Gå til innhold

IKM uke 47


Leirha

Anbefalte innlegg

Oj plutselig var det blitt aktivitet her, så bra :)

Jeg skal ikke teste etter el, burde vel det siden jeg har pcos, men tenkte å vente til etter jul med å bli aktiv på den fronten.

Jeg har i grunn en god følelse denne mnd. Tidligere hadde jeg 6-7 ukers syklus og sjeldne eggløsnibger. Har etter uttak av spiral bestemt at syklusen skal holde seg på 4 uker slik den var når jeg hadde spiralen :P man må jo være optimist :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Velkommen TK32 :D

Blir spennende å se da.

Har ikke så mye å si hvilken IKMgruppe du er med i egentlig, det er jo såpass få dager om å gjøre uansett, det som er greit er å ha noen rundt seg noenlunde samme situasjon.

Jeg kjenner for min del er det helt fantastisk, ellers hadde jeg vel kortsluttet av frustrasjon og spenning som ikke får utløp. For jeg kan jo ikke gå rundt med slik snakk til folk rundt meg :D

DET hadde tatt seg ut

 

 

17/11- Leriha 3pp- xtal 3pp- Bamali 2rosa og 1blå 1pp- Ulvinne 83 3pp-

18/11-TK32 6pp- 

19/11-

20/11-

21/11-

22/11-Cayenne, 2pp etter sa- Safira07 2pp

23/11-Mumua 3pp-

 

takk takk :D hehe nei det er veldig sant :D her har man mulighet til å lufte alle tanker og frustrasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det noen av dere som skal ta el-tester denne måneden eller vet dere når dere har el? :) Jeg fikk høre av gyn. at det ikke er sikkert at jeg får eggløsning hver måned, så jeg tenkte å teste etter det denne måneden. Når bør jeg begynne å teste? Jeg har ca. 30 dagers syklus +- men vet ikke om det er 30 dager denne måneden:P Føler meg litt dum her jeg sitter å spør men xD

Jeg skal ta el-tester denne mnd :) Min syklus er også litt ustabil så jeg skal teste ganske voldsomt denne mnd for å være sikker på at vi treffer. Jeg begynner å teste ca 10 dager inn i syklusen så jeg er sikker på at jeg ikke går glipp av den, skal til og med teste to ganger pr dag siden jeg gikk glipp av el forrige mnd og er litt stressa for om jeg har det eller ikke. Bruker billig strips så det ikke blir så dyrt :)

 

Okai da skal jeg prøve å begynne fra dag 10, for da er jeg hvert fall sikker at jeg finner eggløsningen :P Jeg bestilte meg billig strips i går, så da er det bare å vente på dag 10 :) Da håper jeg vi får positiv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det noen av dere som skal ta el-tester denne måneden eller vet dere når dere har el? :) Jeg fikk høre av gyn. at det ikke er sikkert at jeg får eggløsning hver måned, så jeg tenkte å teste etter det denne måneden. Når bør jeg begynne å teste? Jeg har ca. 30 dagers syklus +- men vet ikke om det er 30 dager denne måneden:P Føler meg litt dum her jeg sitter å spør men xD

Jeg tester alltid etter El, siden min el ikke er heeeelt atabil.

Har kort syklus fra 21 til 30 dager, men det er EL det står på.

Som regel kommer den på dag 16-17 og så tr 9-10 dager etter det.

Men noen ganger et det el på dag på dag  13-14....

Jeg begynner å teste på dag 10, du burde vel også gjøre det.

 

Ja jeg får begynne på dag 10:) da får jeg hvert fall vite om jeg har eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig ikke el-testet. Prøver en måned til uten og ser heller etter el-slim

Ja det beste er jo egentlig å ta som det kommer, og se etter slim og symptomer, men har prøvd en del da jeg var veldig uregelmessig, så jeg vet aldri helt sikkert :/ Men noen merker det jo på kroppen med en gang :) Jeg tror jeg gjør det også, men jeg er ikke heeelt sikker på at det er eggløsning eller ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Er det noen av dere som skal ta el-tester denne måneden eller vet dere når dere har el? :) Jeg fikk høre av gyn. at det ikke er sikkert at jeg får eggløsning hver måned, så jeg tenkte å teste etter det denne måneden. Når bør jeg begynne å teste? Jeg har ca. 30 dagers syklus +- men vet ikke om det er 30 dager denne måneden:P Føler meg litt dum her jeg sitter å spør men xD

Jeg skal ta el-tester denne mnd :) Min syklus er også litt ustabil så jeg skal teste ganske voldsomt denne mnd for å være sikker på at vi treffer. Jeg begynner å teste ca 10 dager inn i syklusen så jeg er sikker på at jeg ikke går glipp av den, skal til og med teste to ganger pr dag siden jeg gikk glipp av el forrige mnd og er litt stressa for om jeg har det eller ikke. Bruker billig strips så det ikke blir så dyrt :)

Når du sier 10 dager inn i syklus, er det da 10 dager etter første dag man fikk mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å prøve meg på temping, noen andre som temper? :)

Temping fynker ikke på meg, så det ga jeg opp.

Det forteller jo også mer om EL har vært enn om det er.

Det er jo en grei pekepin hvis du har en stabil syklus.

