine jeg også..Aldri fått noen forklaring på hvorfor..

Ikke noe galt om de venter en dag ekstra før innsetting. Det gir dem muligheten til å følge med eggene en dag ekstra for å se hvordan det oppfører/ deler seg.

Huff! Vet hvordan du har det. Hadde et utrolig smertefullt uttak sist gang selv. Ikke opplevd maken faktisk. Lå nærmest i senga konstant i 2-3 dager...

Masse masse lykke til vertfall! Heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg inn her!

Skulle egentlig ha insett i mai, men ble avbrutt grunnet fare for overstimulering. Måtte da vente til over sommerferien grunnet stengt sykehus og trodde jeg havnet helt utti september pga at det klaffet dårlig med syklus, MEN jeg var heldig og fikk satt inn ett fint 8-delt fryseegg 19. august. Nå venter vi i spenning på å kunne ta graviditetstest 02. september!

Blir så stressa av å vente!!

Krysser fingrene for der sommerfuggelimagen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra klinikken, litt skuffa...alle eggposer på høyre side var tomme. Men på venstre fikk de gudskjelov ut 2 egg ;-)

Skal ringe inn i morgen for å høre om det har blitt noen befruktning.De sa det så fint ut men vi får se..

Insett blir ikke før onsdag eller torsdag. Usikker på hvorfor de venter til torsdag, da vi satte inn etter 2 dager sist.

Jeg kaster i meg smertestillende da jeg har ganske vondt nå. Sykepleierene måtte trykke ganske hardt for å få ut det siste egget.

Vi krysser fingre :-)

Ååå jeg skal sende masse gode tanker din vei! Føyer meg inn i rekken blant de som sier at man trenger bare ett perfekt egg for å lage et perfekt barn ❤️

Håper du føler deg bedre snart og at du blir godt tatt vare på😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg inn her!

Skulle egentlig ha insett i mai, men ble avbrutt grunnet fare for overstimulering. Måtte da vente til over sommerferien grunnet stengt sykehus og trodde jeg havnet helt utti september pga at det klaffet dårlig med syklus, MEN jeg var heldig og fikk satt inn ett fint 8-delt fryseegg 19. august. Nå venter vi i spenning på å kunne ta graviditetstest 02. september!

Blir så stressa av å vente!!

Velkommen og lykke til😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn her. Hadde uttak 12. august. 10 egg, 6 befruktet. 2 tilbake 14. august og 4 på frys. Det er vårt 2. Ivf-forsøk, men jeg er langt mer optimistisk denne gangen enn jeg har vært tidligere. Og bare på grunn av symptomer som ikke er der! Vanligvis har jeg ømme pupper den siste uka før mens, men denne gangen var de sinnsykt ømme 2-4 dager etter innsett, mens jeg nå ikke kjenner noen ting . Kommer til å bli litt av en nedtur ved TR eller testing lørdag hvis det ikke blir noe nå heller..

Endret av Gammel dame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...