Gå til innhold

Julibabyer 2015


Krumelur

Anbefalte innlegg

Det er synd att kurset er fullt!

Det jag är mest orolig för är att den går i 5.5 timmar! Klarer ikke å sitte ned så lenge, kan ikke jobbe så lenge, så aner ikke hvordan jag skall klara det kurset...

 

Jag er også på Riksen, 9 juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er synd att kurset er fullt!

Det jag är mest orolig för är att den går i 5.5 timmar! Klarer ikke å sitte ned så lenge, kan ikke jobbe så lenge, så aner ikke hvordan jag skall klara det kurset...

 

Jag er også på Riksen, 9 juli :)

så artig, vi må holde kontakten her inne frem til det nærmer seg. Jeg lurer på om min fester hodet nå, han borer seg ihvertfall nedover, det kjennes godt. Men jo mer han presser seg nedover, jo mer lurer jeg på hvordan i all verden han skal klare å komme seg ut😳, den utgangen er jo så trang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er synd att kurset er fullt!

Det jag är mest orolig för är att den går i 5.5 timmar! Klarer ikke å sitte ned så lenge, kan ikke jobbe så lenge, så aner ikke hvordan jag skall klara det kurset...

 

Jag er også på Riksen, 9 juli :)

så artig, vi må holde kontakten her inne frem til det nærmer seg. Jeg lurer på om min fester hodet nå, han borer seg ihvertfall nedover, det kjennes godt. Men jo mer han presser seg nedover, jo mer lurer jeg på hvordan i all verden han skal klare å komme seg ut, den utgangen er jo så trang...

 

Ja, kul om vi alla får samtidigt :)

 

Min ligger nedåt med huvudet och till och från tror jag att han provar att sette sig... men han hade ikke fest sig siste gang och tycker han fortfarande snurrar runt en del.

 

Pröver å ikke tenke på att han skall ut "den vägen"... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Det er synd att kurset er fullt!

Det jag är mest orolig för är att den går i 5.5 timmar! Klarer ikke å sitte ned så lenge, kan ikke jobbe så lenge, så aner ikke hvordan jag skall klara det kurset...

 

Jag er også på Riksen, 9 juli :)

så artig, vi må holde kontakten her inne frem til det nærmer seg. Jeg lurer på om min fester hodet nå, han borer seg ihvertfall nedover, det kjennes godt. Men jo mer han presser seg nedover, jo mer lurer jeg på hvordan i all verden han skal klare å komme seg ut, den utgangen er jo så trang...

Ja, kul om vi alla får samtidigt :)

 

Min ligger nedåt med huvudet och till och från tror jag att han provar att sette sig... men han hade ikke fest sig siste gang och tycker han fortfarande snurrar runt en del.

 

Pröver å ikke tenke på att han skall ut "den vägen"... :sjokkert:

Hi hi, skal prøve😚. Min rører også på seg, så hodet er sikkert ikke festa enda. Jeg vet ikke helt hvordan den prosessen er, men har hørt at det er bra om de fester hodet. Jordmoren sa at tekstiklene hadde sunket ned, noe jeg skjønte pleier å skje på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Det er synd att kurset er fullt!

Det jag är mest orolig för är att den går i 5.5 timmar! Klarer ikke å sitte ned så lenge, kan ikke jobbe så lenge, så aner ikke hvordan jag skall klara det kurset...

 

Jag er også på Riksen, 9 juli :)

så artig, vi må holde kontakten her inne frem til det nærmer seg. Jeg lurer på om min fester hodet nå, han borer seg ihvertfall nedover, det kjennes godt. Men jo mer han presser seg nedover, jo mer lurer jeg på hvordan i all verden han skal klare å komme seg ut, den utgangen er jo så trang...
Ja, kul om vi alla får samtidigt :)

 

Min ligger nedåt med huvudet och till och från tror jag att han provar att sette sig... men han hade ikke fest sig siste gang och tycker han fortfarande snurrar runt en del.

