Gå til innhold

Julibabyer 2015


Krumelur

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg har hentet på Rimi og apotek1, skal hente på Vitus snart, må bare komme meg på senteret 😊 vet dere om noen flere pakker?

Husker ikke fler😳. Hvordan fikk du apotek 1 sin pakke? Kvittering på Mail eller lapp i posten? Vet jeg har bestilt den, men husker ikke helt hvordan jeg kan hente den ut.
Fikk apotek1 sin på mail som jeg viste frem 😊

Da fant jeg min kvittering på Mail også, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kveld må jeg få sutre litt! Hatt migrene fra helvete og spydd sikkert 30 ganger. Ligger nå langflat og håper på bedre tiden...

 

Håper dere jenter har det bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld må jeg få sutre litt! Hatt migrene fra helvete og spydd sikkert 30 ganger. Ligger nå langflat og håper på bedre tiden...

 

Håper dere jenter har det bedre!

Huff, det hørtes slitsomt ut😳, håper det er ett engangstilfelle. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har hentet på Rimi og apotek1, skal hente på Vitus snart, må bare komme meg på senteret vet dere om noen flere pakker?

Dom jag känner till är Rimi, Apotek1, Vitus og Liberoklubbens. Så får man ju blöjebötte fra Barnens hus, og smokk fra MAM om man bestiler det (men det er densame som man får i Apotek1 og Vitus box...).

Får man fra liberoklubben i posten? Jeg henter ikke bleiebøtte, flere jeg kjenner sier det er unødvendig fordi man kan bruke små poser til bleiene i vanlig søplekasse

 

Libero kommer på posten om du har registrerat födselsdato i deras klubb. Jag fick mitt igår så kanskje hämtar ut det idag om jag orkar ta mig till byn :)

 

Hämtade inte heller blöjbötten.... men fick med en när vi köpte vogn. Hade ikke tenkt kjöpe påsar til den da jag syns det er veldigt mye penger, som du sier så kan man bruke vanliga påsar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg, ØYNE, håper det går bedre i dag!

 

Jeg har vært plaget med ryggen i både dette og forrige svangerskap, Oslojente. Har ikke så mange tips å komme med, for meg er det bare å ta livet med ro. Har ikke vært noe flink til å gjøre øvelser. Får veldig vondt ved mye aktivitet. Dette er i korsryggen, stråler nedover rumpe og lår, isjasaktige smerter. Tror svømming kan hjelpe litt, begynte men har ikke hatt tid nå i eksamens- og bachelorinnspurten. Nå er jeg i tillegg plaget med symfysen, har blitt verre og verre i det siste, så er nok bekkenløsning i tillegg. Fikk beskjed av fysio om at det ikke var noe å gjøre, at jeg bare må regulere aktiviteten.

 

Har heller ikke giddet å ta med den bleiebøtten. De posene som hører til er jo svindyre, er jo derfor de gir de bøttene bort gratis. Har heller ikke hentet noen av de pakkene enda, men har bestilt noe. Ikke helt oversikt. Blir så mye reklame i etterkant, så vurderte egentlig å droppe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere til å bestille rimi sin pakke til barn nr 2 ? Jeg får beskjed om at jeg allerede er registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får dere til å bestille rimi sin pakke til barn nr 2 ? Jeg får beskjed om at jeg allerede er registrert.

Det samme skjedde meg. Står en pakke pr unge, men jeg har jo ikke bestilt siden forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere til å bestille rimi sin pakke til barn nr 2 ? Jeg får beskjed om at jeg allerede er registrert.

Jeg fikk rimipakke for kommende baby selv om jeg fikk til første også, det var for tre år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg, ØYNE, håper det går bedre i dag!

