Gå til innhold

Juli/August Jenter.


Bethlisa

Anbefalte innlegg

Jeg melder meg også inn her. Hadde uttak 12. august. 10 egg, 6 befruktet. 2 tilbake 14. august og 4 på frys. Det er vårt 2. Ivf-forsøk, men jeg er langt mer optimistisk denne gangen enn jeg har vært tidligere. Og bare på grunn av symptomer som ikke er der! Vanligvis har jeg ømme pupper den siste uka før mens, men denne gangen var de sinnsykt ømme 2-4 dager etter innsett, mens jeg nå ikke kjenner noen ting . Kommer til å bli litt av en nedtur ved TR eller testing lørdag hvis det ikke blir noe nå heller..

Hold motet oppe! Og lykke til 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var så optimistisk...2 egg ut, tykk slimhinne...men ingen befrukting  :grine: Ringte inn til Maigaard for å få svar, de skjønte ikke hvorfor det ikke hadde skjedd noe befrukting denne gangen. Det må jo skje innen 48 timer. Halmstrå at det fortsatt kan skje  iløpet av natten men har ingen tro på det :(

Og ikke forstår jeg hvorfor de ikke gjør alt de kan av behandlinger ivf, isci, hatching etc når vi er så gamle som vi er og alt er mye vankeligere :(

Forrige gang ble 2 av 2 befuktet og alt så bra ut....klarte det nesten...

Så da må vi gå for siste forsøk i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit Bærta44  :(

Men det er ennå mulighet for befruktning?

Du kan ta en samtale med dem om du må ha et forsøk til å høre om det er noe de evt kan gjøre annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit Bærta44   :(

Men det er ennå mulighet for befruktning?

Du kan ta en samtale med dem om du må ha et forsøk til å høre om det er noe de evt kan gjøre annerledes?

Nja et halmstrå å tro at noe skjer i natt, damen trodde det var for sent for befuktning, da hadde det gått 30 timer (cirkus), de pleier å se befruktning etter 10 timer, isci måtte gjøres etter max 4 timer etter uttak.

Skal til samtale i morgen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så utrolig leit Bærta44 :(

Men det er ennå mulighet for befruktning?

Du kan ta en samtale med dem om du må ha et forsøk til å høre om det er noe de evt kan gjøre annerledes?

Nja et halmstrå å tro at noe skjer i natt, damen trodde det var for sent for befuktning, da hadde det gått 30 timer (cirkus), de pleier å se befruktning etter 10 timer, isci måtte gjøres etter max 4 timer etter uttak.

Skal til samtale i morgen. ;-)

Huff for en nedtur 😔 Skjønner godt frustrasjonen. Skal sende varme tanker til dere! Lykke til med halmstrået...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antydning til rosa da jeg satte inn lutinusen nå nettopp.. Og jeg må øyeblikkelig reise på jobb, selv om jeg har mest lyst til å legge meg rett ned og grine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antydning til rosa da jeg satte inn lutinusen nå nettopp.. Og jeg må øyeblikkelig reise på jobb, selv om jeg har mest lyst til å legge meg rett ned og grine!

Huff da :( Krysser fingrene for at det blir med den lille antydningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så optimistisk...2 egg ut, tykk slimhinne...men ingen befrukting  :grine: Ringte inn til Maigaard for å få svar, de skjønte ikke hvorfor det ikke hadde skjedd noe befrukting denne gangen. Det må jo skje innen 48 timer. Halmstrå at det fortsatt kan skje  iløpet av natten men har ingen tro på det :(

Og ikke forstår jeg hvorfor de ikke gjør alt de kan av behandlinger ivf, isci, hatching etc når vi er så gamle som vi er og alt er mye vankeligere :(

Forrige gang ble 2 av 2 befuktet og alt så bra ut....klarte det nesten...

Så da må vi gå for siste forsøk i oktober.

