Gå til innhold

Juni2015:)


Mor til 2 snart 3❤️

Anbefalte innlegg

Ble junibaby på oss:) fødte en frisk liten gutt i går formiddag. En dag over termin.

Gratulerer så mye😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk

Lykke til med dagene fremover aria90 håper på fødsel de nærmeste dagene.

 

 

Jeg hadde ingen signaler om fødsel, men slimproppen begynte å gå, og på morgenen tirsdag kjente jeg litt murringer.

På grunn av mine styrtfødsler tidligere var jeg jeg obs på at murringer det er starten på noe så fra jeg kjente mine første murringer til jeg var på fødestue gikk det 1 t og 1 t senere var gutten ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for mye fostervann, så vært på kontroll i uka som var, og skal inn igjen i slutten av denne uka. Kjenner det sprenger i magen hele tiden, og er tungpusten. Ikke stort jeg orker lenger, men nå er keisersnitt fremskyndet og får det i løpet av neste uke i hvert fall! Tenk en uke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

Lykke til med dagene fremover aria90 håper på fødsel de nærmeste dagene.

 

 

Jeg hadde ingen signaler om fødsel, men slimproppen begynte å gå, og på morgenen tirsdag kjente jeg litt murringer.

På grunn av mine styrtfødsler tidligere var jeg jeg obs på at murringer det er starten på noe så fra jeg kjente mine første murringer til jeg var på fødestue gikk det 1 t og 1 t senere var gutten ute.

Oj det var kjapt gitt! Gratulerer så mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner. Gikk kjapt ja så glad jeg bor nære sykehuset og vet jeg føder kjapt. Så,slipper vi noe på veien

 

Gratulerer lilleDiamant

 

Xmilla lykke til! Når termin? Skjønner du må føle deg sprengt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror slimproppen - eller deler av den - har gått, så blir spennende å se om det skjer noe de nærmeste dagene! Håper allfall å slippe kontrollen på sykehuset kommende onsdag. Er da 8 dager over termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har født! 

Her er det termindato i dag, og slimproppen, som har gått litt og litt den siste uka, har bare gitt opp å "gå" fullstendig. Med mindre det ikke er mer igjen da, men i så fall er slimproppen denne gangen noe helt annet enn da den gikk med førstemann... 
Vi hadde sex i går, og etter det har jeg merket noe murringer i mage og rygg, noe kynnere (som jeg nesten har sluttet å ha den siste tiden!), og ubehag når jeg går (stikninger, nedpress ol). I tillegg har jeg vært på do tre ganger i dag, nr to, og siden jeg selvfølgelig har lest at enkelte "tømmer seg" før fødsel, håper jeg selvfølgelig det er derfor, men det er ikke diarè (som stort sett er det jeg har lest om), så det er sikkert bare fordi jeg har irritabel tarm og at denne skal være irritert på meg nå fordi jeg spiste sjokoladekjeks og grandiosa i går... 

Jordmor i morra, jeg håper hun vil strippe meg igjen, og at det får fart i sakene... Og kanskje, om jeg er heldig, kan jeg klare å få samboeren på kroken i kveld... Men med denne halsbrannen kjenner jeg det blir vanskelig å ikke svelge unna sure oppstøt samtidig, grøss... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termindato her og i dag:). Ble strippet i går, har blødd litt siden og kommet endel slim, er vel slimproppen som løsner. Hadde 3-4 cm åpning i går og veldig moden. Har endel vonde kynnere,nedpress, stikkinger, men det har jeg hatt lenge hver kveld. Dabber alltid av i løpet av natta, så nå er jeg lei. Skal til jordmor i morgen jeg også. Kanskje ta en runde i halmen med mannen i kveld, så kanskje det setter fart på ting i natt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til jenter! Snart sitter dere med babyen i armene deres, som jeg gjør nå! 😊👍 siste kvelds amming før vi tar kvelden..forhåpentligvis! 😕 har dessverre fått en skrike baby, med mye luft i magen! Krymper seg sammen og skriker.. Noen gode tips mot luftsmerter? Har prøvd fennikel te, minifom, massering av mage.. Igjen, lykke til med innspurten dere! 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor du bor, men bekken og barn i Bærum er gode på spedbarn som har ulike plager- særlig knyttet til smerter spedbarn kan ha etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stor tro på at låsninger hos baby kan gi urolig baby. Vi gikk til osteopat med eldstejenta. Utrolig effekt . Takk for tips om Barn og Bekken😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner. Gikk kjapt ja så glad jeg bor nære sykehuset og vet jeg føder kjapt. Så,slipper vi noe på veien