 

Jeg har vært plaget med ryggen i både dette og forrige svangerskap, Oslojente. Har ikke så mange tips å komme med, for meg er det bare å ta livet med ro. Har ikke vært noe flink til å gjøre øvelser. Får veldig vondt ved mye aktivitet. Dette er i korsryggen, stråler nedover rumpe og lår, isjasaktige smerter. Tror svømming kan hjelpe litt, begynte men har ikke hatt tid nå i eksamens- og bachelorinnspurten. Nå er jeg i tillegg plaget med symfysen, har blitt verre og verre i det siste, så er nok bekkenløsning i tillegg. Fikk beskjed av fysio om at det ikke var noe å gjøre, at jeg bare må regulere aktiviteten.

 

Har heller ikke giddet å ta med den bleiebøtten. De posene som hører til er jo svindyre, er jo derfor de gir de bøttene bort gratis. Har heller ikke hentet noen av de pakkene enda, men har bestilt noe. Ikke helt oversikt. Blir så mye reklame i etterkant, så vurderte egentlig å droppe det.

Hei, jeg tror nok bekkenløsning er mye verre enn smertene jeg får innimellom, det er muskulært. Fikk vondt på jobb i dag også, men nå er jeg fin ( sitter i en god lenestol). Må prøve å ta d mer med ro på jobb, stresser for mye med alt jeg må gjøre. 2 uker til permisjon, deilig - men føler at jeg har masse å gjøre ferdig på jobb før den tid. 😳 rekker du å bli ferdig med bachelor oppgaven? Har skrevet en sjøl, mye jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere til å bestille rimi sin pakke til barn nr 2 ? Jeg får beskjed om at jeg allerede er registrert.

Jeg fikk ikke. Fikk til storesøster som er født jan, 2014, men nå får jeg bare at det er registrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I kveld må jeg få sutre litt! Hatt migrene fra helvete og spydd sikkert 30 ganger. Ligger nå langflat og håper på bedre tiden...

 

Håper dere jenter har det bedre!

Huff, det hørtes slitsomt ut😳, håper det er ett engangstilfelle. God bedring!

Dessverre ikke engangstilfelle. Jeg er den heldige vinner av svangerskapsmigrene og hyperemesis! Jippi! Men får heldigvis en flott premie til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

I kveld må jeg få sutre litt! Hatt migrene fra helvete og spydd sikkert 30 ganger. Ligger nå langflat og håper på bedre tiden...

 

Håper dere jenter har det bedre!

Huff, det hørtes slitsomt ut, håper det er ett engangstilfelle. God bedring!

Dessverre ikke engangstilfelle. Jeg er den heldige vinner av svangerskapsmigrene og hyperemesis! Jippi! Men får heldigvis en flott premie til slutt :)

 

Vel, jeg har på langt nær sånne plager som det, men begynner ærlig talt å glede meg stort til å bli ferdig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff, stakkars deg, ØYNE, håper det går bedre i dag!

 

Jeg har vært plaget med ryggen i både dette og forrige svangerskap, Oslojente. Har ikke så mange tips å komme med, for meg er det bare å ta livet med ro. Har ikke vært noe flink til å gjøre øvelser. Får veldig vondt ved mye aktivitet. Dette er i korsryggen, stråler nedover rumpe og lår, isjasaktige smerter. Tror svømming kan hjelpe litt, begynte men har ikke hatt tid nå i eksamens- og bachelorinnspurten. Nå er jeg i tillegg plaget med symfysen, har blitt verre og verre i det siste, så er nok bekkenløsning i tillegg. Fikk beskjed av fysio om at det ikke var noe å gjøre, at jeg bare må regulere aktiviteten.

 

Har heller ikke giddet å ta med den bleiebøtten. De posene som hører til er jo svindyre, er jo derfor de gir de bøttene bort gratis. Har heller ikke hentet noen av de pakkene enda, men har bestilt noe. Ikke helt oversikt. Blir så mye reklame i etterkant, så vurderte egentlig å droppe det.

Hei, jeg tror nok bekkenløsning er mye verre enn smertene jeg får innimellom, det er muskulært. Fikk vondt på jobb i dag også, men nå er jeg fin ( sitter i en god lenestol). Må prøve å ta d mer med ro på jobb, stresser for mye med alt jeg må gjøre. 2 uker til permisjon, deilig - men føler at jeg har masse å gjøre ferdig på jobb før den tid. rekker du å bli ferdig med bachelor oppgaven? Har skrevet en sjøl, mye jobb.

