Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

Ikveld blir første humping hehe :) så skal det fortsettes minst annenhver dag frem til minimum 4 til 5 dager etter el er over :)

Har bare noen få el tester og har ingen planer om kjøpe flere denne pp heller så får det bære el briste. Tempingen slutter jeg også med når ff har satt kryss :)

Fortsetter under...

En oppdatert liste, håper den er riktig :) 

mandag 15/12:

tirsdag 16/12:

onsdag 17/12: hippmamma (pp9)

torsdag 18/12:

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10

Annonse

Gjest prøver1984

mandag 15/12:

tirsdag 16/12:

onsdag 17/12: hippmamma (pp9)

torsdag 18/12: Solan85 (pp5)

fredag 19/12: Prøver1984 (pp4, el 6/12), Fr.Hestetun (pp6)

lørdag 20/12: 1rosa&1blå+spire? , elinna (pp1) , Ulvinne83 (pp4), Hannepålandet (pp4), Safira07 (pp3)

søndag 21/12: fruTB (pp2), mari10

sånn :)

Gjest prøver1984

Da surrer kroppen min denne pp også. Tidlig eggløsing. En uke fortidlig. Men tester med digital el test. Så er rimelig sikker på at det er rett. Håper vi ikke blir forsinket med aksjelegging denne gangen da...

hvem cd er du på da? hmm jeg er på cd8 men tenkte å vente med å teste etter el til rundt cd11 da min el alltid havner på cd14, håper bare ikke min klusser noe sånn plutselig :P

tenker jeg skal snike meg innpå min kjære ikveld og kose litt igjen :P startet igår, for denne pp nekter jeg å la mine kjære egg gå til spille haha :P:P:P

hvordan går det med dere andre? noen som har begynt å teste etter el :)?

Tester med sånne dyre blinketester fra cb for første (og sikkert siste!) gang, og i går begynte den å blinke :duskedame: Det betyr vel i teorien høy fertilitet (men neppe i praksis, såpass har jeg skjønt når det gjelder disse antikvariske eggene). Uansett - det ble en kjappis på morgenkvisten, og det er jo alltid koselig uansett utfall :D Blir spennende å se hvor mange dager det tar før det blir fast smil. Cd 8 i dag.

Happy humping, ladies! :D

Cd 7 i dag og vi har ikke begynt så veldig aktivt enda ... Det er så mye som skjer på jobb/skole/privat om dagen, at jeg sovner før klokken bikker halv 9 når kvelden kommer. Orker ikke sex akkurat nå kjenner jeg. Men er i følge ulike kalkulatorer fruktbar fra og med 6.12, så hvis jeg/vi begynner 4.12 og annenhver dag fremover så håper jeg det holder ;) Så skal jeg prøve å hente meg litt inn til da :)

Gjest prøver1984

Jeg hadde så store planer om å kose meg med min kjære idag, men nei da, her sitter jeg og har fått i meg gluten :( har cøliaki og hadde ikke i min villeste fantasi tenkt over gluten i godt og blandet godteri :((

Så doen og badet er min beste venn resten av kvelden og natten :( au au au :(

Enda godt jeg har selskap her inni mellom slaga.. Ganske ensomt på badegulvet :P

Annonse

Gjest prøver1984

Hva var cd igjenn? Husker ikke. Men er på dag 9 isyklusen om det er det. Heldigvis holder luteralfasen seg på 14 dager. Hadde vert kjipt om den kødda. Forrige syklus var på 21 dager.

Cd = cycle Day :) du ligger en dag foran meg :) måtte for sikkerthets skyld ta en el test isted som var negativ som forventet.. Mine el tester slår ut først på kvelden den... Men venter ikke el som sagt før søndag ca :)

Jeg har motsatt jeg, el på cd 14 og ikm 10-11 dager etter (med unntak av forrige pp på 13 dager!:)

Så kjekt med tidlig el og normal lutealfase for deg da :):)

Denne mnd har eg vore skikkelig dårlig :( oppkast i går og i dag. Begynner å bli lei :(

God bedring om du har fått omgangssyke :)
Takker for det prøver1984 😊 er nok omgangssyke som går no. Typen håper seff på tegn på gaviditet xD typisk han 😜

Skrev liiiitt feil, er på cd 15. Blinkefjes i dag også.

God bedring, Fr. Hestetun!

skjønner ikke disse blinkende og ikke blinkende fjes men har du el nå siden det er blinkende :)?

Nope, er fast smilefjes ved/rett før el. Men det betyr at man er fruktbar.

Pleier forøvrig å få el mellom cd 14 og 18.

Gjest prøver1984

heihei jenter :)

ja, idag dumpa det 30 lh tester og 20 hcg tester fra ebay i postkassa... haha og jeg som lovte meg selv å ikke teste før julaften haha ( har ikm 19.des) gubben bare lo når han så alle testene og vi skjønte da begge at det å holde oss til julaften med å teste, er bare å glemme :P

men har svidd av første el test nå, negativ... regner ikke med den er pos før om noen dager uansett men nå kan jeg iallefall svi av morgen og kveld el tester uten dårlig samvittighet :P

har nemlig INGEN planer om å måtte teste mer etter el etter denne pp :P

nå har el slimet ankommet da, igår var den creamy og idag mer vannete... er det slik dere har det også? i den rekkefølgen?

og er det noen som har erfaringer med ebay tester?? :)

Hei du! :)

Vi er i flytting om noen dager vi, så jeg har helt koblet ut prøving og tester, har rett og slett glemt å bestille meg tester! :o

Min fruktbare periode starter i morgen, så det er nok for sent å bestille nå, får kjøre på annahver dag og håpe at det klaffer :)

Er litt glad for at mitt DPO land denne syklusen går til flytting og innredning av nytt hus (og rede ;P), så blir å holde meg opptatt

ïhvertfall :)

Håper du får positiv el-test snart da, håper på en god mnd for oss alle her inne med mange kryss og streker til jul :D

Hei du! :)

Vi er i flytting om noen dager vi, så jeg har helt koblet ut prøving og tester, har rett og slett glemt å bestille meg tester! :o

Min fruktbare periode starter i morgen, så det er nok for sent å bestille nå, får kjøre på annahver dag og håpe at det klaffer :)

Er litt glad for at mitt DPO land denne syklusen går til flytting og innredning av nytt hus (og rede ;P), så blir å holde meg opptatt

ïhvertfall :)

Håper du får positiv el-test snart da, håper på en god mnd for oss alle her inne med mange kryss og streker til jul :D

Ser korleis den er... Har nettopp flytta selv. flytta no i helga som var og er endelig ferdig med flytting so no skal alt på plass... Hesten min er det einaste eg har fått på plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...