Gå til innhold

Juli/August Jenter.


Bethlisa

Anbefalte innlegg

Da er jeg straks klar for en ny runde.. Starter med synarela den 30 juli. Hadde et negativt forsøk i juni. Håper på positivt resultat denne gangen😊😉 Vet jo at det absolutt kan gå😃Har et perfekt resultat her hjemme☺ Nydelig prinsesse på snart 5år😃 Og fikk også ei søt lita jente etter Icsi i 08 også, men pga et sjeldent syndrom døde hun etter kun 8 mnd.. Men nå er jeg altså klar for en ny runde😃👍 Håper på mye mindre bivirkninger nå enn forrige gang😵 Krysser fingrene for alle sammen 😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til til alle som er i gang :)

Liten stund igjen til start her enda. Men har kort regime så går fort når vi først kommer i gang.

I mellomtiden venter jeg bare på at kroppen skal venne seg på Metforminen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet litt oversikten jeg nå.... hvem er det som ruger nå her? :)

Og hvor lenge siden er det dere satte inn egg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ruger ikke... Skal egentlig ha innsett i august. Men i dag er jeg 11 dager over ikm.. Regner med at det første forsøket og hormoner har surra skikkelig med kroppen, men må på ul etterpå for å se at alt er som det skal..

Gruer meg litt kjenner jeg. Selvfølgelig tenker jeg alltid det verste..

Jaja!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ruger ikke... Skal egentlig ha innsett i august. Men i dag er jeg 11 dager over ikm.. Regner med at det første forsøket og hormoner har surra skikkelig med kroppen, men må på ul etterpå for å se at alt er som det skal..

Gruer meg litt kjenner jeg. Selvfølgelig tenker jeg alltid det verste..

Jaja!

Håper det går bra og du kan ha innsett snart, det verste er å ikke vite når ting skjer synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, sarahsin!

Det gikk bra, alt så bra ut. Hun så at jeg hadde hatt en eggløsning, og at tr kanskje nærmet seg. Men jeg skal ta en gtest om en uke igjen hvis ikke tanta har kommet.

Hvis hun ikke dukker opp må jeg på prynova eller hva det heter for å få mensen tilbake..😝kroppen krangler med hue..😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

Så bra at alt var bra i dag Baremeg1 :) Selv om du er litt forsinket. Provera fikk jeg mensen av etter 10 dager, bra det finns medisin for det meste :)

 

Jeg skal sjekke slimhinnen på fredag og er den bra begynner jeg på Crinone mandag og insett blir da lørdag :) Teller timer nå :)

 

Hvordan går det med deg da Sarahsin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

Så bra at alt var bra i dag Baremeg1 :) Selv om du er litt forsinket. Provera fikk jeg mensen av etter 10 dager, bra det finns medisin for det meste :)

 

Jeg skal sjekke slimhinnen på fredag og er den bra begynner jeg på Crinone mandag og insett blir da lørdag :) Teller timer nå :)

 

Hvordan går det med deg da Sarahsin?

Så gøy, da nærmer det seg jo veldig for deg og :)

 

Jo går bra her, tror jeg. Kjenner etter på alt om dagen, holder på å bli litt smårar egentlig ;) er imorgen en uke siden egginnsett og fortsatt leeeeenge til testdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å vente med å teste Sarahsin! Jeg testet positivt 5 dager etter innsettelse sist og tenkte jeg skulle begynne å teste 4 dager etter nå siden det er 6 dagers egg :P

Når har du testdag? Så spennende tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å vente med å teste Sarahsin! Jeg testet positivt 5 dager etter innsettelse sist og tenkte jeg skulle begynne å teste 4 dager etter nå siden det er 6 dagers egg :P 4

Når har du testdag? Så spennende tid :)

Lykke til imorgen, ikke lenge til nå.

Men vet alt føles veldig lenge i denne prosessen ;)

Jeg har testdag på tirsdag og det føles ut som evigheter til. Kjenner etter på alt, men umulig å si hva som er hva :)

 

Våre egg hadde utviklet seg i fem dager, håper det er positivt og øker sjangsene.

 

Er det fryst egg du skal sette inn? Har du flere på frys?

 

Lykke til imorgen, krysser fingrene for at alt er bra og du får startet opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yessss!!! Ikke ofte jeg jubler for å se blod, men det gjør jeg nå!😂 hvis jeg er heldig er jeg akkurat innafor til å rekke å ha innsett på denne perioden! Da blir det kanskje august isteden for september likevel! Weee!!😁😁😁 😝🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg nok augustjente jeg og. Skulle egentlig begynne på igjen i september, men fikk mensen for noen dager siden, og hvis alt følger skjema blir det innsett i slutten av august. Har ett frossent embryo igjen etter forrige forsøk, som var i desember i fjor.

 

Siden forrige forsøk har vi funnet at jeg ikke har endo slik de mistenkte, men tette eggledere. Det er også vanskelig å komme til inni der, så de skal bruke ultralyd ved neste innsetting. Da de satte inn i fjor brukte de ikke ultralyd, og da jeg fikk til ny spesialist for en 2nd opinion, mente hun at det ville vært nærmest umulig å sette inn på riktig plass uten UL.

