Gå til innhold

Juli/August Jenter.


Bethlisa

Anbefalte innlegg

 

Så spennende kite 😃 Mitt uttak var grusomt vondt også. Sykepleieren klarte nesten ikke å se på.. Håper du får gode nyheter når de ringer!!

 

I dag er jeg på rugedag 13 og tok enda en billigtest. Denne er også positiv, men fortsatt svak. Er det vanlig at den er veldig svak enda? Er så redd for at dette ikke går veien.

Har lagt ut bilde av testen på galleriet mitt dersom noen å synse sammen med meg😊

Har jo aldri vært gravid, så vet ikke hva som er vanlig. Skal du ta blodprøve i morgen?

Har fått beskjed fra sykehuset om å ta hjemmetest i morgen, og ringe de om resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Så spennende kite 😃 Mitt uttak var grusomt vondt også. Sykepleieren klarte nesten ikke å se på.. Håper du får gode nyheter når de ringer!!

 

I dag er jeg på rugedag 13 og tok enda en billigtest. Denne er også positiv, men fortsatt svak. Er det vanlig at den er veldig svak enda? Er så redd for at dette ikke går veien.

Har lagt ut bilde av testen på galleriet mitt dersom noen å synse sammen med meg😊

Har jo aldri vært gravid, så vet ikke hva som er vanlig. Skal du ta blodprøve i morgen?
Har fått beskjed fra sykehuset om å ta hjemmetest i morgen, og ringe de om resultatet.

Da deler vi lykkekvoten for i morgen! Skal huske å tenke på dere også 😊

 

Egentlig veldig fint å være her hvor mange går gjennom det samme! Man lærer å dele på lykkekvoten og ikke BARE være i egen boble 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende kite Mitt uttak var grusomt vondt også. Sykepleieren klarte nesten ikke å se på.. Håper du får gode nyheter når de ringer!!

I dag er jeg på rugedag 13 og tok enda en billigtest. Denne er også positiv, men fortsatt svak. Er det vanlig at den er veldig svak enda? Er så redd for at dette ikke går veien.

Har lagt ut bilde av testen på galleriet mitt dersom noen å synse sammen med meg

Strek er strek er det jeg har hørt! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så spennende kite Mitt uttak var grusomt vondt også. Sykepleieren klarte nesten ikke å se på.. Håper du får gode nyheter når de ringer!!

I dag er jeg på rugedag 13 og tok enda en billigtest. Denne er også positiv, men fortsatt svak. Er det vanlig at den er veldig svak enda? Er så redd for at dette ikke går veien.

Har lagt ut bilde av testen på galleriet mitt dersom noen å synse sammen med meg

Enig med Apple80, den testen ser gravid ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Hvordan går det med dere? Jeg er 6 uker på vei i dag, og blir mer og mer redd for hver dag som går. Det er helt utrolig hva en MA kan gjøre med hodet!

Har ultralyd neste uke og er livredd for dårlige nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hvordan går det med dere? Jeg er 6 uker på vei i dag, og blir mer og mer redd for hver dag som går. Det er helt utrolig hva en MA kan gjøre med hodet!

Har ultralyd neste uke og er livredd for dårlige nyheter.

Jeg er også mer redd nå enn jeg var i forrige svangerskap. Jeg har ikke opplevd MA selv, men 3 nære venner har opplevd det siste 6 mnd! Kan bare forestille meg hvordan det må være! Er 5+1 i dag og skal vel på ul om ca 3 uker. Hold motet oppe!😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...