 

Pröver å ikke tenke på att han skall ut "den vägen"... :sjokkert:

Hi hi, skal prøve. Min rører også på seg, så hodet er sikkert ikke festa enda. Jeg vet ikke helt hvordan den prosessen er, men har hørt at det er bra om de fester hodet. Jordmoren sa at tekstiklene hadde sunket ned, noe jeg skjønte pleier å skje på denne tiden.

 

Kunde hon känna det? Eller var det på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

Det er synd att kurset er fullt!

Det jag är mest orolig för är att den går i 5.5 timmar! Klarer ikke å sitte ned så lenge, kan ikke jobbe så lenge, så aner ikke hvordan jag skall klara det kurset...

 

Jag er også på Riksen, 9 juli :)

så artig, vi må holde kontakten her inne frem til det nærmer seg. Jeg lurer på om min fester hodet nå, han borer seg ihvertfall nedover, det kjennes godt. Men jo mer han presser seg nedover, jo mer lurer jeg på hvordan i all verden han skal klare å komme seg ut, den utgangen er jo så trang...
Ja, kul om vi alla får samtidigt :)

 

Min ligger nedåt med huvudet och till och från tror jag att han provar att sette sig... men han hade ikke fest sig siste gang och tycker han fortfarande snurrar runt en del.

 

Pröver å ikke tenke på att han skall ut "den vägen"... :sjokkert:

Hi hi, skal prøve. Min rører også på seg, så hodet er sikkert ikke festa enda. Jeg vet ikke helt hvordan den prosessen er, men har hørt at det er bra om de fester hodet. Jordmoren sa at tekstiklene hadde sunket ned, noe jeg skjønte pleier å skje på denne tiden.

Kunde hon känna det? Eller var det på UL?

Det var på ultralyd, på fredag. Ble henvist pga av lave symfysemål, men alt var i skjønneste orden. Han var litt mindre enn gjennomsnittet, men det var ikke noe bekymringsfullt. Fikk også se nakkehårene, de så kjempe lange ut😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fester seg ofte ikke før de siste ukene. Husker ikke når det skjedde sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ni hämtat ut några boxar än? Jag har hämtat från Vitus och apotek1 och dom var okej.

 

Hentet ut RIMIs som faktiskt er riktigt bra. :) Tokk bilde utifall noen er nyfiken (det savnes en liten prövetub Colgate tannkrem for barn 0-6 måneder):

DSC_1292_zpsh8axr01w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ni hämtat ut några boxar än? Jag har hämtat från Vitus och apotek1 och dom var okej.

 

Hentet ut RIMIs som faktiskt er riktigt bra. :) Tokk bilde utifall noen er nyfiken (det savnes en liten prövetub Colgate tannkrem for barn 0-6 måneder):

DSC_1292_zpsh8axr01w.jpg

Hei, jeg har hentet vitus og Rimi sin. Siste likte jeg, masse nyttige produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentet på Rimi og apotek1, skal hente på Vitus snart, må bare komme meg på senteret 😊 vet dere om noen flere pakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentet på Rimi og apotek1, skal hente på Vitus snart, må bare komme meg på senteret 😊 vet dere om noen flere pakker?

Husker ikke fler😳. Hvordan fikk du apotek 1 sin pakke? Kvittering på Mail eller lapp i posten? Vet jeg har bestilt den, men husker ikke helt hvordan jeg kan hente den ut. Endret av Oslojente39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner Apotek1 sin pakke hvis du går inn på nettsiden.

 

Vært til kontroll i dag hos fastlegen. Magen ligger fortsatt under det grønne feltet, men har jo vokst i forhold til sin egen kurve. Dessuten har jeg jo vært på ul og sjekka, så tenker ikke på det. Begynner å dra seg til med vekta, har gått opp 13 kg nå, spent på hvor det ender (gikk opp 20 forrige gang, da veide jeg noen kg mer på denne tida). Ellers var alt bra, blodtrykket har vært perfekt hele veien og urinprøven var negativ (er hele tida litt redd for at de skal finne sukker i urinen så jeg må ta den belastninga en gang til!). Fin hjertelyd.