Gratulerer lilleDiamant

Xmilla lykke til! Når termin? Skjønner du må føle deg sprengt!

Termin er egentlig 27, men nå har vi fått keisersnittdato til mandag Yey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips lavidabella og tulla+Spira=sant<3. J bor et godt stykke unna Bærum dessverre.. J har vurdert å prøve melkeprodukt stopp, se om d kan fungere. Løk spiser j ikke da j vet d kan føre til luftsmerter. Løk og jordbær holder j meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy og spennende, xmilla! Tenk at til mandag har du den lille babyen i armene dine <3 Du må ha lykke til :)

Så, jordmor i går gikk for såvidt greit. Ble strippet igjen. Hadde fremdeles (som sist) 3 cm åpning og 1 cm livmorhals, men jeg var visst enda mer myk og moden, og tøyelig... Hun strippet og strippet, men denne gangen gjorde det ikke vondt engang. Merket ingen forskjell etterpå heller. Hun sa jeg hadde romslig bekken og at barnet lå nesten helt nede på bekkenbunn, og at hun trodde at fødselen kom til å gå kjapt unna... Hun sa jeg for all del ikke måtte drøye å dra til føden når ting satte i gang. Fikk tips om å gå tur også, men jeg gikk allerede ned til henne (ca 30 min gåtur i nedoverbakke, med tålig greit tempo). Så jeg gikk selvfølgelig hjem igjen også, med en tung ryggsekk (hadde handlet litt i samme slengen)... Kan ikke si det gjorde noe fra eller til, sånn merkbart i hvert fall. Så hadde vi sex i går kveld... Men nada skjer. Faktisk så er jeg i ganske så ok form i dag! Tipper vi tar en gooood tur i dag, i hvert fall om været holder seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla +spire= sant <3 ".............ja det er veldig rart at nå er det dags! Håper du snart kommer i gang med fødselen din da..så utrolig du klarer å gå slike turer. Jeg har slitt med bekkenløsning i tillegg, så ikke så mange turer på meg akkurat ha ha! Venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg ihvertfall meddele at jeg har født!!!! :D

På tirsdag, den 02.06 klokken 05:33, kom min lille Julian til verden, 3525g og 50cm! :hjerter::D:hjerter:

Fødselen varte i hele 26 timer fra start til slutt, og det var for å være helt ærlig svært smertefullt og slitsomt! Men gud så

verdt det det var!!!

 

I N G E N T I N G i verden kan forklare følelsen av å få sin helt egen baby lagt i armene sine!!!  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har født ❤️ Og masse lykke til med keisersnitt på mandag, xmilla☺️ Må være fantastisk å vite at den dagen blir man mamma😊

 

Her nyter vi dagene så godt vi kan❤️Lillemor er 12 dager allerede og jeg klamrer meg til hver eneste dag for syns dagene går alt for fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har født ❤ Og masse lykke til med keisersnitt på mandag, xmilla☺ Må være fantastisk å vite at den dagen blir man mamma

Her nyter vi dagene så godt vi kan❤Lillemor er 12 dager allerede og jeg klamrer meg til hver eneste dag for syns dagene går alt for fort..

Ja det er både spennende og litt rart. Føler liksom det ikke helt har gått helt opp for meg! Gleder meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...