 

Jada, skal bli ferdig! Gidder ikke å måtte gjøre det om et år, for å si det sånn! Har alle data og analyser, så det er bare skriving. Og det er i artikkelform så er ikke så langt. Men endra problemstillign for to dager siden, og da var det mye som måtte skrives om, he he ;) Barnehagen er stengt to dager neste uke, det er litt upraktisk nå i innspurten, så må nok ta helga til hjelp. Men bare en uke igjen nå, og en mnd til permisjonen starter! (Jobber i en liten stilling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Tar øvelsene om morgenen- og noen ganger på kveldstid. Du kan jo prøve deg frem og se hva som fungerer for deg. Mange gode tips til ryggøvelser for gravide å finne på nett.:)

Ja, tror nok det er lurt å ta både morningen og kveld. Starter i kveld med de øvelsene jeg klarer, så håper jeg på bedring.

PS til deg; jeg har hatt naprapat behandling( veldig effektivt) og hun sa i dag at de egentlig ikke anbefaler trening for rygg som gjør at man belaster magemusklene- dvs at man feks står på alle 4, spesielt når man har kommet så langt ut i sv.skapet at magen har blitt tung, dette fordi man kan provosere diastasen ( mellomrommet) mellom magemusklene. Hun sa at det eneste man egentlig kan gjøre er å bevege seg, og ligge ned og hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

I kveld må jeg få sutre litt! Hatt migrene fra helvete og spydd sikkert 30 ganger. Ligger nå langflat og håper på bedre tiden...

 

Håper dere jenter har det bedre!

Huff, det hørtes slitsomt ut😳, håper det er ett engangstilfelle. God bedring!
Dessverre ikke engangstilfelle. Jeg er den heldige vinner av svangerskapsmigrene og hyperemesis! Jippi! Men får heldigvis en flott premie til slutt :)

Uff, når man er midt oppi det så må man jo bare holde ut, men må være tøft. Heldigvis er plagene snart over, når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tar øvelsene om morgenen- og noen ganger på kveldstid. Du kan jo prøve deg frem og se hva som fungerer for deg. Mange gode tips til ryggøvelser for gravide å finne på nett.:)

Ja, tror nok det er lurt å ta både morningen og kveld. Starter i kveld med de øvelsene jeg klarer, så håper jeg på bedring.
PS til deg; jeg har hatt naprapat behandling( veldig effektivt) og hun sa i dag at de egentlig ikke anbefaler trening for rygg som gjør at man belaster magemusklene- dvs at man feks står på alle 4, spesielt når man har kommet så langt ut i sv.skapet at magen har blitt tung, dette fordi man kan provosere diastasen ( mellomrommet) mellom magemusklene. Hun sa at det eneste man egentlig kan gjøre er å bevege seg, og ligge ned og hvile.

Åj, det var det bra du sa, for i går kveld tok jeg katten😳. Jeg merker at hvile hjelper veldig, etter 1 time i sofaen er smertene borte. Så får veksle mellom hvile og aktivitet. Naprapat har jeg ikke vært borte i før, men skal begynne med modningsakupunktur i morgen. Da skal jeg be henne sette en nål i den muskelen i ryggen som verker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS, SYTING!! Jeg har vondt i hele kroppen nå, ledd, korsrygg, nakke, bekken... 😝 for bare et par uker siden tenkte jeg at jeg kunne være gravid for alltid, men nå skjønner hva de snakket om på kurset; at vi med flerlinger har lyst til å føde i uke 32! Jeg er uke 31 idag... Men jeg skal holde ut! Håper de holder seg i magen min til uke 37, så får de komme når som helst etter det 😊