 

Synes jeg kjenner mye mer bevegelse etter at han snudde seg med hodet ned, det er deilig. Vært forholdsvis rolig i dag da, kanskje han slapper av litt etter 17. mai-feiringa i går, he he :) Begynner vel å styre etter jeg har lagt meg som vanlig. 

 

Det eneste som er dritt er at bekkenet begynner å bli skikkelig dårlig. Forrige gang var det bare korsryggen, nå har symfysen blitt verre og verre i det siste, er litt redd for at den siste mnd kan bli ganske vond!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner Apotek1 sin pakke hvis du går inn på nettsiden.

 

Vært til kontroll i dag hos fastlegen. Magen ligger fortsatt under det grønne feltet, men har jo vokst i forhold til sin egen kurve. Dessuten har jeg jo vært på ul og sjekka, så tenker ikke på det. Begynner å dra seg til med vekta, har gått opp 13 kg nå, spent på hvor det ender (gikk opp 20 forrige gang, da veide jeg noen kg mer på denne tida). Ellers var alt bra, blodtrykket har vært perfekt hele veien og urinprøven var negativ (er hele tida litt redd for at de skal finne sukker i urinen så jeg må ta den belastninga en gang til!). Fin hjertelyd.

 

Synes jeg kjenner mye mer bevegelse etter at han snudde seg med hodet ned, det er deilig. Vært forholdsvis rolig i dag da, kanskje han slapper av litt etter 17. mai-feiringa i går, he he :) Begynner vel å styre etter jeg har lagt meg som vanlig.

 

Det eneste som er dritt er at bekkenet begynner å bli skikkelig dårlig. Forrige gang var det bare korsryggen, nå har symfysen blitt verre og verre i det siste, er litt redd for at den siste mnd kan bli ganske vond!

Så alt var fint med babyen din! Jeg må ta den belastninga i morgen, gruer meg litt. Har vært flink med kostholdet, syntes jeg selv da😳. Men er redd kake på 17. Mai gjør at det slår negativt ut. Vekta er opp 11,5 kg så langt. Merker at det begynner å bli tungt for ryggen, gikk til legen i dag for å få henvisning til fysioterapeut. Har så vondt i en muskel midt på ryggen, ikke bekkenløsning. Gleder meg sånn til å få den friske kroppen min tilbake.

Gutten min er også rolig i dag, men kjenner godt med liv innimellom. Han sover om natta, tror jeg. Håper han holder på den døgnrytmen, hadde vært innmari deilig😊. Hvordan går det med en liten en hjemme? Tenkte på i forhold til at man er sliten og kanskje ikke orker så mye. Vi tenker på 2 tette, pga min alder, men er litt skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du finner Apotek1 sin pakke hvis du går inn på nettsiden.

 

Vært til kontroll i dag hos fastlegen. Magen ligger fortsatt under det grønne feltet, men har jo vokst i forhold til sin egen kurve. Dessuten har jeg jo vært på ul og sjekka, så tenker ikke på det. Begynner å dra seg til med vekta, har gått opp 13 kg nå, spent på hvor det ender (gikk opp 20 forrige gang, da veide jeg noen kg mer på denne tida). Ellers var alt bra, blodtrykket har vært perfekt hele veien og urinprøven var negativ (er hele tida litt redd for at de skal finne sukker i urinen så jeg må ta den belastninga en gang til!). Fin hjertelyd.

 

Synes jeg kjenner mye mer bevegelse etter at han snudde seg med hodet ned, det er deilig. Vært forholdsvis rolig i dag da, kanskje han slapper av litt etter 17. mai-feiringa i går, he he :) Begynner vel å styre etter jeg har lagt meg som vanlig.

 

Det eneste som er dritt er at bekkenet begynner å bli skikkelig dårlig. Forrige gang var det bare korsryggen, nå har symfysen blitt verre og verre i det siste, er litt redd for at den siste mnd kan bli ganske vond!

