Gå til innhold

IKM uke 47


Leirha

Anbefalte innlegg

 

 

 

da har jeg svidd av test nr1, superblendahvit test :(

 

er 9dpo men fikk kjempestigning i tempen idag så fikk vel falske forhåpninger :(

 

*skuffet* :(

Tullehøne, du skulle jo ikke teste enda!!! Det er alt for tidlig å det vet du selv at det kan være :)

Slapp av og ikke mist håpet :) Ta deg en tur inn på FF å sjekk alle chartene som har testet negativt 9 dpo for så å få positiv 11.12 dpo :)

Har du ikke positiv til Lørdag skal jeg heller gråte med deg, men du vet bedre enn å gi opp nå.. 9 dpo liksom ;)

 

du er så herlig du snuppa <3 takk for oppmuntrende ord og ja jeg er en forbanna tullehøne... jeg skulle ikke teste før denne pp, men pga jeg så tempen steg til værs idag så klarte jeg ... blææææ...

 

hehe føler nesten som du kjenner meg når du snakker sånn til meg , hehe digger det... trenger noen som kan plante beina mine ned på jorda igjen som du .-.. ;)

 

hvor mange dpo er du nå da snupp?<3

 

 

 

 

da har jeg svidd av test nr1, superblendahvit test :(

 

er 9dpo men fikk kjempestigning i tempen idag så fikk vel falske forhåpninger :(

 

*skuffet* :(

Tullehøne, du skulle jo ikke teste enda!!! Det er alt for tidlig å det vet du selv at det kan være :)

Slapp av og ikke mist håpet :) Ta deg en tur inn på FF å sjekk alle chartene som har testet negativt 9 dpo for så å få positiv 11.12 dpo :)

Har du ikke positiv til Lørdag skal jeg heller gråte med deg, men du vet bedre enn å gi opp nå.. 9 dpo liksom ;)

 

du er så herlig du snuppa <3 takk for oppmuntrende ord og ja jeg er en forbanna tullehøne... jeg skulle ikke teste før denne pp, men pga jeg så tempen steg til værs idag så klarte jeg ... blææææ...

 

hehe føler nesten som du kjenner meg når du snakker sånn til meg , hehe digger det... trenger noen som kan plante beina mine ned på jorda igjen som du .-.. ;)

 

hvor mange dpo er du nå da snupp?<3

 

håper du snart får el du også da snupp, så du kan komme over i dpo land- landet hvor tiden stopper opp :P

 

Hehe, klart vi kjenner hverandre :) Det gjør de fleste av oss her inne, vi er jo alle i samme båt og ror samme vei, noen trenger bare litt ekstra hjelp med styrbord og babord av og til ;)

 

Du fant ut det ja, jeg er ikke kommet inn i dpo land enda :) Men det går fint, som sagt så har jeg heller det å se frem til nå enn å gå å valse i dpo land. Det er en pine, skikkelig slowmotion dager ;)

 

Lykke til med testingen i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

hehe du har en herlig måte å sette bilder på ordene :):fnise: og ja vi ror tross alt samme vei alle sammen, men noen trenger bare litt geleidelse på rett vei igjen hehe (me)

 

ja så du ikke var kommet i dpo land enda, og igrunn ser jeg tankegangen din... hehe for ting er litt mer rolig og avslappende mens man venter på el og bare kan kose seg med mannen sin...

dpo land er et monster :P

 

takk snupp :) holder deg oppdatert haha :):helen::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg klarte ikke holde meg heller, er også 9 dpo og tok akkurat en test. Trodde jeg skulle klare å holde meg frem til helgen, men nå har jeg hatt så vonde pupper de siste to døgnene at jeg våkner av det om natta, og det føles ut som om det foregår ting nede i livmorregionen. Flere tegn på at det er noe på gang, så jeg blir helt gal av å vente! Men testen var hvit som snø den, som forventet. Håper nesten det roer ned håpet mitt litt, for jeg kommer til å bli så uendelig skuffet denne mnd om det er "falsk alarm" kjenner jeg. Nå skal jeg ikke teste mer før tidligst på fredag iallefall.. :)

hehe da er vi to med samme følelse og like hvit test... men jeg skal teste på ny imorgen med en g test vi bruker på jobben.. føler den er mer sensitiv enn billig tester sine uansett....