Stakkar mannen min, etter å ha våknet av mine off og æsj og vælving rundt i senga for nte gang i natt la han seg på sofaen kl 4. Han var ganske trøtt da han dro på jobb. Håper neste natt blir bedre 😏 tar på å sove bare noen få timer om gangen, og det blir sikkert ikke noe bedre når guttene blir født 💙💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Tar øvelsene om morgenen- og noen ganger på kveldstid. Du kan jo prøve deg frem og se hva som fungerer for deg. Mange gode tips til ryggøvelser for gravide å finne på nett. :)

Ja, tror nok det er lurt å ta både morningen og kveld. Starter i kveld med de øvelsene jeg klarer, så håper jeg på bedring.
PS til deg; jeg har hatt naprapat behandling( veldig effektivt) og hun sa i dag at de egentlig ikke anbefaler trening for rygg som gjør at man belaster magemusklene- dvs at man feks står på alle 4, spesielt når man har kommet så langt ut i sv.skapet at magen har blitt tung, dette fordi man kan provosere diastasen ( mellomrommet) mellom magemusklene. Hun sa at det eneste man egentlig kan gjøre er å bevege seg, og ligge ned og hvile.

Åj, det var det bra du sa, for i går kveld tok jeg katten. Jeg merker at hvile hjelper veldig, etter 1 time i sofaen er smertene borte. Så får veksle mellom hvile og aktivitet. Naprapat har jeg ikke vært borte i før, men skal begynne med modningsakupunktur i morgen. Da skal jeg be henne sette en nål i den muskelen i ryggen som verker.

 

Er det korsryggen hos deg og? Har også fått beskjed om at det er muskulært (utenom det med bekkenet da, som har kommet i tillegg etterhvert, hadde ikke det forrige gang). Ja da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke gjøre Katten, he he:) Forrige gang forsvant det etter fødsel iallfall, det er nå en trøst. Er bare hvile som hjelper her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS, SYTING!! Jeg har vondt i hele kroppen nå, ledd, korsrygg, nakke, bekken... for bare et par uker siden tenkte jeg at jeg kunne være gravid for alltid, men nå skjønner hva de snakket om på kurset; at vi med flerlinger har lyst til å føde i uke 32! Jeg er uke 31 idag... Men jeg skal holde ut! Håper de holder seg i magen min til uke 37, så får de komme når som helst etter det

Stakkar mannen min, etter å ha våknet av mine off og æsj og vælving rundt i senga for nte gang i natt la han seg på sofaen kl 4. Han var ganske trøtt da han dro på jobb. Håper neste natt blir bedre tar på å sove bare noen få timer om gangen, og det blir sikkert ikke noe bedre når guttene blir født

Skjønner deg sååå godt, syter og klager sjøl og jeg har bare en der inne. Sympati i bøtter og spann oversendes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Tar øvelsene om morgenen- og noen ganger på kveldstid. Du kan jo prøve deg frem og se hva som fungerer for deg. Mange gode tips til ryggøvelser for gravide å finne på nett. :)

Ja, tror nok det er lurt å ta både morningen og kveld. Starter i kveld med de øvelsene jeg klarer, så håper jeg på bedring.
PS til deg; jeg har hatt naprapat behandling( veldig effektivt) og hun sa i dag at de egentlig ikke anbefaler trening for rygg som gjør at man belaster magemusklene- dvs at man feks står på alle 4, spesielt når man har kommet så langt ut i sv.skapet at magen har blitt tung, dette fordi man kan provosere diastasen ( mellomrommet) mellom magemusklene. Hun sa at det eneste man egentlig kan gjøre er å bevege seg, og ligge ned og hvile.
Åj, det var det bra du sa, for i går kveld tok jeg katten. Jeg merker at hvile hjelper veldig, etter 1 time i sofaen er smertene borte. Så får veksle mellom hvile og aktivitet. Naprapat har jeg ikke vært borte i før, men skal begynne med modningsakupunktur i morgen. Da skal jeg be henne sette en nål i den muskelen i ryggen som verker.

Er det korsryggen hos deg og? Har også fått beskjed om at det er muskulært (utenom det med bekkenet da, som har kommet i tillegg etterhvert, hadde ikke det forrige gang). Ja da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for at jeg ikke gjøre Katten, he he:) Forrige gang forsvant det etter fødsel iallfall, det er nå en trøst. Er bare hvile som hjelper her og.

