Gå til innhold

Julibarn 2015


Fru B.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

 

Man skal visst være litt forsiktig med å ikke drikke for mye cola heller, inneholder koffein det også. Men så lenge man ikke drikker altfor mye kaffe, cola og koffeholdige drikker samme dagen høres det ut som det går fint... :)

Jeg drikker egentlig ikke så mye brus lenger, kutta voldsomt ned iløpet av siste året, men er veldig glad i Sprite i perioder så tenker å fortsette kose meg med et glass av det innimellom. Alt med måte, så klarer vi oss nok fint.. :skya:

Jeg er avhengig av koffein og drikker sikkert 1 liter om dagen. Hva er max nå jeg kan drikke? Skal fint klare å kutte drastisk ned men kjekt å vite om det er 1-2 kopper el 3-4 liksom :)
Du kan se her f.eks :)

 

http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Kosthold/-Gravide-bor-drikke-sa-lite-cola-kaffe-og-te-som-mulig/

Kutter rett ut slett ut all kaffe jeg :)

 

Men må gå til innkjøp av koffein fri noen mnd fremover for at ingen skal skjønne det hehe..

 

Har drukket endel koffeinfri te isteden etter at jeg fant ut at jeg er gravid, men merker at det er rart uten kaffekoppen på morran på jobb... Men men, er ikke sånn kjempeivrig kaffedrikker, så tenker at å kutte ned og ta en kopp en gang iblant sikkert går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

 

 

 

Man skal visst være litt forsiktig med å ikke drikke for mye cola heller, inneholder koffein det også. Men så lenge man ikke drikker altfor mye kaffe, cola og koffeholdige drikker samme dagen høres det ut som det går fint... :)

Jeg drikker egentlig ikke så mye brus lenger, kutta voldsomt ned iløpet av siste året, men er veldig glad i Sprite i perioder så tenker å fortsette kose meg med et glass av det innimellom. Alt med måte, så klarer vi oss nok fint.. :skya:

Jeg er avhengig av koffein og drikker sikkert 1 liter om dagen. Hva er max nå jeg kan drikke? Skal fint klare å kutte drastisk ned men kjekt å vite om det er 1-2 kopper el 3-4 liksom :)
Du kan se her f.eks :)

 

http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Kosthold/-Gravide-bor-drikke-sa-lite-cola-kaffe-og-te-som-mulig/

Kutter rett ut slett ut all kaffe jeg :)

 

Men må gå til innkjøp av koffein fri noen mnd fremover for at ingen skal skjønne det hehe..

Har drukket endel koffeinfri te isteden etter at jeg fant ut at jeg er gravid, men merker at det er rart uten kaffekoppen på morran på jobb... Men men, er ikke sånn kjempeivrig kaffedrikker, så tenker at å kutte ned og ta en kopp en gang iblant sikkert går fint :)

Har faktisk kun drukket en halv kopp kaffe idag og tenker at det holder :)

Denne lille spiren er så ønsker at jeg tar ingen sjanser... Tør ikke trene zumba imorgen engang som jeg pleier å gjøre :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere delt graviditeten med foreldrene deres enda? I så fall, hvordan fortalte dere det? Har så lyst til å fortelle det på en morsom måte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Har dere delt graviditeten med foreldrene deres enda? I så fall, hvordan fortalte dere det? Har så lyst til å fortelle det på en morsom måte!

Har ikke sagt noe enda og har en plan om å si det på julaften for er 12 uker da :)

Spørs om jeg klarer å holde det skjult da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Har dere delt graviditeten med foreldrene deres enda? I så fall, hvordan fortalte dere det? Har så lyst til å fortelle det på en morsom måte!

