Gå til innhold

Juni2015:)


Mor til 2 snart 3❤️

Anbefalte innlegg

Har også en som spiser hyppig nå i varmen, men hun kan finne på å sove 2-4 timer to ganger i løpet av dagen, og det er veldig deilig. Hun har endel smålurer også da. Hun vil helst ligge inntil meg å sove og gjerne med puppen i munnen, men nå siste uka har hun sovet mer og mer i vogna, og det er flott, da får jeg gjort litt annet og gjerne gått litt turer og har begynt å bevege meg lengre unna hjemmet og finner på litt ting igjen. Men guri, så hektiske de første ukene har vært med nyfødt, har også en 3 åring som krever sitt,nå syns jeg det er lettere og koser meg hver dag med lillesøster og storebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Da har jeg også født, fikk vår velskapt og vakre datter den 22juni❤️ Dagene har gått i ett siden. Hun er ei lita bestemt dame, krever mye. Sliter litt med å amme.. Lange og gråte fulle netter. Helt siden hun kom har vi ikke sovet mer en 3-4timer om gangen. Men men dette hører vell med, vi er nyforelsket og koser oss❤️

Gratulerer så mye😊. Dette innlegget kunne jeg skrevet selv og tilføyd at jeg har hatt mine barsel tårer også. Fødte 26 juni - en liten gutt❤️
Ble bare 3 dager mellom guttene våre, som begge ble junibaby istedenfor juli. 29. ble min født :-) Kommet hjem fra sykehuset i dag, gud så godt! Ble en natt ekstra pga at han er så liten. Så utrolig deilig å legge seg i egen seng, sykehusets er ikke særlig gode! Melka har kommet for fullt i dag,over et døgn senere enn sist, antagelig pga at lillegutt ikke suger like bra som storebror . Jammen vondt med den melkesprengen , det eneste som funker er å ligge på ryggen! Endret av Krumelur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer til dere også!

 

 Soves vel aldri mer enn 3 timer sammenhengende her heller, men heldigvis går ammingen bra og han ligger ved siden av meg i sengen, så da er det bare å stappe inn en pupp i ny og ne.

 

 

Andre som har babyer som sliter litt i varmen? Gutten min har i dag hengt i puppen, tror han er varm og tørst.  så det spises, gulpes og skites i eninga og jeg blir i alle fall sysselsatt :)

 

Mi sover sjeldent lenger enn 1,5 time av gangen, men har også mange dupper på 10-30 min... Vil ligge inntil hele tiden, og trenger det for å sove noe særlig. Ikke så enkelt når jeg har en toåring med ferie også, så det er hektisk her hjemme.

Her puppes det også hele tiden. Det føles som økedøgn, men tror det bare er varmen. Og så må det selvfølgelig gulpes og bæsjes innimellom puppinga ;)

 

Har en toåring hjemme jg også. Siste uken har det vært meg og de to små, mannen har vært på jobb til 20-21 på kvelden og de eldste barna er på ferie med besteforeldre.

 

Gutten min har blitt 1 måned og hadde gått opp 1,3 kg da han var 3 uker! Så ingen tvil om at det spises :D

 

Når fødte du tulla+spira?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer til dere også!

 

 Soves vel aldri mer enn 3 timer sammenhengende her heller, men heldigvis går ammingen bra og han ligger ved siden av meg i sengen, så da er det bare å stappe inn en pupp i ny og ne.

 

 

Andre som har babyer som sliter litt i varmen? Gutten min har i dag hengt i puppen, tror han er varm og tørst.  så det spises, gulpes og skites i eninga og jeg blir i alle fall sysselsatt :)

Mi sover sjeldent lenger enn 1,5 time av gangen, men har også mange dupper på 10-30 min... Vil ligge inntil hele tiden, og trenger det for å sove noe særlig. Ikke så enkelt når jeg har en toåring med ferie også, så det er hektisk her hjemme.

Her puppes det også hele tiden. Det føles som økedøgn, men tror det bare er varmen. Og så må det selvfølgelig gulpes og bæsjes innimellom puppinga ;)

 

Har en toåring hjemme jg også. Siste uken har det vært meg og de to små, mannen har vært på jobb til 20-21 på kvelden og de eldste barna er på ferie med besteforeldre.

 

Gutten min har blitt 1 måned og hadde gått opp 1,3 kg da han var 3 uker! Så ingen tvil om at det spises :D

 

Når fødte du tulla+spira?

