Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvit test i dag her også.. I tillegg begynt å spotte litt, så er nok over denne mnden. Hau.. Men ja, nå syns jeg mensen bare kan komme! Kjett dette her altså, prøve å grave fram litt tålmodighet igjen da... 😳

Så kjedelig 😞 akkurat samme problem her! Hvite tester og spotting! Har spotter i to dager nå! 😫😖😣 tror løpet er kjørt denne mnd 😕😕

Fortsetter under...

Takk for det!😊 Samboern kom att fa jobb i dag, han har fått beskjed om at han må jobber borte hele uka neste EL.. Trengte ikke den akkurat i dag kjenner jeg😜 men han kommer hjem den helga, så får håpe TR blir en dag eller to forsinka nå da.. Bestilte meg forøvrig frisørtime i dag, hjalp (bitte)litt med egenpleie på dagens humør... 😁

Takk for det!😊 Samboern kom att fa jobb i dag, han har fått beskjed om at han må jobber borte hele uka neste EL.. Trengte ikke den akkurat i dag kjenner jeg😜 men han kommer hjem den helga, så får håpe TR blir en dag eller to forsinka nå da.. Bestilte meg forøvrig frisørtime i dag, hjalp (bitte)litt med egenpleie på dagens humør... 😁

Så kjedelig :-/ jeg gjorde det i november, bestilte frisørtime. Hjalp litt å freshe seg opp :-)

Så irriterende at mannen blir borte neste el Solan, kjenner følelsen! Da sender vi litt forsinkelsespulver til deg, så kanskje tr venter litt så det kan klaffe likevel :)

Lurt å unne seg litt ekstra kos nå ja :)

Synd med de negative testene til dere som har testet nå på slutten, ønsker dere masse lykke til neste gang ❤️

Annonse

Bidronninggele forsinket min el 5 dager om noen trenger det tipset hehe

Hehe.. Spørs om jeg må prøve det denne mnden evnt😜 Klarer ikke innstille meg på at vi bare må "skippe" en pp.. tar det lang tid før det blir orden på syklusen etter at man har brukt det da?😊

Fortsatt ingen tr her i gården. Skikkelig irritert egentlig. Negative tester, og ikke noe mensen. Hm. Syklusdag 34 nå! Om syklusen mine fortsetter å være lange så drar jeg til legen. Trodde de skulle bli kortere siden forrige syklus var 29 dager. Hm. Jeg dæver!

Gjest prøver1984

Bidronninggele forsinket min el 5 dager om noen trenger det tipset hehe

Hehe.. Spørs om jeg må prøve det denne mnden evnt😜 Klarer ikke innstille meg på at vi bare må "skippe" en pp.. tar det lang tid før det blir orden på syklusen etter at man har brukt det da?😊

Syklusen min ble bare Forskjøvet de fem Dagene og denne pp som var etter pp Med bidronninggele har vært Helt normal :)

Fortsatt ingen tr her i gården. Skikkelig irritert egentlig. Negative tester, og ikke noe mensen. Hm. Syklusdag 34 nå! Om syklusen mine fortsetter å være lange så drar jeg til legen. Trodde de skulle bli kortere siden forrige syklus var 29 dager. Hm. Jeg dæver!

Kjenner følelsen Elise, sånn var mine sykluser og. Sykt irriterende. Jeg var nokså innstilt på å dra til legen om det fortsatte slik, men jeg tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å ta pergo, og det bør man vel ikke med mindre syklusen er lengre enn 35 dager..? (jeg hadde typ 40) Men, heldigvis er det håp med lang syklus og, jeg ble jo gravid på min rekordlange syklus nå, fikk eggløsning på dag 36 eller noe :P

Vil absolutt anbefale deg å tempe siden du har uregelmessig syklus, det hjalp meg i alle fall mye. Da vet du helt sikkert når eggløsning er, så slipper du å gå å vente på tr slik som nå å få falske forhåpninger..

Annonse

IKM i dag, men ikke noen menssmerter enda. Kanskje litt forsinket :( begynt med babycomp så NÅ håper jeg den sitter snart <3

men vi fikk kjøpt oss hus i dag!!! Så nå er ALT bare bra :) fin måned selv om det ikke endte med spire.

Gratulerer så mye med hus!!! 😄

Gjest prøver1984

IKM i dag, men ikke noen menssmerter enda. Kanskje litt forsinket :( begynt med babycomp så NÅ håper jeg den sitter snart <3

men vi fikk kjøpt oss hus i dag!!! Så nå er ALT bare bra :) fin måned selv om det ikke endte med spire.

Gratulerer med hud kjøp :)

Hm, mulig min eggløsning har vært forskjøvet litt ja. Tok en test i dag når jeg kom hjem fra jobb, og der er det antydning til strek altså. Tisset var veldig gult, så sikkert veldig konsentrert. Sorry for details! Hehe. Jeg tør ikke juble enda uansett, fordi jeg har fått falsk positiv før også. Så streken etter ca nøyaktig 5 min. Og tok bilde etter 7-8 min.

http://tinypic.com/r/znsj9c/8håper dere får åpnet linken og sjekket. Hva tenker dere?

Endret av Elise90

Ikke gratuler meg for høyt, for jeg skjønner det ikke selv. Har fått falsk positiv før, men da var det mer sytrådstrek! Det er det jo ikke nå, så den er jo mer troverdig i hvert fall. Tårene triller på badet her, tør ikke si noe til samboeren nesten. Tro jeg skal ta en i morgen tidlig først, for å Være helt sikker. Og en digital! herregud,er helt nervevrak nå. Sist jeg fikk positiv sytrådstrek var jeg så glad, og dagen etter kom tanta liksom, så derfor jeg ikke tør å juble ut. Men det er jo ikke en sytrådstrek nå eller? Er det ordentlig strek? Forstår det ikke. Hehe.

Tok testen under vann nå, lest et tips om det for å på en måte fjerne det gule, altså urin. For å lettere få frem streken og fargen. Og det jeg ser er faktisk en rosa like tykk strek som kontrollstreken. Ikke noe sytråd! Shit, er det sant!? :-) jubler litt inni meg nå!

Wow! Gratulerer så mye Elise😄👍

Jeg spotta såvidt det var i går.. (Såvidt det var noe på papiret da jeg hadde vært på do).. Ikke kommet mer etterpå, og ingen tegn til TR enda. Men negativ test i dag tidlig (ikm), så får nok bare vente på tanta.. Irriterende hvis TR skal forskyve seg for hver mnd nå, blir jo like gira hver gang. Pleier å få det på samme tidspunkt hver mnd, men 2 dager over sist pp.. Så får sjå nå da😊 er det ingen spire er det uansett bra med forsinkelse denne mnden, så gubben rekker å komme hjem før neste EL😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...