Gå til innhold

Juni2015:)


Mor til 2 snart 3❤️

Anbefalte innlegg

Det skjønner jeg! 

 

Spennende tid fremmover syns jeg også selv uten indikasjoner på at noe skal skje med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj så spennende Daquiry  :babysmokk:  Masse lykke til med fødsel! 

 

Vilhanr2: har ikke erfaring med seteleie fødsel eller hvor sent de snur seg av seg selv. Men jeg mener å huske at det var en på gruppa "oss over 30" inne på bli gravid hvor de fikk snudd babyen slik at hun slapp seteleiefødsel - så det er jo hvertfall fullt mulig. Skal de prøve på et vendingsforsøk før du må bestemme deg? Uff, ingen lett beslutning å ta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting! Har hatt 13 timer med modningsrier, har fått tegningsblødning også, så så venter jeg bare på de ordentlige riene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh lykke til daquiry! 👏

På søndag hadde j skikkelig ubehagelige kynnere, regelmessige og med menssmerter, kom både ved hvile og aktivitet! D ga seg..men har hatt vondere kynnere generelt siste dagene!

 

Peppapig : de har ikke engang nevnt vendings forsøk, så d virker ikke som om d er et alternativ..fikk kun beskjed om at førstkommende fredag må j ha bestemt meg hva slags fødsel j ønsker! Så fredag blir en spennende dag! Uka går veldig sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Daquiry! Kjempespennende! Ser vi har termin samme dag, og skulle ønske jeg var i dine sko nå :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, hva tror de er grunnen til forhøyet crp? Hvor høy er den? Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :D 

Ang. CRP så er det faktisk normalt at denne er forhøyet når en er gravid... Min har ligget på rundt 43 hele svangerskapet, og jeg har vært endel ut og inn av sykehus pga hyperemesis og diarè, så de tok CRP ofte. Får håpe du ikke går rundt med en infeksjon i hvert fall, sånn at du ikke er annet enn dønn forkjølet når barnet kommer til verden :) 



Anonymous poster hash: 5e190...51c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh lykke til❤️☺️ så spennende!! Her har jeg fortsatt ikke kommet helt i mål med alle forberedelsene til baby så har ikke tid til å føde enda😜

Men var virkelig verdt å ta den to ukers sydenturen! Gjorde godt å lade opp litt i varmere strøk☀️😊 bare utrolig kjedelig å komme hjem til regn og stormvind..ble litt bortskjemt bare😄

Hevelsene i bena er der, men ikke blitt så mye verre heldigvis! Hukommelsen er det verre med😁 skulle vært hos jordmor i går for kontroll, men trodde selvfølgelig det var i dag🙈 så hun var så snill å presse meg inn mellom noen avtaler i morgen:)

Kjenner mye bevegelser, som til tider føles vonde og ubehagelige ut..nesten så det føles ut som om ungen er på vei til å bryte seg ut der nede:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To timer tok det fra riene begynte til hun var ute!!!! Helt forjævlig vondt, fikk epidural, holdt på å miste kontrollen. Nå er det snart dusj og mat!! Vitale mål: 3190 gram og 48 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! 

 

Så blé du brått ferdig :)  Vet litt om heftige og intense fødsler. 

 

Tenk at du er i mål <3 fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Daquiry:) her er det 1 mnd igjen...puh..ser frem i mot det! Hva fikk du for kjønn? Kose dere masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Vi fikk jente, så nå er det fire jenter i huset :). Vi koser oss, men sliter med sammentrekningsmerter og vondt i ryggen etter epiduralen. Ellers i fin form med tanke på bekkenløsning, symfyseløsning og sure oppstøt! Gått ned halvparten av kiloene allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har nok frøkna inntatt Buddha stilling og der blir hun.. Så keisersnitt er innvilget, og dato blir 1.juni. Så sant ikke gallesyrene stiger enda mer, de hadde nemlig steget litt på en uke. 😳 hjelpes, nå begynner d å bli virkelig!

Og vending ble ikke nevnt, så da et vel ikke d praksis her..

Blir spennende å se om hu holder seg inne frem til 1.juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har nok frøkna inntatt Buddha stilling og der blir hun.. Så keisersnitt er innvilget, og dato blir 1.juni. Så sant ikke gallesyrene stiger enda mer, de hadde nemlig steget litt på en uke. hjelpes, nå begynner d å bli virkelig!

Og vending ble ikke nevnt, så da et vel ikke d praksis her..

Blir spennende å se om hu holder seg inne frem til 1.juni..

Snakket ikke du om litt lite forstervann også eller husker jeg feil? Da er kanskje vending enda vanskeligere?

 

Uansett, nå er det endelig du har fått en dato og tatt valget. Må være litt ok igrunn. Lykke til med gallesyreverdiene, 

 

Jeg har termin 1. juni :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...