 

 

Prøver1984: Da har vi en teste-date imorra, for da har jeg også tenkt til å teste :) Da er jeg 4 dager forsinka hvis jeg skal ta utgangspunkt i forrige syklus. Men fortsatt 1 dag for tidlig dersom jeg skal måle etter de lengste syklusene mine. Men siden jeg jobber med stråling og skal ha bakvakt imorra, så føler jeg at jeg må ta en test på morgenen slik at jeg kan si fra meg den hvis jeg får positiv g-test. Har ikke lov til å gå bakvakter som gravid nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Jeg klarte ikke holde meg heller, er også 9 dpo og tok akkurat en test. Trodde jeg skulle klare å holde meg frem til helgen, men nå har jeg hatt så vonde pupper de siste to døgnene at jeg våkner av det om natta, og det føles ut som om det foregår ting nede i livmorregionen. Flere tegn på at det er noe på gang, så jeg blir helt gal av å vente! Men testen var hvit som snø den, som forventet. Håper nesten det roer ned håpet mitt litt, for jeg kommer til å bli så uendelig skuffet denne mnd om det er "falsk alarm" kjenner jeg. Nå skal jeg ikke teste mer før tidligst på fredag iallefall.. :)

hehe da er vi to med samme følelse og like hvit test... men jeg skal teste på ny imorgen med en g test vi bruker på jobben.. føler den er mer sensitiv enn billig tester sine uansett....

 

 

Prøver1984: Da har vi en teste-date imorra, for da har jeg også tenkt til å teste :) Da er jeg 4 dager forsinka hvis jeg skal ta utgangspunkt i forrige syklus. Men fortsatt 1 dag for tidlig dersom jeg skal måle etter de lengste syklusene mine. Men siden jeg jobber med stråling og skal ha bakvakt imorra, så føler jeg at jeg må ta en test på morgenen slik at jeg kan si fra meg den hvis jeg får positiv g-test. Har ikke lov til å gå bakvakter som gravid nemlig..

 

hehe teste-date er jeg klar for :) krysser fingrene for deg, og du er jo i tillegg over den berømte ikm, mtp uansett utgangspunkt så dette er jo kjempe spennende :)

 

aha så du er radiograf?:) da er det ikke bra med spire nei, så skjønner da du tar test før jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver1984: Ja, jeg er radiograf, og atpåtil intervensjonsradiograf.. :S Krysser fingrene for deg også! Nesa har rent som et uvær idag, starta såvidt igår. Har lest at det kan være et tegn på graviditet, men som mannen min sier så er jo alt tegn på graviditet hvis man googler det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg svidd av test nr1, superblendahvit test :(

 

er 9dpo men fikk kjempestigning i tempen idag så fikk vel falske forhåpninger :(

 

*skuffet* :(

Kremt... Dette var vel ikke etter avtalen ;) Elendig idé å teste på dag 9!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

 

da har jeg svidd av test nr1, superblendahvit test :(

 

er 9dpo men fikk kjempestigning i tempen idag så fikk vel falske forhåpninger :(

 

*skuffet* :(

Kremt... Dette var vel ikke etter avtalen ;) Elendig idé å teste på dag 9!

Niks, jeg er et svaaaakt menneske...! Var temp hoppet idag tidlig sin skyld ;)

 

Og ja møkk elendig idé å teste 9dpo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

idag hadde jeg nok et temphopp, fra 36.46 til 36.56! :)

tok test idag også haha skyggestrek etter å ha stirret den ihjel haha :P

 

men er morgendagens temp som er avgjørende da tempen alltid faller 11dpo... dør av spenning og vet nesten ikke om jeg tør å tempe imorgen hahahaha :)

 

 

 

hvordan går det med dere da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skrive det her også. Testet idag tidlig og der var det igrunn ingen tvil, - to streker :D

 

Jeg har ENDELIG fortalt det til mannen min som har vært på jobb idag og jeg ville ikke si det på sms. Så jeg måtte lyve, buhu... Men han ble veldig glad da jeg hentet han på jobb og ga han en body som det sto "I love mum & dad" :)

 

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal beregne terminen min siden det varierer etter hvor lang syklus jeg taster inn.. Men et sted mellom 28. juli og 1. august da :) Så får vi se om spiren klamrer seg fast, - nå er jeg bare overlykkelig over at jeg KAN bli gravid <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Må skrive det her også. Testet idag tidlig og der var det igrunn ingen tvil, - to streker :D

 