 

Så leit Bærta44 :( Hele denne prosessen er en berg og dalbane uten like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal! Satte inn fryst egg for nøyaktig én uke siden, og klarer ikke å fokusere på noe annet for tiden! Sitter konstant og "lytter" til kroppen, selv om jeg bør konsentrere meg om jobb istedet. Noen dager kjenner jeg ingen ting, og blir stresset for det. Andre dager har jeg murringer i magen og er svimmel, og blir stresset av det. Er det noe på gang? Er det bare Utrogesten som gjør det? Er forsøket allerede mislykket? Dette er til å bli gal av!
Sånn..dagens utblåsning :sur::legrine:
Nervene blir nok i helspenn hele den kommende uken før jeg kan ta graviditetstest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det scratching i morgen. Er spent! Så er det vel bare å vente på neste mens :)

Lykke til! Har vært å tatt blodprøve nr FEM på 1,5 uke og skal til 5. UL kl 11. Ikke spes romantisk prosess dette vi driver med 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra kite!!!

 

Her er scratchingen unnagjort..

Ikke akkurat så behagelig,men heldigvis var det fort gjort. :)

Gyn lurte på om hun kunne ta en UL med det samme. Er vertfall ingen tvil om at jg har pcos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra kite!!!

 

Her er scratchingen unnagjort..

Ikke akkurat så behagelig,men heldigvis var det fort gjort. :)

Gyn lurte på om hun kunne ta en UL med det samme. Er vertfall ingen tvil om at jg har pcos.

Det høres så sykt dramatisk ut på navnet! Scratching 😱 Håper ikke det var så vondt og at det er verdt det.

 

Ovi på lørdag og uttak på mandag. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så bra kite!!!

 

Her er scratchingen unnagjort..

Ikke akkurat så behagelig,men heldigvis var det fort gjort. :)

Gyn lurte på om hun kunne ta en UL med det samme. Er vertfall ingen tvil om at jg har pcos.

Det høres så sykt dramatisk ut på navnet! Scratching Håper ikke det var så vondt og at det er verdt det.

 

Ovi på lørdag og uttak på mandag. Blir spennende!

 

 

Ja det høres sikkert mer dramatisk ut enn hva det er. 

Veldig ubehagelig, men det gikk fort over.

Hadde noen murringer utover dagen, men alt greit i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble og ruger i går på et fryseegg. Søskenforsøk på gang her! Blir noen spennende dager fremover... :-)

Jeg har også søskenforsøk! Når er din testdato? Min er 8/9,men jet lurer på om jeg skal prøve meg på en hjemmetest litt før...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rugedag 9 nå og falt for fristelsen og tok hjemmetest i dag🙊 Den var svakt positiv, men uten tvil positiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ble og ruger i går på et fryseegg. Søskenforsøk på gang her! Blir noen spennende dager fremover... :-)

Jeg har også søskenforsøk! Når er din testdato? Min er 8/9,men jet lurer på om jeg skal prøve meg på en hjemmetest litt før...
Skal teste 7/9, men kommer og til å teste før. Testet svakt positivt på RD 9 sist, så planlegger å teste neste fredag, 4/7.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test-dag! 15. rugedag, og jeg har "spottet" svakt siden tirsdag. Testen i dag viste en svak, men tydelig strek...!! :D Jeg har sendt mail til klinikken med spørsmål om når jeg bør re-teste, men siden de ikke en gang har begynt på jobb enda så tenkte jeg å høre hva dere tror? Har lastet opp 2 bilder av testen hvis dere vil ta en vurdering gravid/ikke-gravid.. Kjenner jeg nesten hyperventilerer (pust jente, husk å puste!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rugedag 9 nå og falt for fristelsen og tok hjemmetest i dag🙊 Den var svakt positiv, men uten tvil positiv!!

Juhu! Så gøy 😊 Optimisme stiger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test-dag! 15. rugedag, og jeg har "spottet" svakt siden tirsdag. Testen i dag viste en svak, men tydelig strek...!! :D Jeg har sendt mail til klinikken med spørsmål om når jeg bør re-teste, men siden de ikke en gang har begynt på jobb enda så tenkte jeg å høre hva dere tror? Har lastet opp 2 bilder av testen hvis dere vil ta en vurdering gravid/ikke-gravid.. Kjenner jeg nesten hyperventilerer (pust jente, husk å puste!)

Hvor ligger bildet? Er ganske ny 😊 Så spennende dette er😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...