 

Blir spennende å følge alle dere andre her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarahsin: Tusen takk :)

Slimhinnen var 16 mm og var helt perfekt sa legen, så da er jeg klar for FET om en uke :) Spennende altså! Den var 11 mm på transferdagen når jeg ble gravid med min datter, så den er litt tjukkere nå, men jeg regner med at den stopper å vokse når jeg begynner med progesteron på mandag. Jeg setter inn 2 fryste egg og har da 2 egg igjen i fryseren. 

5-dagers er veldig bra, det gir store sjanser for graviditet :) Ikke lenge igjen nå til du vet om det er en liten baby eller to inni der :) :) Har dere noen i fryseren eller?

 

Kjempebra Baremeg1!!! Ikke ofte man skriker når man får tanta på besøk nei :P

 

Velkommen Mysilll og Pobie! Det er godt du har fått en 2nd opinion og vet nå hvordan det skal gjøres på neste forsøk Pobie :) Krysser fingrene for pluss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg nok augustjente jeg og. Skulle egentlig begynne på igjen i september, men fikk mensen for noen dager siden, og hvis alt følger skjema blir det innsett i slutten av august. Har ett frossent embryo igjen etter forrige forsøk, som var i desember i fjor.

 

Siden forrige forsøk har vi funnet at jeg ikke har endo slik de mistenkte, men tette eggledere. Det er også vanskelig å komme til inni der, så de skal bruke ultralyd ved neste innsetting. Da de satte inn i fjor brukte de ikke ultralyd, og da jeg fikk til ny spesialist for en 2nd opinion, mente hun at det ville vært nærmest umulig å sette inn på riktig plass uten UL.

 

Blir spennende å følge alle dere andre her inne :)

 Gøy at du kommer igang tidligere da :)

 

Trodde alltid innsett var med UL jeg? Hvor får du behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Privat i utlandet :)

 

Jeg har skjønt det senere at legen BURDE brukt UL for det er det som er vanlig andre steder. TRE forsøk med denne legen hvor hun ikke har nevnt med et ord at vi kunne brukt UL. Sløsing med tid og penger, og vi kommer til å klage skriftlig til gruppen hun hører til.

 

Ett møte med en ny lege og hun sier det burde vært brukt UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarahsin: Tusen takk :)

Slimhinnen var 16 mm og var helt perfekt sa legen, så da er jeg klar for FET om en uke :) Spennende altså! Den var 11 mm på transferdagen når jeg ble gravid med min datter, så den er litt tjukkere nå, men jeg regner med at den stopper å vokse når jeg begynner med progesteron på mandag. Jeg setter inn 2 fryste egg og har da 2 egg igjen i fryseren. 

5-dagers er veldig bra, det gir store sjanser for graviditet :) Ikke lenge igjen nå til du vet om det er en liten baby eller to inni der :) :) Har dere noen i fryseren eller?

 

Kjempebra Baremeg1!!! Ikke ofte man skriker når man får tanta på besøk nei :P

 

Velkommen Mysilll og Pobie! Det er godt du har fått en 2nd opinion og vet nå hvordan det skal gjøres på neste forsøk Pobie :) Krysser fingrene for pluss!!

Så bra, da er du jo veldig snart igang :D

 

Har ikke helt skjønt hva som er bra når det gjelder slimhinne, lest at det kan bli for tykt, men hva er for tynt og hva er for tykt?

Jeg hadde 9,1 mm en uke før innsett, men aner ikke hva det var når eggene ble satt inn.

 

Vi har nok ingen på frys, så da er vi igang med helt ny runde i såfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Privat i utlandet :)

 

Jeg har skjønt det senere at legen BURDE brukt UL for det er det som er vanlig andre steder. TRE forsøk med denne legen hvor hun ikke har nevnt med et ord at vi kunne brukt UL. Sløsing med tid og penger, og vi kommer til å klage skriftlig til gruppen hun hører til.

 

Ett møte med en ny lege og hun sier det burde vært brukt UL.

Ja, det blir jo for dumt, det er jo ikke akkurat avansert teknologi å bruke UL lenger og da er det jo ikke verdt å ta risikoen uansett...

 

Håper det løser seg nå for dere med UL da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Var på apoteket for å hente ut medisinen mine..Mannen på apoteket stusset veldig mye på resepten min, da han kun har sett elektroniske resepter ( min er på papir)...Men han fant fram medisinene etterhvert..

Stusset litt over den himla høye prisen da..Å nå ser det ut til at jeg har hentet ut medisiner som dekker 2 forsøk . (!!!)

Det er jo snakk om en del penger...Som en selvfølgelig IKKE får tilbake  :frown: Bommert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, Mysill.. Det er jo ikke akkurat billig å drive med dette heller.

Det er god holdbarhetsdato på medisinene.. Brått kan du bruke det på søskenforsøk?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig å skrive dette, men er visst gravid :):D :D

Tok blodprøve idag og fikk vite det, tror det nesten ikke da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhh!! Gratulerer så veldig masse med spira!! Hurra!!

satser på at vi andre følger etter!😊💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...