Jeg har ENDELIG fortalt det til mannen min som har vært på jobb idag og jeg ville ikke si det på sms. Så jeg måtte lyve, buhu... Men han ble veldig glad da jeg hentet han på jobb og ga han en body som det sto "I love mum & dad" :)

 

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal beregne terminen min siden det varierer etter hvor lang syklus jeg taster inn.. Men et sted mellom 28. juli og 1. august da :) Så får vi se om spiren klamrer seg fast, - nå er jeg bare overlykkelig over at jeg KAN bli gravid <3

Er så gla på dine vegne Ulvinne :):)

Om jeg er like heldig så har jeg termin 3.aug :)

*Suger til meg babystøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skrive det her også. Testet idag tidlig og der var det igrunn ingen tvil, - to streker :D

 

Jeg har ENDELIG fortalt det til mannen min som har vært på jobb idag og jeg ville ikke si det på sms. Så jeg måtte lyve, buhu... Men han ble veldig glad da jeg hentet han på jobb og ga han en body som det sto "I love mum & dad" :)

 

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal beregne terminen min siden det varierer etter hvor lang syklus jeg taster inn.. Men et sted mellom 28. juli og 1. august da :) Så får vi se om spiren klamrer seg fast, - nå er jeg bare overlykkelig over at jeg KAN bli gravid <3

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire :)

 

Jeg klarte ikke holde meg og tok en test i går kveld, negativ.. Er 3dager over ikm hvis jeg regner ut fra siste syklus. Utfloden har gått fra hvit til slimete til gul det siste døgnet så det er vel noe tr på gang..

Klarer ikke helt å slite meg fra tanken om sist graviditet. Da hadde jeg tr 25 nov, tok test nyttårsaften som var negativ, ny test 18 januar som var positiv. Hadde veldig lange sykluser før, så da tenker jeg selvfølgelig at det er for tidlig å teste nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Ja da ble det som antatt og som alltid skjer.. 11dpo idag og da falt tempen og jeg kan vente tr :( neg test og så klart :(

 

Men men da får vi kjøre på så fort tr kommer og forsvinner... Jaja da blir det iallefall julebord sesong på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må skrive det her også. Testet idag tidlig og der var det igrunn ingen tvil, - to streker :D

 

Jeg har ENDELIG fortalt det til mannen min som har vært på jobb idag og jeg ville ikke si det på sms. Så jeg måtte lyve, buhu... Men han ble veldig glad da jeg hentet han på jobb og ga han en body som det sto "I love mum & dad" :)

 

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal beregne terminen min siden det varierer etter hvor lang syklus jeg taster inn.. Men et sted mellom 28. juli og 1. august da :) Så får vi se om spiren klamrer seg fast, - nå er jeg bare overlykkelig over at jeg KAN bli gravid <3

Så hyggelig!!!!

Gratulerer så mye!

Det var virkelig kjekt :D

 

Jeg er også veldig i tvil på termin, vet tydeligvis ikke nøyaktig hvilken dag jeg hadde eggløsning, termin blir mellom 31juli og 2 august en plass vil jeg anta.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ble det som antatt og som alltid skjer.. 11dpo idag og da falt tempen og jeg kan vente tr :( neg test og så klart :(

 

Men men da får vi kjøre på så fort tr kommer og forsvinner... Jaja da blir det iallefall julebord sesong på meg :P

Argh.. det var triste saker :( Når jeg satt som deg for noen uker siden så innbilte jeg meg selv at det ikke var forsent å få positiv test ved 11 dpo. Eller 13 dpo.. Slik skal jeg ikke tenke igjen. Er ikke testen positiv ved 11 dpo å vil jeg ikke få positiv test.

 

Håper du har det bra og skal kose deg i julebord sesongen :) Det tenker jeg også om det ikke klaffer denne pp ;) Hæla i taket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

ja neste pp skal jeg skjerpe meg ;) var jo så flink helt til 9dpo :P

men har fått høre at tempfallet mitt idag ikke var så ille som jeg trodde... tempen min er fortsatt veldig høy og falt som sagt bare 0,08grader da :P så det var visst ikke det temp fallet som jeg trodde. Meeeeen nå tar jeg denne dagen som den er også får jeg avvente til imorgen og se hva den viser da...

