Gå til innhold

Julibarn 2015


Fru B.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei . Jeg har termin 21. juli :-) Er 47 år.Ja.....ja....ja....Fra før har jeg ei jenta på 28år . Og to fantastiske barnebarn -Julia 7 og Zuzanna 8. Og hva? Morsom, skremmende, sjokk eller hva? Og jeg allerede elsker denne babyen :hjerte:

Jeg er sinnsykt trøtt, harømme bryster, noen blødninger,menssmerter . Ærlig? Jeg husker ikke hvordan det var første gang hehe . Nå er alt nytt. Selv frykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. For 7 år prøvde vi- testing, testing - alt var fint. Men barnet var det ikke.ikke stoppet. For to år siden samboer fikk et hjerteinfarkt, så jeg - brystkreft. I år har vi sluttet oss at barn ikke vil være. 10 dager siden det er på tide menstruasjon - men jeg hadde bare smerter i nedre del av magen og en dråper blod per dag. Tenkte - dette begynte overgangsalder.Kaffen smaker ikke , jeg var fortsatt sliten. På onsdag begynte jeg ha  vondt i  brystet - dette også etter operasjonen. Var hoven. Jeg trodde kanskje - kjøp graviditetstest. Var kl.14.00 . Kom ut positivt. Jeg var i sjokk. Jeg ringte samboer, at han kjøpte den andre  elektronisk-  prøve i morgen. POSITIVT - 3 uker gravid. Er i denne verden, mirakler skje ?Fortsatt har vondt i magen, fortsatt noen blødning - på mandag skal til fastlegen min .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. For 7 år prøvde vi- testing, testing - alt var fint. Men barnet var det ikke.ikke stoppet. For to år siden samboer fikk et hjerteinfarkt, så jeg - brystkreft. I år har vi sluttet oss at barn ikke vil være. 10 dager siden det er på tide menstruasjon - men jeg hadde bare smerter i nedre del av magen og en dråper blod per dag. Tenkte - dette begynte overgangsalder.Kaffen smaker ikke , jeg var fortsatt sliten. På onsdag begynte jeg ha  vondt i  brystet - dette også etter operasjonen. Var hoven. Jeg trodde kanskje - kjøp graviditetstest. Var kl.14.00 . Kom ut positivt. Jeg var i sjokk. Jeg ringte samboer, at han kjøpte den andre  elektronisk-  prøve i morgen. POSITIVT - 3 uker gravid. Er i denne verden, mirakler skje ?Fortsatt har vondt i magen, fortsatt noen blødning - på mandag skal til fastlegen min .

Ja, vi styrer nok ikke alt selv. Gratulerer så mye da! Og kanskje gratulerer som kreftfri også eller? :) lykke til hos legen, håper det viser seg at alt er bra :)

 

Anonymous poster hash: 33044...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig positiv test på fjerde IVF-forsøk jeg er 4+3 og har termin 25. juli. Har ganske mye vondt og murringer pga hormonstimulering, og har hatt tett oppfølging både på Riksen og Ullevål. Skal inn til UL fredag 28.11 for å se om det er en eller to og være sikker på at det har festet seg på rett sted. Er visst større fare for exu ved IVF. Har også store ømme pupper og er allerede forstoppet

Vi har allerede fortalt en del om det, fordi de har visst at vi har holdt på med forsøk. Er lettere å prøve i skjul når det kun pågår på soverommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!:)

 

Jeg har også termin rundt 25 juli..tror jeg da.. Har to gutter fra før av på 6 og 10 år:), og er selv 37.. Tenkte at det var nå eller aldri:). Er jo ikke tjue lenger lissom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med symptomer enda?

Jeg har innimellom supermannluktesans og mye vondt i livmor-området og nedover lårene. Og idag er ikke korsryggen noe god. Kanskje jeg rett og slett holder meg for mye i ro? 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del murringer nederst i magen og våknet hele tre netter forrige uke av sterke magesmerter :/ De har heldigvis gitt seg nå. Er 6+1 i dag og nå har kvalmen kommet, men det er jeg faktisk bare glad for. Tenker at det må være et tegn på at det fortsatt er noe der. Og puppene er superømme. Har ikke første kontroll før om 4 uker og tidlig ultralyd rett før jul. Blir tidenes julegave om det er en sprell levende liten baby inni der da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker bare ømme pupper og oppblåst mage fortsatt. Har til tider vondt nederst i magen, i natt var det så ille at jeg våknet av det (men legen sa i dag at det var nok bare voksesmerter siden livmoren utvider seg). Var litt kvalm på morgenen i dag, men det ga seg når jeg spiste frokost. Er 6+5 og var på vår første UL i stad! Veldig gøy når vi både fikk se og høre hjertet banke. Gikk litt mer opp for meg at jeg faktisk har et menneske inni magen. Veldig rart! Merker jeg er en del roligere også etter at legen sa at alt så veldig bra ut :D

Endret av babymama89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt ømme bryster, auuu!!

Dårlig fordøyelse og i går kom også morgenkvalmen gitt... er 6+4 i dag.

Litt murringer og stikkinger innimellom også de siste dagene.

Usannsynlig trøtt på ettermiddagene. 
Er glad for litt symptomer, gir meg håp om at det er noe der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos legen i går  - han fant en 5x6 svulst i livmoren. Det er nok derfor jeg er blødning og smerter. Har sendt et spørsmål til Drammen til gynekolog - hva vi skal gjøre videre. Han mener at:
1. det kan være AS
2. Det vil være for liten plass til embryoet , påvirke barnets vekst,
3. svulst  bør fjernes ???
 Jeg har legetimen neste mandag og deretter legene skal bestemme -  hva de skal gjøre videre. Jeg ønsker ikke å miste dette barnet, ventet sju år for :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna11221: Ånei, så trist :( Håper de kan hjelpe deg uten at du mister! 