Har ikke sagt noe enda og har en plan om å si det på julaften for er 12 uker da :)

Spørs om jeg klarer å holde det skjult da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 5 nå, men har så ufattelig lite symptomer. Jeg hadde myeee mensensmerter og var endel kvalm i uke 4. Eneste symptomene jeg har nå er at jeg er litt trøttere enn vanlig og at jeg har litt mensenmurringer av og til. Hvilke symptomer har dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 5 nå, men har så ufattelig lite symptomer. Jeg hadde myeee mensensmerter og var endel kvalm i uke 4. Eneste symptomene jeg har nå er at jeg er litt trøttere enn vanlig og at jeg har litt mensenmurringer av og til. Hvilke symptomer har dere?

Jeg har heller ikke flere symptomer enn det. Mener å huske at de fleste symptomene kom i uke 6 sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 5 nå, men har så ufattelig lite symptomer. Jeg hadde myeee mensensmerter og var endel kvalm i uke 4. Eneste symptomene jeg har nå er at jeg er litt trøttere enn vanlig og at jeg har litt mensenmurringer av og til. Hvilke symptomer har dere?

 

Samme med meg,kvalm annenhverdag,men er veldig trøtt!er visst normalt att symptomene kommer og går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke fem. Er sykt oppblåst i magen og helt sinnsykt trøtt! Har et snev kvalme som kommer og går. Livredd for at det blir like ille som forrige gang, da sydde jeg frem til fødsel.. Og så har jeg murringer og stikkinger. Ja, det ble jo faktisk noen symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har dere delt graviditeten med foreldrene deres enda? I så fall, hvordan fortalte dere det? Har så lyst til å fortelle det på en morsom måte!

Har ikke sagt noe enda og har en plan om å si det på julaften for er 12 uker da :)

Spørs om jeg klarer å holde det skjult da :P

Samme her :) Men jeg er litt lysten til å vente til etter oul også, men det nekta mannen i huset haha. Så da krevde jeg tidlig ul, slik at vi vet om alt er ok.

 

Spørs bare om jeg klare å skjule det frem til jul.. Føler magen vokser allerede :S Kanskje kroppen husker forrige graviditet for godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på, må passe på å glede meg så lenge det varer :) 

Testet positivt et par dager nå, blir det julibarn så er termin ca 10 juli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan nok ikke være med i denne gruppen likevel :( Jeg mistet den lille spiren i helga. Var "heldigvis" ikke mer enn 4+2, så satser på at det klaffer igjen raskt! Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok ikke være med i denne gruppen likevel :( Jeg mistet den lille spiren i helga. Var "heldigvis" ikke mer enn 4+2, så satser på at det klaffer igjen raskt! Lykke til alle sammen :)

Så trist. Håper virkelig den sitter som støpt på neste forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan nok ikke være med i denne gruppen likevel :( Jeg mistet den lille spiren i helga. Var "heldigvis" ikke mer enn 4+2, så satser på at det klaffer igjen raskt! Lykke til alle sammen :)

Så trist. Håper virkelig den sitter som støpt på neste forsøk.

 

Det håper jeg også! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok ikke være med i denne gruppen likevel :( Jeg mistet den lille spiren i helga. Var "heldigvis" ikke mer enn 4+2, så satser på at det klaffer igjen raskt! Lykke til alle sammen :)

Uff det var trist å høre :( Lykke til, skal se det snart klaffer igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Kan nok ikke være med i denne gruppen likevel :( Jeg mistet den lille spiren i helga. Var "heldigvis" ikke mer enn 4+2, så satser på at det klaffer igjen raskt! Lykke til alle sammen :)

Så trist :(

Ønsker deg masse lykke til med videre prøving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har mye murringer, nesten som menssmerter? 

Jeg hadde myeee mensensmerter fra 9 dpo til 15 dpo. Nå kommer de av og til.. Tror det er helt vanlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da ønsker jeg dere lykke til her inne for jeg begynte å blø idag så to prinsesser og julispire går tilbake til prøver1984.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ønsker jeg dere lykke til her inne for jeg begynte å blø idag så to prinsesser og julispire går tilbake til prøver1984.. :(

Det var trist å høre... :( Uff så mange som mister her inne nå....  Tenker på dere <3

Endret av pæreblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...