 

og jeg som trodde dagens temp skulle være værst hehe.. nå blir morgendagen hakket mer nervepirrende :P

 

Murringene har sluppet taket igjen men går med bind da.. ingen spotting enda heller... går på do hele tiden for kjennes ut som tr kommer, men ingen foreløpige tegn :)

 

ifølge ff min sier den at jeg mulig hadde Triphasic chart på cd22, dæven, det så jeg ikke før nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 11 dpo og fikk blendahvit test idag, så nå har jeg mistet håpet for denne pp. Har hatt så mange fine symptomer, men nei. Merker jeg er utrolig skuffet og føler meg litt oppgitt nå, denne mnd trodde jeg virkelig vi hadde klart det. Neste el er det mulig jeg er bortreist, så det gjør alt enda mer trist føler jeg. Tror jeg skal velte i meg en flaske vin ikveld å se om jeg kan drukne mine sorger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 11 dpo og fikk blendahvit test idag, så nå har jeg mistet håpet for denne pp. Har hatt så mange fine symptomer, men nei. Merker jeg er utrolig skuffet og føler meg litt oppgitt nå, denne mnd trodde jeg virkelig vi hadde klart det. Neste el er det mulig jeg er bortreist, så det gjør alt enda mer trist føler jeg. Tror jeg skal velte i meg en flaske vin ikveld å se om jeg kan drukne mine sorger :)

Jeg ville nå ventet med flaska, alt håp er jo ikke ute.. Kun 11 dpo jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er også 11 dpo og fikk blendahvit test idag, så nå har jeg mistet håpet for denne pp. Har hatt så mange fine symptomer, men nei. Merker jeg er utrolig skuffet og føler meg litt oppgitt nå, denne mnd trodde jeg virkelig vi hadde klart det. Neste el er det mulig jeg er bortreist, så det gjør alt enda mer trist føler jeg. Tror jeg skal velte i meg en flaske vin ikveld å se om jeg kan drukne mine sorger :)

Jeg ville nå ventet med flaska, alt håp er jo ikke ute.. Kun 11 dpo jo!

 

Ja, jeg kommer nok til å vente med vina, drikker uansett bare en gang eller to i året :) Nå har jeg satt meg ned å lest litt om det og ser at det er bare her inne på forum "alle" får tidlig utslag på testene sine, så da trenger jeg ikke bli helt deppa enda. Men jeg er temmelig sikker på at tr bygger seg opp nå, kjennes slik ut. Men burde kanskje holde meg unna forum litt en stund, kjenner jeg mister helt motet innimellom, med mindre jeg holder meg kun til ikm-gruppene, her er det som regel bare kos :) Blir jo sittende å lese alle mulige tråder og da synker både håpet og man blir nesten paranoid med tanke på ma, sa og om det feiler en noe siden man ikke ble gravid på første forsøk. Blæ altså..! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Ja 11dpo her og mistet alle mine flotte symptomer idag når jeg så atter en ny blendahvit test.. Så bindet er på plass men har faktisk ikke begynt å spotte enda engang :):) ikke gi opp håpet før tr kommer :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag her. Våknet i morrest til det jeg tror er tanta. Mer usikker nå da blødningen er så sparsom at jeg måtte ta tampongen ut igjen og bare bruke truseinnlegg. Har ikke blødd i mine tidligere svangerskap. Får se om blødningen tar seg opp etter hvert nå da. Frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

IKM i dag her. Våknet i morrest til det jeg tror er tanta. Mer usikker nå da blødningen er så sparsom at jeg måtte ta tampongen ut igjen og bare bruke truseinnlegg. Har ikke blødd i mine tidligere svangerskap. Får se om blødningen tar seg opp etter hvert nå da. Frustrerende.

Hmm.. Om tr faktisk skal komme til deg så kan a vel komme igang, men jeg håper det kan være et godt tegn på noe annet jeg :) lov å håpe iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

345zbbc.jpg

 

Kjipt at jeg er tomme for tester når dette var den som jeg fikk idag tidlig..

 

Jeg ser en skygge! Kanskje du skulle tatt en tur til nærmeste apotek og teste på nytt i morgen? Så spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

345zbbc.jpg

 

Kjipt at jeg er tomme for tester når dette var den som jeg fikk idag tidlig..

Jeg ser en skygge! Kanskje du skulle tatt en tur til nærmeste apotek og teste på nytt i morgen? Så spennende! :D

Ja dette er så,spennende nå, men apoteket her jeg bor er stengt på lørdager og da er det langt til neste. Bor på landet ;)Hmm får se om jeg er så heldig at ingen jeg kjenner, sitter i kassa på butikken. Verste er at naboen jobber der haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...