 

Babymamma89: Så fantastisk å høre hjerteslag, da har man kommet over en milepæl :) Skal dere feire ikveld da? 

 

Jeg begynner å bli fryktelig trøtt, både av hormonene og fordi jeg er lett hyperstimulert etter uttak. Og stigning i HCG gjør visst at symptomene blir værre. Så sånn sett er det jo veldig positivt at jeg våkner hver natt av smerter, så lenge jeg ikke blør :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menstermin 15.7 :D første svangerskap, er 32 år (på tide for en voksen dame ifølge kollegaer). Har en jobb der jeg må tidlig ut å fortelle om graviditet grunnet fare for foster, veldig rart å dele en slik nyhet med kollegaer, men vente med familie og venner...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna11221: Ånei, så trist :( Håper de kan hjelpe deg uten at du mister! 

 

Babymamma89: Så fantastisk å høre hjerteslag, da har man kommet over en milepæl :) Skal dere feire ikveld da? 

 

Jeg begynner å bli fryktelig trøtt, både av hormonene og fordi jeg er lett hyperstimulert etter uttak. Og stigning i HCG gjør visst at symptomene blir værre. Så sånn sett er det jo veldig positivt at jeg våkner hver natt av smerter, så lenge jeg ikke blør :)

Ja, vi feiret med champis! Neida :D

Det ble feiret med eksamenslesing til langt på natt, men var veldig gøy fordet!

Føler ikke det er så farlig om venner får vite det nå som jeg vet at den lever. Jeg er ikke så veldig flink til å holde sånne ting hemmelig :)

 

Forresten, jeg har også våknet om natten av smerter! Vet du hva det er for noe? En venninne mente det var at livmoren utvider seg - voksesmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i går  - han fant en 5x6 svulst i livmoren. Det er nok derfor jeg er blødning og smerter. Har sendt et spørsmål til Drammen til gynekolog - hva vi skal gjøre videre. Han mener at:

1. det kan være AS

2. Det vil være for liten plass til embryoet , påvirke barnets vekst,

3. svulst  bør fjernes ???

 Jeg har legetimen neste mandag og deretter legene skal bestemme -  hva de skal gjøre videre. Jeg ønsker ikke å miste dette barnet, ventet sju år for :-(

Så forferdelig trist :( Håper virkelig det går bra og at du ender opp med en julibaby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) helt ny på forumet- men ser ut til at dette er "rett gruppe".. Er 30 år, har et barn fra før- og hvis alt går bra venter vi en skatt itidlig i juli❤ Var på ul igår- ble beregnet å være 7+6 og så og hørte et bittelite hjerte dunke- for en glede! Har hatt endel murringer og stikk i magen, så har liksom ikke helt turt å tro at spira hang og alt var bra før jeg fikk det bekreftet av legen igår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg går enda i sjokk etter at jeg oppdaget at jeg var gravid igjen. Vi var etter mye om og men enige om at vi ikke skulle ha flere barn. Pga alder og et ganske tungt svangerskap med lillesøster, men vi glemte en vesentlig detalj, nemlig prevensjon :tongue:

 

I allfall. Dette blir mitt fjerde svangerskap - om alt går bra. Er 6+1 i dag. Formen er enda upåklagelig. Venter på at kvalmen skal slå til... enda er det bare utrolig fett hår, ømme bryst, lett oppblåst, litt murringer og litt mer matlyst som gjelder.

 

Er 41 år, gift og har en gutt på 6 år og ei jente på 2 år. Er også mamma til en englegutt :hjerte:

 

Har time hos fastlegen min på fredag. Tenker han blir godt overraska han også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babymama89: jeg har også hørt at det er livmor og ting som vokser og ordner for å skape plass til babyen. Så det er rett og slett voksesmerter. Jeg håper ihvertfall det bare er det 😊

 

Darling83: velkommen og gratulerer 😊😊

 

Jeg er også dårlig på å holde sånt her hemmelig, så har fortalt det til en del slekt og noen få venner. Men kun de to nærmeste sjefene mine på jobben. Skal ha fest på jobben imorgen, og er litt usikker på hvilke argumenter jeg skal bruke for at jeg ikke drikker... Jeg pleier liksom å være den siste som drar hjem fra de festene.. 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny på forumet, men slenger meg med her. :-)

 

Testa positivt i går, menstermin 30.juli. Eg er 27, sambuar er 30, og dette er vår første graviditet. Starta prøvinga i august, etter 11 år som kjærestar.

Merkeleg følelse å få positiv test etter å ha gledd seg lenge. Tek nok nokre dagar før eg innser at eg faktisk er gravid. Ingen symptom hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også.

 

Testa positivt på tirsdag, menstermin 27. juli. Jeg er 25 og gift. Dette er vår første graviditet. Vi har prøvd I 3 år. og endelig kom den positive testen. har nå vert igjennom prøverør. og dette er vårt første forsøk.

Jeg er mega trøtt, og kjenner at kvalmen kommer snikende. Er også veldig surrete I hode. Og har masse murringer.

 

Skal på kontroll 11 desember. da er jeg 7+3.

Syns dette er uvirkelig og det har ikke helt gått opp for meg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...