 

Jeg fødte 12. :) Hun gikk ned fra 3320 gram til 3040 gram i løpet av 2 dager. Fire dager senere veide hun 3,4 kg og noe, så her spises det også! Helsesøster fikk litt store øyne og sa at jeg i hvert fall hadde melk nok... Men kjenner jeg blir litt i tvil når hun dier hele tiden, og er tidvis urolig ved brystet (som jo er normalt, jeg vet jo det... men alt man skal engste seg for). 

Litt av en appetitt din også har! 

 

Hvordan får du legging til å gå opp? Min baby er så mye våken, da særlig om jeg må legge henne fra meg... Jeg har samboeren hjemme, men han jobber stort sett ute på huset, men han tar seg av toåringen om morgenen og kvelden nå. Ordner de fleste måltider også... Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til å gå opp når jeg må gjøre alt dette, om to uker, når mannen skal tilbake i jobb... Det er jo greit den tiden baby vil ligge litt alene (går for noen minutter i ny og ne på babygym eller new born setet som vi har). Toåringen tar litt tid å legge, hun er ikke så enkel på det området... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Gratulerer til dere også!

 

 Soves vel aldri mer enn 3 timer sammenhengende her heller, men heldigvis går ammingen bra og han ligger ved siden av meg i sengen, så da er det bare å stappe inn en pupp i ny og ne.

 

 

Andre som har babyer som sliter litt i varmen? Gutten min har i dag hengt i puppen, tror han er varm og tørst.  så det spises, gulpes og skites i eninga og jeg blir i alle fall sysselsatt :)

Mi sover sjeldent lenger enn 1,5 time av gangen, men har også mange dupper på 10-30 min... Vil ligge inntil hele tiden, og trenger det for å sove noe særlig. Ikke så enkelt når jeg har en toåring med ferie også, så det er hektisk her hjemme.

Her puppes det også hele tiden. Det føles som økedøgn, men tror det bare er varmen. Og så må det selvfølgelig gulpes og bæsjes innimellom puppinga ;)

 

Har en toåring hjemme jg også. Siste uken har det vært meg og de to små, mannen har vært på jobb til 20-21 på kvelden og de eldste barna er på ferie med besteforeldre.

 

Gutten min har blitt 1 måned og hadde gått opp 1,3 kg da han var 3 uker! Så ingen tvil om at det spises :D

 

Når fødte du tulla+spira?

 

Jeg fødte 12. :) Hun gikk ned fra 3320 gram til 3040 gram i løpet av 2 dager. Fire dager senere veide hun 3,4 kg og noe, så her spises det også! Helsesøster fikk litt store øyne og sa at jeg i hvert fall hadde melk nok... Men kjenner jeg blir litt i tvil når hun dier hele tiden, og er tidvis urolig ved brystet (som jo er normalt, jeg vet jo det... men alt man skal engste seg for). 

Litt av en appetitt din også har! 

 

Hvordan får du legging til å gå opp? Min baby er så mye våken, da særlig om jeg må legge henne fra meg... Jeg har samboeren hjemme, men han jobber stort sett ute på huset, men han tar seg av toåringen om morgenen og kvelden nå. Ordner de fleste måltider også... Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til å gå opp når jeg må gjøre alt dette, om to uker, når mannen skal tilbake i jobb... Det er jo greit den tiden baby vil ligge litt alene (går for noen minutter i ny og ne på babygym eller new born setet som vi har). Toåringen tar litt tid å legge, hun er ikke så enkel på det området... 

 

Du har helt sikkert melk, de er ofte litt ivrige i perioder. Merker også at han kan være urolig i kroppen, trenger litt pupp og så får han satt igang tarmsystemet Ha ha 

 

Hvordan jeg får til legging :) Får ikke helt til. 

 

Før fødsel la pappaen 2 åringen, men 2 dager etter fødsel så ble det bare jeg som kunne legge henne og hun er ikke så lett å legge. Så hun legges sent når pappaen er hjemme og passer på lillebror. Nå som han er blitt 1 mnd så går det ganske bra. 

 

Jeg er ikke så glad i smokk, men han får smokk om han blir utålmodig mens jeg legger søsteren det er ikke noe han er så ivrig på, men han blir lurt lenge nok.

 

Merker at jeg skulle ha hatt henne i seng litt før så jeg kunne fått noe som var tilnærmet alenetid. Minste sovner som regel rundt 11 og sover veldig godt. 

 

Så da ender jeg opp i sofaen og blir der  alt for lenge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...