Så alt var fint med babyen din! Jeg må ta den belastninga i morgen, gruer meg litt. Har vært flink med kostholdet, syntes jeg selv da😳. Men er redd kake på 17. Mai gjør at det slår negativt ut. Vekta er opp 11,5 kg så langt. Merker at det begynner å bli tungt for ryggen, gikk til legen i dag for å få henvisning til fysioterapeut. Har så vondt i en muskel midt på ryggen, ikke bekkenløsning. Gleder meg sånn til å få den friske kroppen min tilbake.

Gutten min er også rolig i dag, men kjenner godt med liv innimellom. Han sover om natta, tror jeg. Håper han holder på den døgnrytmen, hadde vært innmari deilig😊. Hvordan går det med en liten en hjemme? Tenkte på i forhold til at man er sliten og kanskje ikke orker så mye. Vi tenker på 2 tette, pga min alder, men er litt skeptisk.

Kaka på 17. mai gir nok ikke utslag på blodsukker i morgen, det trenger du ikke tenke på :-)

Synes det er tyngre denne gangen enn forrige graviditet , men det er vel vanlig. Er nødt til å være der for lillemann selv om jeg er sliten liksom. Det verste synes jeg er at han er skikkelig i trassalderen, blir veldig sliten av at alt er en kamp og det tar opp mot en time å hente i barnehagen ... Men men, sånn er der ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentet på Rimi og apotek1, skal hente på Vitus snart, må bare komme meg på senteret vet dere om noen flere pakker?

Dom jag känner till är Rimi, Apotek1, Vitus og Liberoklubbens. Så får man ju blöjebötte fra Barnens hus, og smokk fra MAM om man bestiler det (men det er densame som man får i Apotek1 og Vitus box...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det fler med vondt i ryggen? Jeg har ikke bekkenløsning, men har fått veldig vondt midt på ryggen. Fikk time hos fysioterapuat om 1 uke, det føles som en evighet til. Jeg har aldri hatt vondt i ryggen før, så jeg vet ikke hva som hjelper - men vil tro trening kan hjelpe mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god effekt av å gjøre noen rygg treningsøvelser hjemme- det holder ryggen i sjakk:) ellers hjelper det å hvile liggende en gang om dagen. Håper du blir bedre- ryggsmerter er slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god effekt av å gjøre noen rygg treningsøvelser hjemme- det holder ryggen i sjakk:) ellers hjelper det å hvile liggende en gang om dagen. Håper du blir bedre- ryggsmerter er slitsomt!

Det håper jeg også. Holder det å gjøre øvelser 1 gang per dag? Tenkte å ta noen hver kveld. Ellers så hjalp det med 2 timer i sofaen, men kjeder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar øvelsene om morgenen- og noen ganger på kveldstid. Du kan jo prøve deg frem og se hva som fungerer for deg. Mange gode tips til ryggøvelser for gravide å finne på nett.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar øvelsene om morgenen- og noen ganger på kveldstid. Du kan jo prøve deg frem og se hva som fungerer for deg. Mange gode tips til ryggøvelser for gravide å finne på nett.:)

Ja, tror nok det er lurt å ta både morningen og kveld. Starter i kveld med de øvelsene jeg klarer, så håper jeg på bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har hentet på Rimi og apotek1, skal hente på Vitus snart, må bare komme meg på senteret vet dere om noen flere pakker?

Dom jag känner till är Rimi, Apotek1, Vitus og Liberoklubbens. Så får man ju blöjebötte fra Barnens hus, og smokk fra MAM om man bestiler det (men det er densame som man får i Apotek1 og Vitus box...).

Får man fra liberoklubben i posten? Jeg henter ikke bleiebøtte, flere jeg kjenner sier det er unødvendig fordi man kan bruke små poser til bleiene i vanlig søplekasse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har hentet på Rimi og apotek1, skal hente på Vitus snart, må bare komme meg på senteret 😊 vet dere om noen flere pakker?

Husker ikke fler😳. Hvordan fikk du apotek 1 sin pakke? Kvittering på Mail eller lapp i posten? Vet jeg har bestilt den, men husker ikke helt hvordan jeg kan hente den ut.

Fikk apotek1 sin på mail som jeg viste frem 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...