Jeg har ikke det, så for meg fynker det dårlig uasnett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er det noen av dere som skal ta el-tester denne måneden eller vet dere når dere har el? :) Jeg fikk høre av gyn. at det ikke er sikkert at jeg får eggløsning hver måned, så jeg tenkte å teste etter det denne måneden. Når bør jeg begynne å teste? Jeg har ca. 30 dagers syklus +- men vet ikke om det er 30 dager denne måneden:P Føler meg litt dum her jeg sitter å spør men xD

Jeg skal ta el-tester denne mnd :) Min syklus er også litt ustabil så jeg skal teste ganske voldsomt denne mnd for å være sikker på at vi treffer. Jeg begynner å teste ca 10 dager inn i syklusen så jeg er sikker på at jeg ikke går glipp av den, skal til og med teste to ganger pr dag siden jeg gikk glipp av el forrige mnd og er litt stressa for om jeg har det eller ikke. Bruker billig strips så det ikke blir så dyrt :)

Når du sier 10 dager inn i syklus, er det da 10 dager etter første dag man fikk mens?

 

Dag 1 er første dag mens ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er det noen av dere som skal ta el-tester denne måneden eller vet dere når dere har el? :) Jeg fikk høre av gyn. at det ikke er sikkert at jeg får eggløsning hver måned, så jeg tenkte å teste etter det denne måneden. Når bør jeg begynne å teste? Jeg har ca. 30 dagers syklus +- men vet ikke om det er 30 dager denne måneden:P Føler meg litt dum her jeg sitter å spør men xD

Jeg skal ta el-tester denne mnd :) Min syklus er også litt ustabil så jeg skal teste ganske voldsomt denne mnd for å være sikker på at vi treffer. Jeg begynner å teste ca 10 dager inn i syklusen så jeg er sikker på at jeg ikke går glipp av den, skal til og med teste to ganger pr dag siden jeg gikk glipp av el forrige mnd og er litt stressa for om jeg har det eller ikke. Bruker billig strips så det ikke blir så dyrt :)

Når du sier 10 dager inn i syklus, er det da 10 dager etter første dag man fikk mens?

 

Jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også el-teste denne gang, siden det var flere runder med el-symptomer sist. Når begynner du? Jeg prøver å drøye til cd 14, siden jeg har hatt el på cd 17-18 de siste gangene.

 

Heia oss! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å teste til søndag, dag 10 i min syklus :) Bare for å være helt sikker :P HVIS testene kommer i posten før det da. Det pleier vel ikke å ta så lang tid det?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begyner nok å teste på fredager lørdag, dag 11-12.

akkurat nå havnet jeg akutt påske med et alvorlig astmaanfall. Legen var veledig på å teste om jeg gravid, noe jeg sa ikke var vits fordi jeg visste jeg ikke var.. å hvordan jeg var sikker på det???

Fordi jeg ønsker å Være gravid og av den grunn vet jeg med sikkerhets jeg ikke er sa jeg...

Da sa han ikke så mye.

håper å kom e hjem til fredag, uten sterke medisiner på slepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo en kryptisk melding jeg skrev fra mobilen tydeligvis, ikke enkelt å forstå den.
Er ihvertfall ikke så dårlig lenger, blir nok liggende på sykehuset til i morgen, men er klar til å starte testing etter EL når jeg kommer hjem.

Noen som har startet med testing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Leirha! :D

Og håper blodheksa forsvinner fortere enn svint nå Ulvinne! :D

 

Jeg har blitt skikkelig forkjølet, så vi venter nok litt med aksjer her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo reiser bort imorgen til søndag så her planlegges det aksjelegging for fullt (i kveld, morgen tidlig og søndagskveld). Kan ikke si noe til han for da blir han så stressa og klarer ikke å prestere. Dessverre skjedde akkurat det på onsdag så må bare peise på disse dagene 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med EL-testing idag, og ser at det nærmer seg.

Jeg vet at en egentlig ikke skal tolke en svak strek som at noe nærmer seg, men her så begynner det med en svak strek som blir sterkere og sterkker for hver dag fram mot EL, ellers ingen strek iløpet av syklusen.
SÅ jeg velger å tro at det gir meg en pekepinn.

 

Etter flere forsøk så har jeg konkludert i mitt stille for akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan vi starte aksjeinnlegging! Juhu! Aner ikke når jeg har EL denne måneden, er nok ikke enda uansett, men kan jo ha det litt gøy for det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente det på kroppen i går og i dag blinket det på EL testen :D i tillegg masse el slim i morgest. yei håper aksjene i går slår inn :) får slå til i morgen også så håper man det treffer. vil tro egget slipper om ca 1-2 dager når det er el slim første dag i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg el, blir spennende å se om jeg har det denne mnd. Har litt vondt i puppene, tror jeg.. Mulig jeg kjenner for hardt etter :D

Skal iallefall legge inn noen aksjer i helga, har tross alt fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg el, blir spennende å se om jeg har det denne mnd. Har litt vondt i puppene, tror jeg.. Mulig jeg kjenner for hardt etter :D

Skal iallefall legge inn noen aksjer i helga, har tross alt fri :)

Ser meg selv der :laugh:  Jeg kjenner litt ekstra etter :P Jeg tok første el test i dag, men som ventet negativ. Redd for at el er tidligere enn ventet. Håper det klaffer for oss alle denne måneden :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg sa til mannen i går at jeg syntes puppene var litt vonde. Ikke rart sånn som du går å klemmer på de, var svaret jeg fikk :P blir jo helt tullerusk og dette er vår første pp, lurer på hvordan det blir hvis dette tar en stund... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...