Gå til innhold

Juni2015:)


Mor til 2 snart 3❤️

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble junibaby på oss:) fødte en frisk liten gutt i går formiddag. En dag over termin.

Gratulerer så mye☺️ trodde jeg skulle få junibarn jeg og, men må bare innse at mine småtroll er utålmodige og helst vil ut før termin😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ble junibaby på oss:) fødte en frisk liten gutt i går formiddag. En dag over termin.

Gratulerer så mye☺ trodde jeg skulle få junibarn jeg og, men må bare innse at mine småtroll er utålmodige og helst vil ut før termin

 

Takk :) Med termin 1. juni og 4.gangs var det en liten mulighet for at baby skulle komme i mai , men nå har 3 av mine 4 kommet etter termin, Første veier derimot opp som  kom godt før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også født.Fødte kl 08 i dag

en frisk jente på 3375 g, 52 cm lang. Hun kom 3 dager over termin. Er så glad fødsel er over og at vi kan kose oss med denne lille jenta 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Lykkefrøet og Vårlille2012! :D 


Selv venter jeg i spenning, men det er i grunnen ikke særlig spenningsfylt - ingenting ser ut til å skje! 4 dager over termin i dag, og har fått time til overtidskontroll på torsdag... Jeg er vel så desperat etter å føde at kroppen kniper av den grunn, haha! 

Ha en nydelig dag, damer! Her er i hvert fall sommeren kommet (for i dag i det minste)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg mest sannsynlig innlagt i dag. Er 8 dager over og er til overtidskontroll, hvor det var fall i hjertelyd på ctg. Sitter nå og venter på å komme inn til lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Vårlille 2012:)

 

Jeg har også født:) Hadde planlagt keisersnitt 8/6 fremskyndet pga mye fostervann. Jenta bestemte seg for at denne datoen skulle ho komme legebestemt eller ikke, så bare noen timer før planlagt operasjon, går fostervannet i stor mengder!!! Så her ble det å legge seg ned, og ringe ambulanse!!! Operert ut bitte litt før planlagt, fantastisk frisk og fin jente!!! Koser oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg mest sannsynlig innlagt i dag. Er 8 dager over og er til overtidskontroll, hvor det var fall i hjertelyd på ctg. Sitter nå og venter på å komme inn til lege.

Hvordan gikk det med deg? Håper alt er i orden med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde murringer fra morgenen av, men ikke så ille at jeg tenkte det var fødsel på gang. Ble sjekket med ctg samt vaginalt, og det viste seg at jeg hadde 6 cm åpning. Det var en intens fødsel, og kl 15 var gutten min ute. Var både lege og jordmor til stede under fødselen. De hadde tett dialog med anestesi og fulgte godt opp hele tiden, og jeg følte meg veldig trygg og godt ivaretatt. Lillegutt trenger litt pustehjelp og ligger med cpap, men bortsett fra det og at vi begge er litt medtatt etter en kjapp fødsel, har vi det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde murringer fra morgenen av, men ikke så ille at jeg tenkte det var fødsel på gang. Ble sjekket med ctg samt vaginalt, og det viste seg at jeg hadde 6 cm åpning. Det var en intens fødsel, og kl 15 var gutten min ute. Var både lege og jordmor til stede under fødselen. De hadde tett dialog med anestesi og fulgte godt opp hele tiden, og jeg følte meg veldig trygg og godt ivaretatt. Lillegutt trenger litt pustehjelp og ligger med cpap, men bortsett fra det og at vi begge er litt medtatt etter en kjapp fødsel, har vi det bra :)

Åhh, for en dag:) men gratulerer så mye med babyen.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde murringer fra morgenen av, men ikke så ille at jeg tenkte det var fødsel på gang. Ble sjekket med ctg samt vaginalt, og det viste seg at jeg hadde 6 cm åpning. Det var en intens fødsel, og kl 15 var gutten min ute. Var både lege og jordmor til stede under fødselen. De hadde tett dialog med anestesi og fulgte godt opp hele tiden, og jeg følte meg veldig trygg og godt ivaretatt. Lillegutt trenger litt pustehjelp og ligger med cpap, men bortsett fra det og at vi begge er litt medtatt etter en kjapp fødsel, har vi det bra :)

Åhh, for en dag:) men gratulerer så mye med babyen.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for meg da dere! Lykke til til resten av junigjengen:)

Gratulerer!

 

Var det slik at du gikk i fødsel mens du ventet på legen da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg meddele at jeg også har født :)

Ble strippet på overtidskontrollen, men det var helt likt som da jordmor strippet - 3 cm åpning, 1 cm skjededel og veldig myk og moden... Var bittelitt murringer etterpå, men det gikk over i løpet av dagen.

