Gå til innhold

Julibarn 2015


Fru B.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Slenger meg foreløpig på her, jeg :) Fikk min aller første positive graviditetstest idag. Er 31 år, nygift med en flott mann på 28. Har menstermin 30.juli. Ingen symptomer enda untatt rennende nese, litt svimmel og luft i magen...

 

Påfugl32: Jeg har også en sånn jobb ;)

 

Gleder meg til å følge dere videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh.. Der kom kvalmen..

kan skrive under på den. får jeg ikke I meg mat, så blir jeg kvalm.

Er store forrandringer dette hos en som aldri har vert gravid før.

 

såg at vi hadde samme termin dato TMGL. Blir spennende å følge deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper inn til dere :) Termin ble på UL i dag satt tiø 8.juli :)

 

Er 28 år, og har en datter på 2,5 fra før :) Var ikke 100% planlagt denne gangen, men veldig velkomment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg foreløpig på her, jeg :) Fikk min aller første positive graviditetstest idag. Er 31 år, nygift med en flott mann på 28. Har menstermin 30.juli. Ingen symptomer enda untatt rennende nese, litt svimmel og luft i magen...

 

Påfugl32: Jeg har også en sånn jobb ;)

 

Gleder meg til å følge dere videre!

Så gøy at du også endte opp i Juli Ulvinne83! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei! Slenger meg foreløpig på her, jeg :) Fikk min aller første positive graviditetstest idag. Er 31 år, nygift med en flott mann på 28. Har menstermin 30.juli. Ingen symptomer enda untatt rennende nese, litt svimmel og luft i magen...

 

Påfugl32: Jeg har også en sånn jobb ;)

 

Gleder meg til å følge dere videre!

Så gøy at du også endte opp i Juli Ulvinne83! =)

 

 

Ja, det syntes jeg også, Pæreblomst! Du var på min forrige IKM-gruppe, ikke sant? Hadde IKM tidlig i november, så rakk et forsøk til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei! Slenger meg foreløpig på her, jeg :) Fikk min aller første positive graviditetstest idag. Er 31 år, nygift med en flott mann på 28. Har menstermin 30.juli. Ingen symptomer enda untatt rennende nese, litt svimmel og luft i magen...

 

Påfugl32: Jeg har også en sånn jobb ;)

 

Gleder meg til å følge dere videre!

Så gøy at du også endte opp i Juli Ulvinne83! =)

 

 

Ja, det syntes jeg også, Pæreblomst! Du var på min forrige IKM-gruppe, ikke sant? Hadde IKM tidlig i november, så rakk et forsøk til :P

 

Jepp, også er jeg fra samme sted som deg.  :P Så gøy at dere fikk det til så raskt dere også. Spennende tid fremover nå! Jeg teller i vei mot jul og passering av 12 uker her, og synes tiden går sååå sakte noen ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp her er mens termin 29.juli. Har en gutt født i Jan.13 har positiv test,men ingen andre symptomer pr. I dag. Venter på den dumme kvalmen som helt sikkert kommer denne gangen også 😩 når ble dere kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp her er mens termin 29.juli. Har en gutt født i Jan.13 har positiv test,men ingen andre symptomer pr. I dag. Venter på den dumme kvalmen som helt sikkert kommer denne gangen også når ble dere kvalme?

Hei og velkommen hit!

 

Gratulerer med positiv test, og med to tette. Spennende :laugh: Her kom kvalmen like før 6 fullførte uker, men det varierer på styrke fra dag til dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg booket time for tidlig UL. Blir i midten av desember, da er jeg 8+6. Får det i julegave av samboer - utrolig koselig! Så veldig spent og gleder meg. Blir rett etter at jeg er ferdig med alle eksamener også - så blir en fin innføring til julekosetiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt å skrive i denne tråden jeg... bare inne på terminklubben. :)

 

Jeg er 31, gift (mannen er 35), vi har en sønn på 3 år.

 

Symptomer nå: sliten, trøtt, dårlig matlyst, kvalm hvis jeg ikke spiser, og ligamentsmerter innimellom.

Har booket tidlig UL den 11.01 - lenge å vente enda. Første legetime er 3.12 - også en stund til føler jeg...

Har testet en mengde med bt-strips (alle positive), en rfsu (også positiv), og en cbd som viste "Gravid 3+" :)

 

Menstermin: 13.7

EL termin: 22.7

Endret av Tyra83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg booket time for tidlig UL. Blir i midten av desember, da er jeg 8+6. Får det i julegave av samboer - utrolig koselig! Så veldig spent og gleder meg. Blir rett etter at jeg er ferdig med alle eksamener også - så blir en fin innføring til julekosetiden!

så spennende! Jeg har også bestilt tidlig ul i midten av desember etter at jeg er ferdig med eksamen😃 hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på UL på fredag, da er vi 6+1 😊 vi skal sjekke om det er en eller to og forsikre oss om at det ikke er utenfor livmoren.