Ja, det er korsryggen. Jeg er temmelig sikker på at det forsvinner når vekta blir mindre😜. Det er litt merkelig, men i går begynte jeg å glede meg til å kjøpe sommerklær ( ikke gravid klær). Tror jeg mentalt begynner å forberede meg på at magen snart er "borte". Og jeg må tilstå: det gleeeeder jeg meg til😉. Men jeg gleder meg enda mer til å se babyen min. Det popper opp av bilder av nyfødte på Facebook og instagram, og da blir jeg så rørt at jeg nesten begynner å grine😳.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

OBS, SYTING!! Jeg har vondt i hele kroppen nå, ledd, korsrygg, nakke, bekken... for bare et par uker siden tenkte jeg at jeg kunne være gravid for alltid, men nå skjønner hva de snakket om på kurset; at vi med flerlinger har lyst til å føde i uke 32! Jeg er uke 31 idag... Men jeg skal holde ut! Håper de holder seg i magen min til uke 37, så får de komme når som helst etter det

Stakkar mannen min, etter å ha våknet av mine off og æsj og vælving rundt i senga for nte gang i natt la han seg på sofaen kl 4. Han var ganske trøtt da han dro på jobb. Håper neste natt blir bedre tar på å sove bare noen få timer om gangen, og det blir sikkert ikke noe bedre når guttene blir født

Skjønner deg sååå godt, syter og klager sjøl og jeg har bare en der inne. Sympati i bøtter og spann oversendes!

Ok, da melder jeg meg inn i syteklubben. Selv om den værste slitenheten har gått over ( har fått orden på blodsukkeret mitt og jernmangelen), er det nå ryggen som krongler det til. Skulle ønske jeg kunne tatt til vettet og sykemeldt meg 100%. Men det har jeg ikke samvittighet til😳 og tenker at det bare er 2 uker igjen! 😊 jeg har også bare 1 og kan nok ikke engang forestille meg hvordan det er å bære på 2. Da blir man heldigvis sykemeldt ganske tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

OBS, SYTING!! Jeg har vondt i hele kroppen nå, ledd, korsrygg, nakke, bekken... for bare et par uker siden tenkte jeg at jeg kunne være gravid for alltid, men nå skjønner hva de snakket om på kurset; at vi med flerlinger har lyst til å føde i uke 32! Jeg er uke 31 idag... Men jeg skal holde ut! Håper de holder seg i magen min til uke 37, så får de komme når som helst etter det

Stakkar mannen min, etter å ha våknet av mine off og æsj og vælving rundt i senga for nte gang i natt la han seg på sofaen kl 4. Han var ganske trøtt da han dro på jobb. Håper neste natt blir bedre tar på å sove bare noen få timer om gangen, og det blir sikkert ikke noe bedre når guttene blir født

Skjønner deg sååå godt, syter og klager sjøl og jeg har bare en der inne. Sympati i bøtter og spann oversendes!
Ok, da melder jeg meg inn i syteklubben. Selv om den værste slitenheten har gått over ( har fått orden på blodsukkeret mitt og jernmangelen), er det nå ryggen som krongler det til. Skulle ønske jeg kunne tatt til vettet og sykemeldt meg 100%. Men det har jeg ikke samvittighet til😳 og tenker at det bare er 2 uker igjen! 😊 jeg har også bare 1 og kan nok ikke engang forestille meg hvordan det er å bære på 2. Da blir man heldigvis sykemeldt ganske tidlig.