Vi hadde sex på kvelden, og en time etterpå begynte murringene og kynnerne å komme... Trodde ikke det var noe på gang, mwn tok tida og de kom med 2-4 minutter mellom. De var ikke særlig vonde før kl 5,og da sa jeg til samboer at jeg vurderte å ringe føden da de var så regelmessige. Kjentes ut som rier tidlig i forløpet på det tidspunktet, så tenkte jeg kom til å få beskjed om å vente litt med å komme inn... Men de ville ha meg ned med en gang, og rett før vi skulle dra, skulle jeg tisse, men jeg fikk en mild pressrie... Jeg tenkte det måtte være fordi beina mine skalv og trakk seg sammen, og at det ikke egentlig var en pressrie da det ikke skjedde igjen... - før vi sto i heisen på føden. Jeg var sikker på at jeg skulle bæsje på meg. Ble lagt rett i fødesenga og ti minutter senere fikk jeg datteren min i armene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for meg da dere! Lykke til til resten av junigjengen:)

 

Gratulerer!

 

Var det slik at du gikk i fødsel mens du ventet på legen da eller?

Jeg sto først på elektiv sectio lista. Skulle møte kl 07.00, så fikk jeg vannavgang ca 3 timer før, så måtte ringe ambulanse og fikk da heller hastekeisersnitt. Litt stressende opplevelse, men alt gikk fint. Koser meg med lille snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg meddele at jeg også har født :)

Ble strippet på overtidskontrollen, men det var helt likt som da jordmor strippet - 3 cm åpning, 1 cm skjededel og veldig myk og moden... Var bittelitt murringer etterpå, men det gikk over i løpet av dagen.

Vi hadde sex på kvelden, og en time etterpå begynte murringene og kynnerne å komme... Trodde ikke det var noe på gang, mwn tok tida og de kom med 2-4 minutter mellom. De var ikke særlig vonde før kl 5,og da sa jeg til samboer at jeg vurderte å ringe føden da de var så regelmessige. Kjentes ut som rier tidlig i forløpet på det tidspunktet, så tenkte jeg kom til å få beskjed om å vente litt med å komme inn... Men de ville ha meg ned med en gang, og rett før vi skulle dra, skulle jeg tisse, men jeg fikk en mild pressrie... Jeg tenkte det måtte være fordi beina mine skalv og trakk seg sammen, og at det ikke egentlig var en pressrie da det ikke skjedde igjen... - før vi sto i heisen på føden. Jeg var sikker på at jeg skulle bæsje på meg. Ble lagt rett i fødesenga og ti minutter senere fikk jeg datteren min i armene <3

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi rakk også akkurat å få i juni. 8 dager etter termin kom lillebror Kaspian! Tre timer på sykehuset så var han der, jordmor ville først sende meg hjem igjen for hadde kun 3cm, men heldigvis fikk vi overtalt ho! Takk for meg, nå er vår familie komplett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også født, fikk vår velskapt og vakre datter den 22juni❤️ Dagene har gått i ett siden. Hun er ei lita bestemt dame, krever mye. Sliter litt med å amme.. Lange og gråte fulle netter. Helt siden hun kom har vi ikke sovet mer en 3-4timer om gangen. Men men dette hører vell med, vi er nyforelsket og koser oss❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også født, fikk vår velskapt og vakre datter den 22juni❤️ Dagene har gått i ett siden. Hun er ei lita bestemt dame, krever mye. Sliter litt med å amme.. Lange og gråte fulle netter. Helt siden hun kom har vi ikke sovet mer en 3-4timer om gangen. Men men dette hører vell med, vi er nyforelsket og koser oss❤️

Gratulerer så mye😊. Dette innlegget kunne jeg skrevet selv og tilføyd at jeg har hatt mine barsel tårer også. Fødte 26 juni - en liten gutt❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere også!

 

 Soves vel aldri mer enn 3 timer sammenhengende her heller, men heldigvis går ammingen bra og han ligger ved siden av meg i sengen, så da er det bare å stappe inn en pupp i ny og ne.

 

 

Andre som har babyer som sliter litt i varmen? Gutten min har i dag hengt i puppen, tror han er varm og tørst.  så det spises, gulpes og skites i eninga og jeg blir i alle fall sysselsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere også!

 

 Soves vel aldri mer enn 3 timer sammenhengende her heller, men heldigvis går ammingen bra og han ligger ved siden av meg i sengen, så da er det bare å stappe inn en pupp i ny og ne.

 

 

Andre som har babyer som sliter litt i varmen? Gutten min har i dag hengt i puppen, tror han er varm og tørst.  så det spises, gulpes og skites i eninga og jeg blir i alle fall sysselsatt :)

Mi sover sjeldent lenger enn 1,5 time av gangen, men har også mange dupper på 10-30 min... Vil ligge inntil hele tiden, og trenger det for å sove noe særlig. Ikke så enkelt når jeg har en toåring med ferie også, så det er hektisk her hjemme.

 

Her puppes det også hele tiden. Det føles som økedøgn, men tror det bare er varmen. Og så må det selvfølgelig gulpes og bæsjes innimellom puppinga ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...