Noen som vet om man kan se/høre hjerteslag så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på ultralyd 2/12 (bare 9 dager til 😄), dette får vi pga at legen ikke er helt sikre på hvor langt vi er på vei. Selv er jeg ganske sikker på at jeg er ca 8 fullgåtte uker rundt tiden ul er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på UL på fredag, da er vi 6+1 vi skal sjekke om det er en eller to og forsikre oss om at det ikke er utenfor livmoren.

Noen som vet om man kan se/høre hjerteslag så tidlig?

Jeg hørte hjerteslag når jeg var på UL 6+5 i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi skal på UL på fredag, da er vi 6+1 vi skal sjekke om det er en eller to og forsikre oss om at det ikke er utenfor livmoren.

Noen som vet om man kan se/høre hjerteslag så tidlig?

Jeg hørte hjerteslag når jeg var på UL 6+5 i hvertfall :)

Da er det jo lov å håpe at vi kanskje hører noe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ g-test idag, så jeg hadde nok en kjemisk graviditet i forrige uke. Så da trekker jeg meg stille og rolig ut fra denne gruppa og ønsker dere masse lykke til! :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ g-test idag, så jeg hadde nok en kjemisk graviditet i forrige uke. Så da trekker jeg meg stille og rolig ut fra denne gruppa og ønsker dere masse lykke til! :D <3

Uff det var kjipt Ulvinne  :mellow: Masse lykke til videre.. Håper du kommer raskt tilbake til 1.trimester igjen.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på UL på fredag, da er vi 6+1 vi skal sjekke om det er en eller to og forsikre oss om at det ikke er utenfor livmoren.

Noen som vet om man kan se/høre hjerteslag så tidlig?

Var på ul i dag, 6+3 etter menstermin. Fikk beskjed av legen at det var i grenseland for hvor tidlig man kan se hjertaktivitet, og at jeg ikke måtte bli for engstelig hvis vi ikke gjorde det. Heldigvis så vi noe som blinket, og ble målt til å være 6+4 av legen. Så du kan være heldig, samtidig kan det være akkurat litt for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ g-test idag, så jeg hadde nok en kjemisk graviditet i forrige uke. Så da trekker jeg meg stille og rolig ut fra denne gruppa og ønsker dere masse lykke til! :D <3

 

Så trist. Håper den sitter skikkelig på neste forsøk.  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ g-test idag, så jeg hadde nok en kjemisk graviditet i forrige uke. Så da trekker jeg meg stille og rolig ut fra denne gruppa og ønsker dere masse lykke til! :D <3

Så leit, men masse lykke til med neste forsøk 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi skal på UL på fredag, da er vi 6+1 vi skal sjekke om det er en eller to og forsikre oss om at det ikke er utenfor livmoren.

Noen som vet om man kan se/høre hjerteslag så tidlig?

Var på ul i dag, 6+3 etter menstermin. Fikk beskjed av legen at det var i grenseland for hvor tidlig man kan se hjertaktivitet, og at jeg ikke måtte bli for engstelig hvis vi ikke gjorde det. Heldigvis så vi noe som blinket, og ble målt til å være 6+4 av legen. Så du kan være heldig, samtidig kan det være akkurat litt for tidlig.

Da får vi prøve å ikke bli kjempedeppa og stressa hvis vi ikke hører/ser noe enda. Jeg er kjempenervøs!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi skal på UL på fredag, da er vi 6+1 vi skal sjekke om det er en eller to og forsikre oss om at det ikke er utenfor livmoren.

Noen som vet om man kan se/høre hjerteslag så tidlig?

Var på ul i dag, 6+3 etter menstermin. Fikk beskjed av legen at det var i grenseland for hvor tidlig man kan se hjertaktivitet, og at jeg ikke måtte bli for engstelig hvis vi ikke gjorde det. Heldigvis så vi noe som blinket, og ble målt til å være 6+4 av legen. Så du kan være heldig, samtidig kan det være akkurat litt for tidlig.

Da får vi prøve å ikke bli kjempedeppa og stressa hvis vi ikke hører/ser noe enda. Jeg er kjempenervøs!

 

Lykke til! Var så nervøs i dag selv at jeg holdt på å stryke med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...