Deilig å ha et sted hvor vi kan få ut litt frustrasjon!! 😁

Jeg ble 100% sykmeldt i uke 19, men er ikke så flink til å være sykmeldt. Har gått litt for mye turer, og får dårlig samvittighet for å sitte i en god stol og lese bok. Men det går lettere å ta det med ro nå, særlig når kroppen så tydelig sier at den trenger det😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

OBS, SYTING!! Jeg har vondt i hele kroppen nå, ledd, korsrygg, nakke, bekken... for bare et par uker siden tenkte jeg at jeg kunne være gravid for alltid, men nå skjønner hva de snakket om på kurset; at vi med flerlinger har lyst til å føde i uke 32! Jeg er uke 31 idag... Men jeg skal holde ut! Håper de holder seg i magen min til uke 37, så får de komme når som helst etter det

Stakkar mannen min, etter å ha våknet av mine off og æsj og vælving rundt i senga for nte gang i natt la han seg på sofaen kl 4. Han var ganske trøtt da han dro på jobb. Håper neste natt blir bedre tar på å sove bare noen få timer om gangen, og det blir sikkert ikke noe bedre når guttene blir født

Skjønner deg sååå godt, syter og klager sjøl og jeg har bare en der inne. Sympati i bøtter og spann oversendes!
Ok, da melder jeg meg inn i syteklubben. Selv om den værste slitenheten har gått over ( har fått orden på blodsukkeret mitt og jernmangelen), er det nå ryggen som krongler det til. Skulle ønske jeg kunne tatt til vettet og sykemeldt meg 100%. Men det har jeg ikke samvittighet til😳 og tenker at det bare er 2 uker igjen! 😊 jeg har også bare 1 og kan nok ikke engang forestille meg hvordan det er å bære på 2. Da blir man heldigvis sykemeldt ganske tidlig.
Deilig å ha et sted hvor vi kan få ut litt frustrasjon!! 😁

Jeg ble 100% sykmeldt i uke 19, men er ikke så flink til å være sykmeldt. Har gått litt for mye turer, og får dårlig samvittighet for å sitte i en god stol og lese bok. Men det går lettere å ta det med ro nå, særlig når kroppen så tydelig sier at den trenger det😏

Det er så typisk flinke piker at vi får dårlig samvittighet av å ta prioritere oss selv. Jeg føler at jeg må gjøre noe nyttig hele tiden, men har blitt litt flinkere til å si nei til venninner ( som ikke er gravide). Skulle egentlig dratt på jentetur til gøteborg i helgen, men den ble heldigvis avlyst. Den ene venninnen min spurte tilogmed om vi skal dra 2 uker etter fødselen, men da sendte jeg henne en artikkel om hva mødre trenger etter en fødsel. Tror hun skjønte det da☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg heldigvis vært hjemme, er sykmeldt 50%. Men i dag har jeg hatt sterke kynnere hele dagen. Det strekker ned bak beinet og ned til kneet. har vondter i ryggen og det stikker opp i "hu-ha"'en :-P hehe.. Kynnerne kommer og går, men blir veldig redusert om jeg setter meg ned og gjerne med beina litt opp.Er det flere som har det slik? 

Jeg er snart 31 uker på vei. Har tett oppfølging på sykehuset hos UL/jordmor der siden krabaten i magen er liten i vekst. Er livredd for å føde nå - verken jeg eller nurket er klar. Men siden smertene gir seg så tenker jeg at det går bra. Men jeg håper det gir seg til en full dag på jobb i morgen :-D

 

Noen som har erfart dette før, eller har det nå? Er det vanlig at kynnere skal være så sterke/vonde (må puste meg litt gjennom de på en måte)? Kan det være noe med bekkenet nå siden det stråler ned i beinet og i ryggen?

Ja, jeg lurer på alt :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det på samme måte siden uke 30, er nå 34+4, og lillemann er fortsatt på plass i magen. Ta det med ro og om det fortsetter ville jeg tatt en tlf til legen og fått 100% sykemld. Har vært på føden og fått sjekket at det ikke var ting på gang, men var veldig moden og fikk beskjed om å roe ting helt ned. Jeg må og puste meg gjennom kynnerne, våkner mange ganger hver natt av at det er vondt. Det høres ut som om du har press på bekkenet og evt noen nerver som er påvirket siden du kjenner strålende smerter nedover.. Eneste rådet jeg kan gi deg er å roe det helt ned og ta et godt varmt bad- det lindrer iallefall litt når det står på som verst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...